Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.



Zapraszamy do udziału w  XVII edycji ogólnopolskiej konferencji: „Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb”która odbędzoe się już 15 listopada w Warszawie.
 

>> BEZPŁATNA REJESTRACJA<<


Patronat Honorowy:

Partnerzy Brązowi:
      

Partnerzy:

 

Podczas konferencji głos zabiorą m. in.:

  • "Zarządzanie kryzysowe na Lotnisku Chopina w Warszawie."
    Jerzy Choromański
    – Specjalista ds. zarządzania kryzysowego, Biuro Ochrony Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie

     
  • "Organizacja działań ratowniczych w sytuacjach kryzysowych."
    Jarosław Dąbrowski – Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim 

     
  • "Ciągłość działania organów zarządzania kryzysowego w ujęciu systemowym."
    mł. ogn. dr inż. Rafał Wróbel
     p.o. Kierownika, Zakład Inżynierii Ciągłości Działania i Procesów Decyzyjnych, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

     
  • "Bezpieczeństwo informacyjne organów zarządzania kryzysowego."
    Krzysztof Szwarc  Asystent, Instytut Organizacji i Zarządzania, Wojskowa Akademia Techniczna

     
  • "Oświetlenie Awaryjne- jedno z dwóch najważniejszych systemów ppoż dla obiektów Użyteczności Publicznej . Nowoczesne opracowania firmy Hybryd Sp.z o.o."
    Ewa Krystenko
     Dyrektor marketingu, Hybryd Sp. z o.o.
     
  • "Media wobec sytuacji kryzysowych."
    dr Andrzej Świątecki  Starszy Wykładowca, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations, Uniwersytet Warszawski

     
  • "Organizacja działań ratowniczych - strukturalny porządek czy chaos?"
    kpt. dr inż. Paweł Gromek – Prodziekan, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej​

     
  • "Rola czynnika ludzkiego w systemach wczesnego ostrzegania i kierowania centrum zarządzania kryzysowego na przykładzie systemów bezpieczeństwa lotów w kosmosie i powietrzu - doświadczenia NASA i US Airforce."
    dr hab. Jerzy Achimowicz, prof. WIML – Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz

     
  • "Nowoczesne systemy łączności cyfrowej firmy Hytera."
    Wojciech Kropiewnicki  – Biuro handlowe, RTcom s.c.

     
  • "Systemy łączności mobilnej o wysokich przepustowościach do Internetu i sieci służbowych na bazie Multi GSM na potrzeby zarządzania kryzysowego."
    Jaroslaw Nowicki - CEO / Dyrektor, Wi Link sp. z o.o.

     
  • "Łączność kryzysowa Polskiego Związku Krótkofalowców"
    Hubert Anysz
    - zastępca koordynatora MASR PZK, Polski Związek Krótkofalowców

 

W panelu dyskusyjnym "Współdziałanie w kryzysie - komunikacja i kooperacja służb mundurowych i administracji publicznej"
głos zabiorą:

Moderator: st. sekc. dr inż. Rafał Wróbel – Adiunkt, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Paneliści:​

  • Jarosław Dąbrowski – Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim,
     
  • dr hab. Jerzy Achimowicz, prof. WIML – Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz,
     
  • dr Andrzej Świątecki – Starszy Wykładowca, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations, Uniwersytet Warszawski,
     
  • Krzysztof Szwarc – Asystent, Instytut Organizacji i Zarządzania, Wojskowa Akademia Techniczna,
     
  • dr inż. Edward Gancarz - Niezależny ekspert
     
  • ppłk Tomasz Rostkowski - Oddział Planowania Kryzysowego, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych

>>PROGRAM KONFERENCJI<<

 

Proponowana tematyka konferencji:

I. Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków.
II. Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych.
III. Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu
     kryzysowym.
1. Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje.
2. Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji:
     A. Zdobywanie, przetwarzanie, przechowywanie i dystrybucja informacji o zagrożeniu:
         - technologia ICT w zarządzaniu kryzysowym - perspektywy i zagrożenia
         - zarządzanie pracą sieci teleinformatycznej
     B. Cyberbezpieczeństwo i ciągłość działania.

>>SZCZEGÓŁOWA TEMATYKA<<

 

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:
- kadrę zarządzającą: wszystkich poziomów administracji publicznej,  przedstawicieli centrów
  zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, specjalistów do
  zarządzania kryzysowego.
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej,
  Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej /Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej,
  Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby   odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych
  strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do
  wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR, służby
  ratownicze chemiczne, radiacyjne

 

>>POPRZEDNIE EDYCJE<<



Warunki udziału:

Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.
Wystarczy wypełnić
 formularz zgłoszeniowy >>>

Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Lokalizacja

Golden Floor
Piętro XV
Sala nr. 3


Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa


 

Program konferencji

8:30 - 9:10

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9:10 - 9:15

Powitanie 
Klaudia Moskała - SuccessPoint Sp. z o.o.

9:15 - 9:35

"Zarządzanie kryzysowe na Lotnisku Chopina w Warszawie."
Jerzy Choromański
- Specjalista ds. zarządzania kryzysowego, Biuro Ochrony Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie

9:35 - 9:50

"Nowoczesne systemy łączności cyfrowej firmy Hytera."
Wojciech Kropiewnicki  – Biuro handlowe, RTcom s.c.

9:50 - 10:05 "Oświetlenie Awaryjne- jedno z dwóch najważniejszych systemów ppoż dla obiektów Użyteczności Publicznej . Nowoczesne opracowania firmy Hybryd Sp.z o.o."
Ewa Krystenko  Dyrektor marketingu, Hybryd Sp. z o.o.

 
10:05 - 10:35 "Systemy łączności mobilnej o wysokich przepustowościach do Internetu i sieci służbowych na bazie Multi GSM na potrzeby zarządzania kryzysowego."
Jarosław Nowicki - CEO / Dyrektor, Wi Link sp. z o.o.

 
10:35 - 10:40 Prezentacja wystawców

10:40 - 11:05

Przerwa kawowa

11:05 - 11:20

"Rola czynnika ludzkiego w systemach wczesnego ostrzegania i kierowania
centrum zarządzania kryzysowego na przykładzie systemów bezpieczeństwa
lotów w kosmosie i powietrzu - doświadczenia NASA i US Airforce."

dr hab. Jerzy Achimowicz, prof. WIML - Kancelaria Doradztwa Gospodarczego
Cieślak & Kordasiewicz
11:20 - 11:30

"Łączność kryzysowa Polskiego Związku Krótkofalowców"
Hubert Anysz
- zastępca koordynatora MASR PZK, Polski Związek Krótkofalowców

11:30 - 11:50

"Organizacja działań ratowniczych w sytuacjach kryzysowych."
Jarosław Dąbrowski - Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego i Ochrony
Przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim 

11:50 - 12:10

"Bezpieczeństwo informacyjne organów zarządzania kryzysowego."
Krzysztof Szwarc
- Asystent, Instytut Organizacji i Zarządzania, Wojskowa
Akademia Techniczna

12:10 - 12:30

"Media wobec sytuacji kryzysowych."
dr Andrzej Świątecki - Starszy Wykładowca, Wydział Dziennikarstwa, Informacji
i Bibliologii, Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations, Uniwersytet Warszawski

12:30 - 12:45

"Organizacja działań ratowniczych - strukturalny porządek czy chaos?"
kpt. dr inż. Paweł Gromek - Prodziekan, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa
Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej​

12:45 - 13:05

Przerwa kawowa

13:05 - 13:25 "Ciągłość działania organów zarządzania kryzysowego w ujęciu systemowym."
mł. ogn. dr inż. Rafał Wróbel
- p.o. Kierownika, Zakład Inżynierii Ciągłości
Działania i Procesów Decyzyjnych, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

13:25 - 14:30

Panel dyskusyjny 
"Współdziałanie w kryzysie - komunikacja i kooperacja
służb mundurowych i administracji publicznej."

Moderator:

  • mł. ogn. dr inż. Rafał Wróbel - p.o. Kierownika, Zakład Inżynierii Ciągłości
    Działania i Procesów Decyzyjnych, Szkoła Główna Służby Pożarniczej


Paneliści:​

  • Jarosław Dąbrowski - Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Przeciwpożarowej w Starostwie Powiatowym w Ostrowcu Świętokrzyskim 
     
  • dr hab. Jerzy Achimowicz, prof. WIML - Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz
     
  • dr Andrzej Świątecki - Starszy Wykładowca, Katedra Komunikacji Społecznej
    i Public Relations, Uniwersytet Warszawski

     
  • Krzysztof Szwarc - Asystent, Instytut Organizacji i Zarządzania, Wojskowa Akademia Techniczna
     
  • dr inż. Edward Gancarz - Niezależny ekspert
     
  • ppłk Tomasz Rostkowski - Oddział Planowania Kryzysowego, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych

14:30 - 14:40

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Partnerzy

Firma HYBRYD została założona w 1986 roku pod nazwą: Przedsiębiorstwo Projektowania i Produkcji Urządzeń Elektronicznych Hybryd sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu. Produkowano wówczas układy hybrydowe grubowarstwowe dla potrzeb urządzeń medycznych, później ofertę rozszerzono o zastosowania w urządzeniach sygnalizacyjnych dla kolejnictwa, a następnie dla motoryzacji.

W roku 1996 siedziba firmy została przeniesiona do Pyskowic koło Gliwic. Rozbudowie uległ park maszynowy. Technologię produkcji rozszerzono o montaż układów na płytkach PCB.

Od 1997 roku poszerzono asortyment produkowanych wyrobów o układy elektroniczne do zasilania świetlówek elektroluminescencyjnych tzn. stateczniki elektroniczne i moduły awaryjne. W trakcie ciągłego doskonalenia wyrobów wprowadzono do produkcji układy zasilania oświetlenia awaryjnego wyposażone w interfejs cyfrowy Większość produkcji oparta jest o własne konstrukcje, opracowane w dziale konstrukcyjnym.

W 2009 roku za nowatorski SYSTEM DYNAMICZNY H-300 DYN otrzymaliśmy GŁÓWNĄ NAGRODĘ na VII Międzynarodowych Targach Sprzętu Elektrycznego i Systemów Zabezpieczeń „ELEKTROTECHNIKA” w Warszawie.

Wysoką jakość produktów i usług potwierdza Certyfikat zintegrowanego systemu zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2008.

W 2010 roku oddaliśmy do użytkowania budynek dla Centrum Badawczo Rozwojowego i pomieszczenia do produkcji nowych opraw oświetlenia awaryjnego ze źródłem światła LED. Od 2010 roku pomyślnie zrealizowanych zostało kilka projektów dofinansowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

W 2011 roku opracowaliśmy i wdrożyliśmy do produkcji rodzinę opraw awaryjnych doświetlających ze źródłem światła LED, takich jak OWA, KWADRA, HERKULES, PRIMOS, ORBIT. Wzory trzech ostatnich opraw zostały zastrzeżone w Urzędzie Patentowym.

Hybryd posiada pełne zaplecze konstrukcyjno-produkcyjne z linią automatycznego montażu elektronicznego SMD, warsztatami elektrycznymi i mechanicznymi. Produkowane urządzenia posiadają najwyższą jakość, firma zapewnia sprawny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

 



Wi Link jest dystrybutorem i producentem unikalnych, mobilnych i stacjonarnych, rozwiązań telekomunikacyjnych o najwyższej skuteczności i niezawodności  w szczególności dla firm i instytucji o rozproszonej strukturze organizacyjnej.

Firma koncentruje się m.in. na dostarczaniu specjalizowanych systemów i urządzeń na potrzeby łączności mobilnej dla potrzeb zarządzania kryzysowego, niezawodnego dostępu do sieci WAN i Internet w najtrudniejszych warunkach.

Wi Link dostarcza routery wielomodemowe z unikalną funkcjonalnością agregacji łącz WAN, zapewniającą sumaryczną przepustowość wszystkich dostępnych w danej sytuacji połączeń sieciowych (GSM, CDMA, kabel, satelita, radio, etc) i przede wszystkim niezrywalną nawet podczas jazdy transmisję danych w trybie Hot Failover.

Oferowane mobilne rozwiązania z powodzeniem od lat stosowane są na samochodach dowodzenia Państwowej Straży Pożarnej, Policji, pociągach PKP, dla budowy monitoringu w trudnych lokalizacjach czy dla zapewnienia Internetu dla pasażerów autobusach komunikacji miejskiej.  Rozwiązania stacjonarne stanowiące alternatywę dla rozwiązań MPLS zapewniające najwyższą niezawodność, stosowane są przez najbardziej wymagających klientów w miejscach, gdzie nie ma dostępnych tradycyjnych łącz o wysokiej przepustowości czy niezawodności.

Firma dysponując unikalnym doświadczeniem i zespołem inżynierów zajmuje się rozwojem tych systemów, rozwijając coraz to nowe funkcjonalności wymagane przez klientów.

Wi Link dostarcza również zaawansowane systemy dostępowe WiFi dla miejsc publicznych z wieloma funkcjami dodatkowymi takimi jak systemy informacyjne, reklamowe,  alarmowe etc. Nasze rozwiązania wzbogacane są ciągle o dodatkowe funkcje takie jak czujniki smogu, dymu, temperatury etc, zapewniając transmisję tych danych z najtrudniejszych miejsc i ich dostępność na serwerach www i SNMP.

 

RTcom oferuje rozwiązania z zakresu bezpiecznej, profesjonalnej łączności radiowej dla Straż Pożarnej, Ratownictwa, Wojska, Policji, Straży Granicznej oraz innych służb. W naszej ofercie znajdują się rozwiązania łączności radiowej (w tym mobilne) firmy Hytera w cyfrowych standardach ETSI DMR i TETRA oraz analogowe. Dostarczamy i instalujemy oferowane przez nas radiotelefony, stacje przemiennikowe w wersji bazowej i mobilnej, infrastrukturę TETRA i DMR. Oferujemy także specjalizowane rozwiązania dyspozytorskie do ww. rozwiązań firmy Hytera.

Oferujemy szeroką gamę profesjonalnych akcesoriów audio – dla straży pożarnej, policj, wojska firmy Voxtech i Sonic Communications.

Zapewniamy instalacje oferowanych urządzeń, szkolenia dla użytkowników, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz doradztwo.
 


RTcom oferuje rozwiązania z zakresu bezpiecznej, profesjonalnej łączności radiowej dla Straż Pożarnej, Ratownictwa, Wojska, Policji, Straży Granicznej oraz innych służb. W naszej ofercie znajdują się rozwiązania łączności radiowej (w tym mobilne) firmy Hytera w cyfrowych standardach ETSI DMR i TETRA oraz analogowe. Dostarczamy i instalujemy oferowane przez nas radiotelefony, stacje przemiennikowe w wersji bazowej i mobilnej, infrastrukturę TETRA i DMR. Oferujemy także specjalizowane rozwiązania dyspozytorskie do ww. rozwiązań firmy Hytera.
Oferujemy szeroką gamę profesjonalnych akcesoriów audio – dla straży pożarnej, policj, wojska firmy Voxtech i Sonic Communications. Zapewniamy instalacje oferowanych urządzeń, szkolenia dla użytkowników, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz doradztwo.

 

Prelegenci

Jerzy Choromański – Specjalista ds. zarządzania kryzysowego, Biuro Ochrony Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie


Długoletni pracownik Lotniska Chopina w Warszawie. Zatrudniony na stanowisku specjalisty ds. zarządzania kryzysowego w Biurze Ochrony Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Uczestnik szeregu szkoleń (krajowych i zagranicznych) oraz konferencji i seminariów z zakresu ochrony lotnictwa cywilnego oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi, w tym m.in.: „Airport Maintenance Operations and Development Course”, „Aviation Security Instructor Course”, „Cargo Security Course”, „Airport Security Operations Course”, „Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi na lotniskach”, „Crisis Management Course”. Autor cyklu publikacji na temat terroryzmu opublikowanych w wewnętrznym magazynie pracowników Portów Lotniczych. Współautor szeregu procedur i instrukcji oraz przedsięwzięć z zakresu ochrony lotnictwa cywilnego, w tym Krajowego Programu Kontroli Jakości w zakresie Ochrony Lotnictwa Cywilnego oraz Krajowego Programu Szkolenia w zakresie Ochrony Lotnictwa Cywilnego. Odznaczony odznaką honorową „ZASŁUŻONY DLA TRANSPORTU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ".
 


kpt. dr inż. Paweł Gromek – Prodziekan, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Doktor nauk o bezpieczeństwie, magister inżynier pożarnictwa, specjalista ds. BHP, oficer Państwowej Straży Pożarnej, od 2005 r. związany ze Szkołą Główną Służby Pożarniczej w Warszawie. Współautor bądź autor ponad 50 publikacji naukowych, współautor kolumn stałych w czasopismach „Ochrona Przeciwpożarowa” i „Przegląd Pożarniczy”. Wyróżniony w konkursie Innowator Mazowsza w kategorii Młody Innowacyjny Naukowiec (2014) oraz Ogólnopolskim Konkursie Poprawy Warunków Pracy (2014). Zainteresowania naukowe obejmują problematykę ratownictwa i  zarządzania bezpieczeństwem.
 


mł. ogn. dr inż. Rafał Wróbel  p.o. Kierownika, Zakład Inżynierii Ciągłości Działania i Procesów Decyzyjnych, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Najlepszy absolwent studiów zarówno pierwszego, jak i drugiego stopnia Szkoły Głównej Służby Pożarniczej. W trakcie studiów otrzymał srebrną i złotą odznakę wzorowego studenta SGSP, wyróżnienie Rektora – Komendanta za aktywny w życiu uczelni oraz zaangażowanie w prezentację oferty edukacyjnej. Trzykrotnie otrzymywał stypendium Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za wyniki w nauce. W roku 2008 otrzymał również stypendium fundowane przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Uczestniczył w polsko – szwedzkiej wymianie studentów. Jest autorem i współautorem kilku programów w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży. Ukończył kilka kursów w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Jako były sędzia piłkarski oraz reprezentant kadry U-15 w sposób szczególny interesuje się piłką nożną, lekkoatletyką i łyżwiarstwem szybkim na długim torze. W przeszłości był m.in. mistrzem makroregionu centralnego w biegach średnich, a także dwukrotnym finalistą szczebla centralnego olimpiady „Losy Polaków na Wschodzie po 17 IX 1939 roku”. W Zakładzie Modelowania i Analiz zatrudniony w okresie 29 lipca 2011 – 28 luty 2014 r. Od 1 października 2017 r. p.o. Kierownika Zakładu Inżynierii Ciągłości Działania i Procesów Decyzyjnych, gdzie rozwija problematykę projektowania systemów bezpieczeństwa, ciągłości działania, analizy ryzyka oraz ochrony infrastruktury krytycznej. W 2015 r. ukończył studia doktoranckie na Wydziale Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. W trakcie studiów III stopnia otrzymywał stypendium Rektora Komendanta AON dla najlepszych doktorantów. W 2016 r. dwukrotnie nagradzany przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej za pracę na rzecz ochrony przeciwpożarowej i szkolnictwa.
 


dr Andrzej Świątecki – Starszy Wykładowca, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations, Uniwersytet Warszawski

Doktor nauk humanistycznych, tytuł uzyskany na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, mgr inż. mechanik, absolwent Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej w specjalności organizacja systemów produkcyjnych. Aktualnie zatrudniony w charakterze starszego wykładowcy na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, w Katedrze Komunikacji Społecznej i Public Relations.
W latach 1971-1990 związany etatowo z różnymi tytułami prasowymi, w których pełnił liczne role i funkcje, m.in.: publicysty, reportera, komentatora, sekretarza redakcji, zastępcy redaktora naczelnego, redaktora naczelnego.
Wykładowca takich przedmiotów jak m.in.: Wstęp do organizacji i zarządzania, Projektowanie procesów w marketingu, Podstawy Public Relations, Procesy budowania marki, Coaching i mentoring.

 


dr hab. Jerzy Achimowicz, prof. WIML – Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz

Jerzy Achimowicz ukończył Wydział Fizyki Technicznej Wojskowej Akademi Technicznej. Tytył doktora zdobył na Wydziele Elektroniki Politechniki Warszawskiej, a tytuł doktora habilitowanego w Instytucie Biologii Doświadczalnej imienia M. Nenckiego Polskiej Akademii Nauk. Od 1976 roku pracował w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej i IMGW. Od 20 lat współpracuje aktywnie z NASA i ESA.
Obecnie pracuje jako ekspert w dziedzinie neurosciences i inżynierii biomedycznej oraz broker nowych technologii w KDG Warszawa.

 

dr inż. Edward Gancarz - Niezależny ekspert

Absolwent Wyższej Oficerskiej Szkoły Radiotechnicznej oraz Wojskowej Akademii Technicznej, w której uzyskał tytuł magistra inżyniera elektronika o specjalności: organizacja systemów łączności. Tytuł doktora obronił w 2005 roku w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej. Tematem rozprawy obrony doktorskiej był: "Model zarządzania konfiguracją przedsięwzięć z uwzględnieniem wymagań NATO". Większość swojej kariery zawodowej spędził w Wojskowej Akademii Technicznej. Na swoim koncie posiada wiele publikacji, spora ich część dotyczy szeroko pojętego zarządzania. Osobiście interesuje się lotnictwem, elektroniką, turystyką, fotografią oraz historią.
 


Jaroslaw Nowicki - CEO / Dyrektor, Wi Link sp. z o.o.

Wykształcenie:
1981 – 1987 Wyższe techniczne, Politechnika Warszawska, wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa, ukończone z tytułem magister inżynier mechanik, specjalność lotnictwo.

Doświadczenie:
2008 – do diś Właściciel, prezes zarządu  firmy ACO Solutions – sprzedaż i wdrożenia projektów związanych z budową i optymalizacją sieci korporacyjnych sieci WiFi, oraz łaczności profesjonalnej z wykorzystaniem łącz GSM.

2015 – do dziś Prezes Zarządu Firmy Wi Link sp. z o.o – dystrybutora rozwiązań firmy Peplink Inc.

2002 – 2008 Prezes Zarządu i Dyrektor Regionalny na Europę Wschodnią i kraje CIS w MAXDATA Poland sp. z o.o.,

1999 – 2002 Dyrektor Sprzedaży sektorów  Public and Telco w  IBM Poland

1997 – 1999 Dyrektor Zarządzający /Country Manager  w Sequent Poland  - przedstawicielstwo i spółka z o.o. należące do amerykańskiej korporacji Sequent Inc.

1993 – 1997 Dyrektor Zarządzający /Country Manager w Intel Poland – przedstawicielstwie amerykańskiej korporacji Intel Co.

1991 – 1993  Specjalista ds. lokalizacji i wdrożeń oprogramowania do zarządzania wg MRP II w polsko – brytyjskiej firmie CSBI

1987-1991 asystent, doktorant - Politechnika Warszawska , prowadzący zajęcia dla studentów w zakresie zastosowań technologii informatycznych w nowoczesnych technologiach wytwarzania. Prowadzone badania do pracy doktorskiej z zakresu nowoczesnych technik projektowania.
 

 
Ewa Krystenko - Dyrektor do spraw marketingu, Hybryd sp. z o.o.
Posiada 20 letnie doświadczenie w temacie Oświetlenia Awaryjnego (konsultacje i doradztwo z tej dziedziny). 

 

Poprzednie edycje

Konferencje na temat zarządzania kryzysowego zawsze cieszyły się niezwykłym zainteresowaniem, czego potwierdzeniem była rosnąca z roku na rok liczba uczestników, wsparcie ze strony ważnych instytucji oraz ekspertów.

Dlatego też mieliśmy przyjemność zorganizowania do tej pory już jedenastu edycji konferencji na temat technologii wspierających reagowanie w sytuacjach kryzysowych oraz wspierających komunikację i kooperację służb.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

I edycja II edycja III edycja IV edycja V edycja
VI edycja VII edycja VIII edycja IX edycja X edycja
XI edycja XII edycja XIII edycja XIV edycja XV edycja
XVI edycja        

 

Patroni Honorowi poprzednich edycji:

mon
   

Partnerzy poprzednich edycji:

Noidss Nowatel
UAV

Patroni medialni

   

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl