Serdecznie zapraszamy do udziału i współpracy podczas konferencji
Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie
25 sierpnia | Warszawa
Zagadnienia tematyczne konferencji:
- metody zarządzania - outsourcing
- wymagania i standaryzacja usług
- outsourcing - element restrukturyzacji finansowej podmiotu leczniczego. - cele i formy outsourcingu w przedsiębiorstwie - założenia, możliwości, ryzyka?
- cele: strategiczne, rynkowe, ekonomiczne, organizacyjne, motywacyjne
- formy i odmiany: outsourcing kontraktowy i kapitałowy, zlecanie funkcji, co-sourcing, partnering, insourcing - procesy outsourcingu oraz metody i kryteria oceny jego efektywności
- oczekiwania i analiza potrzeb
- obszary outsourcingu i wybór zakresu
- ocena oferty i kryteria wyboru dostawców usług
- określenie zasad i opracowania szczegółowe
- wdrożenie - rynek outsourcingu usług - przegląd możliwości
- w świetle dotychczasowych doświadczeń
- jaka forma outsourcingu i gdzie się sprawdza?
- jakie czynniki decydują o rentowności outsourcingu?
- ryzyka i zagrożenia outsourcingu - stosowna dokumentacja - gwarantem bezpieczeństwa i jakości
- specyfikacja przetargowa - jak pisać, aby zapewnić m.in. zachowanie wymaganych standardów wykonania usługi
- umowa - cechy dobrej i bezpiecznej umowy na usługi
- outsourcing a utrata kontroli i możliwości zarządczych nad działalnością przedsiębiorstwa
Grupa docelowa:
- dyrektorzy, kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla oraz przedstawiciele przedsiębiorstw
- kadra menedżerska z działów zamówień i zakupów,
- kadra odpowiedzialna za poprawność i optymalizację procesów biznesowych, standardy i jakość usług oraz zarządzanie ryzykiem
- szefowie działów finansowych i księgowych, analitycy finansowi, osoby odpowiedzialne za optymalizację kosztów,
- osoby odpowiedzialne za inwestycje w nowe technologie i rozwiązania
- dyrektorzy administracyjni, osoby odpowiedzialne za optymalizację struktury, organizację pracy i optymalne wykorzysta zasobów
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:
Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl