Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

20 października w Hotelu Lord**** w Warszawie odbyła się pierwsza edycja konferencji
Innowacje – wyzwania dla sektora ubezpieczeń.


Było to spotkanie znanych i cenionych ekspertów oraz prestiżowych firm, które zaprezentowały swoje rozwiązania dla branży ubezpieczeniowej. Mieliśmy okazję również gościć licznie zgromadzonych uczestników, do których należeli m.in. przedstawiciele kadry zarządzającej z placówek doradztwa finansowego, towarzystw i agencji ubezpieczeniowych, agentów, pośredników oraz brokerów.
 

   Partnerzy konferencji:

 

Konferencję rozpoczął Pan Filip Przydróżny, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Osobowych - Concordia Ubezpieczenia, który swój wykład poświęcił proces ubezpieczeniowy z perspektywy klienta. Kolejny wykład zaprezentował Pan Rafał Roszak, Dyrektor Marketingu z firmy Beyond.pl Sp. z o.o. , który pokazał jakie korzyści może przynieść wykorzystanie chmury obliczeniowej i outsourcing. Następnie zaprezentował się Prezes Zarządu firmy Voice Lab Sp. z o.o. mgr. inż. Tomasz Szwelnik, który poprowadził prelekcję na temat nowoczesnych technologii głosowych w branży ubezpieczeń. 

Podczas przerwy kawowej uczestnicy mogli porozmawiać z przedstawicielami firm:
DomData AG Sp. z o.o., Voice Lab Sp. z o.o., Call Center Online Sp. z o.o. oraz Mobile Leads.

Po przerwie rozpoczęła się dalsza część konferencji, którą rozpoczął wykład Dyrektora Handlowego ds. Rozwiązań IT dla Sektora Finansowego Pana Pawła Krajewskiego z firmy DomData AG. Sp. z o.o. Następnie mogliśmy posłuchać przedstawiciela firmy Call Center Online Pana Łukasza Jasińskiego, który mówił o tym jak wykorzystać moc telemarketingu. Na uczestników konferencji czekały również prezenty w zamian za wypełnioną ankietę w postaci książki przy stoisku naszych Partnerów firmy Call Center Online.

Po kolejnej przerwie wystąpił Pan Konrad Owsiński - Dyrektor Pionu Ubezpieczeń Biznesowych - Link 4 S.A, którego wykład na temat telematyki w ubezpieczeniach cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród uczestników. Konferencję zakończył Pan Tomasz Tomaszczyk z Kancelarii Adwokackiej Tomasz Tomaszczyk, który pokazał jakie zmiany wniesie nowa ustawa zaplanowana na 2016 rok.

Wsparcie Merytoryczne:

 

Serdecznie dziękujemy Partnerom, Prelegentom, a przede wszystkim Uczestnikom za tak liczny udział w konferencji. Zadowoleni z efektu, przymierzamy się do kolejnej edycji wydarzenia !


Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.

Program konferencji

9.30 - 09.50

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

09.50 - 10.00

Powitanie i wprowadzenie
Marcelina Nowak - SuccessPoint Sp. z o.o.

10.00 - 10.30

Procesy ubezpieczeniowe a innowacje. Perspektywa Klienta.
Filip Przydróżny, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Osobowych - Concordia Ubezpieczenia

10.30 - 11.00

Modele biznesu na nowe czasy czyli wzrost jakiego nie znałeś
Rafał Roszak - Dyrektor Marketingu - Beyond.pl Sp. z o.o
11.00 - 11.30

VoiceInsurance - nowoczesne technologie głosowe w branży ubezpieczeń
mgr inż. - Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu - Voice Lab Sp. z o.o.

11.30 - 11.40

Prezentacja wystawców -  Call Center Online Sp z o.o, Voice Lab Sp. z o.o., DomData Sp. z o.o, Mobile Leads Sp. z o.o.

11.40 - 12.10

Przerwa kawowa

12.10 - 12.40

Optymalizacja dotarcia do Klienta i wsparcie sprzedaży przy wykorzystaniu cyfrowych narzędzi dystrybucji
Paweł Krajewski - Dyrektor Handlowy ds. Rozwiązań IT dla Sektora Finansowego - DomData AG Sp. z o.o.

12.40 - 13.00

Jak wykorzystać pełną moc telemarketingu w branży ubezpieczeniowej.
Katarzyna Książkiewicz, Prezes Zarządu -  Call Center Online Sp z o.o.

13.00 - 13.20

Przerwa kawowa

13.20- 13.50

Telematyka w ubezpieczeniach
Konrad Owsiński - Dyrektor Pionu Ubezpieczeń Biznesowych - Link 4 S.A

13.50 - 14.20

Zmiany w ustawie w 2016 roku. Zarys tematu.
Tomasz Tomaszczyk, Adwokat - Kancelaria Adwokacka Tomasz Tomaszczyk

14.20-14.40

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Lokalizacja

Hotel Lord****
Aleja Krakowska 218
02-219 Warszawa

Sala Witrażowa

parking hotelowy
płatny

 

Partnerzy

Call Center Online to innowacyjna platforma telemarketingowa, która w pełni automatyzuje procesy pozyskania do pracy telemarketerów  i zarządzania telefoniczną sprzedażą w firmie. Wystarczy jedynie założyć konto, określić scenariusz rozmowy , zaprosić do współpracy Telemarketerów i wskazać do kogo mają dzwonić. Współpracujesz tylko z najlepszymi telemarketerami, dbają o to mechanizmy Grywalizacji, które automatycznie gromadzą dane na temat kompetencji każdego z telefonicznych sprzedawców. Połączenia telefoniczne wykonywane są pośrednictwem platformy Call Center Online, dzięki czemu masz na bieżąco pełną kontrolę nad obsługą  Twoich klientów.

Beyond.pl Sp. z o.o. od 2005 r. dostarcza pełen zakres usługi związanych z infrastrukturą IT dla biznesu, w tym usługi data center i cloud computing. Spółka operuje z własnych centrum danych, oferujących najwyższą dostępną na rynku efektywność energetyczną i zgodnych z najwyższymi standardami bezpieczeństwa TIER III i TIER IV. Gwarantuje to wysoki standard dostarczanych rozwiązań, bezpieczeństwo danych i optymalizację kosztów projektów IT. Z infrastruktury Beyond.pl korzystają liderzy międzynarodowego rynku, korporacje i przedstawiciele sektora MŚP, instytucje bankowe i innowatorzy ecommerce. Referencji firmie udzieliły takie marki jak,m.in.: Amica, Castorama,Concordia Ubezpieczenia, Dalkia, Data System Group, Euroflorist, Golden Submarine, Hicron, Hochtief Polska, IAI SA,Interoute, Komputronik, Level3, LeroyMerlin, Money.pl, Nokaut, RETN, 2ClickShop.
Beyond.pl jest pierwszym w Polsce neutralnym telekomunikacyjnie centrum danych. Firma jest również inicjatorem i założycielem Poznańskiego Punktu Wymiany Ruchu Internetowego (ang. Poznan Internet eXchange, w skrócie PIX). Zapewnia to Klientom Beyond.pl najlepsze warunki łączności i dostępności, optymalne dla firm, poszukujących dla siebie przewag konkurencyjnych na współczesnym rynku gospodarczym

Firma VoiceLab jest liderem VoiceBankingu w Polsce. Systemy rozpoznawania mowy firmy VoiceLab zostały wdrożone w Banku Meritum (obecnie Alior), Banku SMAR. Bank Meritum otrzymał za wdrożenie systemu rozpoznawania mowy VoiceLab wyróżnienie w konkursie „Lider Informatyki 2014” oraz drugie miejsce w plebiscycie „Złoty Bankier 2014” na najlepsze produkty i usługi finansowe w kategorii innowacja finansowa roku. Firma VoiceLab stworzyła własne rozwiązania w zakresie biometrii głosowej oraz rozpoznawania mowy, które oferujemy w bankowości, medycynie, sądownictwie oraz telekomunikacji. Realizujemy obecnie projekt, na rzecz Bezpieczeństwa i Obronności Państwa we współpracy z AGH, związany z technologią biometrii głosowej pt. „Opracowanie systemu informatycznego umożliwiającego identyfikację głosową osób dzwoniących pod numer alarmowy”.System rozpoznawania mowy VoiceLab otrzymał główną nagrodę „Medal Mercurius Gedanensis” na targach Technicon Innowacje 2012. Otrzymaliśmy tytuł „Lider 2012” od Pomorskiego Parku Naukowo Technologicznego oraz wyróżnienie od Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w konkursie POLSKI WYNALAZEK 2013. VoiceLab został nagrodzony ZŁOTYM MEDALEM na największych targach wynalazczości INPEX 2013 w USA, SREBRNYM MEDALEM na targach w Belgi oraz BRĄZOWYM MEDALEM na targach wynalazczości w TAIPEI. 

DomData AG Sp. z o.o. jest producentem innowacyjnych rozwiązań informatycznych dla: bankowości, ubezpieczeń, gospodarki mieszkaniowej, energetyki i wodociągów oraz wybranych gałęzi przemysłu. Szeroki zakres oferty naszej firmy obejmuje systemy klasy FrontEnd, zarządzania procesami biznesowymi i dokumentami, systemy CRM oraz wsparcia sprzedaży, silnik decyzyjny, Business Intelligence, sprawozdawczość i controlling jak również ERP. Nasza oferta to nie tylko rozwiązania informatyczne ale również kompleksowa obsługa konsultingowa, doradcza, serwisowa oraz szeroka gama usług programistycznych przy wykorzystaniu różnorodnych technologii.Kompetentny partner informatyczny dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą.Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości systemów i usług informatycznych dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą. Stawiamy na budowanie długotrwałych relacji biznesowych opartych na kompetencji, jakości oraz wzajemnym zaufaniu. Naszych klientów wspieramy w realizacji strategii oraz krótko- i długoterminowych celów biznesowych, pomagamy im w trudnych chwilach i towarzyszymy w radosnych, ciesząc się wraz z nimi ich sukcesami.
MobileLeads to innowacyjna platforma dystrybucji leadów bazująca na technologiach geolokalizacyjnych. System pozwala sprawnie i efektywnie zarządzać procesowaniem dużej ilości klientów w modelu sprzedaży bezpośredniej. MobileLeads został zaprojektowany według zasady Research Online Purchase Offline, według której klient poszukuje produktu/usługi w internecie ale chce ją zakupić w trakcie osobistego kontaktu ze sprzedawcą/doradcą. Dzięki swoim funkcjonalnościom i mobilnemu charakterowi system skraca do minimum czas reakcji na zapytanie klienta, pozwalając sfinalizować sprzedaż produktu/usługi nawet tego samego dnia co wyrażenie chęci przez klienta. W naszym pilotażu system MobileLeads dedykowano rynkowi ubezpieczeniowemu, w formule komplementarnej usługi polegającej na generowaniu dedykowanego ruchu leadów pozyskiwanego tylko dla tego projektu.
Więcej informacji na mobileleads.pl oraz pod numerem telefonu 22 247 82 95

 

Prelegenci

Katarzyna Książkiewicz Prezes Zarządu Call Center Online Sp z o.o.

Trener biznesu i coach, od lat zawodowo związana z branżą call center. Posiada bogatą praktykę w warstwie zarządzania call center i szkoleń telemarketerów. Głównym obszarem jej zainteresowań jest budowanie relacji na wielu płaszczyznach, między innymi na gruncie sprzedawca -klient. Wykorzystuje przy tym umiejętności miękkie, gdyż od zawsze fascynuje się ukrytymi możliwościami. Katarzyna Książkiewicz, to również autorka „Świadomego Telemarketingu” -  interaktywnego podręcznika, który stał się lekturą obowiązkową każdego przedsiębiorcy poważnie myślącego
o telemarketingu w swojej firmie.

Dr Filip Przydróżny. Dyrektor Biura Ubezpieczeń Osobowych - Concordia Ubezpieczenia

Związany z rynkiem ubezpieczeniowym od 9 lat. Od 2012 dyrektor Biura Ubezpieczeń Osobowych w Concordia Ubezpieczenia. Zarządzający w Concordii portfelem ubezpieczeń życiowych i osobowych. Był odpowiedzialny i brał udział w tworzeniu koncepcji i wprowadzeniu na rynek produktów indywidualnych na życie będących odpowiedzią na Rekomendacje
i Wytyczne KNF m.in. Życie Komfort (uniwersalne ubezpieczenie dla kredytobiorców wyróżnione odznaczeniem Najwyższa jakość QI 2014), Życie Program i Życie Plus Klienta Banku (indywidualne ubezpieczenie na życie zastępujące grupowy model tzw. „grup otwartych”).Doktor nauk ekonomicznych (2015 r., Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) w specjalności: ubezpieczenia gospodarcze. Obszar zainteresowań pracy naukowej dotyczy komunikowania zakładów ubezpieczeń z otoczeniem. Absolwent podyplomowego studium Public Relations UE Poznań (2010 r.). Stały felietonista (od 2011 r.) Gazety Ubezpieczeniowej. Autor ponad 200 artykułów o tematyce ubezpieczeniowej. Prelegent konferencji o tematyce ubezpieczeniowo – finansowej. Wyróżniony przez Polskę Izbę Ubezpieczeń za wkład w rozwój polskiego rynku ubezpieczeniowego odznaką „Zasłużony dla ubezpieczeń”  (2014 r.).

Rafał Roszak. Dyrektor Marketingu Beyond.pl Sp. z o.o
Od ponad 15 lat związany z kształtowaniem marek, komunikacją i rynkiem usług.Twórca i Absolwent UAM Poznań i studiów "Design Managment" SWPS. Członek American Marketing Association. Twórca i redaktor bloga chmura.pb.pl poświęconego biznesowej perspektywie chmur obliczeniowych, szkoleniowiec, wykładowca uczelni wyższych, wielokrotny prelegent Internetbeta, Infoshare i szeregu konferencji branżowych. Pasjonuje się design management i service design, w usługach IT poszukuje korzyści dla strategii rozwoju firmy i wartości z perspektywy klienta.

mgr inż. Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu, Voice Lab Sp. z o.o.
Prezes firmy VoiceLab, która opracowała własne rozwiązania w zakresie rozpoznawania mowy, biometrii głosowej oraz speech analytics. Tomasz Szwelnik ukończył Politechnikę Gdańską na specjalności "Inżynieria Dźwięku". Aktywnie uczestniczy we wdrożeniach rozwiązań firmy VoiceLab dla sektora finansów, telekomunikacji, medycyny oraz logistyki. Brał udział w wielu warsztatach biznesowych oraz technologicznych, między innymi w Dolinie Krzemowej (USA) oraz Cambridge (UK). Jest uczestnikiem wielu konferencji związanych z zagadnieniami call center, mobile banking, oraz biometrii a także prelegentem wykładów w zakresie nowoczesnych technologii na Politechnice Gdańskiej.

Tomasz Tomaszczyk - Adwokat - Kancelaria Adwokacka Tomasz Tomaszczyk

Jest adwokatem oraz członkiem Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.Ukończył studia prawnicze na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Po studiach odbył aplikację sądową w okręgu Sądu Okręgowego w Lublinie. Następnie doświadczenie zdobywał w trakcie pracy orzeczniczej w Sądzie Rejonowym w Wołominie, a następnie w Sądzie Rejonowym w Legionowie. Zdobyte doświadczenie skłoniło go do rozpoczęcia praktyki indywidualnej, początkowo jako radca prawny, a następnie jako adwokat. Mecenas Tomaszczyk specjalizuje się w sprawach z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa rodzinnego oraz prawa karnego. W toku swojej pracy zawodowej poprowadził już setki postępowań, co pozwoliło mu zebrać niezwykle bogate doświadczenie z zakresu praktyki procesu zarówno cywilnego jak i karnego. Adwokat Tomasz Tomaszczyk potrafi w sposób przystępny wyjaśnić wszystkie zawiłości tych dziedzin prawa, co cenione jest nie tylko przez jego klientów, ale również przez prasę, radio oraz telewizję.

Konrad Owsiński - Dyrektor Pionu ubezpieczeń Biznesowych - Link 4

W LINK4 odpowiedzialny za pion ubezpieczeń dla biznesu oraz relacje z brokerami.Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Pracował w takich firmach jak: Gothaer, Compensa, Generali, Gerling. Karierę zaczynał w sektorze bankowym, w PKO BP. W firmach ubezpieczeniowych pełnił funkcje menedżerskie, gdzie odpowiadał za ubezpieczenia korporacyjne. Posiada zdany egzamin brokera ubezpieczeniowego i doświadczenie w kierowaniu polskim oddziałem międzynarodowej firmy brokerskiej. Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości, Politechnikę Radomską oraz studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym. Ma żonę i dwoje dzieci. Jest pasjonatem malarstwa, mebli stylowych i chętnie gra tenisa.

 

  Paweł Krajewski - Dyrektor Handlowy ds. Rozwiązań IT dla Sektora Finansowego - DomData AG Sp. z o.o.
Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od 1997 roku związany z tworzeniem rozwiązań dla sektora finansowego. Pracował w firmach Emax, Sygnity. W firmie DomData odpowiada za produkty i usługi dedykowane dla banków i firm ubezpieczeniowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z usprawnianiem procesów obsługi klientów instytucji finansowych w różnych kanałach dystrybucji usług. Jego hobby to wędrówki górskie oraz film.

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

 

Marcelina Nowak
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji

tel. +48 721 729 297
fax. +48 22 / 244 25 37
e-mail: marcelina.nowak@successpoint.pl

 

Patroni Medialni

     

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Marcelina Nowak
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji

tel. +48 721 729 297
fax. +48 22 / 244 25 37
e-mail: marcelina.nowak@successpoint.pl