Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.


 

Oszczędny biznes oparty o chmurę i środowiska wirtualne

to hasło przyświecało siódmej edycji konferencji, która odbyła się 25 października br. w Warszawie.

Uczestnicy, którzy przybyli na konferencję do Warszawy mieli okazję wysłuchać ekspertów, którzy skoncentrowali się na korzyściach wynikających z wykorzystania technologii cloud computingu w przedsiębirostwach. Na stoiskach wystawowych prezentowane były oferty firm biorących udział w wydarzeniu.

Serdecznie dziękujemy uczestnikom za przybycie, a ekspertom i sponsorom za współpracę.

Partnerzy Złoci:


Partner Srebrny:


Mieliśmy okazję wysłuchania poniższych tematów:

  • Wideokonferencja w chmurze jako sposób na oszczędny biznes
     
  • Innowacyjne rozwiązania Qnap do zastosowań biznesowych opartych o chmurę
     
  • The Cloud as accelerator of Digital Transformation
     
  • E-mail w chmurze czy chmara maili
     
  • Cloud w Europie - nowe źródła finansowania dla dostawców cloud
     
  • Bezpieczeństwo danych w chmurze
     
  • Przekazywanie danych osobowych do chmury obliczeniowej zlokalizowanej poza granicami kraju
     

Patron Honorowy:

 
          
Partner wspierający:


Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Lokalizacja

Centrum Konferencyjne Atrium
Budynek Atrium Tower
Sala A

Piętro 9

al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

 

Program

9.00-9.25

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.25 - 9.30

Powitanie i wprowadzenie
SuccessPoint Sp. z o.o.

9.30 - 10.00

E-mail w chmurze czy chmara maili
Jakub Cel - Interia.pl

10.00 - 10.45

Wideokonferencja w chmurze jako sposób na oszczędny biznes
Zygmunt Łodziński - Product Manager, Veracomp S.A.

10.45 - 11.15

Innowacyjne rozwiązania Qnap do zastosowań biznesowych opartych o chmurę
Bartłomiej Stępień - Business Development Manager, Qnap Systems

11.15 - 11.25

Prezentacja wystawców:
Veracomp S.A., Qnap Systems, Accenture Sp. z o.o.

11.25- 11.50

Przerwa kawowa

11.50 - 12.20

Cloud w Europie - nowe źródła finansowania dla dostawców cloud
Anna Nietyksza - Prezes i członek zarządu EuroCloud Poland  

12.20 - 12.50

The Cloud as accelerator of Digital Transformation
Corrado Rebecchi, Dyrektor Zarządzający Accenture Infrastucture Outsourcing IGEM

12.50 -13.00

Przerwa kawowa

13.00 - 13.30

Przekazywanie danych osobowych do chmury obliczeniowej zlokalizowanej poza granicami kraju
Artur Piechocki - Radca prawny, APLaw

13.30 - 14.00

Bezpieczeństwo danych w chmurze
Kamil Pszczółkowski - Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.

14.00 -14.15

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Prelegenci

 

Zygmunt Łodziński - Product Manager, Veracomp S.A.

Pracuje w Veracomp SA jako Product Manager dla rozwiazań wideokonferencyjnych. Odpowiada za rozwój marki Polycom w Polsce i krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Od prawie dekady jest zawodnikiem futbolu amerykańskiego w Kraków Football Kings. W roku 2015 wraz z drużyną sięgnął po tytuł mistrza PLFA I. W wolnym czasie trenuje, słucha piosenek Franka Sinatry i czyta książki na temat przestępczości zorganizowanej.

 

Podczas prelekcji zostaną zaprezentowane rozwiązania wideokonferencyjne oparte o chmurę firmy Polycom. Przedstawione zostaną nowe możliwości związane z prowadzeniem biznesu z wykorzystaniem chmury. Zaprezentowane zostaną również korzyści płynące z zastosowania nowej technologii, zalety rozwiązań chmurowych w porównaniu z dotychczasowym sposobem instalacji rozwiązań wideokonferencyjnych jak i możliwości związane ze wzrostem oszczędności poprzez inwestycje w innowacje.

Bartłomiej Stępień – Business Development Manager, Qnap System

Inżynier Informatyk, absolwent Central Connecticut State University, Institute of Business Studies. Przez ostatnie 10 lat nabywał doświadczenia jako Product Manager a następnie Doradca Zarządu w największej polskiej firmie zajmującej się dystrybucją sprzętu IT. Obecnie pracownik Qnap System odpowiedzialny za kreowanie biznesu w nowych segmentach rynku. 

Artur Piechocki - Radca prawny, APLaw

Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Specjalizuje się głównie w obsłudze klientów sektora internetowego oraz telekomunikacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych drogą elektroniczną, bezpieczeństwa informacji oraz domen internetowych.

Ekspert European Network and Information Security Agency (ENISA) w zakresie Regulatory & Legal, Privacy & Data Protection. Aktywnie uczestniczy w działaniach mających na celu popularyzację zagadnień prawnych dotyczących nowych technologii, ochrony danych osobowych, koordynując debaty publiczne z udziałem uznanych ekspertów. Współpracownik polskich oraz międzynarodowych organizacji: Council of European National Top-Level Registries (CENTR), ze szczególnym uwzględnieniem grupy prawnej i regulacyjnej tej organizacji, oraz Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN), Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO), w których od blisko 13 lat zajmował się zarówno bieżącą współpracą, jak i pracował w grupach roboczych i spotkaniach organizowanych przez te instytucje. Uczestniczył w spotkaniach Międzynarodowej Unii Telekomunikacyjnej (ITU), reprezentując sector member. Wieloletni członek grup roboczych Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji (PIIT), w tym Grupy Operatorów Telekomunikacyjnych oraz Komitetu Mediów Elektronicznych. Na co dzień współpracuje także z Fundacją Bezpieczna Cyberprzestrzeń oraz Instytutem Kościuszki w Krakowie.

Autor licznych wystąpień, wykładów, szkoleń i publikacji zarówno w Polsce jak i zagranicą, których główny temat stanowi prawo dotyczące nowych technologii, a w tym nazw domen internetowych, prawo telekomunikacyjne, a także ochrona własności intelektualnej. Posiada wieloletnie doświadczenie w relacjach z podmiotami zagranicznymi, związanymi z organizacjami międzynarodowymi, dla których wykonywał ekspertyzy, dokumentację oraz uczestniczył w bieżących pracach grup roboczych.
 

 

Anna Katarzyna Nietyksza - Prezes i założycielka Eurocloud Poland

Członek Rady Eurocloud Europe, oraz Koordynator sekcji Cyberbezpieczeństwa w Eurocloud Europe, organizacji  zrzeszającej ponad 1000 dostawców Cloud Computing z 22 krajów Europy.Jest ekspertem ds. finansowania przedsiębiorstw, z wykorzystaniem instrumentów finansowych rynku kapitałowego, finansowania dłużnego, emisji akcji, funduszy venture i private equity  oraz funduszy UE. Ma 15 lat doświadczenia w pozyskiwaniu dotacji UE, zarządzaniu międzynarodowymi projektami ,montażu finansowym projektów i ich rozliczaniu. W 1998 roku założyła spółkę EFICOM, (European and Financial Consulting), jedną z pierwszych firm doradztwa UE w Polsce. Jako Prezes Eficom , Dyrektor projektów jak :harmonizacja prawa polskiego z acquis communautaire dla Kancelarii Sejmu i Senatu i UKIE, dyrektorem licznych projektów UE m.in,"European Information Centres" oraz "European Public Relations System"  Stworzyła Info point w Warszawie, sieć 16-tu Regionalnych  centrów Informacji Europejskiej organizując akcję informacyjną  i dotacje dla mediów i organizacji pozarządowych.
 

Jakub Cel - Interia

Z Grupą Interia.pl związany od blisko czterech lat. Obecnie w Dziale Komunikacji odpowiada za rozwój usług hostingowych i pocztowych dedykowanych dla sektora B2B w tym e-mailowe rozwiązania data mining.  Wcześniej w charakterze kierownika projektu i właściciela produktu pracował nad rozwojem wielu czołowych serwisów Grupy, a także kilku projektów startup’owych. Ukończył Zarządzanie Produkcją na krakowskim AGH, a doświadczenie zawodowe zdobywał kolejno w Grupie RMF i Comarch SA.

 


Kamil Pszczółkowski - Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K. (Ekspert ds. bezpieczeństwa)

Kamil posiada ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i audytowaniu systemów:

Zarządzania bezpieczeństwem informacji (zgodnych ISO 27001)
Zarządzania danymi osobowymi (zgodnych z UODO i RODO)
Zarządzania ryzykiem (zgodnych z ISO 27005 i ISO 31000)
Zarządzania ciągłością działania (zgodnych z ISO 22301 oraz Ustawa o zarządzaniu kryzysowym)
Zarządzania usługami IT (zgodnych z ISO 20000 i ITILv3)
Zarządzania tożsamością i kontrolą dostępu (IAM, IDM)

Wykładowca Akademii Obrony Narodowej na Wydziale Bezpieczeństwa Narodowego, Instytut Inżynierii Systemów Bezpieczeństwa.

Zarządza projektami informatycznymi zgodnie z metodologią PRINCE2 dla organizacji zatrudniającym powyżej 100 tys. pracowników oraz budżetów projektowych powyżej 30 mln PLN.

Posiada następujące certyfikaty potwierdzające jego kompetencje: Audytor Wiodący ISO27001, Audytor Wiodący ISO22301, Audytor Wiodący ISO2000, CompTIA Advanced Security Practitioner (CSAP), ITILv3 Foundation, Lean IT Foundation, PRINCE2 Practitioner, Certified Internal Controls Auditor (CICA), Data Protection Coordinator, Inspektor BTI (ABW), IBM Security Qradar SIEM, UML Professional Advanced

 

 

Partnerzy

Accenture jest wiodącą globalną firmą, która świadczy profesjonalne usługi i rozwiązania w obszarach: Strategy, Consulting, Digital, Technology i Operations. Korzystając z globalnego doświadczenia i wysoce specjalistycznej wiedzy z ponad 40 branż, Accenture oferuje unikalne rozwiązania, które łączą biznes i technologię. Ponad 384 tysiące pracowników pomaga naszym klientom z ponad 120 krajów stać się wysoce efektywnymi przedsiębiorstwami, a także osiągnąć realną wartość dla swoich udziałowców. W Polsce Accenture posiada biura w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i zatrudnia w nich ponad 3700 pracowników. Strona internetowa firmy to www.accenture.pl

Veracomp jest największym dystrybutorem rozwiązań teleinformatycznych w regionie CEE, realizującym model dystrybucji z wartością dodaną (VAD - Value Added Distributor). Oferujemy szeroką gamę rozwiązań w obszarze nowych technologii w zakresie specjalizacji: sieci, telekomunikacja, bezpieczeństwo IT, pamięci masowe i serwery, zarządzanie infrastrukturą IT, systemy audiowizualne i Digital Signage, cyfrowy obieg dokumentów, obrazowanie medyczne, produkty dla użytkowników domowych i segmentu SOHO.

 

QNAP Systems, Inc., zgodnie ze swoją obietnicą "Dostawcy wysokiej jakości urządzeń sieciowych", ma na celu dostarczenie kompleksowej oferty sieciowych pamięci masowych (NAS) oraz sieciowych rejestratorów wideo (NVR) łatwych w użyciu, solidnych, o dużej pojemności oraz godnej zaufania niezawodności. QNAP integruje technologie i design, aby dostarczyć wysokiej jakości produktów, które efektywnie poprawią pracę biznesu dzięki udostępnianiu plików, wirtualizacji aplikacji, zarządzaniu pamięcią masową oraz monitoringiem oraz wzbogacają życie rozrywkowe dla użytkowników domowych oferując multimedialne centrum rozrywki. QNAP, z siedzibą główną w Tajpej, dostarcza swoich rozwiązań na rynek globalny z nieustanną innowacją i pasją. Firma powstała w 2004 roku i obecnie zatrudnia ok 1000 osób na całym świecie. Posiada 20 oddziałów w 14 krajach. W Polsce jest liderem w sprzedaży pamięci masowych.

 

   

 

Patroni Medialni

     
       

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym

 


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.


Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

 

Poprzednie edycje

Tematyka chmury i wirtualizacji pojawia się już po raz siódmy!

Wraz z rozwojem chmury i zagadnień związanych z wirtualizacją,
wzrasta zainteresowanie tą tematyką.
Wychodząc na przeciw Państwa potrzebom, tworzymy konferencję,
dzięki której uczestnicy mogą wymienić się doświadczeniem i pogłębić swoją wiedzę.

I Edycja - 2010 II Edycja - 2011 III Edycja - 2012
IV Edycja - 2013 V Edycja - 2014 VI Edycja - 2015

 

W poprzednich edycjach, o tym jak ważne jest działanie w chmurze i wirtualizacja swojego otoczenia,  informowali nas:

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
     
     

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl