Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Ostatniego dnia lutego 2017 roku odbyła się konferencja, skierowana do funkcjonariuszy służb mundurowych oraz przedstawicieli administarcji publicznej:

"Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb"
28 lutego 2017 | Warszawa (Warsaw Trade Tower)

 

Dzięki naszym Partnerom oraz ekspertom udało nam się przedstawić zagadnienia z tego tematu, a samo wydarzenie już po raz kolejny cieszyło się dużym zainteresowaniem, co przełożyło się na naprawdę bardzo wysoką frekwencję.


Patronat Honorowy:

 
       

Partnerzy Brązowi:


 

Partnerzy:

Firma uczestnicząca:



Podczas konferencji głos zabrali m. in.:

  • „Doskonalenie procedur współdziałania służb ratowniczych z administracją samorządową na rzecz ograniczania skutków zdarzeń kryzysowych”
    Aleksander Zblewski – Kierownik, Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
     
  • "Od edukacji do sprawnej organizacji działań w sytuacjach kryzysowych – szkolenia z zakresu reagowania kryzysowego"
    nadkom. Sylwester Smoleński  – Ekspert Zespołu Zarządzania Kryzysowego Wydziału Operacyjnego, Główny Sztab Komendy Głównej Policji
     
  • "Komunikacja kryzysowa a ciągłość działań ratowniczych"
    Kpt. dr inż. Paweł Gromek – Prodziekan Wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej
     
  • "Uprzedzić nieszczęście. Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem Bydgoszczy i powiatu bydgoskiego"
    Adam Dudziak
     – Dyrektor, Wydział Zarządzania Kryzysowego, Urząd Miasta Bydgoszczy
     
  • "Zintegrowany system łączności radiowej do kooperacji w sytuacjach kryzysowych"
    Jacek Dynysiuk 
     Kierownik Produktu MindMade Sp. z o.o.
    Andrzej Wysocki – Menedżer ds. Klientów Kluczowych Radmor S.A.
    Paweł Próchniak – Kierownik Produktu MindMade Sp. z o.o.
     
  • "Platforma Intergraph Planning & Response jako narzędzie wspomagające organizację akcji ratunkowych"
    Maciej Maciejonek
    – Dyrektor ds. kluczowych klientów w obszarze bezpieczeństwa publicznego, Hexagon Safety & Infrastructure
     
  • "Stopnie alarmowe w zarządzaniu kryzysowym"
    st. sekc. dr inż. Rafał Wróbel – Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej



W panelu dyskusyjnym głos zabrali m.in.:

  • Adam Dudziak – Dyrektor, Wydział Zarządzania Kryzysowego, Urząd Miasta Bydgoszczy
     
  • Arkadiusz Wejnarski  Koordynator Centrum Operacyjnego, Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
     
  • Paweł Nazarewski – Specjalista z Zakresu Cyberobrony i Nowoczesnych Technologii, Ruch Na Rzecz Obrony Terytorialnej, ObronaNarodowa.pl
     
  • Kpt. dr inż. Paweł Gromek – Prodziekan Wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej
     
  • st. sekc. dr inż. Rafał Wróbel – Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej
     
  • Dariusz Deptała – Dyrektor Regionalny, Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych

 

 

Wsparie merytoryczne:

 

 

Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konferencji, która odbędzie się jeszcze w tm roku.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione

 
 

Lokalizacja

Warsaw Trade Tower
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Piętro 32 - Sala W10 oraz W11

Parking naziemny na terenie budynku - 4 zł/h. Wjazd od ul. Chłodnej (drugi szlaban od ul. Towarowej)

Program wydarzenia

9.40 - 10.20

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

10.20 - 10.30

Powitanie 
Klaudia Moskała – SuccessPoint Sp. z o.o.

10.30 - 11.00

„Doskonalenie procedur współdziałania służb ratowniczych z administracją samorządową na rzecz ograniczania skutków zdarzeń kryzysowych”
Aleksander Zblewski – Kierownik, Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

11.00 - 11.30

"Zintegrowany system łączności radiowej do kooperacji w sytuacjach kryzysowych"
Jacek Dynysiuk – Kierownik Produktu MindMade Sp. z o.o.
Andrzej Wysocki – Menedżer ds. Klientów Kluczowych Radmor S.A.
Paweł Próchniak – Kierownik Produktu MindMade Sp. z o.o.
11.30 - 11.50 "Platforma Intergraph Planning & Response jako narzędzie wspomagające organizację akcji ratunkowych"
Maciej Maciejonek – Dyrektor ds. kluczowych klientów w obszarze bezpieczeństwa publicznego, Hexagon Safety & Infrastructure

11.50 - 12.10

Przerwa kawowa

12.10 - 12.40

"Komunikacja kryzysowa a ciągłość działań ratowniczych"
Kpt. dr inż. Paweł Gromek – Prodziekan Wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

12.40 - 13.00

"Od edukacji do sprawnej organizacji działań w sytuacjach kryzysowych – szkolenia z zakresu reagowania kryzysowego"
nadkom. Sylwester Smoleński - Ekspert Zespołu Zarządzania Kryzysowego Wydziału Operacyjnego, Główny Sztab Komendy Głównej Policji

13.00 - 13.20

"Uprzedzić nieszczęście. Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem Bydgoszczy i powiatu bydgoskiego"
Adam Dudziak – Dyrektor, Wydział Zarządzania Kryzysowego, Urząd Miasta Bydgoszczy

13.20 - 13.40 "Stopnie alarmowe w zarządzaniu kryzysowym"
st. sekc. dr inż. Rafał Wróbel – Adiunkt, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

13.40 - 14.00

Przerwa kawowa

14.00 - 15.00

Panel dyskusyjny - 
"Współdziałanie w kryzysie - komunikacja i kooperacja
służb mundurowych i administracji publicznej."

Moderatorzy:

  • Kpt. dr inż. Paweł Gromek – Prodziekan Wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej
  • st. sekc. dr inż. Rafał Wróbel – Adiunkt, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej
     

Paneliści:

  • Adam Dudziak – Dyrektor, Wydział Zarządzania Kryzysowego, Urząd Miasta Bydgoszczy
  • Arkadiusz Wejnarski – Koordynator Centrum Operacyjnego, Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
  • Paweł Nazarewski  Specjalista z Zakresu Cyberobrony i Nowoczesnych
    Technologii, Ruch Na Rzecz Obrony Terytorialnej, ObronaNarodowa.pl
  • Dariusz Deptała – Dyrektor Regionalny, Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych

15.00-15.15

Rozlosowanie upominków wśród uczestników

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Partnerzy

Hexagon Safety & Infrastructure jest częścią grupy kapitałowej Hexagon skupiającej kilkadziesiąt firm zajmujących się tworzeniem i wdrażaniem najnowocześniejszych technologii z zakresu projektowania, pomiaru i wizualizacji. Dostarcza rozwiązania informatyczne dla instytucji rządowych, administracji publicznej, transportu oraz dostawców usług działających na rzecz bezpieczeństwa publicznego, a także w sektorze usług sieciowych i branży komunikacyjnej. Jako światowy lider, doświadczony innowator oraz zaufany partner wspiera życie milionów ludzi na całym świecie dostarczając rozwiązania i technologie wspomagające podejmowanie kluczowych decyzji w codziennej pracy. Więcej na stronie: http://hexagonsafetyinfrastructure.com.

RTcom to doświadczona i działająca od 2011 firma zajmująca się dystrybucją oraz sprzedażą szerokiej gamy urządzeń radiokomunikacyjnych. Nasz zespół tworzą doświadczeni pracownicy o długim stażu i doświadczeniu w tej branży. Naszymi największymi atutami są wiedza, kompetencje oraz kwalifikacje. Stawiamy na ciągły rozwój oraz umacnianie pozycji sprawdzonego i pewnego partnera biznesowego. Nasi klienci to służby administracji publicznej, zakłady przemysłowe, agencje ochrony, porty lotnicze oraz ci wszyscy, dla których łączność radiowa to narzędzie pracy.

RTcom od samego początku swej działalności związany jest z potentatami branży radiokomunikacyjnej. Oferujemy sprawdzone i uznane na rynkach światowych rozwiązania największych producentów.  Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem:
·        Hytera Communications
·        Sonic Communications
·        TEMCO Japan
·        Voxtech Shenzhen
·        LeAntenne
·        Alfatronix

 


Wi Link jest dystrybutorem i producentem unikalnych, mobilnych i stacjonarnych, rozwiązań telekomunikacyjnych o najwyższej skuteczności i niezawodności  w szczególności dla firm i instytucji o rozproszonej strukturze organizacyjnej.

Firma koncentruje się m.in. na dostarczaniu specjalizowanych systemów i urządzeń na potrzeby łączności mobilnej dla potrzeb zarządzania kryzysowego, niezawodnego dostępu do sieci WAN i Internet w najtrudniejszych warunkach.

Wi Link dostarcza routery wielomodemowe z unikalną funkcjonalnością agregacji łącz WAN, zapewniającą sumaryczną przepustowość wszystkich dostępnych w danej sytuacji połączeń sieciowych (GSM, CDMA, kabel, satelita, radio, etc) i przede wszystkim niezrywalną nawet podczas jazdy transmisję danych w trybie Hot Failover.

Oferowane mobilne rozwiązania z powodzeniem od lat stosowane są na samochodach dowodzenia Państwowej Straży Pożarnej, Policji, pociągach PKP, dla budowy monitoringu w trudnych lokalizacjach czy dla zapewnienia Internetu dla pasażerów autobusach komunikacji miejskiej.  Rozwiązania stacjonarne stanowiące alternatywę dla rozwiązań MPLS zapewniające najwyższą niezawodność, stosowane są przez najbardziej wymagających klientów w miejscach, gdzie nie ma dostępnych tradycyjnych łącz o wysokiej przepustowości czy niezawodności.

Firma dysponując unikalnym doświadczeniem i zespołem inżynierów zajmuje się rozwojem tych systemów, rozwijając coraz to nowe funkcjonalności wymagane przez klientów.

Wi Link dostarcza również zaawansowane systemy dostępowe WiFi dla miejsc publicznych z wieloma funkcjami dodatkowymi takimi jak systemy informacyjne, reklamowe,  alarmowe etc. Nasze rozwiązania wzbogacane są ciągle o dodatkowe funkcje takie jak czujniki smogu, dymu, temperatury etc, zapewniając transmisję tych danych z najtrudniejszych miejsc i ich dostępność na serwerach www i SNMP.

 

WB Group to największy, polski koncern sektora obronnego, który oferuje najnowocześniejsze rozwiązania dla sił zbrojnych, służb bezpieczeństwa i ratowniczych z całego świata w takich obszarach jak:

  • systemy łączności, dowodzenia, rozpoznania i kierowania uzbrojeniem
  • systemy bezzałogowe różnych klas
  • systemy informatyczne i cyberbezpieczeństwa
  • wyposażenie oraz modernizacja sprzętu wojskowego

W skład grupy wchodzi pięć spółek WB Electronics, Radmor, FlyTronics, MindMade i Arex kierujących się innowacyjnością i tworzeniem przełomowych rozwiązań technologicznych. Przyjęta filozofia biznesowa wyraża się w ofercie produktowej obejmującej rozwiązania unikatowe w skali świata, implementowane na najbardziej wymagających rynkach.

WB ELECTRONICS od lat konsekwentnie opanowuje kolejne obszary zastosowań elektroniki i informatyki w technice wojskowej, a własne opracowania firmy z zakresu nowych technologii umożliwiają tworzenie nowatorskich produktów o unikalnych cechach użytkowych. Działając w obszarze specjalistycznej elektroniki i informatyki wojskowej firma wprowadziła Siły Zbrojne RP w XXI w. wyznaczając obowiązujące.

RADMOR to przedsiębiorstwo o długoletniej historii i tradycjach sięgających 1947 roku. Przez lata swojego istnienia firma dynamicznie rozwijała się, rozszerzała asortyment wytwarzanych urządzeń i świadczonych usług. RADMOR jest obecnie największym polskim producentem sprzętu radiokomunikacji ruchomej UKF FM oraz nowoczesnych, programowalnych radiostacji cyfrowych.

FLYTRONIC, działająca w ramach WB Group, jest ośrodkiem badawczo-rozwojowym, którego przedsięwzięcia skupiają się wokół systemów rozpoznawczo-obserwacyjnych bazujących na bezzałogowych platformach latających. Flytronic to dynamiczna, nowoczesna firma inżynierska, działająca na bazie doświadczeń zawodowych oraz pasji wybitnych specjalistów, zapewniająca możliwość realizacji najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć na skalę światową.

MindMade jest polską firmą R&D, liderem zaawansowanych mobilnych rozwiązań bezprzewodowych dedykowanych komunikacji specjalnej oraz M2M. Firma specjalizuje się także w rozwiązaniach kryptograficznych. Działalność MindMade obejmuje projektowanie i produkcję urządzeń elektronicznych oraz zintegrowanych systemów łączności i transmisji danych.

AREX zajmuje się projektowaniem, badaniem i wytwarzaniem elementów automatyki, urządzeń pomiarowych, systemów kontrolnych i diagnostycznych. Firma realizuje także projekty nietypowe i wymagające pionierskich rozwiązań w obszarze systemów sterowania uzbrojeniem i kierowania ogniem.  

 

 

Prelegenci

 

Aleksander Zblewski - Kierownik, Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Od niemal piętnastu lat jestem szefem delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu m.st. Warszawy w Ursusie( przed wprowadzeniem w życie tzw. „ustawy warszawskiej byłem Szefem Gminnego Inspektoratu Obrony Cywilnej w Ursusie).
Jestem „niedoszłym” oficerem straży pożarnej. W grudniu 1981 roku w związku ze strajkiem podchorążych została rozwiązana Wyższa Oficerska Szkoła Pożarnicza. Dzięki decyzji rektora SGGW w Warszawie stałem się studentem tej uczelni, której posiadam stosowny dyplom. Następnie na początku lat 90-tych ub. stulecia odbyłem studium „Organizacja i zarządzanie” na UW. Przez ok. osiem lat prowadziłem firmę budowlaną. W tym czasie utworzyłem trzy spółdzielnie, w tym dwie budowlano-mieszkaniowe i jedną pracy. Końcówka ub. stulecia nie była łaskawa dla budownictwa. Stąd jako były strażak przyjąłem ofertę objęcia stanowiska Szefa Gminnego Inspektoratu Obrony Cywilnej w Ursusie (1998r.). Aby poznać nowe zasady organizowania systemu bezpieczeństwa cywilnego podjąłem studia na uczelni powołanej w miejsce zlikwidowanej w 1981r. WOSP czyli Szkole Głównej Służby Pożarniczej. Studium „Zarządzanie w stanach zagrożeń”, które ukończyłem, skierowane było przede wszystkim dla kadry oficerskiej PSP. Studium zakończyłem pracą pt. „Psychospołeczne skutki katastrof i wypadków”.

Po wprowadzeniu w życie nowego ustroju Warszawy w 2003r. uznałem, że warto pogłębić swoją wiedzę zawodową. Dlatego podjąłem studia w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (późniejsza Akademia Finansów) na wydziale Zarządzanie Ryzykiem. Na koniec studiów napisałem pracę p.t. „Nakłady budżetowe, a realizacja zadań Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu m.st. Warszawy – związki i zależności”.

W trakcie swojej kariery urzędniczej napisałem i wdrożyłem nast. programy edukacyjne skierowane do dzieci szkół podstawowych;
- „bezpieczne dziecko w domu, szkole i na ulicy”,
- „bezpieczne dziecko na drodze”
- dzielnicowy konkurs „ postepowanie w sytuacjach zagrożeń” ( dla dzieci starszych klas szkół podstawowych).
W zajęciach organizowanych przez mój zespół w minionych ponad dziesięciu latach wzięło udział łącznie kilkanaście tysięcy dzieci.

Arkadiusz Wejnarski - Koordynator Centrum Operacyjnego, Lotnicze Pogotowie Ratunkowe

Z wykształcenia specjalista ratownictwa medycznego, magister zdrowia publicznego. Jest absolwentem Akademii Medycznej w Warszawie, następnie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (studia podyplomowe - zarządzanie biznesem medycznym). Aktywnie działający w służbach ratowniczych od 2000 roku. Ukończył wiele kursów z dziedziny ratownictwa medycznego certyfikowanych przez Polską Radę Resuscytacji i American Heart Association. Uczestnik kursów, szkoleń, konferencji, warsztatów i sympozjów z dziedziny Ratownictwa Medycznego i Zarządzania Kryzysowego. Prelegent kongresów, konferencji i sympozjów o tematyce medycyny ratunkowej oraz zdrowia publicznego. Wykładowca Pedagogium – Wyższej Szkoły Pedagogiki Resocjalizacyjnej w Warszawie w latach 2007-2008. Od 2012 roku wykładowca Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu Collegium Masoviense. Od dziesięciu lat na stanowisku kierownika Podstawowego Zespołu Ratownictwa Medycznego. Od 7 lat Dyspozytor krajowy Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (LPR), a od 2015 Koordynator Centrum Operacyjnego LPR. Autor publikacji z dziedziny ratownictwa medycznego.

Adam Dudziak - Dyrektor, Wydział Zarządzania Kryzysowego, Urząd Miasta Bydgoszczy

Administratywista, absolwent Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (w trakcie realizacji dysertacji doktorskiej), od dwudziestu lat związany z administracją samorządową, wykładowca Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy i Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu w zakresie bezpieczeństwa wewnętrznego (głównie poziomu lokalnego), prelegent i uczestnik wielu konferencji działacz społeczny i wolontariusz w obszarze polityki społecznej i uzależnień, autor i redaktor prac naukowych.

 

Dariusz Deptała

inspektor Policji w stanie spoczynku. Ukończył studia o specjalizacji prawno-kryminologicznej na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zdobywał pracując między innymi w jednostkach Komendy Głównej Policji: Biurze Dochodzeniowo-Śledczym, Biurze do Walki z Przestępczością Zorganizowaną, Biurze Kryminalnym, Głównym Sztabie Policji. Przez 8 lat był  naczelnikiem Wydziału do Zwalczania Aktów Terroru Centralnego Biura Śledczego.
Ukończył wiele kursów i szkoleń z zakresu szeroko pojętych zagadnień antyterrorystycznych i minersko-pirotechnicznych, min. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Japonii, Irlandii, Holandii. W Wielkiej Brytanii ukończył szkolenia w Wydziale Antyterrorystycznym, a następnie w Wydziale Specjalnym Scotland Yardu. Jako jeden z niewielu w Polsce ma uprawnienia instruktorskie Scotland Yardu w zakresie wywiadowczych technik śledczych i zwalczania terroryzmu
Wziął udział w kilkudziesięciu krajowych i międzynarodowych konferencjach dotyczących zwalczania terroryzmu, przestępczości zorganizowanej, w tym z użyciem materiałów oraz urządzeń wybuchowych.
Ostatnio był Radcą Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, a następnie Ministra Spraw Wewnętrznych. W tym czasie był m.in.: sekretarzem Międzyresortowego Zespołu ds. Zagrożeń Terrorystycznych (MZdsZT), Kierownikiem Stałej Grupy Eksperckiej MZdsZT, Sekretarzem Zespołu do spraw zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przygotowania i sprawowania przez Rzeczypospolitą Polską przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej w 2011 r, a następnie koordynatorem zabezpieczenia wszystkich spotkań organizowanych centralnie, Kierownikiem Międzyresortowego Zespołu Zadaniowego do spraw implementacji Planu Działania UE w obszarze CBRN oraz opracowania programu przeciwdziałania i reagowania na zagrożenia w zakresie CBRN, w tym o charakterze terrorystycznym (CBRN oznacza zagrożenia o charakterze chemicznym, biologicznym, radiologicznym i nuklearnym).
Dariusz Deptała jest również współautorem internetowej witryny rządowej antyterroryzm.gov.pl, projektu Narodowego Programu Antyterrorystycznego  Rzeczypospolitej Polskiej oraz koncepcji zabezpieczenia EURO przeciwko zagrożeniom CBRN.
Obecnie Dyrektor Regionalny w Krajowym Stowarzyszeniu Ochrony Informacji Niejawnych.

Kpt. dr inż. Paweł Gromek - Prodziekan Wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

W 2014 r. ukończył Wydział Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Obrony Narodowej w Warszawie i obronił z wyróżnieniem pracę doktorską pt. Organizacja masowej ewakuacji ludności w Polsce. Od 2005 r. jest związany ze Szkołą Główną Służby Pożarniczej w Warszawie (SGSP), gdzie od 2011 r., jako oficer Państwowej Straży Pożarnej, pracuje na stanowisku naukowo-dydaktycznym w Wydziale Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego. Pełni ponadto funkcję nieetatowego dowódcy sekcji w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej SGSP. Jest współzałożycielem i opiekunem Koła Naukowego Inżynierów Bezpieczeństwa, autorem lub współautorem ponad 50 publikacji naukowych i popularyzatorskich. Został wyróżniony w konkursie Innowator Mazowsza 2014 w kategorii „Młody Innowacyjny Naukowiec”, a także w 42 edycji Ogólnopolskiego Konkursu Poprawy Warunków Pracy w kategorii „Przedsięwzięcia Organizacyjne i Edukacyjne”. Jego aktualna praca naukowa skupia się na analizie sieciowej i podnoszeniu sprawności systemów bezpieczeństwa (głównie bezpieczeństwa powszechnego), w tym w świetle zarządzania ciągłością działania, edukacji dla bezpieczeństwa i funkcjonowania mediów.

Paweł Nazarewski

Absolwent Wydziału Cybernetyki WAT, Audytor systemów IT CISA, Manager Bezpieczeństwa CISM, Członek Zarządu Stowarzyszenia ObronaNarodowa.pl Ruch na Rzecz Obrony Terytorialnej, Ekspert ds. Cyberbezpieczeństwa PIRC.

 

st. sekc. dr inż. Rafał Wróbel - Adiunkt, Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego, Szkoła Główna Służby Pożarniczej

Najlepszy absolwent studiów zarówno pierwszego, jak i drugiego stopnia Szkoły Głównej Służby Pożarniczej. W trakcie studiów otrzymał srebrną i złotą odznakę wzorowego studenta SGSP, wyróżnienie Rektora – Komendanta za aktywny w życiu uczelni oraz zaangażowanie w prezentację oferty edukacyjnej. Trzykrotnie otrzymywał stypendium Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za wyniki w nauce. W roku 2008 otrzymał również stypendium fundowane przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Uczestniczył w polsko – szwedzkiej wymianie studentów. Jest autorem i współautorem kilku programów w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży. Ukończył kilka kursów w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Jako były sędzia piłkarski oraz reprezentant kadry U-15 w sposób szczególny interesuje się piłką nożną, lekkoatletyką i łyżwiarstwem szybkim na długim torze. W przeszłości był m.in. mistrzem makroregionu centralnego w biegach średnich, a także dwukrotnym finalistą szczebla centralnego olimpiady „Losy Polaków na Wschodzie po 17 IX 1939 roku”. W Zakładzie Modelowania i Analiz zatrudniony w okresie 29 lipca 2011 – 28 luty 2014 r. Od 1 marca 2014 r. zatrudniony w Zakładzie Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego, gdzie rozwija problematykę projektowania systemów bezpieczeństwa, ciągłości działania, analizy ryzyka oraz ochrony infrastruktury krytycznej. W 2015 r. ukończył studia doktoranckie na Wydziale Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. W trakcie studiów III stopnia otrzymywał stypendium Rektora Komendanta AON dla najlepszych doktorantów.

 


nadkom. Sylwester Smoleński - Główny Sztab Policji Komendy Głównej Policji

Ekspert Zespołu Zarządzania Kryzysowego Wydziału Operacyjnego Głównego Sztabu Policji Komendy Głównej Policji; Kierownik projektu Na granicy terroryzmu – szkolenia z zakresu reagowania kryzysowego, realizowanego w latach 2012 – 2016 przez Komendę Główną Policji we współpracy ze Związkiem Powiatów Polskich, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

 

Maciej Maciejonek - Dyrektor ds. kluczowych klientów w obszarze bezpieczeństwa publicznego, Hexagon Safety & Infrastructure

Absolwent Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Z firmą Intergraph związany od ponad 14 lat. Architekt systemów obszarze geomatyki. Współtwórca rozwiązań funkcjonujących na szczeblu krajowym: Geoportal, Uniwersalny Moduł Mapowy, Zintegrowany System Informacji o Nieruchomościach. Na stanowiskach zarządczych od stycznia 2012. W sierpniu 2015 roku powołany na stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za rozwiązania w obszarze bezpieczeństwa publicznego i ochrony infrastruktury krytycznej.

Andrzej Wysocki - Menedżer d/s Klientów Kluczowych Radmor S.A.

Absolwent Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. 34 lata pracy w firmie Radmor SA na różnych stanowiskach. Obecnie pełni funkcję Menedżera ds. Klientów Kluczowych w Biurze Obsługi Klienta.

Jacek Denysiuk - Kierownik Produktu MindMade

Absolwent Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej. 23 lata służby w Policji w tym w pionie odpowiedzialnym za rozwój Systemów Teleinformatycznych Policji. Od 3-ch lat związany z MindMade Sp. z o.o. gdzie pełni rolę Kierownika Produktu.

Paweł Próchniak - Kierownik Produktu MindMade

Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. 25 lat pracy w branży systemów zabezpieczeń elektronicznych dedykowanych do ochrony średnich i dużych obiektów cywilnych i wojskowych. W spółce MindMade odpowiedzialny za zarządzanie produktami dedykowanymi dla rynku cywilnego.

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Konferencje na temat zarządzania kryzysowego zawsze cieszyły się niezwykłym zainteresowaniem, czego potwierdzeniem była rosnąca z roku na rok liczba uczestników, wsparcie ze strony ważnych instytucji oraz ekspertów.

Dlatego też mieliśmy przyjemność zorganizowania do tej pory już jedenastu edycji konferencji na temat technologii wspierających reagowanie w sytuacjach kryzysowych oraz wspierających komunikację i kooperację służb.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

I edycja II edycja III edycja IV edycja V edycja
VI edycja VII edycja VIII edycja IX edycja X edycja
XI edycja XII edycja XIII edycja XIV edycja  

 

Patroni Honorowi poprzednich edycji:

mon
   

Partnerzy poprzednich edycji:

Noidss Nowatel
UAV

Patroni Medialni

 
 
 
 
 
 
       

 

Kontakt z Organizatorem


Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl