Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Wraz z rozwojem kancelarii i działów prawnych, jak w każdej branży wzrosło zapotrzebowanie na specjalistyczne, nowatorskie rozwiązania IT. Prawnikom potrzebne są dedykowane kancelariom narzędzia informatyczne, które pomogą pozyskać klienta, utrzymać go oraz sprawnie zarządzać pracą.  Systemy bezpiecznego gromadzenia danych, nowoczesne narzędzia oraz umiejętność przetwarzania danych jest niezwykle potrzebnaw dobie cyfrowego przetwarzania informacji. O tych narzędziach rozmawiali uczestnicy IV edycji konferencji Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami i sprawamiw kancelarii i dziale prawnym, która odbyła się 26 stycznia w warszawskim Atrium Tower.

Spotkanie zgromadziło wielu znakomitych ekspertów, prawników a także liderów nowych technologii, którzy przybliżyli zaproszonym gościom specyfikę najnowszych rozwiązańi możliwości ich dopasowania do potrzeb każdego prawnika.

Jako pierwszy głos podczas konferencji zabrał Pan dr Jan Kordasiewicz Wspolnikw kancelarii doradztwa gospodarczego Kordasiewicz i Cieślak. Pan Jan Kordasiewicz opowiadał o możliwościach pozyskania zewnętrznego finansowania na wykorzystanie nowych technologii w kancelarii prawnej. Słuchacze dowiedzieli się jak pozyskać fundusze z Unii Europejskiej w perspektywie finansowej 2014-2020.

Bardzo istotny dla prawników temat – zarządzania dokumentacją – poruszył Pan Ariel Kozłowski. Ekspert firmy PIKA Sp. z o.o. opowiedział jak przy pomocy odpowiednich narządzi i rozwiązań skutecznie zarządzać korespondencją, drukiem oraz jak bezpiecznie przechowywać i niszczyć dokumentację.  

Doktor Łukasz Goździaszek specjalizujący się w prawie Internetu i technologii przybliżył uczestnikom jaki wpływ na na postępowanie sądowe ma  regulacja dotycząca elektronicznego biura podawczego, która wejdzie w życie 8 września 2016 roku.

Podczas przerw kawowych uczestnicy mieli okazję do rozmów z ekspertami i specjalistami z firm partnerskich natomiast w drugim panelu wysłuchali wystąpienia profesora Ryszarda Sowińskiego z  Naveo Sowiński i Sęk sp. j., który przedstawił słuchaczom case study dotyczące optymalizacji struktury zarządzania, wdrożeń systemu sprzedaży wspieranego przez narzędzia informatyczne oraz poprawy efektywności zespołu przy wykorzystaniu narzędzia psychometrycznego.

Konferencję swoim wystąpieniem zamkną Pan Szymon Kwiatkowski reprezentujący portal marketing prawa.pl oraz Kancelarię Lubasz&Wspólnicy, który przybliżył uczestnikom zagadnienia skutecznego marketingu prawniczego, przedstawiając strategię marketingową kancelarii jako dokument wyznaczający drogę jej rozwoju.

W trakcie całego spotkania uczestnicy mieli okazję do rozmów i konsultacji zarówno z zaproszonymi ekspertami jak i przedstawicielami Partnerów konferencji.

Kolejne spotkanie juz za rok! Zapraszamy wszystkich Państwa już teraz do udziału! 


 

Partner Brązowy

Partner konferencji:

Współpraca merytoryczna:

 

***Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Lokalizacja

 

Centrum Konferencyjne Atrium
Budynek Atrium Tower
Sala nr A, 9 piętro


al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

Program konferencji

9.30 - 09.50

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

09.50 - 10.00

Powitanie i wprowadzenie
Dominika Stelmach - SuccessPoint Sp. z o.o.

10.00 - 10.30

Pozyskiwanie zewnętrznego finansowania na systemy informatyczne z funduszy Unii Europejskiej w perspektywie finansowej 2014-2020
Jan Kordasiewicz - wspólnik zarządzający, Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak&Kordasiewicz

10.30 - 11.00

Nowoczesny outsourcing zarządzania dokumentacją dla prawników
Ariel Kozłowski - Kierownik Działu Produktów, PIKA Sp. z o.o.

11.00 - 11.30
"Wpływ na postępowanie sądowe regulacji dotyczącej elektronicznego biura podawczego (wchodzącej w życie 8.9.2016)"
dr Łukasz Goździaszek - adwokat, Goździaszek Prawo Internetu i Technologii

11.30 - 11.40

Prezentacja wystawców

11.40 - 12.10

Przerwa kawowa

12.10 - 12.40

Jak podnieść efektywność kancelarii w 2016 roku?
prof. Ryszard Sowiński - Naveo Sowiński i Sęk sp. j.

  • Obszary doskonalenia organizacyjnego Państwa kancelarii w 2016 roku.
  • Wskaźniki efektywności jako narzędzie pomiaru sprawności organizacyjnej.
  • Wykorzystanie narzędzi informatycznych w usprawnianiu procesów biznesowych.
  • Studium przypadku 1. – optymalizacja struktury zarządzania.
  • Studium przypadku 2. – wdrożenie systemu sprzedaży wspieranego przez narzędzia informatyczne.
  • Studium przypadku 3. – poprawa efektywności zespołu przy wykorzystaniu narzędzia psychometrycznego.

 

12.40 - 13.10

Piotr Bielarczyk - Dyrektor Zarzadzajacy Pionem Prawnym Poczta Polska S.A.

13:10- 13:40

„Strategia marketingowa jako dokument wyznaczający drogę rozwoju kancelarii”

Szymon Kwiatkowski - MarketingPrawa.pl, Kancelaria Lubasz&Wspólnicy

13.40 - 14.00

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Partner konferencji

PIKA jest uznanym ekspertem i twórcą nowoczesnych rozwiązań umożliwiających kompleksowy outsourcing procesów związanych z zarządzaniem informacjami biznesowymi.

Od ponad 23 lat wspiera największe polskie przedsiębiorstwa w różnych segmentach rynku, wprowadzając innowacyjne systemy skutecznego zarządzania informacją i dokumentacją biznesową. Dzięki odważnemu stosowaniu nowoczesnych technologii PIKA jest dziś liderem w zakresie efektywnego, inteligentnego zarządzania informacją oraz obiegiem dokumentacji.

   

 

Prelegenci

 

 

Ariel Kozłowski - Kierownik Działu Produktów PIKA Sp. z o.o.

Kierownik Działu Produktów w PIKA Sp. z o.o., odpowiedzialny na product development, analityk procesów biznesowych, od wielu lat związany ze sprzedażą usług outsourcingowych i systemów klasy DMS, ECM i BPMS

Jan Kordasiewicz – wspólnik zarządzający

Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych. Jan Kordasiewicz zajmuje się przede wszystkim współpracą z przedsiębiorcami i podmiotami sektora B+R, innowacjami, a także szerokopojętym sektorem turystycznym. Jest także autorem licznych publikacji z zakresu funduszy unijnych oraz komercjalizacji przedsięwzięć naukowych.  
W Kancelarii kieruje działem odpowiedzialnym za doradztwo związane z pozyskiwaniem dotacji oraz funduszy inwestycyjnych na innowacyjne działania. 
 

Szymon Kwiatkowski - MarketingPrawa.pl

specjalista ds. marketingu prawniczego. Właściciel agencji marketingowej dla branży prawniczej www.marketingprawa.pl

Prawnik, z branżą prawniczą związany od zawsze. Od kilku lat skupiony na wsparciu prawników i kancelarii w marketingu i rozwoju biznesu. Specjalizuje się w przygotowywaniu strategii marketingowych dla kancelarii oraz wsparciu działań typu Busieness Development.

Prywatnie pasjonat biegania, maratończyk z nadzieją na dobre wyniki.

Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek :: Kancelaria Prawna

Adwokat. Adiunkt w Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej na Uniwersytecie Wrocławskim. Specjalizuje się w problematyce prawnej Internetu i nowych technologii. Autor książek „Prawo blogosfery”,"Cywilnoprawne granice swobody wypowiedzi w Internecie" i „Elektroniczne postępowanie upominawcze”. Prowadzi blog "Prawo Internetu"

(http://www.prawo-internetu.pl). Świadczy usługi prawne związane z siecią internetową i innowacjami technicznymi, zapewniając wsparcie firm i projektów wzakresie prawnych aspektów zarządzania firmą, kontaktów z kontrahentami i klientami, podejmowania decyzji biznesowych, postępowań sądowych i administracyjnych, zawierania umów, przygotowania i prowadzenia projektów.

Piotr Bielarczyk - Dyrektor Zarzadzajacy Pionem Prawnym Poczta Polska S.A.

Radca prawny, od 2012 dyrektor zarządzający Pionem Prawnym Poczty Polskiej S.A., obejmującym Biuro Prawne, Biuro Zarządu i Biuro Nadzoru Właścicielskiego. W 2013 wybrany Innowacyjnym Dyrektorem Działu Prawnego przez Krajową Radę Radców Prawnych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doktor nauk prawnych, adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Prawnik z ponad 14-letnim stażem, w tym 9 lat w czołowej polskiej kancelarii. Specjalizacja: spory sądowe i arbitrażowe, prawo korporacyjne i konstytucyjne. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych krajowych i zagranicznych z zakresu procedury cywilnej, prawa konstytucyjnego, języka prawnego i antropologii prawa. Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Wielkopolskiej Izbie Budownictwa. Ekspert komisji sejmowych, m.in. współautor przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego dotyczących arbitrażu. Fundator (z ks. Malackim, mec. Bednarkiewiczem i L. Boskiem) i Członek Rady Fundatorów Fundacji Academia Iuris, największej polskiej kliniki prawa.
 

prof. Ryszard Sowiński - Naveo Sowiński i Sęk

• Wspólnik w Naveo Sowiński i Sęk – firmie konsultingu zarządczego dla kancelarii prawnych, wspierającej prawników w budowie bardziej dochodowego biznesu.
• Autor pierwszego w Polsce bloga o zarządzaniu kancelariami i marketingu prawniczym NowoczesnaKancelaria.pl. 
• Związany z branżą prawniczą od 20 lat. 
• Współautor biznesplanów, strategii marketingowych i analiz zarządczych kancelarii prawnych.
• Współtwórca pierwszego polskiego programu do zarządzania kancelarią prawną.
• Doświadczony wykładowca i trener prawników oraz kancelarii prawnych współpracujący z izbami adwokackimi i radcowskimi w całej Polsce. 
• Stały doradca i członek Komitetów Strategicznych dużych i średnich kancelarii prawnych. 
• Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Patroni Medialni

     

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji, serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Oferta Partnerska

 

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji, serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl