Niezwykle cieszy nas fakt, że XIV edycja konferencji "Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb" spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. Bardzo miło było nam gościć wszystkich Państwa.
Dziękujemy za wszelkie miłe słowa skierowane zarówno pod naszym adresem, jak i naszych prelegentów, których ocenili Państwo naprawdę wysoko. Dyskusja, która wywiązała się podczas panelu dyskusyjnego świadczy o tym, że program wydarzenia odpowiedział na Państwa oczekiwania, a nasi eksperci mogli rozwiać wszelkie nasuwające się wątpliwości. Te pytania, na które nie otrzymali Państwo odpowiedzi, postaramy się zadać podczas kolejnej edycji wydarzenia.
Patron Honorowy:
![]() Dowódca Operacyjny Rodzajów Sił Zbrojnych - Gen. broni Marek Tomaszycki |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Gratulacje z okazji zdobycia Statuetki SuccessPoint składamy firmie DGT Sp. z o.o.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Partnerzy: | ||
![]() |
![]() |
![]() |
SPOŚRÓD PRZEDSTAWIONYCH PODCZAS KONFERENCJI TECHNOLOGII ORAZ ROZWIĄZAŃ
UCZESTNICY WYBIORĄ NAJLEPSZE, KTÓRE ZOSTANIE NAGRODZONE STATUETKĄ!!!
Głos zabiorą:
- Kpt. lek. Jakub Garbacki - Szef zespołu ratownictwa medycznego 1 Grupy Poszukiwawczo-Ratowniczej
- Kpt. dr inż. Paweł Gromek - Szkoła Główna Służby Pożarniczej
"Komunikacja kryzysowa w ratownictwie – wymiary zewnętrzny i wewnętrzny"
- Dr Jerzy Kiełbowicz - Prorektor ds. organizacyjno-prawnych, Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Dr Aneta Łyżwa - Komisarz Policji, Instytut Badań nad Przestępczością i Terroryzmem, Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
„Zadania Policji w przypadku zaistnienia katastrofy”
- Dr inż. Ryszard Piwowarczyk - Adiunkt, Instytut Organizacji i Zarządzania, Wojskowa Akademia Techniczna
„Rola i zadania infrastruktury transportowej kraju"
- Podinsp. dr Krzysztof Wiciak - Dyrektor, Instytut Badań nad Przestępczością i Terroryzmem, Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
- Płk Ireneusz Zygmunt - Szef Połączonego Centrum Operacyjnego, Zarządu Operacyjnego, Pionu Operacyjnego, Dowództwa Operacyjnego RSZ
"Siły Zbrojne RP w Krajowym Systemie Zarządzania Kryzysowego - wyzwania i zagrożenia"
- Michał Borowski – Senior Product Manager, Huawei Enterprise
„Rapid – wydzielona, dyspozytorska sieć LTE"
-
Maciej Maciejonek - Dyrektor ds. kluczowych klientów w obszarze bezpieczeństwa publicznego, Hexagon Safety & Infrastructure
„Platforma Intergraph Planning & Response jako narzędzie wspierające prowadzenie działań w sytuacjach kryzysowych"
-
Piotr Bułło - Dyrektor Biura Handlu i Marketingu, DGT Sp. z o.o.
„Systemy dyspozytorskie – nieodzowny element komunikacji”
Fundator książek: |
|
Wsparcie merytoryczne:
![]() |
![]() |
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Program
9.10 - 9.50 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.50 - 10.00 |
Powitanie |
10.00 - 10.30 |
"Siły Zbrojne RP w Krajowym Systemie Zarządzania Kryzysowego - wyzwania i zagrożenia" |
10.30 - 11.00 |
„Rapid – wydzielona, dyspozytorska sieć LTE" |
11.00 - 11.15 |
„Systemy dyspozytorskie – nieodzowny element komunikacji” |
11.15 - 11.35 | „Platforma Intergraph Planning & Response jako narzędzie wspierające prowadzenie działań w sytuacjach kryzysowych" Maciej Maciejonek - Dyrektor ds. kluczowych klientów w obszarze bezpieczeństwa publicznego, Hexagon Safety & Infrastructure |
11.35 - 11.45 |
Prezentacja wystawców - DGT Sp. z o.o., Huawei Enterprise |
11.45 - 12.15 |
Przerwa kawowa |
12.15 - 12.35 |
„Komunikacja kryzysowa w ratownictwie – wymiary zewnętrzny i wewnętrzny" |
12.35 - 12.55 |
„Rola i zadania infrastruktury transportowej kraju" |
12.55 - 13.15 |
„Zadania Policji w przypadku zaistnienia katastrofy” |
13.15 - 13.35 |
Przerwa kawowa |
13.35 - 14.40 |
Panel dyskusyjny Moderatorzy:
Paneliści:
|
14.40-15.00 |
Wręcznie statuetki, rozlosowanie upominków wśród uczestników |
Lokalizacja
Novotel Warszawa Airport |
|
![]() |
![]() |
Prelegenci
![]() |
Płk Ireneusz Zygmunt - Szef Połączonego Centrum Operacyjnego, Zarządu Operacyjnego, Pionu Operacyjnego, Dowództwa Operacyjnego RSZ Zajmuje się problematyką Zarządzania Kryzysowego przez 8 lat. Współpracujez Komendą Główną Policji, Komendą Główną Straży Granicznej, Komendą Główną Państwowej Straży Pożarnej i układem pozamilitarnym. Uczestniczył w zabezpieczeniu i organizacji: Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012; wizyty Jego Świątobliwości Papieża Franciszka w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Światowych Dni Młodzieży - Kraków 2016; Szczytu NATO w Warszawie w dniach 8-9.07.2016 r. Ponadto uczestniczył w narodowych i międzynarodowych ćwiczeniach z zakresu zarządzania kryzysowego. |
![]() |
Kpt. lek. Jakub Garbacki - Szef zespołu ratownictwa medycznego 1 Grupy Poszukiwawczo-Ratowniczej Absolwent Uniwersytetu Medycznego (Wojskowej Akademii Medycznej) w Łodzi, specjalista psychiatra. |
![]() |
Michał Borowski - Wireless Solution Manager, Huawei Enterprise Michał Borowski jest odpowiedzialny za rozwiązania bezprzewodowych w Huawei Polska i zajmuje się technicznym wsparciem sprzedaży dla rynku Enterprise. Obecnie główny obszar jego działalności to urządzenia LTE. Związany jest z branżą telekomunikacyjną od 1997 roku. Pracę zaczynał u operatora sieci ERA (obecnie T-Mobile), gdzie zajmował się planowaniem radiowym, badaniem i certyfikacją urządzeń oraz współpracą z dostawcami sprzętu radiowego. Później był odpowiedzialny za wsparcie sprzedaży oraz wprowadzania nowych produktów pracując w firmach Ericsson i ZTE. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. |
„Rapid – wydzielona, dyspozytorska sieć LTE" |
|
![]() |
Paweł Gromek – Szkoła Główna Służby Pożarniczej W 2014 r. ukończył Wydział Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Obrony Narodowej w Warszawie i obronił z wyróżnieniem pracę doktorską pt. Organizacja masowej ewakuacji ludności w Polsce. Od 2005 r. jest związany ze Szkołą Główną Służby Pożarniczej w Warszawie (SGSP), gdzie od 2011 r., jako oficer Państwowej Straży Pożarnej, pracuje na stanowisku naukowo-dydaktycznym w Wydziale Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego. Pełni ponadto funkcję nieetatowego dowódcy sekcji w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej SGSP. Jest współzałożycielem i opiekunem Koła Naukowego Inżynierów Bezpieczeństwa, autorem lub współautorem ponad 50 publikacji naukowych i popularyzatorskich. Został wyróżniony |
"Komunikacja kryzysowa w ratownictwie – wymiary zewnętrzny i wewnętrzny" |
|
![]() |
Dr Jerzy Kiełbowicz - Prorektor ds. organizacyjno-prawnych, Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony im. Marszałka Józefa Piłsudskiego Absolwent wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Prawnik, do roku 1988 nauczyciel akademicki w UMCS w Lublinie. Od 1989 do 2006 – Ministerstwo Sprawiedliwości: m.in. Departament Centrum Ogólnopolskich Rejestrów Sądowych i Informatyzacji Resortu – Dyrektor Departamentu przez 7 lat. Od 2005 do chwili obecnej: Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony im. Marszałka Józefa Piłsudskiego z siedzibą w Warszawie – nauczyciel akademicki, prorektor. |
![]() |
Dr Aneta Łyżwa - Instytut Badań nad Przestępczością i Terroryzmem, Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie Doktor nauk prawnych, komisarz Policji, absolwentka Wydziału Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji, kierunku – Prawo, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie, aktualnie adiunkt Instytutu Badań nad Przestępczością Kryminalną i Terroryzmem Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie |
„Zadania Policji w przypadku zaistnienia katastrofy” |
|
![]() |
Maciej Maciejonek - Dyrektor ds. kluczowych klientów w obszarze bezpieczeństwa publicznego, Hexagon Safety & Infrastructure Absolwent Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Z firmą Intergraph związany od ponad 14 lat. Architekt systemów obszarze geomatyki. Współtwórca rozwiązań funkcjonujących na szczeblu krajowym: Geoportal, Uniwersalny Moduł Mapowy, Zintegrowany System Informacji o Nieruchomościach. Na stanowiskach zarządczych od stycznia 2012. W sierpniu 2015 roku powołany na stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za rozwiązania w obszarze bezpieczeństwa publicznego i ochrony infrastruktury krytycznej. |
„Platforma Intergraph Planning & Response jako narzędzie wspierające prowadzenie działań w sytuacjach kryzysowych" |
|
![]() |
Piotr Bułło - Dyrektor Biura Handlu i Marketingu, DGT Sp. z o.o. Z firmą DGT związany od 18 lat. W latach 2008-2014 kierował Biurem R&D w DGT. We wrześniu 2014 objął w DGT stanowisko Dyrektora Biura Handlu i Marketingu. Od 2010 roku współtworzy krajowy system obsługi numeru 112 – SI PR. W trakcie pracy w DGT uczestniczył głównie w innowacyjnych projektach, np. Wojewódzkie Stanowisko Kierowania Policji w Łodzi wraz z Powiatowymi Stanowiskami Kierowania, Zautomatyzowany System Radarowego Nadzoru granicy morskiej RP (ZSRN), Wojewódzki Zintegrowany System Łączności Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, Zintegrowany System Łączności Wojewódzkiej Małopolskiego Pogotowia Ratunkowego. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku na kierunku Informatyka. Studia Podyplomowe: Uniwersytet Gdański – Zarządzanie Projektami. |
„Systemy dyspozytorskie – nieodzowny element komunikacji” |
|
![]() |
Dr inż. Ryszard Piwowarczyk - Adiunkt, Instytut Organizacji i Zarządzania, Wojskowa Akademia Techniczna - W 2006 roku uzyskany dyplom doktora nauk wojskowych w Akademii Obrony Narodowej, specjalność Bezpieczeństwo Narodowe.
|
"Rola i zadania infrastruktury transportowej kraju" I. Podstawy prawno-legislacyjne wykonywania transportu kolejowego na szczeblu krajowym i międzynarodowym (obszar UE).
II. Podstawy prawno-legislacyjne wykonywania transportu drogowego.
III. Wnioski i podsumowanie z pkt. I i pkt. II |
|
Partnerzy
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Poprzednie edycje
Konferencje na temat zarządzania kryzysowego zawsze cieszyły się niezwykłym zainteresowaniem, czego potwierdzeniem była rosnąca z roku na rok liczba uczestników, wsparcie ze strony ważnych instytucji oraz ekspertów.
Dlatego też mieliśmy przyjemność zorganizowania do tej pory już jedenastu edycji konferencji na temat technologii wspierających reagowanie w sytuacjach kryzysowych oraz wspierających komunikację i kooperację służb.
Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!
I edycja | II edycja | III edycja | IV edycja | V edycja |
VI edycja | VII edycja | VIII edycja | IX edycja | X edycja |
XI edycja | XII edycja | XIII edycja |
Patroni Honorowi poprzednich edycji:
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Partnerzy poprzednich edycji:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Kontakt z organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl