W miniony czwartek tj. 29 października br w Warszawie odbyła się kolejna edycja konferencji „Zarządzanie nieruchomościami – wsparcie technologiczne Facility i Property Managera”.
Podczas spotkania w roli Ekspertów pojawili się m.in. Pani Joanna Kozarzewska z HRK S.A., Pan Zbigniew Mazurek z Menpresa. Oczywiście nie zabrakło wsparcia ze strony firm technologicznych.
W programie pojawił się Pan Przemysław Sołdacki z firmy Astrafox, a także Pan Jan Hałamejko z firmy BUKNET. Dodatkowo firma BUKNET także pojawiła się w roli wystawcy, gdzie podczas przerwy można było zobaczyć proponowane rozwiązania, a także porozmawiać o ich zastosowaniu w poszczególnych nieruchomościach.
Wszystkie prelekcje zostały ocenione bardzo wysoko, zwłaszcza prezentacje merytoryczne Pani Joanny Kozarzewskiej i Pana Zbigniewa Mazurka.
Pani Joanna opowiedziała o ewolucji zawodów zarządcy oraz facility managera w dobie zmieniającego się rynku pracy Real Estate. Zostały przedstawione także najnowsze badania i analiza.
Pan Zbigniew Mazurek „postawił” na przedstawienie efektywnych wdrożeń narzędzi informatycznych w poszczególnych obiektach, a także zaprezentował – podpowiedział – jakich rozwiązań IT można użyć w konkretnych przypadkach.
Konferencja zakończyła się koło godziny 13.00
Pragnę wszystkim bardzo serdecznie podziękować za przybycie a także naszych Partnerom, Ekspertom i Patronom Honorowym i Medialnym dziękuję za wsparcie.
Widzimy się w przyszłym roku!
Patron honorowy:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Partner:
![]() |
Wystawca:
Program
8.55-9.25 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.25 - 9.30 |
Powitanie i wprowadzenie |
9.30 - 10.00 |
Ewolucja zawodów zarządcy oraz facility mangera w dobie zmieniającego się rynku pracy w Real Estate |
10.00 - 10.30 |
Ograniczenie kosztów obiegu dokumentów - case study |
10.30 - 10.45 |
System RentIT! w zarządzaniu najmem - studium przypadku |
10.45 - 11.15 |
Przerwa kawowa |
11.15 - 11.45 |
Zarządzanie luksusowymi nieruchomościami z punktu widzenia Klienta jak również Inwestora |
11.45 - 12.15 |
Efektywne wdrożenia narzędzi informatycznych |
12.15 - 12.45 |
Panorama rozwiązań informatycznych wspierających facility i property managera |
12.45 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Lokalizacja
Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel
ul. Żwirki i Wigury 1
00-906 Warszawa
Prelegenci
![]() |
dr Przemysław Sołdacki, Prezes Zarządu, Astrafox Sp. z o.o. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doktor nauk technicznych z zakresu informatyki. Od 1999 roku członek zarządu firmy Astrafox (dawniej Datacom Software). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT. Skutecznie łączy wiedzę techniczną (programowanie .NET, SQL, systemy CRM, SharePoint) z zainteresowaniami z obszaru sztucznej inteligencji i eksploracji tekstu (textmining). Jest zarejestrowanym ekspertem w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W wolnym czasie podróżuje, interesuje się również tańcem. |
![]() |
Joanna Kozarzewska, Business Unit Manager, HRK S.A. Pani Joanna ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim oraz Högskolan Dalarna w Szwecji.Od lat związana bezpośrednio z rekrutacją specjalistów oraz wyższej kadry managerskiej w branży nieruchomości oraz budowlanej. Realizuje projekty rekrutacyjne dla spółek deweloperskich, międzynarodowych agencji doradczych, funduszy inwestycyjnych oraz firm sieciowych. W Grupie HRK pracuje w dziale Real Estate & Construction, gdzie piastuje stanowisko managera odpowiedzialnego za współprace oraz doradztwo na rzecz firm związanych z rynkiem nieruchomości i budownictwa. Jest także członkiem Komisji Rewizyjnej oraz PR Managerem międzynarodowej organizacji IFMA, zrzeszającej profesjonalistów z branży Real Estate. |
Zbigniew Mazurek, Ekspert, Menpresa
|
|
Michał Piotrowski, Prezes Zarządu, Concierge - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z.o.o. |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl
Kontakt z Organizator
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl