Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

W miniony czwartek tj. 29 października br w Warszawie odbyła się kolejna edycja konferencji „Zarządzanie nieruchomościami – wsparcie technologiczne Facility i Property Managera”.

Podczas spotkania w roli Ekspertów pojawili się m.in. Pani Joanna Kozarzewska z HRK S.A., Pan Zbigniew Mazurek z Menpresa.  Oczywiście nie zabrakło wsparcia ze strony firm technologicznych.  
W programie pojawił się Pan Przemysław Sołdacki z firmy Astrafox, a także Pan Jan Hałamejko z firmy BUKNET. Dodatkowo firma BUKNET także pojawiła się w roli wystawcy, gdzie podczas przerwy można było zobaczyć proponowane rozwiązania, a także porozmawiać o ich zastosowaniu w poszczególnych nieruchomościach. 

Wszystkie prelekcje zostały ocenione bardzo wysoko, zwłaszcza prezentacje merytoryczne Pani Joanny Kozarzewskiej i Pana Zbigniewa Mazurka.

Pani Joanna opowiedziała o ewolucji zawodów zarządcy oraz facility managera w dobie zmieniającego się rynku pracy Real Estate. Zostały przedstawione także najnowsze badania i analiza.

Pan Zbigniew Mazurek „postawił” na przedstawienie efektywnych wdrożeń narzędzi informatycznych w poszczególnych obiektach, a także zaprezentował – podpowiedział – jakich rozwiązań IT można użyć w konkretnych przypadkach.

Konferencja zakończyła się koło godziny 13.00

Pragnę wszystkim bardzo serdecznie podziękować za przybycie a także naszych Partnerom, Ekspertom i Patronom Honorowym i Medialnym dziękuję za wsparcie.

Widzimy się w przyszłym roku!

 

Patron honorowy:

 

 

Partner:

Wystawca:

Program

8.55-9.25

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.25 - 9.30

Powitanie i wprowadzenie
Agnieszka Różnicka, SuccessPoint Sp. z o.o.

9.30 - 10.00

Ewolucja zawodów zarządcy oraz facility mangera w dobie zmieniającego się rynku pracy w Real Estate
Joanna Kozarzewska, Business Unit Manager, HRK S.A.

10.00 - 10.30

Ograniczenie kosztów obiegu dokumentów - case study
Przemysław Sołdacki, Astrafox

10.30 - 10.45

System RentIT! w zarządzaniu najmem - studium przypadku
Jan Hałamejko, Prezes, BUKNET S.J.

10.45 - 11.15

Przerwa kawowa

11.15 - 11.45

Zarządzanie luksusowymi nieruchomościami z punktu widzenia Klienta jak również Inwestora
Michał Piotrowski, Prezes Zarządu, Concierge – Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.

11.45 - 12.15

Efektywne wdrożenia narzędzi informatycznych
Zbigniew Mazurek, Ekspert, Menpresa

12.15 - 12.45

Panorama rozwiązań informatycznych wspierających facility i property managera
Zbigniew Mazurek, Ekspert Menpresa

12.45

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Lokalizacja

Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel
ul. Żwirki i Wigury 1
00-906 Warszawa

 

Prelegenci

dr Przemysław Sołdacki, Prezes Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doktor nauk technicznych z zakresu informatyki. Od 1999 roku członek zarządu firmy Astrafox (dawniej Datacom Software). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT. Skutecznie łączy wiedzę techniczną (programowanie .NET, SQL, systemy CRM, SharePoint) z zainteresowaniami z obszaru sztucznej inteligencji i eksploracji tekstu (textmining). Jest zarejestrowanym ekspertem w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W wolnym czasie podróżuje, interesuje się również tańcem.

Joanna Kozarzewska, Business Unit Manager, HRK S.A.

Pani Joanna ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim oraz Högskolan Dalarna w Szwecji.Od lat związana bezpośrednio z rekrutacją specjalistów oraz wyższej kadry managerskiej w branży nieruchomości oraz budowlanej. Realizuje projekty rekrutacyjne dla spółek deweloperskich, międzynarodowych agencji doradczych, funduszy inwestycyjnych oraz firm sieciowych. W Grupie HRK pracuje w dziale Real Estate & Construction, gdzie piastuje stanowisko managera odpowiedzialnego za współprace oraz doradztwo na rzecz firm związanych z rynkiem nieruchomości i budownictwa. Jest także członkiem Komisji Rewizyjnej oraz PR Managerem międzynarodowej organizacji IFMA, zrzeszającej profesjonalistów z branży Real Estate.

 

Zbigniew Mazurek, Ekspert, Menpresa

 

  Michał Piotrowski, Prezes Zarządu, Concierge - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z.o.o.

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl

Patroni Medialni

 

Kontakt z Organizator

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Agnieszka Różnicka
Kierownik Projektu
tel. +48 721 729 134
agnieszka.roznicka@successpoint.pl