Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Za nami konferencja podczas, której omówione zostały zagadnienia związane z zarządzaniem nieruchomościmi i planowaniem przestrzeni użytkowych.

Przy okazji spotkania mieliśmy zajęcia praktyczne z ewakuacji budynku. Dziękuję wszystkim za wytrwałość i chęć wspólnej kontynuacji spotkania.
 

W dniu spotkania wysłuchaliśmy poniższych tematów:

  • "Czy system BMS oszczędza?"
  • "Zmiana postrzegania zawodu Facility Managera w kontekście zarządzania nieruchomościami i planowania przestrzeni użytkowych"
  • "Ekologiczne Zarządzanie nieruchomościami certyfikowanymi w systemie BREEAM In-Use"
  • "Narzędzia wspierające zarządzanie należnościami"
  • "BIM i BMS w zamówieniach publicznych – po dużej nowelizacji"
  • "Zarządzenie umowami najmu powierzchni handlowych"
  • "Restrukturyzacja finansów osobistych i biznesowych z zachowaniem aktywów"
  • "Tworzenie efektywnych przestrzeni biurowych"


Szczególne podziękowania dla Partnera konferencji

Dziękujemy również

       

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem/współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.

Wierzę, że przy kolejnej edycji widzimy się w podobnym gronie.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie
z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz
wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest
zabronione.

Lokalizacja

Dago Centrum
Warszawa, ul. Rondo Onz 1
SALA nr I + II
II piętro

Program konferencji

9.00 - 9.25

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.25 - 9.30

Powitanie i wprowadzenie
Agnieszka Zając - SuccessPoint Sp. z o.o.

9.30 - 10.00

"Zmiana postrzegania zawodu Facility Managera w kontekście zarządzania nieruchomościami i planowania przestrzeni użytkowych"
dr Agnieszka Olechno-Kulas, Prezes Zarządu IFMA Polska

10.00 - 10.30

"BIM i BMS w zamówieniach publicznych - po dużej nowelizacji"
Kamil Stolarski - radca prawny, SMW Legal Stolarski, Majewski
i Współpracownicy Kancelaria Radców Prawnych sp.p.

10.30 - 10.50

"Czy system BMS oszczędza?"
Krzysztof Grajper, Dyrektor Handlowy Solwena Sp. z o.o.

10.50 - 10.55

Prezentacja wystawców:
Solwena Sp. z o.o.

10.55 - 11.10

Przerwa kawowa

11.10 - 11.40

"Ekologiczne Zarządzanie nieruchomościami certyfikowanymi w systemie BREEAM In-Use"
Regina Gul, członek zarządu PLGBC, Senior Project Manager, Dział Zarządzania Projektami

11.40 - 12.10

"Narzędzia wspierające zarządzanie należnościami"
Maciej Kałużniak Trener biznesu, ekspert ds. zarządzania należnościami, Krajowy Rejestr Długów

12.10 - 12.40

"Tworzenie efektywnych przestrzeni biurowych"
Maciej Markowski, Partner, Head of Workplace Strategy CEE, Cushman
& Wakefield

12.40 - 12.50

Przerwa kawowa

12.50 - 13.20

"Restrukturyzacja finansów osobistych i biznesowych z zachowaniem aktywów"
Michał Konieczny - MK-ESTATE

13.20 - 13.50

"Zarządzenie umowami najmu powierzchni handlowych"
dr Barbara Jelonek-Jarco, partner w Kancelarii Kubas Kos Gałkowski

13.50 - 14.00

Podsumowanie i zakończenie konferencji

Partnerzy

Solwena Sp. z o.o. dostarcza kompleksowe i innowacyjne rozwiązania z obszaru zarządzania o proekologicznym charakterze, które generują wymierne oszczędności dla ich użytkowników. Firma wykorzystuje w tym celu dynamiczne metody zarządzania energią dopasowujące jej zużycie do potrzeb użytkownika przy utrzymaniu wysokiego poziomu komfortu,
z wykorzystaniem zaawansowanych koncepcji automatyki.

Produktem podstawowym Spółki jest System Inteligentnego Zarządzania Energią (IZE).

Rezultatem zastosowania systemu jest:

  • obniżenie kosztów energii zużywanej w obiekcie
  • obniżenie kosztów eksploatacji obiektu związanych ze zmniejszeniem pracochłonności w zakresie obsługi technicznej i codziennego nadzoru obiektu
   

 

Prelegenci

Krzysztof Grajper

Dyrektor Handlowy, Solwena Sp. z o.o.

Krzysztof Grajper - Inżynier Informatyki ze specjalizacją: grafika komputerowa. Inspiracją dla jego działań biznesowych są takie postacie jak guru sprzedaży i zarządzania - Briana Tracy czy Warren Buffett. Posiada unikalne doświadczenie menedżerskie, które nabył pracując
w firmach takich jak: Netia, Orange, Twoje Kontakty, Wydawnictwo Mediaplanet, Agora SA czy też Lacan Technologies. Obecnie w firmie Solwena zajmuje się rozwojem biznesu i tworzeniem sieci handlowej. Prywatnie uwielbia bieganie oraz podróżowanie, a w wolnych chwilach oddaje się pasji gotowania.

 

dr Barbara Jelonek - Jarco

Partner w Kancelarii Kubas Kos Gałkowski

Adwokat, adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego UJ.

Specjalizuje się w prawie cywilnym materialnym i procesowym. Ekspert z zakresu rękojmi wiary publicznej ksiąg wieczystych. Swoją praktykę koncentruje również na obszarach prawa spółek i prawa gospodarczego prywatnego.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie kompleksowej obsługi procesów inwestycyjnych, szczególnie nieruchomościowych
i deweloperskich, w tym w strategicznym doradztwie dla inwestorów zagranicznych i grup kapitałowych w zakresie obrotu nieruchomościami. W swojej karierze zawodowej zajmowała się kompleksową obsługą prawną przedsiębiorstw obejmującą przygotowywanie transakcji nabywania i zbywania nieruchomości, analizę ich stanu prawnego oraz negocjacje umów. Nadzoruje prace działu prawa nieruchomości Kubas Kos Gałkowski. Autorka artykułów, glos oraz monografii z zakresu prawa rzeczowego oraz prawa zobowiązań. Laureatka rankingu Gazety Prawnej – Rising Stars 2012.

Michal Konieczny

Właściciel wielu nieruchomości oraz Prezes szeregu Społek kapitałowych i osobowych, w tym MK-Estate Sp. z o.o.
Szkolił się w zakresie nieruchomości w USA osobiście u boku ikon takich jak Donald Trump i John Burley.
Zdobytą wiedzą i bogatym doświadczeniem, dzieli się dziś m.in. jako autor innowacyjnego modelu inwestycjnego Phoenix, który pozwala na zakup nieruchomości z czynnym kredytem hipotecznym.
Autor 5 książek w tym bestsellerów „Świadomość jest Wszystkim“ oraz „Ameryko Dlaczego“
Jako coach i doradca dostarcza rzadkiej wiedzy zarówno z zakresu inwestowania w nieruchomości jak i samotranscendencji. Pracuje dla zwykłych jak i niezwykłych ludzi. Bombarduje kontrowersjami zmuszając do szczerej reflekcji.
Inspiruje do podejnowania właściwych decyzji, do proaktywnego działania i brania odpowiedzialności za życie.
Michał Konieczny to wizjoner i pionier niepowtarzalnych i wyjątkowych możliwości na rynku nieruchomości.

Regina Gul

Członek zarządu PLGBC, Senior Project Manager, Dział Zarządzania Projektami

Regina Gul odpowiada przede wszystkim za usługi związane
z certyfikacją LEED i BREEAM, a także nadzór i doradztwo budowlane. Posiada uprawnienia do przeprowadzania audytów energetycznych oraz procesów ekologicznej certyfikacji LEED i BREEAM dla budynków komercyjnych, zarówno nowo powstających, jak już istniejących (LEED Accredited Professional, International BREEAM Assessor, BREEAM In-Use Auditor). Regina jest Członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego. Regina ma 15 lat doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych.

Maciej Kałużniak

Trener biznesu, ekspert ds. zarządzania należnościami

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu, Trener Biznesu, Coach.
Wiedzą na temat skutecznego odzyskiwania należności, psychologii dłużnika i przepisów prawnych dzieli się od ponad 8 lat.
Przeprowadził blisko 2000 godzin szkoleń, prelekcji i warsztatów dla 1700 firm ze wszystkich sektorów gospodarki - zarówno tych małych, jak i wielkich korporacji.

dr Agnieszka Olechno-Kulas

Prezes Zarządu - IFMA Polska

Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu nieruchomościami dużych korporacji i podmiotów giełdowych, ze szczególnym zorientowaniem na zarządzanie procesami administracyjnymi. 
Karierę zawodową w obszarze nieruchomości rozpoczęła od organizacji pierwszego biura PLUS GSM, poprzez zarządzanie nieruchomościami PERN Przyjaźń SA oraz PKN ORLEN SA. Przez wiele lat zajmowała stanowisko Prezesa Zarządu ORLEN Administracji, tworząc kompleksowy Shared Services Center dla Grupy Kapitałowej ORLEN.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i doktorem nauk prawnych Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę doktorską poświęciła prawnemu modelowi zarządzania nieruchomościami.

 

Maciej Markowski

Partner, Head of Workplace Strategy CEE at Cushman & Wakefield. Maciej has 8 years of experience in office industry, developing innovative & productive workplaces for companies all over EMEA, ranging from Cisco and Nokia, through Unilever to Swiss Re and JP Morgan.

 

Poprzednia edycja

Konferencja Zarządzanie nieruchomościami – wsparcie technologiczne Facility Managera jest II edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce Facility Managera możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

29 października 2015r. >>>

Podczas poprzedniej edycji konferencji współpracowaliśmy z takimi Firmami jak: 

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym
 

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Patroni Medialni

 
 
 
 

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji zachęcamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl