Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu

Budowa i wdrożenie
Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w Organizacji

Rejestracja udziału >>>

Co zyskuje uczestnik?

Gruntowną wiedzę z zakresu zarządzania ciągłością działania (BCM), od poznania procesów krytycznych organizacji po opracowanie dokumentacji Planów Ciągłości Działania i opracowanie zasad testowania procedur zgodnie z wymaganiami standardów i dobrych praktyk. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów.

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Zarys zarządzania ciągłością działania
  • Przepisy, standard, normy i źródła dobrych praktyk
  • Istota ciągłości działania
  • Zarządzanie ciągłością działania w teorii
  • Ryzyko w kontekście ciągłości działania
  • Klasyczny cykl zarządzania ciągłością działania
    • Analiza Wpływu na Biznes - ćwiczenie
    • Strategia zarządzania ciągłością działania - ćwiczenie
    • Plan ciągłości działania - ćwiczenie
    • Komunikacja kryzysowa
    • Testy - ćwiczenie
  • Model dojrzałości w obszarze zarządzania ciągłością działania
  • Ciągłość działania w kontekście powierzonych procesów (outsourcing)
  • Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania
  • Współpraca z lokalnymi jednostkami zarządzania kryzysowego


Odbiorcy szkolenia:

  • Osoby zainteresowane wprowadzeniem zarządzania ciągłością działania w swojej organizacji – właściciele procesów, osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
  • Audytorzy Wewnętrzni
  • Wszystkie osoby zainteresowane tematyką zarządzania ciągłością działania

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Trener

 

 

Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający - BCMG Sp. z o.o.

Specialist Member of the BCI (SBCI), Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Ciągłością Działania BS 25999, Project Management Professional (PMP®). Odpowiada za obszar usług związanych z zarządzaniem ciągłością działania (BCM), zarządzaniem ryzykiem, bezpieczeństwem informacji i bezpieczeństwem teleinformatycznym. Obszarem zarządzania ciągłością działania zajmuje się od 8 lat, pracuje dla Klientów z sektora finansowego, energetycznego, paliwowego i telekomunikacyjnego.

Członek Disaster Recovery Institute, Project Management Institute oraz Business Continuity Institution - organizacji promującej od 1994 r. sztukę, najlepsze praktyki i naukę w zakresie zarządzania ciągłością działania. Instytut skupia profesjonalistów o najwyższych zawodowych kwalifikacjach i etyce, realizujących komercyjne usługi w zakresie audytu, budowy i zarządzania planami ciągłości działania.

Były Przewodniczący Grupy Roboczej ds. BCM (Business Continuity Management) przy Forum Technologii Bankowych działającym w ramach Związku Banków Polskich. Członek Prezydium Forum Technologii Bankowych.

Wykładowca Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej na kierunku „Efektywne Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie”.

Współautor Księgi Dobrych Praktyk w obszarze zarządzania ciągłością działania (BCM). Współpracował z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa w ramach prac nad Księgą Dobrych Praktyk BCM.

W obszarze zarządzania ciągłością działania, zarządzania ryzykiem, bezpieczeństwem informacji, komunikacji kryzysowej oraz planów ciągłości działania pracował m.in. dla: Energa S.A., Energa Operator S.A., Energa Elektrownie Ostrołęka S.A., GASPOL S.A., TU Aegon Polska S.A., Stock Polska S.A., Medicover Sp. z o.o., Bank BGŻ S.A., Bank Ochrony Środowiska S.A., PWPW S.A., Krakowski Bank Spółdzielczy S.A., Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Kredyt Bank S.A., Grupa BRE Bank S.A., BGŻ S.A., RWE S.A., BOŚ Bank S.A., Bank Spółdzielczy w Kielcach S.A., Śląski Bank Spółdzielczy „Silesia” S.A., Beskidzki Bank Spółdzielczy S.A.

Patroni medialni

   

 

Kontakt

W przypadku zainteresowania oraz pytań dotyczących uczestnictwa:

biuro@successpoint.pl