Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Serdecznie zapraszamy do udziału i współpracy podczas konferencji:

Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni użytkowych

27 lutego 2018 r. | Warszawa

 

Planowanie celów,  zarządzanie finansami, utrzymanie odpowiedniego bezpieczeństwa -  to jedne z wielu umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania nieruchomościami.
Podpowiemy Państwu jak te umiejętności wdrożyć w życie!

 

 

Podczas konferencji głos zabiorą:

  • Bezpieczeństwo budynku wobec nowych wyzwań - ochrona prywatności i swoboda działania.
    Janusz Syrówka Corporate Security w innogy Polska S.A.

 

Zagadnienia tematyczne konferencji

Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:

  • zarządzanie środkami trwałymi,
  • zarządzanie finansami, zarządzanie wynikami działalności,
  • planowanie, wyposażenie i zarządzanie przestrzenią użytkową,
  • zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm, prowadzeniu parkingu,
  • zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi,
  • zarządzanie najmem,
  • planowanie udogodnień w cyklu życia nieruchomości oraz zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień,
  • urządzenia i systemy HVAC,
  • systemy utrzymania obiektów i urządzeń - automatyka i technologie budynkowe, systemy BMS,
  • zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku - monitoring i kontrola dostępu,
  • bezpieczeństwo przeciwpożarowe budynków
  • outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny),
  • green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów.


Grupa docelowa:

  • osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami, chcące poszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania;
  • osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie remontów instalacji technicznych w budynkach;
  • dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje, urządzenia automatyki w budynku;
  • właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości komercyjnych, konsultanci ds. nieruchomości;
  • zarządcy budynków, inwestorzy, rzeczoznawcy majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z zakresu gospodarki przestrzennej, technicy;
  • przedstawiciele funduszy inwestycyjnych;
  • osoby zarządzające obiektami komercyjnymi, biurowcami, hotelami, centrami handlowymi, szpitalami, centrami magazynowymi i logistycznymi, powierzchniami przedsiębiorstw produkcyjnych;
  • przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych.

 

Fundator książek:


Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.
Rejestracja możliwa jest poprzez  formularz zgłoszeniowy >>>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Dla przedstawicieli firmy technologicznych/IT posiadających rozwiązania z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem/współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Poprzednie edycje


Podczas poprzedniej edycji konferencji współpracowaliśmy z takimi Firmami jak: 

   

 

Prelegenci

Janusz Syrówka

Od 20 lat kieruje bezpieczeństwem w dużych organizacjach. Obecnie w innogy Polska S.A. Specjalizuje się  w szeroko rozumianym bezpieczeństwie biznesu, szczególnie w takich obszarach jak minimalizacja strat w procesach operacyjnych, ciągłość działania, zarządzanie kryzysowe oraz bezpieczeństwo informacji.

 

   
   

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji zachęcamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 821
e-mail: biuro@successpoint.pl

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym
 

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 821
e-mail: biuro@successpoint.pl