Dołącz do nas na FB


Nowe technologie są wciąż wyzwaniem dla polskich Uczelni, zarówno prywatnych i państwowych.
Pamiętajmy, że korzystanie z najnowszych osiągnięć informatyki, to nie tylko szansa dla samej uczelni
i poprawienia jej efektywności. To także lepsza komunikacja pomiędzy jednostkami organizacyjnymi,
oszczędność czasu dla pracowników, a także rozwój, pozwalający na umocnienie się w rankingach najlepszych uczelni.

Prezentację najnowszych technologii oraz największych osiągnięć zapewnią liderzy nowych technologii.
Spotkanie stanowić będzie również doskonałą okazję do wymiany poglądów i doświadczeń.


Wsparcie technologiczne dla uczelni i placówek badawczych  

29 stycznia 2019 r. | Warszawa

 

Głos zabiorą: 

  • "Krajowa i zagraniczna mobilność studentów. System EMREX - przepis na efektywną wymianę uzyskanych ocen"
     Mariusz Czerniak  - Uniwersytet Mikołaja Kopernika 
     
  • "Kompletny naukowy ekosystem cybernetyczny  dla uczelni i instytucji badawczych"
     Dr Marek T. Michalewicz - 
    dyrektor Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Matematycznego
     i Komputerowego (ICM) na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Zagadnienia tematyczne konferencji:

 - infrastruktura teleinformatyczna uczelni, monitorowanie i jakość bezpieczeństwa
 - systemy bezpieczeństwa na uczelni
 - usprawnienie funkcjonowania systemu kształcenia - zintegrowany system klasy ERP
 - CRM - efektywna współpraca z kontrahentami
 - bezpieczne przechowywanie i przetwarzanie danych
 - utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na terenie uczelni oraz podczas organizowanych imprez
 - wsparcie dla działów finansowych, księgowości i kadr
 - zarządzanie kapitałem ludzkim uczelni
 - efektywności gospodarowania zasobami uczelni
 - usprawnienie procesów planowania i rozliczania dydaktyki
 - funkcjonalność i standaryzacja procesów obsługi poszczególnych wydziałów
 - platformy komunikacyjne - rozwiązanie na problemy
 - optymalizacja zarządzania, kosztów, jakości obsługi - zastosowanie środowisk wirtualnych i chmury
 - korzyści dla studenta - elektroniczna Legitymacja Studencka
 - wsparcie dziekanatów i działów spraw studenckich
 - dostępność informacji - wirtualny dziekanat, systemy rekrutacji, plany zajęć, itp.
 - systemy antyplagiatowe, narzędzia wspierające procesy weryfikacji
 - szansa na przewagę konkurencyjną - e-learning

Na konferencję zapraszamy:
- władze publicznych i niepublicznych szkół wyższych;
- władze uniwersytetów, uczelni technicznych  i zawodowych, ekonomicznych, artystycznych,
  medycznych, rolniczych i przyrodniczych;
- rektorów, kanclerzy, dziekanów;
- dyrektorów/kierowników działów: technicznych, administracyjnych, bezpieczeństwa;
- dyrektorów/kierowników działów kadrowych, dziekanatów, centrów informatyki;
- przedstawicieli jednostek naukowo-badawczych.

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Dla przedstawicieli firmy technologicznych/IT posiadających rozwiązania z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem/współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie
z przepisami  prawa autorskiego.  Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz
wykorzystywanie  całości  lub elementów w celach  czerpania korzyści  majątkowych bez zgody autora
jest zabronione.

Prelegenci

   
 


Mariusz Czerniak  - Uniwersytet Mikołaja Kopernika 

Prelegent pełni funkcję Kierownika Pracowni Komputeryzacji Toku Nauczania Uczelnianego Centrum Informatycznego UMK. Jest odpowiedzialny za techniczne wdrożenie Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów (USOS) wraz z aplikacjami stowarzyszonymi, które wspomagają procesy dydaktyczne oraz zarządzanie zasobami uczelni.

Do jego obowiązków należy przekazywanie danych studentów, doktorantów oraz pracowników do systemu POL-on. Jako prelegent przeprowadził wiele szkoleń z zakresu współpracy uczelni z centralnymi repozytoriami POLON w tym ORPD.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dr Marek T. Michalewicz - Centrum Modelowania Matematycznego
i Komputerowego (ICM) na Uniwersytecie Warszawskim.

Od 1 lipca 2018 roku pełni obowiązki dyrektora Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego (ICM) na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2015 zajmuje stanowisko profesora wizytujacego w Institute for Advanced Computational Science na Uniwersytecie Stony Brook w stanie Nowym Jork.
Do września 2016, przez osiem lat, pełnił rolę dyrektora wykonawczego (CEO) w A*STAR Computational Resource Centre w Singapurze. Agency for Science Technology and Research (A*STAR) jest główną instytucją badawczą w Singapurze. A*STAR składa się z czternastu Instytutów i zatrudnia ponad 5.500 pracowników.
W latach 2000-2011 założył i prowadził jako CEO trzy firmy hi-tech
w Australii, USA i Singapurze.
W latach 1990-2000 pracował w Grupie Wspierania Superkomputerowego w Commonwealth Scientific and Industrial Research "Organisation (CSIRO) w Australii, osiągając stanowisko Principal  Research  Scientist.  CSIRO  jest  główną  agencją  naukową
w Australii i zatrudniała w owym czasie ponad 7.000 pracowników.
W latach 1976-1981 studiował fizykę na Uniwersytecie Wrocławskim, po  czym,  po  wyemigrowaniu w 1981  z  Polski  do  Australii,  zdobył
w dziedzinie fizyki teoretycznej stopnie magistra (Uniwersytet LaTrobe, Melbourne) i doktora (Australian National University, Kanbera). W latach 1988-1990 pracował na Uniwersytecie Minnesoty w Minneapolis, USA.
Dr Michalewicz był jedną z głównych osób odpowiedzialnych za stworzenie Narodowego Centrum Superkomputerowego w Singapurze, projektu o wartości SG$ 98 milionow. Stworzył plany finansowe, kadrowe i techniczne; był odpowiedzialny za napisanie technicznych dokumentów  przetargowych,  za  analizę  przedstawionych propozycji,
i  wreszcie  za  budowę  dwóch  nowych  centrów  obliczeniowych
i wyposażenie  ich  w  najnowocześniejszy  sprzęt  superkomputerowy.
Marek stworzył koncepcję i w latach 2014-2016 zajmował pozycję Lidera Projektu InfiniCortex – połączenia superkomputerów wokół Świata, na czterech kontynentach, w 7 krajach, w jedną spójną konfigurację zasobów działających jednocześnie nad problemami wielkiej skali, połączonych szybkimi transkontynentalnymi sieciami 100 Gbps protokołem komunikacyjnym InfiniBand. Projekt ten został po raz pierwszy zademonstrowany na sesji “Emerging Technology” na konferencji Supercomputing 2014 w Nowym Orleanie, USA. "
W roku 2015 A*CRC była wyróżniona czterema nagrodami za projekt InfiniCortex, mi.in.: Nagrodą Innowacyjności A*STAR i Złotą Nagroda Innowacyjności Ministerstwa Handlu i Przemysłu Singapuru."
Marek stworzył w Singapurze cykl konferencji naukowych Supercomputing Frontiers 2015, 2016, 2017 kontynuowaną jako Supercomputing Frontiers Europe 2018 i 2019 w Warszawie. "
Jest wynalazcą sześciu grup patentowych dotyczących nano-sensorów z patentami nadanymi w 28 krajach. "W 2009 otrzymał Frost & Sullivan South- East Asia Industrial Technology Award for Technology Innovation in Integrated Nano-Sensing."
W 1995 roku uzyskał wyróżnienie honorowe w konkursie o Nagrodę Gordona Bell’a obliczeniach "superkomputerowych."
W 1996 rozwinął równoległy algorytm do obliczeń struktóry elektronowej i zastosował go na równoległym komputerze MasPar używając 16.000 procesorów. "
W 1997 roku na The Fifth Foresight Conference on Molecular Nanotechnology, Palo Alto rzucił pomysł budowy nanoautka “nanocar”, stworzonego z molekularnych “cegiełek” (później opublikowany jako żart naukowy w czasopiśmie “Annals of Improbable Research”). Osiem lat później grupa Prof J. Tour z Rice University stworzyła wiele wersji nanoautek, a w kwietniu 2017 odbyły się we Francji pierwsze na Świecie wyścigi nanoautek!
Po 35 latach przeżytych w Australii, USA i Singapurze powrocił do Polski aby w 2016 roku podjąć prace w ICM, na Uniwersytecie Warszawskim.

   

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Nowatorskie podejście do zarządzania uczelnią i jednostką naukowo-badawczą to temat ważny i wciąż aktualny ze względu na rosnące zapotrzebowanie uczelni na rozwiązania IT. 

Grudzień 2015 r. >>>
Kwiecień 2017 r. >>>

  Partnerzy poprzedniej edycji:  
     

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zapraszam do kontaktu:
 

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl