Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.


 


W każdej firmie czy instytucji niezbędne są systemy,
które zapewnią bezpieczeństwo we wszystkich zakresach działalności.

 

Celem konferencji jest przedstawienie najlepszych praktyk, narzędzi oraz procedur mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony w firmie. Porozmawiamy o tym jak zapobiegać zagrożeniom,
jak je rozpoznawać oraz jak radzić sobie w przypadkach wystąpienia incydentów i ich skutków.

Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
4 lipca 2017 r. w Warszawie

 

  Patronat honorowy:  
   
     
  Partner Złoty  
   
     
  Partnerzy Konferencji  

 

 

 

 

 

Głos zabiorą m.in.:

  • Marcin Galas, Przedstawiciel Firmy Solidex S.A.
    "Check Point Infinity"
     
  • Artur Markiewicz, CDeX Business Development Manager, Vector Synergy Sp. z o.o
    "Rola cyber poligonu w aktywnej ochronie przed zagrożeniami poprzez utrzymanie zespołu w najlepszej kondycji."
     
  • Tomasz Soczyński, Zastępca Dyrektora Departament Informatyki, GIODO
    „Bezpieczeństwo procesów przetwarzania danych - RODO”
     
  • Piotr Kubiak, A plus C Systems
    "5-ty Element, czyli jak zintegrować zarządzanie sprzętem, oprogramowaniem, użytkownikami oraz bezpieczeństwem danych."
     
  • Błażej Szymczak, Specjalista ds. bezpieczeństwa, Allegro
    "Zagrajmy w Ryzyko"
     
  • Łukasz Kołodziejczyk, Ekspert ds. bezpieczeństwa
     
  • Izabela Lewandowska-Wiśniewska, Koordynator, Starszy Inżynier Ryzyka, PZU Lab
    "Cyberbezpieczeństwo przemysłowe w systemach sterowania"
     
  • dr Joanna Tomaszewska, Radca prawny, Parter w Kancelarii SSW Spaczyński,
    Szczepaniak i Wspólnicy
    Biznes od nowa? Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO)
     
  • mjr mgr inż. Tomasz Szczepocki, starszy specjalista Biura Informatyki i Łączności, Centralny Zarząd Służby Więziennej.
    Narzędzia do analizy malware i rozpoznania zagrożeń – jak bezpiecznie chronić informacje.

 

Grupa docelowa:
Przedstawiciele instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych,
oraz firm: telekomunikacyjnych, mediów, usługowych, handlowych, produkcyjnych, przemysłowych
- prezesi i członkowie zarządu
- pełnomocnicy i doradcy zarządu
- dyrektorzy i kierownicy techniczni, ds. bezpieczeństwa
- kierownicy i szefowie ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorzy i kierownicy ds. ryzyka operacyjnego, ds. zarz. nieruchomościami
- dyrektorzy i kierownicy IT, finansowi, facility managerowie, dyrektorzy i kierownicy ds. inwestycji, Business
  Continuity Managerowie, audytorzy

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie
z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz
wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora
jest zabronione.

Program Konferencji

8:20 - 8:55

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

8.55 - 9.00

Powitanie 
Katarzyna Brejnakowska - SuccessPoint Sp. z o.o.

9.00 - 9.30

"Bezpieczeństwo procesów przetwarzania danych - RODO"
Tomasz Soczyńki, Zastępca Dyrektora Departament Informatyki, GIODO

9.30- 10.00

"Narzędzia do analizy malware i rozpoznania zagrożeń – jak bezpiecznie chronić informacje."
mjr mgr inż. Tomasz Szczepocki, starszy specjalista Biura Informatyki i Łączności, Centralny Zarząd Służby Więziennej.

10.00- 10.45

"Check Point Infinity"
Marcin Galas - Przedstawiciel Firmy Solidex S.A.

10.45- 11.00

"Rola cyber poligonu w aktywnej ochronie przed zagrożeniami poprzez utrzymanie zespołu w najlepszej kondycji."
Artur Markiewicz, CDeX Business Development Manager, Vector Synergy Sp. z o.o.

11.00 11.10

Prezentacja wystawców : Solidex S.A., A plus C Systems

11.10 - 11.30

Przerwa kawowa

11.30 - 11.50

"5-ty Element, czyli jak zintegrować zarządzanie sprzętem, oprogramowaniem, użytkownikami oraz bezpieczeństwem danych."
Piotr Kubiak, A plus C Systems

11.50- 12.20

"Cyberbezpieczeństwo przemysłowe w systemach sterowania."
Izabela Lewandowska-Wiśniewska, Koordynator, Starszy Inżynier Ryzyka, PZU Lab

12:20 - 12.50

"Zagrajmy w Ryzyko."
Błażej Szymczak, Specjalista ds. bezpieczeństwa, Allegro

12:50- 13.10

Przerwa kawowa

13.10- 13.40

Wykład w opracowaniu
Łukasz Kołodziejczyk, Ekspert ds. bezpieczeństwa

13.40- 14:10

"Biznes od nowa? Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO)."
dr Joanna Tomaszewska, Radca prawny, Parter w Kancelarii SSW Spaczyński,
Szczepaniak i Wspólnicy

14.10- 14.25

Losowanie nagród. Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Lokalizacja

Dago Centrum
Warszawa, ul. Rondo Onz 1
II piętro

Partnerzy

Powstały w 1990 roku SOLIDEX wyspecjalizował się w projektowaniu, budowie i utrzymaniu systemów sieciowych dowolnej skali i złożoności, z przeznaczeniem dla dowolnego sektora gospodarki.

Swoją dzisiejszą pozycję w czołówce polskich integratorów systemów SOLIDEX SA  zawdzięcza silnej specjalizacji opartej o konsekwentnie stosowane najnowocześniejsze technologie wiodących światowych producentów (m.in. Cisco Systems, F5, Check Point czy Juniper).

Działalność Firmy obejmuje kompleksową realizację przedsięwzięć od pomysłu i projektu, poprzez autoryzowane dostawy i instalacje, prace wdrożeniowe i szkolenia, po zadania związane z eksploatacją systemów. SOLIDEX obejmuje swoje systemy sieciowe profesjonalnym serwisem i wsparciem technicznym na terenie całego kraju.

Podstawą sukcesu SOLIDEX w dynamicznie zmieniającej się branży teleinformatycznej, są ustawiczne inwestycje w kapitał ludzki. Dlatego od początku działalności budujemy pozycję rynkową naszej Firmy w oparciu o najwyższej klasy specjalistów z branży informatycznej i telekomunikacyjnej - SOLIDnych EXpertów. Nasi inżynierowie mogą się pochwalić setkami ukończonych szkoleń i uzyskanych certyfikatów.

SOLIDEX przez ponad 25 lat obecności na rynku udowodnił, że jest godnym zaufania partnerem. Co więcej firma cały czas rozwija swój program bezkompromisowej jakości, który był podstawą jej sukcesu. Systemy informatyczne to duże i złożone inwestycje o wielkim znaczeniu dla ich użytkowników -do ich realizacji należy więc dobierać zaufanych partnerów, dlatego w ofercie prezentowanej Klientom znajdują się rozwiązania i urządzenia najlepszych światowych producentów.

Firma obsługuje ok. 1000 Klientów na terenie całego kraju obejmując swą aktywnością wszystkie branże. Wśród Klientów są największe polskie banki, prawie wszyscy operatorzy telekomunikacyjni, duże sieci handlowe, uczelnie i wiele agend administracji państwowej.

 

   

Vector Synergy dostarcza firmom i organizacjom usługi ekspertów, niezbędne dla realizacji kontraktów wymagających poświadczenia bezpieczeństwa, oferuje również kompleksowe usługi i zaawansowane rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa IT swoich klientów.

Posiadamy poświadczenia bezpieczeństwa (ABW, EU, NATO), certyfikat jakości ISO oraz certyfikaty umiejętności OSCP, CISM, CISSP, GREM, ACE, ACSE, ITIL v3 Foundation, ISO 27001, GCIH, GCFA,

CNA, CLA, CCNA, CCNA Security, CompTIA i inne.

Vector Synergy jest twórcą i jedynym operatorem  produktu CDeX (Cyber Defence eXercise Platform). Jest to unikalny system treningowy służący doskonaleniu praktycznych umiejętności specjalistów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo infrastruktury teleinformatycznej w zakresie wykrywania i reakcji na ataki cybernetyczne. Trening odbywa się on-line.

   

A plus C Systems to polski producent, który od ponad 30 lat dostarcza zaawansowane systemy informatyczne dla firm na całym świecie. Programy tworzone przez A plus C Systems pozwalają na sprawniejsze zarządzanie podstawowymi zasobami informatycznymi i ludzkimi w firmie.

Statlook® oraz uplook® to sztandarowe aplikacje rozwijane od 15 lat i wdrożone w ponad 6500 firm oraz instytucji państwowych w Polsce. Łączą w sobie bogatą funkcjonalność podpartą najnowocześniejszymi technologiami i nowatorskimi, oryginalnymi rozwiązaniami, z niespotykaną w innych programach prostotą użycia i przyjaznym interface'm.

Prelegenci

Marcin Galas, Solidex

Absolwent wydziału Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej. Od 8 lat związany z rynkiem IT specjalizuje się w zagadnieniach Data Center oraz Security. Duże doświadczenie w zakresie Prawa Zamówień publicznych. Aktualnie współuczestniczę w zarządzaniu projektami w sektorach: Telekomunikacyjnych, Finansowym i Publicznym. Od dwóch lat jestem managerem Pionu Wsparcia Technicznego w Firmie Solidex.

   
 

Artur Markiewicz, CDeX Business Development Manager, Vector Synergy Sp. z o.o.

Od Ponad 10 lat związany z rynkiem IT. Realizował w tym czasie dostawy infrastruktury, usług i rozwiązań informatycznych dla rynku komercyjnego i publicznego. Dzięki tym projektom klienci wzmacniali swoje zaplecze IT, oraz podwyższali bezpieczeństwo w swoich organizacjach.
Aktualnie buduje świadomość marki,  zdobywa zaufanie klientów oraz wspiera sprzedaż cyberpoligonu CDeX (Cyber Defence eXercise Platform) powstałego w Polsce. Dzięki CDeX dostarcza specjalistom IT doświadczeń związanych z cyber atakiem, managerom nowego narzędzia do utrzymywania dobrej kondycji zespołu.

Prywatnie lubi spędzać czas z rodziną na łonie natury. Aktywny członek Toastmasters gdzie udoskonala swój warsztat mówcy i kompetencji liderskich.
Pasjonat nowych technologii i technologii internetowych oraz związanych z nimi zagrożeń.

 

   

Piotr Kubiak, A plus C Systems

Związany z branżą IT od ponad 10 lat. Specjalizuje się w oprogramowaniu do zarządzania zasobami IT, Software Asset Management oraz kwestiach związanych z legalnością oprogramowania i monitorowaniem aktywności użytkowników. Certyfikowany Audytor Microsoft SAM.

W A plus C Systems współuczestniczy w rozwoju systemów uplook i statlook do zarządzania zasobami IT i bezpieczeństwem danych. Prywatnie ojciec dwójki małych użyszkodników i miłośnik makrofotografii oraz Hearthstone’a.

   

Izabela Lewandowska-Wiśniewska, Koordynator- Starszy inżynier ryzyka.

Absolwentka Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej, Politechniki Warszawskiej, Specjalizacja: Inżynieria Chemiczna i Procesowa. Absolwentka studiów podyplomowych „Bezpieczeństwo procesów przemysłowych" – Politechniki Łódzkiej, Studiów podyplomowych, „Bezpieczeństwo i ochrona człowieka w środowisku pracy" – CIOP, Autoryzacja techniczna – UDT w zakresie bezpieczeństwa procesowego, Wdrożeniowiec, Pełnomocnik, Trener i Audytor systemów zarządzania związanych z szeroko pojętym bezpieczeństwem, środowiskiem, jakością, CSR, PSM, IWAY, EMAS, OHSAS, AQAP, zarządzania ryzykiem i cyberbezpieczeństwem. Specjalista zarządzania projektami w zakresie bezpieczeństwa technicznego PSM, cyberbezpieczeństwa, rozwiązań systemowych dla klientów biznesowych oraz projektów innowacyjnych, w zakresie Infrastruktury Krytycznej, ZZR i ZDR , analiz dotyczących zarządzania ryzykiem (Hazop, FMEA, LOPA, PHA, ATEX), ciągłości działania. Expert Bezpieczeństwa i BHP z wieloletnim doświadczeniem w zakresie działań prewencyjnych i rozwiązań systemowych dotyczących bezpieczeństwa w wielu sektorach min, w sektorze przemysłowym, logistycznym, wojskowym. W PZU LAB między innymi koordynuje projekt „Cyber Industry" . Obecnie Koordynator – Starszy Inżynier Ryzyka PZU Lab.

   

Błażej Szymczak - Specjalista ds. bezpieczeństwa, Allegro

Specjalista ds. bezpieczeństwa, od ponad 10 lat związany z Grupą Allegro. Posiada bogate doświadczenie z zakresu bezpieczeństwa transakcji. Obecnie implementuje pierwiastek bezpieczeństwa w prowadzonych projektach oraz wdrażanych rozwiązaniach biznesowych, zaangażowany jest również w rozwój bezpieczeństwa informacji. Działając zgodnie z zasadą „lepiej zapobiegać niż leczyć” prowadzi szkolenia propagujące ideę „security awareness”.

   

Tomasz Soczyński, Zastępca Dyrektora Departament Informatyki, GIODO

Od ponad 10 lat pracuje w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych na stanowisku zastępcy dyrektora Departamentu Informatyki. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, swoje naukowe zainteresowania rozwija jako doktorant na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.
Jest ekspertem w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych, zabezpieczeń systemów informatycznych, bezpieczeństwa informacji oraz zagadnień prywatności w prawie telekomunikacyjnym.
Prelegent na licznych konferencjach z zakresu ochrony danych i cyberbezpieczeństwa. Prowadzi szkolenia i zajęcia z zakresu ochrony danych osobowych.

Autor wielu artykułów i publikacji z zakresu tej tematyki.

Interesuje się naruszeniami danych osobowych w kontekście rozwijających się rozwiązań technologicznych.

   

dr Joanna Tomaszewska, Radca prawny, Parter w Kancelarii SSW Spaczyński,
Szczepaniak i Wspólnicy


Radca prawny, Partner w Kancelarii SSW Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy. Doktor nauk prawnych, radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Ukończyła studia doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowe Studium Europejskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studia prawnicze magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Jest cenionym i dedykowanym specjalistą z zakresu ochrony prywatności i danych osobowych, nowych technologii i komunikacji elektronicznej w Polsce, jak i w zakresie doradztwa z zagadnień przetwarzania danych w wymiarze paneuropejskim. Ma praktykę w prowadzeniu szeregu postępowań administracyjnych przed GIODO oraz monitoruje na bieżąco podejście organu do różnych aspektów przetwarzania danych osobowych. Doradza w wielu aspektach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, polskim oraz zagranicznym grupom kapitałowym. Ma duże doświadczenie w przeprowadzaniu kompleksowych programów compliance z zakresu ochrony danych w grupie spółek, jak i audytów prawnych z ochrony danych osobowych pracowników, klientów, weryfikacji przepływu danych w grupie spółek, jak i wewnętrznych procedur i procesów ochrony danych. Prowadzi szereg szkoleń dedykowanych dla przedsiębiorców z zakresu ochrony danych osobowych, w tym funkcjonowania administratora bezpieczeństwa informacji. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje doradztwo na rzecz branży marketingowej, reklamowej, handlowej, nieruchomości, przemysłowej, spożywczej, rozrywkowej, FMCG, HR, farmaceutycznej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, informatycznej, papierowej, elektrycznej. Jest autorem wielu publikacji branżowych zarówno krajowych, jak i zagranicznych, zwłaszcza z zakresu ochrony danych osobowych, mediów i reklamy. Częsty prelegent na konferencjach poświęconych tematyce ochrony danych osobowych.

   

mjr mgr inż. Tomasz Szczepocki, starszy specjalista Biura Informatyki i Łączności, Centralny Zarząd Służby Więziennej.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Informatyczne Systemy Zarządzania oraz słuchacz Studiów Podyplomowych Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem. Od 20 lat zajmuję się szeroko pojętą informatyką i zarządzaniem bezpieczeństwem. Aktualnie jestem managerem bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych. Przez długi czas pełniłem koordynowałem prace związane z projektowaniem i wdrażaniem centralnych systemów informatycznych Służby Więziennej(wdrożenie AD, MS Exchange, własna infrastruktura PKI itd..), zarządzam zespołem administratorów Centralnej Serwerowni. Certyfikowany Manager Informacji wg normy ISO 27001.

 

Patroni Medialni

   

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt  ds. współpracy partnerskiej:
Katarzyna Brejnakowska
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
e-mail: katarzyna.brejnakowska@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Konferencja „Security - rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie” jest już VII edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce Security możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum. Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

2010
2011
2012
2013
2014
2015

Przy konferencji Security współpracowaliśmy z Firmami:


 

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zapraszam do kontaktu:
 

Kontakt  ds. współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 821
e-mail: biuro@successpoint.pl