Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu

Projektowanie doświadczeń
31 października 2016 | Warszawa
godziny szkolenia: 9:00 - 17:00

Zarejestruj się>>>
 

Korzyści z uczestnictwa:

  • poznasz czym są doświadczenia Klienta i Użytkownika;
  • dowiesz się jaka jest różnica między nimi i jaką pełnią rolę;
  • dowiesz się jaką rolę pełnią emocje i jak je wykorzystać w projektowaniu;
  • zdobędziesz umiejętności projektowania unikalnych doświadczeń.


Opis szkolenia:

Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów, w trakcie których uczestnicy poznają od strony teoretycznej i praktycznej proces projektowania doświadczeń oraz jakie mają one dzisiaj znaczenie dla Klientów. Obecnie rynek usług oraz produkty jakie są nam oferowane, nie różnią się istotnie między sobą, nie odbiegają parametrami i jakością. To, co dzisiaj wyróżnia wyjątkowe usługi i produkty, to doświadczenie użytkownika. Dobrze zaprojektowane, przemyślane produkty i usługi, umożliwiają szybką realizację zamierzonych celów, są w cenie i ją uzasadniają. A jednak, jak wynika z raportu Customer Experience Impact, aż 89%  konsumentów przeszło do konkurencji, w następstwie złej obsługi klienta.

Odbiorcy szkolenia:

Szkolenie polecamy wszystkim, którzy mają wpływ na standardy i jakość obsługi Klienta, zajmują się na co dzień projektowaniem nowych produktów, usług i procesów biznesowych, odpowiadają za satysfakcję Klienta. W szczególności polecamy:

  • menedżerom i pracownikom sprzedaży i marketingu, chcącym wykorzystać potencjał swoich usług i budować unikalne doświadczenia swoich Klientów;
  • menedżerom i pracownikom działów rozwoju produktów i usług, R&D i obsługi Klienta;
  • właścicielom małych firm, firmom rodzinnym;
  • studentom studiów humanistycznych, informatycznych i inżynierskich. wszystkim, poszukującym nowych możliwości rozwoju i budowy wizerunku innowacyjnej firmy poprzez działanie.


Czas trwania szkolenia: 1 dzień - zapytaj o inny termin szkolenia!

Cena szkolenia:


Forma realizacji szkolenia:

  • szkolenie otwarte;
  • szkolenie zamknięte (dla pracowników danej firmy, z różnych zespołów/działów).
     

Proponujemy warsztaty moderowane dla firmy. W przypadku warsztatów moderowanych pracujemy na konkretnych, wybranych w ramach diagnozy, problemach i potrzebach biznesowych. Taka forma pozwala na zrealizowanie nie tylko celów szkoleniowych ale również wypracowanie konkretnych rozwiązań dla firmy. Diagnoza jest wliczona w cenę warsztatów. Jest możliwość rozszerzenia warsztatów o dodatkowe metody i narzędzia i wydłużenia do 2 dni (do uzgodnienia na etapie diagnozy). Minimalna grupa uczestników dla warsztatów moderowanych to 12 osób. Cena do negocjacji!

Trener

Rafał Kamiński - Założyciel firmy szkoleniowej Innovelty

Jestem pasjonatem innowacji i metod projektowania zorientowanego na użytkownika. Tworzone w ten sposób innowacyjne produkty i usługi koncentrują się na rozwiązywaniu realnych problemów społecznych, biznesowych i technologicznych. Takie podejście służy tworzeniu unikalnej wartości i pożądanych doświadczeń, poprzez głębokie zrozumienie potrzeb (empatię) i współtworzenie w interdyscyplinarnych zespołach (ko-kreację).
Po 17 latach pracy na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich dla takich firm jak PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i Raiffeisen Bank, gdzie brałem udział w blisko 100 projektach w obszarze sprzedaży, obsługi Klienta, transformacji operacji, strategii i rozwoju, ... nadszedł czas na zmiany! Swoje dorosłe życie zawodowe postanowiłem rozpocząć zakładając INNOVELTY!

 

 

Referencje szkoleniowca

 
Uniwersytet Kardenała Stefana Wyszyńskiego 

 

gazeta "Rzeczpospolita"

 

magazyn "Kretorka Jutra"
 

Szczegółowy program

Wprowadzenie do projektowania doświadczeń
W tej części dowiecie się czym są doświadczenia Klienta i użytkownika, jaka jest różnica między nimi i jaka pełnią rolę

  • Definicja doświadczenia
  • Rodzaje doświadczeń i ich wpływ na zachowania konsumentów
  • Projektowanie organizacyjno i kliento-centryczne
  • Rola emocji w projektowaniu doświadczeń
  • Rola i metody badań w projektowaniu
  • Cechy projektowania zorientowanego na użytkownika
  • Jak wygląda proces projektowy


Moduł pierwszy - projektowanie zorientowane na użytkownika - w tej części skoncentrujemy się na tym, dlaczego i dla kogo projektujemy. Wbrew pozorom są dwa najważniejsze pytania:

  • definiowanie problemu projektowego
  • definiowanie grupy docelowej (Persona)


Moduł drugi - diagnoza obecnych doświadczeń metodą Customer journey mapping - w tym module skoncentrujemy się na diagnozie obecnego poziomu usług i doświadczeń z nimi związanymi wykorzystanie metody Customer journey do diagnozy obecnych usług identyfikacja luk doznaniowych.


Moduł trzeci - projektowanie unikalnych doświadczeń metodą Customer journey mapping - w trzecim module zajmiemy się:

  • projektowaniem docelowych doświadczeń
  • projektowanie unikalnych doświadczeń
  • projektowanie interakcji
  • wprowadzenie do prototypowania i testowania rozwiązań
  • przygotowanie wdrożenia zmiany.

Patroni medialni

Kontakt

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie szkoleń serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Edyta Szczerkowska
Specjalista ds. szkoleń
tel. +48 507 366 167
e-mail: edyta.szczerkowska@successpoint.pl