Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

18 listopada w Krakowie odbywała się III Edycja Konferencji:
"Quo vadis...BS? Spotkanie kadry zarządzającej banków spółdzielczych".

Do zorganizowania konferencji zmotywował nas ogromny postęp technologiczny widoczny w sektorze bankowym. Spotkanie poświęcone było omówieniu najistotniejszych dla branży zmian, podsumowaniu działań banków oraz oceny ich przygotowania do wprowadzenia stosownych wytycznych. Poruszyliśmy również kwestię wykorzystania nowych technologii celem usprawnienia pracy w zakresie zarządzania,oraz komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej w bankach spółdzielczych

Konferencja dała uczestnikom, przedstawicielom firm oraz ekspertom możliwość wymiany doświadczeń. Swoim doświadczeniem podzieliły się największe autorytety w tej dziedzinie.

Patroni Honorowi:


 

Partnerzy Brązowi:

 

Firmy uczestniczące:

 

Spotkanie rozpoczął wykład Pana Tomasza Pałęckiego - Dyrektora Departamentu Kontroli i Bezpieczeństwa z Podkarpackiego Banku Spółdzielczegopt ”Rola ABI w Banku Spółdzielczym”, następną prelekcje wygłosili przedstawiciele firm Ericpol Sp. z o.o., oraz Arrow ECS. W czasie przerwy uczestnicy mieli możliwość porozmawiania z Partnerami Konferencji przy stoisku wystawowym. 

Po przerwie przyszła pora na kolejne prelekcje. Pan Waldemar Wodniak - przedstawiciel Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości wygłosił bardzo ciekawą prelekcję na temat komunikacji z klientem, natomiast Pan Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający w BCMG Sp. z o.o. opowiedział o zarządzaniu ciągłością działania i ryzykiem.

Po drugiej przerwie podczas, której goście wymieniali się opiniami oraz odwiedzali stoisko naszych wystawców ponownie wystąpił Pan Waldemar Wodniak - przedstawiciel Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości, tym razem tematem prelekcji był szeroko pojęty sukces. Ostatnią prelekcję wygłosił radca prawny - Pan Stefan Cieśla. Jego prezentacja „System ochrony i inne wyzwania dla Banków spółdzielczych wynikające z nowych regulacji prawnych” zdobyła duże uznanie wśród przybyłych gości. Na zakończenie, wśród uczestników konferencji została rozlosowana książka ufundowana przez firmę BCMG.

Partnerzy Merytoryczni:

 

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Program konferencji

9.30 - 9.50

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.50 - 10.00

Powitanie i wprowadzenie
Klaudia Moskała - SuccessPoint Sp. z o.o.

10.00 - 10.30

Rola ABI w Banku Spółdzielczym
Tomasz Pałęcki - Dyrektor Departamentu Kontroli i Bezpieczeństwa, Podkarpacki Bank Spółdzielczy

10.30 - 11.10


IBM Connections jako platforma współpracy dla Banków Spółdzielczych.   
Aneta Ościak, Key Account Manager, Ericpol Sp. z o.o. i  Marek Ruciński,
IBM Polska
 

11.10 - 11.20

Prezentacja wystawców - Ericpol Sp. z o.o., Arrow ECS

11.20 - 11.50

Przerwa kawowa

11.50 - 12.20

Komunikacja z Klientem w procesie sprzedaży produktów finansowych
Waldemar Wodniak, Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości

12.20 - 13.00

Zarządzanie ciągłością działania i ryzykiem jako element ładu korporacyjnego
Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający BCMG

13.00 - 13.30

Przerwa kawowa

13.30 - 14.00

Jak odnieść sukces
Waldemar Wodniak, Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości

14.00 - 14.30

System ochrony i inne wyzwania dla Banków spółdzielczych wynikające z nowych regulacji prawnych
Stefan Cieśla - radca prawny

14.30-14.40

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Lokalizacja

Qubus Hotel Kraków
Sala PIANO

Ulica Nadwiślańska 6
30-527 Kraków.

 

Partnerzy

Ericpol Sp. z o.o. jest firmą inżynierską działającą od ponad 20 lat na międzynarodowym rynku ICT. Świadczy usługi outsourcingu, consultingu i integratorskie, dostarcza rozwiązania dedykowane w obszarach telekomunikacji, komunikacji M2M (machine to machine), IoT (Internet of Things), aplikacji dla sektora medycznego, finansów i bankowości oraz rozwiązań dla biznesu. Ericpol posiada 4 biura w Polsce i 3 centra produkcyjne na Białorusi, Ukrainie i w Szwecji, które razem tworzą Grupę Ericpol, zatrudniając w sumie ponad 2000 pracowników.

Ericpol powstał w 1991 r. w Łodzi. Firma od początku jest finansowana wyłącznie z kapitału własnego i wykazuje bardzo dobrą płynność finansową. Ugruntowane relacje z klientami i wieloletnia aktywność w obszarze nowoczesnych technologii pozwoliły na jej stały i dynamiczny rozwój.

Specjaliści firmy Ericpol zrealizowali 800 kompleksowych długofalowych projektów w 75 krajach. Konkretnym świadectwem jakości naszych usług są Kluczowe Wskaźniki Osiągnięć (KPI – Key Performance Indicators) oraz wskaźniki time-to-market. Kompetencje i odpowiedzialność firmy Ericpol sprawiają, że jesteśmy postrzegani jako godny zaufania i bezpieczny partner w interesach, wielokrotnie nagradzany w krajowych i międzynarodowych konkursach branżowych.

Więcej informacji na stronie www.ericpol.com
 

Arrow ECS to wyspecjalizowany dystrybutor produktów informatycznych oferujący rozwiązania i usługi klasy korporacyjnej z zakresu przechowywania danych, bezpieczeństwa sieci oraz infrastruktury programowej.

Dzięki ścisłej współpracy z czołowymi producentami światowymi mamy możliwość oferowania innowacyjnych rozwiązań wzbogaconych o imponujący zakres usług eksperckich oraz szkoleń informatycznych. Spośród wielu dowodów uznania naszej pracy można wyróżnić fakt, iż nasza firma zależna Arrow ECS Services jest Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Citrix, EC-Council, NetApp, Symantec, Trend Micro i VMware. Dostarcza licencjonowane przez tych producentów szkolenia spełniające najwyższe standardy. Jest także partnerem edukacyjnym EMC, IBM i Oracle. W Arrow ECS Services zlokalizowane jest Oracle HUB (ISV Migration Center i Partner Academy), służące swoją pomocą partnerom Oracle.

Więcej informacji na stronie www.arrowecs.pl

 

Firma Iron Mountain pomaga organizacjom na całym świecie zmniejszać koszty i ryzyko związane z ochroną i przechowywaniem informacji. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania dokumentacją, ochrony danych i niszczenia informacji. Pomagamy w sektorach: finansowym, publicznym, prawnym, służbie zdrowia, sprzedawców detalicznych, branży energetycznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz branży energetycznej.
   
   
   
   

 

Prelegenci

Tomasz Pałęcki - Dyrektor Departamentu Kontroli i Bezpieczeństwa, Podkarpacki Bank Spółdzielczy

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kierunek Zarządzanie i Marketing specjalizacja Rachunkowość. W Podkarpackim Banku Spółdzielczym pracuje od 2001 roku. W latach 2004-2008 z-ca Głównego Księgowego, z-ca Dyrektora Departamentu Finansowego, w latach 2009-2013 Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, od 2013 Dyrektor Departamentu Kontroli i Bezpieczeństwa. Dodatkowo od roku 2005 pełni funkcje Administratora Bezpieczeństwa Informacji oraz Koordynatora PPP od roku 2010. Realizował projekty: system bankowości elektronicznej, system obsługi kart, obsługa Klienta poprzez Biuro Obsługi Klienta, nadzór nad sieciami agentów PBS Finanse, PBS Skarbonka.


Dariusz Romańczuk - Partner Zarządzający, BCMG Sp. z o.o.

Specialist Member of the BCI (SBCI), Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Ciągłością Działania BS 25999, Project Management Professional (PMP®). Odpowiada za obszar usług związanych z zarządzaniem ciągłością działania (BCM), zarządzaniem ryzykiem, bezpieczeństwem informacji i bezpieczeństwem teleinformatycznym. Obszarem zarządzania ciągłością działania zajmuje się od 8 lat, pracuje dla Klientów z sektora finansowego, energetycznego, paliwowego i telekomunikacyjnego.
Członek Disaster Recovery Institute, Project Management Institute oraz Business Continuity Institution - organizacji promującej od 1994 r. sztukę, najlepsze praktyki i naukę w zakresie zarządzania ciągłością działania. Instytut skupia profesjonalistów o najwyższych zawodowych kwalifikacjach i etyce, realizujących komercyjne usługi w zakresie audytu, budowy i zarządzania planami ciągłości działania.
Były Przewodniczący Grupy Roboczej ds. BCM (Business Continuity Management) przy Forum Technologii Bankowych działającym w ramach Związku Banków Polskich. Członek Prezydium Forum Technologii Bankowych. Wykładowca Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej na kierunku „Efektywne Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie”. Współautor Księgi Dobrych Praktyk w obszarze zarządzania ciągłością działania (BCM). Współpracował z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa w ramach prac nad Księgą Dobrych Praktyk BCM. W obszarze zarządzania ciągłością działania, zarządzania ryzykiem, bezpieczeństwem informacji, komunikacji kryzysowej oraz planów ciągłości działania pracował m.in. dla: Energa S.A., Energa Operator S.A., Energa Elektrownie Ostrołęka S.A., GASPOL S.A., TU Aegon Polska S.A., Stock Polska S.A., Medicover Sp. z o.o., Bank BGŻ S.A., Bank Ochrony Środowiska S.A., PWPW S.A., Krakowski Bank Spółdzielczy S.A., Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Kredyt Bank S.A., Grupa BRE Bank S.A., BGŻ S.A., RWE S.A., BOŚ Bank S.A., Bank Spółdzielczy w Kielcach S.A., Śląski Bank Spółdzielczy „Silesia” S.A., Beskidzki Bank Spółdzielczy S.A.
 

Aneta Ościak - Key Account Manager w firmie Ericpol Sp. z o.o.

Doradza klientom w zakresie wdrożeń systemów usprawniających procesy wewnętrzne. Odpowiedzialna za współpracę partnerską między Ericpol i Microsoft. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, aktualnie studiuje podyplomowo Cloud computing w modelowaniu biznesowym w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat związana z branżą IT i technologiami Microsoft. Przeprowadziła i koordynowała kilkadziesiąt projektów z zakresu wdrożeń systemów workflow. Uczestniczy w pracach nad innowacyjnymi rozwiązaniami na bazie technologii Microsoft

Waldemar Wodniak - Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości

Absolwent WSZIB i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, praktyk – przez 16 lat pracował w jednym z największych banków w Polsce, gdzie  przez 5 lat był Dyrektore , a także trenerem wewnętrznym – specjalizacja sprzedaż produktów bankowych, techniki komunikacji, motywacja pracowników, od 14 lat jest wykładowcą WSZIB . 
 

  mecenas Stefan Cieśla - radca prawny

Właściciel kancelarii, prawnik i menadżer o ponad dwudziestoletnim doświadczeniu. Posiada duże doświadczenie w obsłudze prawnej projektów informatycznych, doradztwie związanym z prawną ochroną oprogramowania oraz w rozwiązywaniu sporów. Jest autorem licznych publikacji w prasie specjalistycznej oraz prelegentem na konferencjach, seminariach i szkoleniach związanych z informatyką. Przed rozpoczęciem praktyki radcowskiej był związany z branżą finansową - przez wiele lat obejmował wysokie stanowiska kierownicze w szeregu banków i towarzystw ubezpieczeniowych, w których odpowiedzialny był m.in. za strategiczny rozwój informatyzacji ich struktur. Mecenas Cieśla jest również blisko związany z sektorem publicznym oraz finansowym - swoją karierę prawniczą rozpoczynał jako radca prawny, a następnie dyrektor pionu prawnego w Ministerstwie Łączności. Był jednym z twórców podstaw prawnych dla działalności spółek Poczta Polska S.A. oraz Telekomunikacja Polska S.A.. Następnie z ramienia Polskiego Banku Rozwoju S.A. oraz NBP współtworzył plany naprawcze odpowiednio Stoczni Szczecińskiej S.A. oraz Banku Komercyjnego Posnania S.A. pełnił funkcje prezesa Banku Staropolskiego S.A. oraz Invest Bank S.A. 

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Klaudia Moskała
Koordynator Projektu

tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl

 

Patroni Medialni

 

 

Poprzednie edycje

Konferencja Quo vadis...BS? Spotkanie kadry zarządzającej banków spółdzielczych jest już III edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce banków spółdzielczych możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.


Podczas poprzednich edycji konferencji współpracowaliśmy z takimi Firmami jak: 

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:


Klaudia Moskała
Koordynator Projektu

tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl