Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

29 kwietnia 2015 r. w Centrum Biznesowym Ogrodowa 58 w Warszawie odbyła się konferencja „Zarządzanie firmą - obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczeństwo danych".
Jako organizator jesteśmy zadowoleni z przebiegu wydarzenia i pragniemy serdecznie podziękować uczestnikom za przybycie chociaż nie odbyło się bez zawirowań.

Patronat Honorowy nad wydarzeniem objął Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjengo. Uczestnikami konferencji byli przedstawiciele kadry zarządzającej instytucji i przedsiębiorstw z całej Polski.

Konferencja rozpoczęła się wystąpieniem Pana Bogusława Święcickiego z Grupy ATLAS z tematem: Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów. Prezentacja zawierała omówienie wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów w łańcuchu dostaw wewnątrz Grupy ATLAS. Kolejny wykład Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji Pana Jarosława Kamińskiego z PZU SA/PZU ŻYCIE SA został oceniony przez Państwa na piątkę. Pan Jarosław przedstawił proces archiwizacji z punktu widzenia przedsiebiorstwa. Następne wystąpienie należało do Partnera Konferencji Pana Jacka Paszek, który reprezentował eDokumenty Sp. z o.o. firmę grupy BetaSoft. Pan Jacek wskazał 5 najważniejszych cech na które warto zwrócić uwagę przy wyborze systemu obiegu dokumentów.

Podczas przerwy była możliwość rozmów z przedstawicielami firm PMS Labs Sp. z o.o. i Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o.
Rozmowy nie miały końca i mam nadzieję, że udało się nawiązać kontakty i poznać odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania.

Po przerwie kawowej rozpoczeliśmy kolejną sesję wykładową, którą rozpoczął Pan Jakub Bierzyński CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. i opowiedział o obiegu informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Pan Jakub wskazał jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów. Kolejny punkt programu stanowiło wystąpienie Pana Ryszarda Kluski Prezesa Zarządu Fundacji Veracity, który przedstawił zagadnienia efektywnego bezpieczeństwa z zaznaczeniem niezbędnych elementów budowy bezpieczeństwa biznesu i opracowania systemu zarządzania wbudowanego w kulturę organizacyjną.

Po chwili oddechu i łyku kawy powróciliśmy do kontynuacji wykładów. Po przerwie głos zabrał Pan Łukasz Kołodziejczyk z Grupy Wirtualna Polska z tematem Dlaczego nie warto wdrażać systemów zarządzania obiegiem dokumentów? Prezentacja przedstawiała wiele pytań i zagadek, np. Czy możesz mieć jedno narzędzie którym zamodelujesz wszystkie obiekty i procesy, które jesteś w stanie sobie wyobrazić? Spotkanie zakończył wykład prawny Wdrażanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwie – wybrane aspekty prawne wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w biznesie, który poprowadził Pan Maciej Kubiak z kancelarii LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

Konferencja upłynęła w miłej atmosferze. Podczas przerw, przy kawie i ciasteczkach, uczestnicy mogli porozmawiać z Prelegentami oraz Przedstawicielami Firm. Zapewne umożliwiło to nawiązanie nowych kontaktów i mamy nadzieję, przyszłej współpracy:)

 

Patronat Honorowy

Wystawca Partnerzy konferencji

 
Wsparcie merytoryczne

Chcemy podziękować wszystkim obecnym na konferencji, ekspertom, Patronom oraz Partnerom - PMS Labs Sp. z o.o., eDokumenty Sp. z o.o. i Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o. Mamy nadzieję, że niedługo znów będziemy mieli okazję się spotkać.
 
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Program konferencji

9.00-9.25
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych
9.25-9.30
Przywitanie i wprowadzenie w temat konferencji
9.30-10.00
Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
Pan Bogusław Święcicki - Dyrektor Systemów Informacyjnych GRUPY ATLAS
10.00-10.30
Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji
Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA
10.30-10.45 5 najważniejszych cech na które warto zwrócić uwagę przy wyborze systemu obiegu dokumentów
Pan Jacek Paszek - Product Manager w firmie BetaSoft
10.45-10.55
Prezentacja wystawców:  PMS Labs Sp. z o.o., Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o.
10.55-11.20
Przerwa kawowa
11.20-11.50
Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o.
11.50-12.20
Efektywne bezpieczeństwo
Pan Ryszard Kluska - Prezes Zarządu Fundacji Veracity
12.20-12.40
Przerwa kawowa 
12.40-13.10
Dlaczego nie warto wdrażać systemów zarządzania obiegiem dokumentów?
Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
13.10-13.40
Wdrażanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwie – wybrane aspekty prawne wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w biznesie
Maciej Kubiak, adwokat, wspólnik w kancelarii LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
13.40-13.50
Podsumowanie i zakończenie konferencji

Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem. Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

Lokalizacja

Centrum Biznesowe Ogrodowa

Sala Madryt

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa

 

 

 

 

 

Prelegenci

Jacek Paszek

Product Manager w firmie BetaSoft
Programista, architekt i konsultant systemów informacyjnych dla biznesu. Wszechstronne wykształcenie i ponad 10 lat doświadczeń przy tworzeniu i wdrożeniach webowych systemów obiegu dokumentów, workflow i CRM.

Prywatnie ojciec dwójki synów. Poza swoją pracą pasjonuje się architekturą, designem, astrofizyką i socjologią. Lubi bieganie na długich dystansach.


Łukasz Kołodziejczyk

Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
Odpowiedzialny za wdrożenie i nadzór nad realizacją polityk bezpieczeństwa w spółce Grupa Wirtualna Polska we wszystkich obszarach. Pełni funkcje menadżera Działu Bezpieczeństwa Informacji, Administratora Bezpieczeństwa Informacji, Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych. W swojej pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie związane z rozwojem usług świadczonych drogą elektroniczną, w szczególności usług poczty e-mail. Związany zawodowo z portalem Wirtualna Polska od 1998 roku. Absolwent Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa na Politechnice Gdańskiej oraz absolwent i wykładowca studiów podyplomowych "Zarządzanie bezpieczeństwem informacji" w Szkole Głównej Handlowej.

Jakub Biedrzyński

Założyciel i CEO OMD, w roku 1993 założył pierwszy w Polsce dom mediowy.
W 2001 roku otrzymał tytuł „Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Wyróżniony tytułem „Gorące usta reklamy 2008″ przez Media i Marketing Polska jako najczęściej cytowany człowiek branży marketingowej w polskich mediach. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż i Dubai Lynx 2008.
Otrzymał jedynego przyznanego polskiemu domowi mediowemu Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes w kategorii Media mix za kampanię Heyah, a także nominacje w konkursie Cannes Lions w aż 4 kategoriach: Best Use of TV, Best Use of Outdoor, Best Use of Sponsoring, Best Use of Magazines oraz podkategorii Youth Marketing. W 2012 roku agencja DDB zdobyła kolejne dwa srebrne lwy i brązową statuetkę w Cannes – media do tych kampanii zaplanował dom mediowy OMD.

Ryszard Kluska

Z wykształcenia ekonomista. Od początku swojej kariery zawodowej związany z branżą doradczą.

Brał udział w licznych projektach związanych z wdrożeniem zintegrowanych systemów zarządzania w przedsiębiorstwach z różnorodnych branż. Nadzorował i koordynował również projekty związane z programami optymalizacji i usprawnień czy też opracowaniem procesów inwestycyjnych.

Bogusław Święcicki
IT Manager in ATLAS sp. z o.o

  • Responsible for all information technology and telecommunication operations in ATLAS Group
  • Development and implementation of standards for hardware and software installation to ensure continuous access to critical business information resources
  • Development and implementation of standards for purchasing and usage of computers and telecommunication equipment.
  • Development and implementation of principles for secure access to IT resources
  • Coordination of analytical activities

Jarosław Kamiński

Dyrektor Biura Administracji PZU SA/ PZU Życie/ PZU CO.
Z sektorem finansowym związany od 1999 roku. Karierę zaczynał w Citibank Poland/ Banku Handlowym w Warszawie SA. Z PZU związany od 2008 roku.

Specjalizuje się w restrukturyzacji i optymalizacji procesów logistycznych i administracyjnych.  W swojej karierze zarządzał kilkusetosobowymi strukturami rozproszonymi w całej Polsce oraz nadzorował projekty w obszarze wydruku, logistyki druków,  archiwizacji oraz telefonii IP. 

Maciek Kubiak

Adwokat, Wspólnik w Firmie Prawniczej Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy Sp.k.
Specjalista w dziedzinie prawa własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego, a także w zakresie prawa mediów i filmowego, prasowego, komputerowego i nowych technologii, reklamy i konkurencji oraz ochrony dóbr osobistych. Reprezentuje klientów w złożonych sporach sądowych związanych z ochroną własności intelektualnej oraz w sprawach gospodarczych. Zrealizował kilkadziesiąt projektów obsługi prawnej produkcji filmowo-telewizyjnych, w tym wysokobudżetowych koprodukcji międzynarodowych, doradzał także wielu producentom telewizyjnym, wydawnictwom muzycznym i książkowym, organizatorom koncertów oraz innych wydarzeń kulturalnych i sportowych, agencjom reklamowym i Public Relations oraz domom produkcyjnym i mediowym.

Konsultuje projekty reklam oraz przedsięwzięć i strategii marketingowych, doradza także w przedsięwzięciach związanych z nowymi technologiami i komercjalizacją badań naukowych oraz zwalczaniem nieuczciwej konkurencji i nieuczciwych praktyk rynkowych. Jest arbitrem Sądu Arbitrażowego Rynku Audiowizualnego (SARA).

 

Partnerzy

PMS LabsSp. z o.o.

Od 1994 roku zajmuje się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie zastosowań technologii informatycznych wspomagających zarządzanie.

Specjalizujemy się w zwiększaniu wydajności i wyzwalaniu potencjału firm poprzez zastosowanie rozwiązań informatycznych. Od ponad 12 lat projektujemy autorskie systemy IT usprawniające zarządzanie firmą i jako nieliczni na rynku posiadamy tak długie doświadczenie w branży automatyzacji procesów i archiwizacji danych. Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 400 udanych wdrożeń. Aktualnie świadczymy usługi wsparcia dla ponad 85 firm.

Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o.

Spółka należąca w ramach Grupy Rethmann do europejskiego lidera branży logistycznej, Rhenus Logistics, firmy o ponadstuletniej tradycji. Na polskim rynku Rhenus Data Office Polska działa od 2001 roku, oferując klientom z terenu całego kraju kompleksowe usługi w obszarze zarządzania dokumentami i informacją, takie jak: zarządzanie obiegiem dokumentów, archiwizacja i przechowywanie dokumentów i innych nośników danych, a także bezpieczne niszczenie dokumentów i innych nośników danych.

Więcej: www.rhenus-data.pl

eDokumenty Sp. z o.o.

Firma grupy BetaSoft. Od 10 lat zajmuje się tworzeniem najnowocześniejszych webowych systemów do zarządzania firmą, dzięki czemu jest pionierem tego typu rozwiązań na rynku. W swoim portfolio główne miejsce zajmuje system eDokumenty, który oferuje swoim klientom funkcje systemu obiegu dokumentów, worfklow i CRM.

www.betasoft.pl, www.edokumenty.eu

www.Facebook.com/edokumenty

ATLAS Sp. z o.o

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych, cenionych i najsilniejszych polskich marek – nie tylko na rynku chemii budowlanej. To szeroka gama wysokiej jakości produktów, komplementarnych i kompatybilnych ze sobą, tworzonych zgodnie z aktualnymi zapotrzebowaniami rynku i oczekiwaniami odbiorców, jak również przepisami w zakresie ochrony środowiska. ATLAS nieustannie udoskonala swoje produkty, poszukuje nowych rozwiązań, dając konsumentom solidne, fachowe wsparcie.

   

 

Patroni medialni

     

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Podczas konferencji poświęconych tematyce bezpieczeństwa danych, obiegu dokumentów i procesów współpracowali z nami: