Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Konferencja „Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb” po raz kolejny pokazała możliwe kierunki zmian, mające na celu rozwój i poprawę skuteczności działania organów w sytuacjach kryzysowych.


Tegoroczna konferencja to już XII edycja spotkania dedykowanego administracji publicznej, oraz służbą mundurowym. To ogólnopolskie wydarzenie odbyło się 20 maja 2015 roku w Centrum konferencyjnym Ogrodowa 58. Wydarzenie umożliwiło uczestnikom wymianę doświadczeń i opinii oraz poszerzenie wiedzy na tematy nurtujące, drażliwe, oraz ważne.

W tym roku Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli:

mon

gen. broni Marek Tomaszycki - Dowódca Operacyjny Rodzajów Sił Zbrojnych   
Prof. dr hab. n. med. Jerzy Robert Ładny - Konsultant Krajowy ds. Medycyny Ratunkowej

Dzięki naszym Partnerom firmie Noidss Sp. z o.o., Nowatel sp. z o. o., DGT Sp. z o.o., MindMade sp. z o.o., oraz Centrum Szkolenia UAV sp z o.o. stworzona została niepowtarzalna możliwość poznania aktualnych technologii oraz nowoczesnego sprzętu umożliwiającego przeprowadzenia akcji, od której często zależne jest ludzkie życie.

Noidss Nowatel DGT MindMade UAV

 

Konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem i dużą frekwencją administracji publicznej, oraz służb mundurowych, które na co dzień stawiają czoła sytuacją kryzysowym.


Jako pierwszy głos zabrał Pan Wojciech Radecki - Naczelnik Wydziału Planowania Cywilnego w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji, który wygłosił bardzo ciekawą prelekcje na temat Regionalnych Systemów Ostrzegania. Drugą prelekcję wygłosił dyrektor zarządzający firmy Noidss Sp. z o.o. – Pan Bartłomiej Czernecki , który poruszył bardzo ważną kwestie związaną z rolą nowoczesnych technologii w optymalizacji działań służb ratunkowych. Kolejny wykład pt. DGT MCS – komunikacja i kooperacja sprawdzona w Zarządzaniu Kryzysowym.” wygłosił Pan Piotr Bułło, dyrektor Biura Handlu i Marketingu, DGT Sp. z o.o.. Przed przerwą kawową przyszła pora na prezentację wystawców podczas której przedstawiciele firm Nowatel sp. z o. o., DGT Sp. z o.o., oraz Centrum Szkolenia UAV sp z o.o. zaprosili uczestników do odwiedzenia swoich stoisk.

Po przerwie podczas, której goście wymieniali się opiniami oraz odwiedzali stoisko naszych wystawców przyszła pora na kolejne prelekcje. Tym razem st. kpt. dr Monika Tryboń, oraz mgr inż. Rafał Wróbel opowiedzieli o istotnej roli Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w kształceniu na rzecz bezpieczeństwa. Kolejną prelekcję na temat Platformy Integracji Komunikacji (PIK) wygłosił Pan Maciej Kłosiński, przedstawiciel firmy MindMade Sp. z o.o. Po wykładzie naszego partnera nadszedł czas na ponowne wystąpienie Pana Bartłomieja Czerneckiego, dyrektora zarządzającego firmy Noidss Sp. z o.o., który wygłosił prelekcję „Armageddon – globalny system informacji o zdarzeniach niebezpiecznych ”. Wkrótce po prelekcji firmy Noidss Sp. z o.o głos zabrał Wiceprezes zarządu WOPR – Pan Paweł Błasiak, którego wykład na temat Organizacji Pozarządowych w działaniach Ratowniczych wywołał burzliwą dyskusję pomiędzy prelegentem a uczestnikami.

Po krótkiej przerwie prelekcję na temat Lotniczych grup poszukiwawczo-ratowniczych i służb ASAR wygłosił Pan kpt. lek. Jakub Garbacki - Szef Zespołu Ratownictwa Medycznego 2 Grupy Poszukiwawczo-Ratowniczej w Mińsku Mazowieckim. Po tej prelekcji przyszedł czas na wystąpienie naszego kolejnego partnera. Pan Adam Tomaszewski, Dyrektor Operacyjny firmy Nowatel Sp. z o. o. przedstawił naszym uczestnikom jedno z najnowszych rozwiązań - System Dyspozytorski OpenRDS. Ostatnią prelekcję wygłosił Pan Jarosław Rybak przedstawiciel Wojskowego Instytutu Medycznego, wykład Jak na własne życzenie wykreować sobie kryzys?" spotkał się z dużym zainteresowaniem obecnych na sali słuchaczy. Na zakończenie, wśród uczestników konferencji zostały rozlosowane książki wydawnictwa PWN oraz upominki ufundowane przez firmę DGT Sp. z o.o.

Serdecznie podziękowanie składamy wszystkim Ekspertom wspierającym to wydarzenie merytorycznie oraz Patronom Honorowym i mediom.

Szczególne podziękowanie kierujemy do partnerów, uczestników tegorocznego spotkania – mamy ogromną nadzieję, że spotkamy się podczas kolejnej edycji konferencji. 

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Program konferencji

8.50-9.20

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.20 - 9.30

Powitanie i wprowadzenie
Klaudia Moskała- SuccessPoint Sp. z o.o.

9.30 - 10.00

Regionalny System Ostrzegania jako ogólnokrajowe narzędzie służące do informowania społeczeństwa o zagrożeniach.”
Wojciech Radecki - Naczelnik Wydziału Planowania Cywilnego, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

10.00 - 10.30

Rola nowoczesnych technologii w optymalizacji działań służb ratunkowych."
Bartłomiej Czernecki - Dyrektor Zarządzający, Noidss Sp. z o.o.

10.30 - 11.00

DGT MCS – komunikacja i kooperacja sprawdzona w Zarządzaniu Kryzysowym.”
Piotr Bułło – Dyrektor Biura Handlu i Marketingu, DGT Sp. z o.o.

11.00 - 11.10

Prezentacja wystawców
DGT Sp. z o.o., Nowatel Sp. z o. o., 
Centrum Szkolenia UAV sp z o.o.

11.10 - 11.40

Przerwa kawowa | Networking

11.40 - 12.10

Rola Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w kształceniu na rzecz bezpieczeństwa."
st. kpt. dr Monika Tryboń - Kierownik Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilneg
mgr inż. Rafał Wróbel - przedstawiciel Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego

12.10 - 12.40

Platforma Integracji Komunikacji (PIK)"
Maciek Kłosiński - Dyrektor Projektu, MindMade Sp. z o.o.

12.40 - 13.10

Armageddon – globalny system informacji o zdarzeniach niebezpiecznych"
Bartłomiej Czernecki - Dyrektor Zarządzający, Noidss Sp. z o.o. 

13.10 -13.30

Organizacje Pozarządowe w działaniach Ratowniczych - system czy proteza?"
Paweł Błasiak - Wiceprezes Zarządu Głównego WOPR

13.30 - 13.50

Przerwa kawowa | Networking

13.50 - 14.20

„Lotnicze grupy poszukiwawczo-ratownicze i służba ASAR jako część systemu ratownictwa medycznego oraz zarządzania kryzysowego”
kpt. lek. Jakub Garbacki - Szef Zespołu Ratownictwa Medycznego 2 Grupy Poszukiwawczo-Ratowniczej
w Mińsku Mazowieckimch

14.20 - 14.50

System Dyspozytorski OpenRDS"
Adam Tomaszewski -Dyrektor Operacyjny, Nowatel Sp. z o. o.

14.50 - 15.20

Jak na własne życzenie wykreować sobie kryzys?"
Jarosław Rybak - Specjalista ds. Komunikacji Społecznej, Wojskowy Instytut Medyczny

15.20 - 15.40

Sesja pytań i odpowiedzi
Podsumowanie i zakończenie konferencji

Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem. Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji. 

Lokalizacja

Centrum Biznesowe Ogrodowa

Sala VIP

ul. Ogrodowa 58 (wejście B)
00-876 Warszawa

 

 

 

 

 

Prelegenci

Edyta Wcisło – Przewodnicząca Zarządu Polskiej Rady Ratowników Medycznych

Absolwentka Zdrowia Publicznego na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, specjalność medycyna ratunkowa oraz organizacja i zarządzanie w ochronie zdrowia. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością i logistyką, ergonomii i bhp oraz zarządzania finansami podmiotów leczniczych. Aktualnie słuchacz Podyplomowego Studium Prawa Medycznego, Praw Pacjenta i Ubezpieczeń Zdrowotnych. Audytor zintegrowanego systemu zarządzania jakością, menadżer jakości. Od 2006 roku związana z Wojewódzką Stacją Ratownictwa Medycznego w Łodzi.

Bartłomiej Czernecki – Dyrektor Zarządzający Noidss Sp. z o.o.

Prawnik, uczestnik i prelegent wielu konferencji i szkoleń zawodowych w kraju i za granicą. Pracował między innymi w kancelariach prawniczych oraz firmach doradczych. Z sukcesem zarządzał spółkami akcyjnymi notowanymi na GPW w Warszawie. Aktywne obszary działalności to B2B, negocjacje i konsekwentne realizowanie planów rozwojowych Grupy Noidss.

Wojciech Radecki – Naczelnik Wydziału Planowania Cywilnego Departamentu do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

Urzędnik służby cywilnej. Z administracją publiczną związany od 2006 r. Karierę zawodową rozpoczął w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji w Departamencie Zarządzania Kryzysowego.Następnie, w latach 2007-2010 konsul w Ambasadzie RP w Mińsku. Od 2010 r. w MSWiA zajmował się przygotowaniami Polski do organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM. Od 2012 r. w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji zajmuje się tematyką zarządzania kryzysowego, gdzie odpowiada m.in. za wdrażanie Regionalnego Systemu Ostrzegania na terenie kraju. Członek Stałej Grupy Eksperckiej przy Radzie Bezpieczeństwa Imprez Sportowych. Absolwent poznańskiej AWF, Ekonomii i Zarządzania na Uniwersytecie Śródziemnomorskim w Marsylii, a także Krajowej Szkoły Administracji Publicznej.

Jarosław Rybak - Specjalista ds. Komunikacji Społecznej, Wojskowy Instytut Medyczny

Przez kilkanaście lat dziennikarz i publicysta – odbiorca urzędowych informacji o sytuacjach kryzysowych. Następnie autor scenariuszy działania w takich sytuacjach: doradca Ministra Obrony Narodowej ds. prasowo-informacyjnych – rzecznik prasowy MON, dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej - rzecznik prasowy Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Obecnie odpowiada za komunikację społeczną w Wojskowym Instytucie Medycznym. W MON zajmował się m.in. za wdrożeniem pierwszej procedury związanej ze „zdarzeniami kryzysowymi w wojsku”, dotyczącej informowania o żołnierzach, którzy ponieśli śmierć lub zostali ranni oraz „systemu szybkiego informowania dziennikarzy”.Od połowy 2011 roku prowadzi CREATIO PR – firmę zajmującą się doradztwem wizerunkowym.

   

Paweł Błasiak – Wiceprezes Zarządu Głównego WOPR

Od 29 lat w WOPR. Przeszedł od pełnienia funkcji ratownika poprzez działania w strukturach grup operacyjnych na szczeblach terenowych i wojewódzkich, do działań na szczeblu centralnym. W latach 2005 – 2014 w Biurze Ochrony Rządu i Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim piastował kierownicze stanowiska w komórkach zajmujących się zarządzaniem kryzysowym i obroną cywilną. Od 2014 roku wiceprezes Zarządu Głównego WOPR. Absolwent Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie (bezpieczeństwo państwa), Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Sielcach (obrona cywilna), Collegium Civitas (zarządzanie) i Krajowej Szkoły Administracji Publicznej (studium ekonomiczne).

Maciek Kłosiński, Dyrektor Projektu, MindMade Sp. z o.o. (WB Group)

Blisko 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu i realizacji projektów oraz ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i przedsiębiorstwami w sektorze telekomunikacji i nowoczesnych technologii ze szczególnym uwzględnieniem telemetrii, telematyki, M2M i usług dodanych do telefonii komórkowej.

Piotr Bułło - Dyrektor Biura Handlu i Marketingu, DGT Sp. z o.o.

Z firmą DGT związany od 17 lat. W latach 2008-2014 kierował Biurem R&D w DGT. We wrześniu 2014 objął w DGT stanowisko Dyrektora Biura Handlu i Marketingu. W latach 2010-2012 współtworzył krajowy system obsługi numeru 112 – SI WCPR. W trakcie pracy w DGT uczestniczył głównie w innowacyjnych projektach, np. Wojewódzkie Stanowisko Kierowania Policji w Łodzi wraz z Powiatowymi Stanowiskami Kierowania, Zautomatyzowany System Radarowego Nadzoru granicy  morskiej RP (ZSRN), Wojewódzki Zintegrowany System Łączności Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, Zintegrowany System Łączności Wojewódzkiej Małopolskiego Pogotowia Ratunkowego. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku na kierunku Informatyka. Studia Podyplomowe: Uniwersytet Gdański – Zarządzanie Projektami. 

st. kpt. dr Monika Tryboń  -  Kierownik Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego

Doktor nauk humanistycznych, w 2000 roku rozpoczęła pracę w Szkole Głównej Służby Pożarniczej na stanowisku asystenta w Zakładzie Zarządzania Kryzysowego na Wydziale Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego. Obecnie Kierownik Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego w Katedrze Inżynierii Bezpieczeństwa Cywilnego WIBC. Jest wykładowcą, autorką publikacji z zakresu zarządzania kryzysowego, zagrożeń społeczno oraz systemów ratowniczych.  Współautorka programów nauczania oraz szkoleń. Wykonawca projektów badawczych krajowych i międzynarodowych. Prowadzi Koło Naukowe „ Potrafię Szybko Pomóc”. 

mgr inż. Rafał Wróbel - przedstawiciel Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego

Najlepszy absolwent studiów pierwszego i drugiego stopnia SGSP. W trakcie studiów trzykrotnie otrzymywał stypendium Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za wyniki w nauce. W roku 2008 otrzymał również stypendium fundowane przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Uczestniczył w polsko – szwedzkiej wymianie studentów. Jest autorem i współautorem kilku programów w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży. Ukończył szereg kursów w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa. W okresie lipiec 2011 - luty 2014 roku zatrudniony w Zakładzie Modelowania i Analiz, a od 1 marca 2014 r. w Zakładzie Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego, gdzie rozwija problematykę ochrony infrastruktury krytycznej i analizy ryzyka. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji z zakresu zarządzania kryzysowego i ochrony infrastruktury krytycznej. Wykonawca projektów badawczych w ramach konsorcjów naukowo – przemysłowych na arenie krajowej i międzynarodowej. Funkcjonariusz PSP. Doktorant WBN AON.

   

 

Partnerzy

Firma DGT od blisko 25 lat wnosi aktywny wkład w rozwój telekomunikacji w Polsce. Uczestniczy w modernizacji łączności zarówno na rynku operatorów telekomunikacyjnych, jak i w sektorach związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego oraz w przemyśle, biznesie i administracji. Specjalnością DGT jest konstrukcja i produkcja zintegrowanych systemów łączności dyspozytorskiej DGT-MCS. Mają one zastosowanie na różnych rynkach, a ich cechą szczególną jest integracja używanych na danym obszarze przewodowych i radiowych środków łączności w jednolity system telekomunikacyjny. DGT specjalizuje się również w projektowaniu i rozwoju systemów łączności specjalnej, przeznaczonych do organizacji polowych systemów łączności w wojsku, jak również tam, gdzie wymagana jest łączność w trudnych warunkach środowiskowych. Ofertę DGT uzupełniają dedykowane systemy rejestracji korespondencji telefonicznej, faksowej, modemowej i radiotelefonicznej, specjalizowane analizatory strumieni danych przesyłanych łączami światłowodowymi w sieciach operatorów stacjonarnych i komórkowych, a także urządzenia do budowy przewodowych i bezprzewodowych sieci dostępowych. Firma DGT w latach 2011-2012 wdrożyła w Polsce krajowy System Powiadamiania Ratunkowego 112, a następnie na przełomie 2014/2015 dokonała rozbudowy systemu w celu zwiększenia jego pojemności (przyjęcie rocznie około 69 mln zgłoszeń alarmowych) oraz uruchomienia 45 Zintegrowanych Dyspozytorni Medycznych. Obecnie DGT kończy uruchomienie zintegrowanej łączności dla Policji w województwie pomorskim oraz kujawsko-pomorskim. 

Noidss Sp. z o.o. to firma technologiczna z siedzibą w Katowicach. Firma dostarcza na rynek usługi i produkty o charakterze społecznym. W swoich działaniach Noidss Sp. z o.o. skupia się przede wszystkim na potrzebach klienta, korzystając przy tym z eksperckiej wiedzy konsultantów z różnych branż, a wdrażane rozwiązania oparte są na nowoczesnych technologiach. Celem firmy jest szukanie nisz rynkowych i wypełnianie ich ciekawymi, innowacyjnymi rozwiązaniami, które są przydatne w codziennym życiu. Podczas realizacji projektów firma stawia na prostotę, funkcjonalność oraz niskie koszty zarówno na etapie samego wdrażania, jak i w efekcie finalnym – dla klienta. W kwietniu tego roku spółka Noidss została partnerem California Space Center oraz APINI – The American Polish Institute of New Initiatives.

W portfolio firmy znajdują się m.in. następujące projekty:
- Noicall (aktualnie wdrażany)
- międzynarodowa aplikacja mobilna umożliwiająca łatwe i szybkie połączenia z operatorami numerów alarmowych.
- Armageddon (aktualnie wdrażany) - aplikacja Armageddon to międzynarodowy system ostrzegawczy, który informuje o wszelkich sytuacjach zagrażających życiu oraz bezpieczeństwu użytkowników.
- ilteQ System (system antyalkoholowy) - ilteQ to pierwszy polski system elektroniczny zapobiegający prowadzeniu pojazdu pod wpływem alkoholu.
- MinHolder - to osobista, międzynarodowa kartoteka medyczna.
- 4naviS - to aplikacja będąca narzędziem wsparcia dla osób niewidomych, niedowidzących oraz chorych na Alzheimera.

Nowatel Sp. z o.o. jest polską spółką teleinformatyczną, oferującą kompleksowe rozwiązania z dziedziny telekomunikacji i informatyki. Od 2003 roku zajmuje się projektowaniem i produkcją systemów teleinformatycznych integrujących tradycyjne technologie kablowe (telefonia analogowa, ISDN, voip) z rozwiązaniami bezprzewodowymi (cyfrowe i analogowe radio mobilne, TETRA, WIFI, GSM, WiMAX). Firma integruje się z rozwiązaniami radiowymi czołowych producentów (Motorola, Hytera, Icom, Kenwood, Radmor). Nowatel jako jedyny posiada w pełni Pure IP system dyspozytorski.

MindMade sp. z o.o. jest polską firmą R&D w grupie WB, do której należą min. WB Electronics, Radmor oraz Flytronic. Spółka jest liderem w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań bezprzewodowych dedykowanych smart metering, komunikacji specjalnej z wykorzystaniem kryptografii oraz M2M. Działalność obejmuje projektowanie i produkcję urządzeń elektronicznych oraz implementację  dedykowanych, kompleksowych systemów łączności kierowanych na rynek specjalny (administracja publiczna, resorty siłowe, spółki infrastruktury krytycznej. MindMade specjalizuje się w tworzeniu nowatorskich rozwiązań w dziedzinie teletransmisji oraz telesterowania, a także pomiarów i sterowania w zastosowaniach przemysłowych, jak również w tworzeniu i wdrażaniu urządzeń oraz systemów kryptograficznych do ochrony transmisji głosu i danych. 

"DRON RATWONIK" wysokiej jakości bezzałogowy system lotniczy opracowany przez firmę Dron’s System przy współpracy Centrum Szkolenia UAV z pełną nawigacją GPS oraz z Samopompującą się Tubą asekuracyjną ratunkową oraz linką holowniczą o wytrzymałości do 200 kg i długości do 400 m , z innowacyjnym system zarządzania linkami oraz innowacyjnym systemem  holowniczym na brzeg tonącego stosowany rybołówstwie morskim. Dron Ratownik wyposażony jest w specjalistyczną kamerę dzień-noc lub w kamerę termowizyjną, dostępny w dwóch opcjach z ekranem stojącym dla operatora drona lub z pełnym systemem sterującym z jednego elementu/pulpitu

   

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Patroni medialni

   

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Konferencje na temat zarządzania kryzysowego zawsze cieszyły się niezwykłym zainteresowaniem, czego potwierdzeniem była rosnąca z roku na rok liczba uczestników, wsparcie ze strony ważnych instytucji oraz ekspertów.

Dlatego też mieliśmy przyjemność zorganizowania do tej pory już jedenastu edycji konferencji na temat technologii wspierających reagowanie w sytuacjach kryzysowych oraz wspierających komunikację i kooperację służb.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

I edycja II edycja III edycja IV edycja V edycja
VI edycja VII edycja VIII edycja IX edycja X edycja
XI edycja        

 

Patroni Honorowi poprzednich edycji:

 

 

 

Partnerzy poprzednich edycji: