Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

 

 


 

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w VII edycji ogólnopolskiej edycji konferencji:
 

Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
3 lipca 2018 r. | Warszawa


>>REJESTRACJA<<
 

Celem konferencji jest przedstawienie najlepszych praktyk, narzędzi oraz procedur mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony w firmie. Porozmawiamy o tym jak zapobiegać zagrożeniom, jak je rozpoznawać oraz jak radzić sobie w przypadkach wystąpienia incydentów i ich skutków.

 

Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

  • Michał Zbytek - Dyrektor Pionu Sprzedaży Koordynator Zespołu IT w firmie Kolporter S.A.

 

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
  - zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu,
  - systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji i ochrona danych,
  - zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmy,
  - prawne aspekty bezpieczeństwa informacji,
  - systemy monitorowania i zarządzania bezpieczeństwem,
  - technologie bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych,
  - metody zarządzania ryzykiem,
  - audyt i kontrola bezpieczeństwa,
2. Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym - bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne.
3. Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia).
4. Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym:
  - zarządzanie incydentami i ciągłością działania,
  - scenariusze kryzysowe i plany działania firmy w sytuacjach nadzwyczajnych.
5. Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji.
 

Grupa docelowa: 
Przedstawiciele instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych,
oraz firm: telekomunikacyjnych, mediów, usługowych, handlowych, produkcyjnych, przemysłowych
- prezesi i członkowie zarządu,
- pełnomocnicy i doradcy zarządu,
- dyrektorzy i kierownicy techniczni, ds. bezpieczeństwa,
- kierownicy i szefowie ochrony obiektów, ochrony mienia,
- dyrektorzy i kierownicy ds. ryzyka operacyjnego, ds. zarz. nieruchomościami,
- dyrektorzy i kierownicy IT, finansowi, facility managerowie, dyrektorzy i kierownicy ds. inwestycji, Business Continuity Managerowie, audytorzy.

 

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie
z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz
wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora
jest zabronione.

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.


tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl

 

Poprzednie edycje

Konferencja „Security - rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie” jest już VII edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce Security możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum. Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

2010
2011
2012
2013
2014
2015
2017

 

Przy konferencji Security współpracowaliśmy z Firmami:

 


 

 
 
 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zapraszam do kontaktu:
 

Kontakt  ds. współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 821
e-mail: biuro@successpoint.pl