29 kwietnia 2015 r. w Centrum Biznesowym Ogrodowa 58 w Warszawie odbyła się konferencja „Zarządzanie firmą - obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczeństwo danych".
Jako organizator jesteśmy zadowoleni z przebiegu wydarzenia i pragniemy serdecznie podziękować uczestnikom za przybycie chociaż nie odbyło się bez zawirowań.
Patronat Honorowy nad wydarzeniem objął Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjengo. Uczestnikami konferencji byli przedstawiciele kadry zarządzającej instytucji i przedsiębiorstw z całej Polski.
Konferencja rozpoczęła się wystąpieniem Pana Bogusława Święcickiego z Grupy ATLAS z tematem: Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów. Prezentacja zawierała omówienie wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów w łańcuchu dostaw wewnątrz Grupy ATLAS. Kolejny wykład Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji Pana Jarosława Kamińskiego z PZU SA/PZU ŻYCIE SA został oceniony przez Państwa na piątkę. Pan Jarosław przedstawił proces archiwizacji z punktu widzenia przedsiebiorstwa. Następne wystąpienie należało do Partnera Konferencji Pana Jacka Paszek, który reprezentował eDokumenty Sp. z o.o. firmę grupy BetaSoft. Pan Jacek wskazał 5 najważniejszych cech na które warto zwrócić uwagę przy wyborze systemu obiegu dokumentów.
Podczas przerwy była możliwość rozmów z przedstawicielami firm PMS Labs Sp. z o.o. i Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o.
Rozmowy nie miały końca i mam nadzieję, że udało się nawiązać kontakty i poznać odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania.
Po przerwie kawowej rozpoczeliśmy kolejną sesję wykładową, którą rozpoczął Pan Jakub Bierzyński CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. i opowiedział o obiegu informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Pan Jakub wskazał jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów. Kolejny punkt programu stanowiło wystąpienie Pana Ryszarda Kluski Prezesa Zarządu Fundacji Veracity, który przedstawił zagadnienia efektywnego bezpieczeństwa z zaznaczeniem niezbędnych elementów budowy bezpieczeństwa biznesu i opracowania systemu zarządzania wbudowanego w kulturę organizacyjną.
Po chwili oddechu i łyku kawy powróciliśmy do kontynuacji wykładów. Po przerwie głos zabrał Pan Łukasz Kołodziejczyk z Grupy Wirtualna Polska z tematem Dlaczego nie warto wdrażać systemów zarządzania obiegiem dokumentów? Prezentacja przedstawiała wiele pytań i zagadek, np. Czy możesz mieć jedno narzędzie którym zamodelujesz wszystkie obiekty i procesy, które jesteś w stanie sobie wyobrazić? Spotkanie zakończył wykład prawny Wdrażanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwie – wybrane aspekty prawne wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w biznesie, który poprowadził Pan Maciej Kubiak z kancelarii LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Konferencja upłynęła w miłej atmosferze. Podczas przerw, przy kawie i ciasteczkach, uczestnicy mogli porozmawiać z Prelegentami oraz Przedstawicielami Firm. Zapewne umożliwiło to nawiązanie nowych kontaktów i mamy nadzieję, przyszłej współpracy:)
Patronat Honorowy |
Wystawca | Partnerzy konferencji | |
![]() |
![]() |
![]() |
Wsparcie merytoryczne | |||
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
Chcemy podziękować wszystkim obecnym na konferencji, ekspertom, Patronom oraz Partnerom - PMS Labs Sp. z o.o., eDokumenty Sp. z o.o. i Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o. Mamy nadzieję, że niedługo znów będziemy mieli okazję się spotkać.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Program konferencji
9.00-9.25
|
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych
|
9.25-9.30
|
Przywitanie i wprowadzenie w temat konferencji
|
9.30-10.00
|
Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
Pan Bogusław Święcicki - Dyrektor Systemów Informacyjnych GRUPY ATLAS |
10.00-10.30
|
Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji
Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA |
10.30-10.45 | 5 najważniejszych cech na które warto zwrócić uwagę przy wyborze systemu obiegu dokumentów Pan Jacek Paszek - Product Manager w firmie BetaSoft |
10.45-10.55
|
Prezentacja wystawców: PMS Labs Sp. z o.o., Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o.
|
10.55-11.20
|
Przerwa kawowa
|
11.20-11.50
|
Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. |
11.50-12.20
|
Efektywne bezpieczeństwo
Pan Ryszard Kluska - Prezes Zarządu Fundacji Veracity |
12.20-12.40
|
Przerwa kawowa
|
12.40-13.10
|
Dlaczego nie warto wdrażać systemów zarządzania obiegiem dokumentów?
Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska |
13.10-13.40
|
Wdrażanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwie – wybrane aspekty prawne wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w biznesie
Maciej Kubiak, adwokat, wspólnik w kancelarii LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy |
13.40-13.50
|
Podsumowanie i zakończenie konferencji
|
Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem. Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.
Prelegenci
![]() |
Jacek Paszek Prywatnie ojciec dwójki synów. Poza swoją pracą pasjonuje się architekturą, designem, astrofizyką i socjologią. Lubi bieganie na długich dystansach. |
![]() |
Łukasz Kołodziejczyk Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska Odpowiedzialny za wdrożenie i nadzór nad realizacją polityk bezpieczeństwa w spółce Grupa Wirtualna Polska we wszystkich obszarach. Pełni funkcje menadżera Działu Bezpieczeństwa Informacji, Administratora Bezpieczeństwa Informacji, Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych. W swojej pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie związane z rozwojem usług świadczonych drogą elektroniczną, w szczególności usług poczty e-mail. Związany zawodowo z portalem Wirtualna Polska od 1998 roku. Absolwent Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa na Politechnice Gdańskiej oraz absolwent i wykładowca studiów podyplomowych "Zarządzanie bezpieczeństwem informacji" w Szkole Głównej Handlowej. |
![]() |
Jakub Biedrzyński Założyciel i CEO OMD, w roku 1993 założył pierwszy w Polsce dom mediowy. |
![]() |
Ryszard Kluska Z wykształcenia ekonomista. Od początku swojej kariery zawodowej związany z branżą doradczą. Brał udział w licznych projektach związanych z wdrożeniem zintegrowanych systemów zarządzania w przedsiębiorstwach z różnorodnych branż. Nadzorował i koordynował również projekty związane z programami optymalizacji i usprawnień czy też opracowaniem procesów inwestycyjnych. |
![]() |
Bogusław Święcicki
|
![]() |
Jarosław Kamiński Specjalizuje się w restrukturyzacji i optymalizacji procesów logistycznych i administracyjnych. W swojej karierze zarządzał kilkusetosobowymi strukturami rozproszonymi w całej Polsce oraz nadzorował projekty w obszarze wydruku, logistyki druków, archiwizacji oraz telefonii IP. |
![]() |
Maciek Kubiak Konsultuje projekty reklam oraz przedsięwzięć i strategii marketingowych, doradza także w przedsięwzięciach związanych z nowymi technologiami i komercjalizacją badań naukowych oraz zwalczaniem nieuczciwej konkurencji i nieuczciwych praktyk rynkowych. Jest arbitrem Sądu Arbitrażowego Rynku Audiowizualnego (SARA). |
Partnerzy
![]() |
PMS LabsSp. z o.o. Od 1994 roku zajmuje się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie zastosowań technologii informatycznych wspomagających zarządzanie. Specjalizujemy się w zwiększaniu wydajności i wyzwalaniu potencjału firm poprzez zastosowanie rozwiązań informatycznych. Od ponad 12 lat projektujemy autorskie systemy IT usprawniające zarządzanie firmą i jako nieliczni na rynku posiadamy tak długie doświadczenie w branży automatyzacji procesów i archiwizacji danych. Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 400 udanych wdrożeń. Aktualnie świadczymy usługi wsparcia dla ponad 85 firm. |
![]() |
Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o. Spółka należąca w ramach Grupy Rethmann do europejskiego lidera branży logistycznej, Rhenus Logistics, firmy o ponadstuletniej tradycji. Na polskim rynku Rhenus Data Office Polska działa od 2001 roku, oferując klientom z terenu całego kraju kompleksowe usługi w obszarze zarządzania dokumentami i informacją, takie jak: zarządzanie obiegiem dokumentów, archiwizacja i przechowywanie dokumentów i innych nośników danych, a także bezpieczne niszczenie dokumentów i innych nośników danych. Więcej: www.rhenus-data.pl |
![]() |
eDokumenty Sp. z o.o. Firma grupy BetaSoft. Od 10 lat zajmuje się tworzeniem najnowocześniejszych webowych systemów do zarządzania firmą, dzięki czemu jest pionierem tego typu rozwiązań na rynku. W swoim portfolio główne miejsce zajmuje system eDokumenty, który oferuje swoim klientom funkcje systemu obiegu dokumentów, worfklow i CRM. www.betasoft.pl, www.edokumenty.eu www.Facebook.com/edokumenty |
![]() |
ATLAS Sp. z o.o Jedna z najbardziej rozpoznawalnych, cenionych i najsilniejszych polskich marek – nie tylko na rynku chemii budowlanej. To szeroka gama wysokiej jakości produktów, komplementarnych i kompatybilnych ze sobą, tworzonych zgodnie z aktualnymi zapotrzebowaniami rynku i oczekiwaniami odbiorców, jak również przepisami w zakresie ochrony środowiska. ATLAS nieustannie udoskonala swoje produkty, poszukuje nowych rozwiązań, dając konsumentom solidne, fachowe wsparcie. |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl