![]() |
19 stycznia w Warszawie odbyła się konferencja Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM, pod Patronatem Honorowym Instytutu Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ"
Mieliśmy zaszczyt gościć kadrę zarządzającą różnych gałęzi gospodarki, co miało również bezpośredni wpływ na zakres omawianych tematów oraz prowadzonych dyskusji. Bardzo cieszymy się, że mieliśmy okazję do tak ważnego spotkania i pragniemy złożyć podziękowania ekspertom, uczestnikom i prelegentom za zaangażowanie i obecność podczas tego wydarzenia.
Konferencję rozpoczął Pan Andrzej Kraszewski z tematem: Klucz do sukcesu, czyli prawdy i mity o procesach wdrożeniowych systemów ERP, oraz jak osiągnąć cel wdrożenia. Pytań było wiele co wskazuje na zainteresowanie tematem. Kolejne wystąpienie należało do Pana Mikołaja Winkiel przedstawiciela BRAND24. Podczas wykładu mogliśmy posłuchać o systemie CRM - a mianowicie: Dlaczego socialCRM może zmienić nasz marketing. Po zakończonym wykładzie mikrofon został przejęty przez naszego Partnera Konferencji. Panowie Jarosław Kwasik z Vaks.PL oraz Pan Grzegorz Nowak – enova365 przedstawili rozwiązanie, które ułatwia pracę w firmie. Tematem przewodnim było: CRM jako siła napędowa systemu ERP - Relacje z klientem w centrum działania firmy
Aby odświeżyć umysł i przygotować się na kolejną dawkę informacji udaliśmy się na przerwę gdzie ciągle pojawiały się pytania do naszych ekspertów.
Kolejny wykład rozpoczęła Pani Małgorzata Zatorska z Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, która opowiedziała o wdrożeniu przy którym była od samego początku. Tematem wystąpienia było: Muzeum Łazienki Królewskie – dynamiczny rozwój – nowoczesne zarządzanie, System enova – narzędzie w realizacji strategii. Konferencję zakończyliśmy wykładem prawnym prowadzonym przez Pana Jana Kordasiewicza - Pozyskiwanie zewnętrznego finansowania na systemy informatyczne z funduszy Unii Europejskiej w perspektywie finansowej 2014-2020
Chcemy podziękować wszystkim obecnym na konferencji, ekspertom, Patronom oraz Partnerom - firmie enova 365 i VAKS.pl . Mamy nadzieję, że niedługo znów będziemy mieli okazję się spotkać przy kolejnej edycji konferencji:
Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.
Patronat Honorowy |
![]() |
Partnerzy konferencji | |
![]() |
![]() |
![]() |
Wsparcie merytoryczne |
![]() |
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Program konferencji
9.30 - 09.55 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
09.55 - 10.00 |
Powitanie i wprowadzenie |
10.00 - 10.30 |
Klucz do sukcesu, czyli prawdy i mity o procesach wdrożeniowych systemów ERP, oraz jak osiągnąć cel wdrożenia |
10.30 - 11.00 |
Dlaczego socialCRM może zmienić nasz marketing Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist - BRAND24 |
11.00 - 11.45 |
CRM jako siła napędowa systemu ERP - Relacje z klientem w centrum działania firmy |
11.45 - 12.05 |
Przerwa kawowa |
12.05 - 12.35 |
Muzeum Łazienki Królewskie – dynamiczny rozwój – nowoczesne zarządzanie |
12.35 - 13.05 |
Pozyskiwanie zewnętrznego finansowania na systemy informatyczne z funduszy Unii Europejskiej w perspektywie finansowej 2014-2020 |
13.05-13.20 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Lokalizacja
Centrum Konferencyjne Atrium
Budynek Atrium Tower
Sala A
Piętro 9
al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa
Prelegenci
![]() |
Jarosław Kwasik - współwłaściciel Vaks.PL W trakcie początkowego okresu działalności w ramach Vaks.PL udziela się głównie jako programista i realizuje kilkanaście projektów budowy dedykowanego oprogramowania z zakresu logistyki, handlu i kadr-płac. W latach 1995 do 2004 pełni rolę kierownika projektu i wdrożeniowca oprogramowania dla firm (między innymi Symfonia). Wykonuje ponad setkę wdrożeń w firmach o różnej wielkości prowadzących działalność w bardzo różnych branżach. Zdobywa doświadczenie w technologiach DOS, Linux, Novell i Oracle. W 2000 roku rozpoczyna na serio przygodę z technologiami Microsoft potwierdzając swe kompetencje certyfikatem MCP (Microsoft Certified Professional) w 2006 roku. Na przełomie tysiącleci uczestniczy we wdrożeniu systemu ERP IFS Application w ZNTK Nowy Sącz i ramach kontynuacji procesu wdrożeniowego administruje serwerem SUN Microsystem z systemem Solaris oraz RDBMS Oracle. W 2004 roku rozpoczyna wielką przygodę z systemem ERP enova, obecnie enova365. W 2015 roku legitymuje się blisko setką wdrożeń modułów: enova Handel, enova CRM, enova Kadry Płace, enova365 Pulpit Pracownika i Kierownika, enova365 Pulpit Kontrahenta. Jarosław Kwasik jest również współautorem kilkunastu projektów integracji enova365 z innymi programami. |
![]() |
Jan Kordasiewicz – wspólnik zarządzający Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych. Jan Kordasiewicz zajmuje się przede wszystkim współpracą z przedsiębiorcami i podmiotami sektora B+R, innowacjami, a także szerokopojętym sektorem turystycznym. Jest także autorem licznych publikacji z zakresu funduszy unijnych oraz komercjalizacji przedsięwzięć naukowych.W Kancelarii kieruje działem odpowiedzialnym za doradztwo związane z pozyskiwaniem dotacji oraz funduszy inwestycyjnych na innowacyjne działania. |
Andrzej Kraszewski - Iglotex Jest związany z rynkiem FMCG od ponad 20 lat. W tym czasie zasiadał w zarządach i radach nadzorczych wielu spółek handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Pracował jako CFO i członek zarządów m.in. takich spółek jak Żabka Sp. z o.o., Kamis SA, Iglotex SA czy Bomi SA. Ukończył Uniwersytet Gdański (Wydział Ekonomiczny) oraz Akademię Leona Koźmińskiego (Executive MBA). Uczestnik i prelegent wielu seminariów i szkoleń, m.in. na londyńskiej i warszawskiej giełdzie papierów wartościowych, prowadził też zajęcia dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego z wyceny przedsiębiorstw. |
|
![]() |
Małgorzata Zatorska Główna Księgowa Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie Ukończyła studia wyższe na kierunku Psychologia oraz Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Warszawskim. W Muzeum pracuje od 8 lat. Przez 15 lat prowadziła własną działalność gospodarczą. We wdrażaniu systemu ERP w Muzeum brała udział od samego początku. Była liderem i koordynatorem wdrożenia. Obecnie odpowiedzialna jest za zarządzanie i rozwój systemu. |
Partnerzy
![]() |
Vaks.PL Początki działalności naszej firmy sięgają 1992 roku kiedy to w styczniu została założona firma Pracownia Informatyczna Vaks, która jako spółka cywilna działa do dzisiaj pod nazwą Vaks.PL Jarosław Kwasik Bogusław Kulig. Początki naszej działalności związane były z tworzeniem oprogramowania dla firm na indywidualne zamówienia naszych Klientów. Około 1995 roku zaczęliśmy wdrażać oprogramowanie innych firm i powoli pisanie programów zeszło na uboczny tor naszej działalności. W latach 2000-2004 sprzedawaliśmy, wdrażalismy i serwisowaliśmy system Symfonia. Od 2004 roku specjalizujemy się we wdrożeniach nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP - enova, którego nazwa w 2014 roku uległa zmianie na enova365 w momencie udostępnienia możliwości pracy na wielu interfejsach oraz w chmurze publicznej i prywatnej. Zapewniamy kompleksową obsługę począwszy od analizy potrzeb Klienta, przez dostawę, instalację i konfigurację systemu oraz jego stały serwis i rozwój. |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Kontakt z organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl