Za nami konferencja podczas, której omówione zostały zagadnienia związane z zarządzaniem nieruchomościmi i planowaniem przestrzeni użytkowych.
Przy okazji spotkania mieliśmy zajęcia praktyczne z ewakuacji budynku. Dziękuję wszystkim za wytrwałość i chęć wspólnej kontynuacji spotkania.
W dniu spotkania wysłuchaliśmy poniższych tematów:
- "Czy system BMS oszczędza?"
- "Zmiana postrzegania zawodu Facility Managera w kontekście zarządzania nieruchomościami i planowania przestrzeni użytkowych"
- "Ekologiczne Zarządzanie nieruchomościami certyfikowanymi w systemie BREEAM In-Use"
- "Narzędzia wspierające zarządzanie należnościami"
- "BIM i BMS w zamówieniach publicznych – po dużej nowelizacji"
- "Zarządzenie umowami najmu powierzchni handlowych"
- "Restrukturyzacja finansów osobistych i biznesowych z zachowaniem aktywów"
- "Tworzenie efektywnych przestrzeni biurowych"
Szczególne podziękowania dla Partnera konferencji
Dziękujemy również
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem/współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.
Wierzę, że przy kolejnej edycji widzimy się w podobnym gronie.
*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie
z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz
wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest
zabronione.
Lokalizacja
Dago Centrum
Warszawa, ul. Rondo Onz 1
SALA nr I + II
II piętro
Program konferencji
9.00 - 9.25 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.25 - 9.30 |
Powitanie i wprowadzenie |
9.30 - 10.00 |
"Zmiana postrzegania zawodu Facility Managera w kontekście zarządzania nieruchomościami i planowania przestrzeni użytkowych" |
10.00 - 10.30 |
"BIM i BMS w zamówieniach publicznych - po dużej nowelizacji" |
10.30 - 10.50 |
"Czy system BMS oszczędza?" |
10.50 - 10.55 |
Prezentacja wystawców: |
10.55 - 11.10 |
Przerwa kawowa |
11.10 - 11.40 |
"Ekologiczne Zarządzanie nieruchomościami certyfikowanymi w systemie BREEAM In-Use" |
11.40 - 12.10 |
"Narzędzia wspierające zarządzanie należnościami" |
12.10 - 12.40 |
"Tworzenie efektywnych przestrzeni biurowych" |
12.40 - 12.50 |
Przerwa kawowa |
12.50 - 13.20 |
"Restrukturyzacja finansów osobistych i biznesowych z zachowaniem aktywów" |
13.20 - 13.50 |
"Zarządzenie umowami najmu powierzchni handlowych" |
13.50 - 14.00 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Partnerzy
Prelegenci
![]() |
Krzysztof Grajper Dyrektor Handlowy, Solwena Sp. z o.o.
|
![]() |
dr Barbara Jelonek - Jarco Partner w Kancelarii Kubas Kos Gałkowski Adwokat, adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego UJ. Specjalizuje się w prawie cywilnym materialnym i procesowym. Ekspert z zakresu rękojmi wiary publicznej ksiąg wieczystych. Swoją praktykę koncentruje również na obszarach prawa spółek i prawa gospodarczego prywatnego. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie kompleksowej obsługi procesów inwestycyjnych, szczególnie nieruchomościowych |
![]() |
Michal Konieczny Właściciel wielu nieruchomości oraz Prezes szeregu Społek kapitałowych i osobowych, w tym MK-Estate Sp. z o.o. |
![]() |
Regina Gul Członek zarządu PLGBC, Senior Project Manager, Dział Zarządzania Projektami Regina Gul odpowiada przede wszystkim za usługi związane |
![]() |
Maciej Kałużniak Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu, Trener Biznesu, Coach. |
![]() |
dr Agnieszka Olechno-Kulas Prezes Zarządu - IFMA Polska Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu nieruchomościami dużych korporacji i podmiotów giełdowych, ze szczególnym zorientowaniem na zarządzanie procesami administracyjnymi. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i doktorem nauk prawnych Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę doktorską poświęciła prawnemu modelowi zarządzania nieruchomościami. |
Maciej Markowski Partner, Head of Workplace Strategy CEE at Cushman & Wakefield. Maciej has 8 years of experience in office industry, developing innovative & productive workplaces for companies all over EMEA, ranging from Cisco and Nokia, through Unilever to Swiss Re and JP Morgan. |
Poprzednia edycja
Konferencja „Zarządzanie nieruchomościami – wsparcie technologiczne Facility Managera” jest II edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce Facility Managera możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.
29 października 2015r. >>>
Podczas poprzedniej edycji konferencji współpracowaliśmy z takimi Firmami jak:
![]() |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji zachęcamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl