Dołącz do nas na FB

Sytuacje kryzysowe mogą pojawić się w wyniku działania sił przyrody, kataklizmów, a także być efektem działalności człowieka lub jej zaniechania. Aby im zapobiec niezwykle ważna jest systematyczna identyfikacja przyczyny problemu oraz jej dogłębna analiza.

Zapraszamy do udziału w  XIX edycji ogólnopolskiej konferencji: 

 

„Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb”
dn. 19 września 2018 r.  | Warszawa

 

Partner Brązowy:


Podczas konferencji głos zabiorą m. in.:

  • "Infrastruktura krytyczna jako cel w działaniach hybrydowych i asymetrycznych na przykładzie operacji krymskiej i donbaskiej. Rola i zadania sił i służb specjalnych – model rosyjski."
    Radomir Korsak 
    – Niezależny Ekspert

     
  • "Organizacja imprez o charakterze masowym w świetle bieżących przepisów."
    st. sekc. dr inż. Rafał Wróbel
     – Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej
     

W panelu dyskusyjnym "Współdziałanie w kryzysie - komunikacja i kooperacja służb mundurowych i administracji publicznej" głos zabiorą:

Moderator: st. sekc. dr inż. Rafał Wróbel – Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Paneliści:​

 Radomir Korsak – Niezależny Ekspert

 

Proponowana tematyka konferencji:

I. Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków,
II. Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych,
III. Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu
     kryzysowym,
1. Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje,
2. Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji:
     A. Zdobywanie, przetwarzanie, przechowywanie i dystrybucja informacji o zagrożeniu:
         - technologia ICT w zarządzaniu kryzysowym - perspektywy i zagrożenia
         - zarządzanie pracą sieci teleinformatycznej,
     B. Cyberbezpieczeństwo i ciągłość działania.

>>SZCZEGÓŁOWA TEMATYKA<<

 

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:
- kadrę zarządzającą: wszystkich poziomów administracji publicznej,  przedstawicieli centrów
  zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, specjalistów do
  zarządzania kryzysowego,
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej,
  Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej /Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej,
  Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby   odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych
  strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków,
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do
  wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR, służby
  ratownicze chemiczne, radiacyjne.

 

>>POPRZEDNIE EDYCJE<<

 

Fundator książek:

 



Warunki udziału:

Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.
Wystarczy wypełnić
 formularz zgłoszeniowy >>>

Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Konferencje na temat zarządzania kryzysowego zawsze cieszyły się niezwykłym zainteresowaniem, czego potwierdzeniem była rosnąca z roku na rok liczba uczestników, wsparcie ze strony ważnych instytucji oraz ekspertów.

Dlatego też mieliśmy przyjemność zorganizowania do tej pory już jedenastu edycji konferencji na temat technologii wspierających reagowanie w sytuacjach kryzysowych oraz wspierających komunikację i kooperację służb.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

I edycja II edycja III edycja IV edycja V edycja
VI edycja VII edycja VIII edycja IX edycja X edycja
XI edycja XII edycja XIII edycja XIV edycja XV edycja
XVI edycja XVII edycja XVIII edycja    

 

Patroni Honorowi poprzednich edycji:

mon
   

Partnerzy poprzednich edycji:

Noidss Nowatel
UAV

Prelegenci

 
st. sekc. dr inż. Rafał Wróbel - Adiunkt, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej
 
Najlepszy absolwent studiów zarówno pierwszego, jak i drugiego stopnia Szkoły Głównej Służby Pożarniczej. W trakcie studiów otrzymał srebrną i złotą odznakę wzorowego studenta SGSP, wyróżnienie Rektora – Komendanta za aktywny w życiu uczelni oraz zaangażowanie w prezentację oferty edukacyjnej. Trzykrotnie otrzymywał stypendium Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za wyniki w nauce. W roku 2008 otrzymał również stypendium fundowane przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Uczestniczył w polsko – szwedzkiej wymianie studentów. Jest autorem i współautorem kilku programów w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży. Ukończył kilka kursów w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Jako były sędzia piłkarski oraz reprezentant kadry U-15 w sposób szczególny interesuje się piłką nożną, lekkoatletyką i łyżwiarstwem szybkim na długim torze. W przeszłości był m.in. mistrzem makroregionu centralnego w biegach średnich, a także dwukrotnym finalistą szczebla centralnego olimpiady „Losy Polaków na Wschodzie po 17 IX 1939 roku”. W Zakładzie Modelowania i Analiz zatrudniony w okresie 29 lipca 2011 – 28 luty 2014 r. Od 1 marca 2014 r. zatrudniony w Zakładzie Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego, gdzie rozwija problematykę projektowania systemów bezpieczeństwa, ciągłości działania, analizy ryzyka oraz ochrony infrastruktury krytycznej. W 2015 r. ukończył studia doktoranckie na Wydziale Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. W trakcie studiów III stopnia otrzymywał stypendium Rektora Komendanta AON dla najlepszych doktorantów.
   

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl