Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

 

Za nami X edycja wydarzenia poświęcona optymalizacji kosztów działalności przedsiebiorsta. Podczas spotkania mieliśmy okazję współpracować z:

Patronat Honorowy:

Strona główna

NAPE
 

 

Partner Srebrny

Partnerzy konferencji


Słuchacze mieli okazję wysłuchania wykładów przedstawicili firm posiadających rozwiązania ułatwiające pracę przedsiębiorsta ale również przedstawicili firm korzystających już z rozwiązań, produktów.
 

- "End-to-End Security – Zabezpieczenie Systemu Kontroli Dostępu przed cyberzagrożeniami"
Anna Twardowska - Country Manager Poland, Nedap

- "Audyt efektywności energetycznej pneumatyki. Szukanie potencjału oszczędności"
  Jacek Paradowski - Head of Service Department, Technical and Energy Saving Solutions - Festo Sp. z o.o.

- "Aktywne zarządzanie procesami produkcyjnymi i energochłonnością"
Dariusz Adamczak -Dyr. Oddziału Katowice NMG S.A.

- "Budowanie świadomości odpowiedzialności energetycznej"
  Michał Gatkowski - Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A.

- "Zużywasz przegrywasz! Jak krócej pracować, żeby mniej kosztować"
  Andrzej Krótki - Instytut Doskonalenia Produkcji

- "Zrównoważony rozwój przemysłu przez wzrost efektywności energetycznej"
  Bronisław Pytel, Główny Energetyk - General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.

- "Kamery termowizyjne , niezawodność, i kontrola  w procesie produkcji"
  Bogdan Jarczewski - Biuro Techniczno-Handlowe

- "Audyt energetyczny w zakładach przemysłowych"
  Michał Gatkowski - Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A.

- temat w opracowaniu
Stanisław Leszczyński - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach
 

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą podczas kolejnej edycji wydarzenia zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione
zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie,
powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych
bez zgody autora jest zabronione.

Program konferencji

9.00 - 9.25

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.25 - 9.30

Powitanie i wprowadzenie
SuccessPoint Sp. z o.o.

09.30 - 10.00

Zrównoważony rozwój przemysłu przez wzrost efektywności energetycznej
Bronisław Pytel, Główny Energetyk General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.

10.00 - 10.30

Audyt efektywności energetycznej pneumatyki. Szukanie potencjału oszczędności
Jacek Paradowski - Head of Service Department, Technical and Energy Saving Solutions - Festo Sp. z o.o.

10.30 - 11.00

End-to-End Security – Zabezpieczenie Systemu Kontroli Dostępu przed cyberzagrożeniami
Anna Twardowska - Country Manager Poland, Nedap

11.00 - 11.30

Aktywne zarządzanie procesami produkcyjnymi i energochłonnością
Dariusz Adamczak -Dyr. Oddziału Katowice NMG S.A.

11.30 - 11.40

Prezentacja wystawców:
Nedap, Biuro Techniczno-Handlowe, NMG S.A.

11.40 - 12.00

Przerwa kawowa

12.00 - 12.30

Budowanie świadomości odpowiedzialności energetycznej
Michał Gatkowski - Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A.

12.30 - 12.50

Kamery termowizyjne , niezawodność, i kontrola  w procesie produkcji
Bogdan Jarczewski - Biuro Techniczno-Handlowe

12.50 - 13.10

Przerwa kawowa

13.10 - 13.40

Audyt energetyczny w zakładach przemysłowych
Michał Gatkowski - Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A.

13.40 - 14.10

Zużywasz przegrywasz! Jak krócej pracować, żeby mniej kosztować
Andrzej Krótki - Instytut Doskonalenia Produkcji

14.10 - 14.40

Temat w opracowaniu
Stanisław Leszczyński - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach

14.40 - 14.50

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Lokalizacja

Hotel Quality Silesian***

ul. Szybowcowa 1A
40-502 Katowice

 

Partnerzy

Festo – lider innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie automatyki przemysłowej i automatyzacji procesów

Festo wprowadzając rocznie na całym świecie ok. 100 nowych produktów i posiadając 2800 patentów, zapewnia najwyższą produktywność w automatyzacji fabryk i procesów technologicznych.

Festo Sp. z o.o. została utworzona w 1989 roku, jako kolejna firma córka koncernu Festo – światowego lidera innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie automatyki przemysłowej i automatyzacji procesów.

USŁUGI

Doradztwo techniczne
Szkolenia i konsultacje
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Kompletacja dostaw
Usługi oszczędzania energii

 

Biuro Techniczno Handlowe powstało w 1993 roku na początku swojej działalności firma zajmowała się produkcją urządzeń służących do bezstykowego pomiaru temperatury, były to pirometry oraz urządzenia sygnalizujące przekroczenie temperatury tzw. sygnalizatory bezruchu. W chwili obecnej Biuro Teczniczno Handlowe jest autoryzowanym dystrybutorem urządzeń Szwedzkiej  firmy Flir System, która jest światowym liderem w projektowaniu wytwarzaniu i sprzedaży kamer termowizyjnych w obszarach : komercyjnym, przemysłowym i bezpieczeństwa. W systemach produkcji Flir System zastosowana jest najnowoczesniejsza technologia zobrazowania cieplnego oparta na własnych projektach, podzespołach począwszy od elektroniki a skończywszy na detektorach i obiektywach. Flir System zapewnia nie tylko najlepsze kamery, ale także najlepsze oprogramowanie, serwis i szkolenia zaspokajające Panstwa potrzeby w dziedzinie termografii na swiecie.

Biuro techniczno Handlowe oferuje   kamery termowizyjne firmy Flir System z zakresem temperatury od -40 C do 2000 C i rozdzielczości od 80x60 pikseli do 1024x768 pikseli. Zapewniamy opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną oraz profesjonalny zakres usług badań termowizyjnych oraz szkoleń.

 

 

Nedap Security Management to  uznany lider w dziedzinie systemów bezpieczeństwa klasy high-end. Holenderska spółka założona w 1929 roku to organizacja wysoce innowacyjna i przedsiębiorcza.

Systemy firmy Nedap wykorzystywane są na różnych rynkach oferując użytkownikowi końcowemu kompleksowe rozwiązanie w kwestii bezpiecznej i niezawodnej identyfikacji. Możliwość integracji tych technologii zapewnia wysoki stopień elastyczności i wygody dla użytkownika. System zarządzania bezpieczeństwem AEOS Security Management firmy Nedap jest pierwszym systemem wprowadzającym rozwiązania zarządzania bezpieczeństwem opartym na protokole IP i uruchamianym internetowo.

NMG Sp. z o.o.  jest integratorem systemów IT oraz liderem w dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań w zakresie autorskiego oprogramowania wspomagającego zarządzanie produkcją, automatyką przemysłową i budynkową (BMS) oraz optymalizującym zużycie mediów energetycznych.  

Oferowane przez NMG rozwiązania są w pełni dostosowane do potrzeb klientów i zapewniają:

nadzór i możliwość optymalizacji procesów produkcyjnych i innych (OEE, HACAP, ISO 50001)
wizualizację i sterowanie procesami przemysłowymi, maszynami i liniami produkcyjnymi oraz urządzeniami obiektowymi
kontrolę i optymalizację zużycia mediów energetycznych, tj. energii elektrycznej, gazu, ciepła, gazów technicznych, wody, ścieków, sprężonego powietrza, pary wodnej, etc.
zarządzanie rozproszonymi obiektami i instalacjami, np. węzły cieplne, kotłownie, pompy ciepła, przepompownie, stacje pomiaru gazu, stacje trafo, stacje meteo, nadajniki TV i telefonii komórkowej, automaty sprzedające, maszyny mobilne i inne.
zarządzanie budynkami – system BMS

 

Prelegenci

Anna Twardowska - Country Manager Poland, Nedap

Związana z branżą IT od 15 lat z 10 letnią specjalizacją w branży systemów zabezpieczeń. Absolwentka studiów MBA Poznań-Atlanta oraz Politechniki Poznańskiej na wydziale Informatyki i Zarządzania. W firmie Nedap Security Management odpowiedzialna za budowanie długoterminowej pozycji firmy na polskim rynku, rozwijanie sieci partnerskiej oraz aktywną sprzedaż i wsparcie w zakresie rozwiązań z sektora security.

Jacek Paradowski

Head of Service Department, Technical and Energy Saving Solutions - Festo Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydział Mechatroniki. Od lat związany z technologią sprężania i dystrybucji gazów medycznych i technicznych. Projektant wielu rozwiazań wykorzystywanych w technologiach hiperbarycznych. Autor analiz i metodyki zapobiegania zamarzaniu układów redukcyjnych w warunkach niskich temperatur. Dystrybutor układów sprężania powietrza oddechowego do wartości 300bar. Certyfikowany audytor ISO 11011 dla zagadnień związanych z oceną i optymalizacją efektywności energetycznej pneumatyki. Ma na swoim koncie szereg wdrożeń i modernizacji służących obniżaniu kosztów wytwarzania i wykorzystywania sprężonego powietrza.     

Prywatnie wielbiciel polskiej przyrody oraz miłośnik podróży rowerowych. Międzynarodowy instruktor płetwonurkowania.

Opis wykładu: "Audyt efektywności energetycznej pneumatyki. Szukanie potencjału oszczędności"

Sprężone powietrze uważane jest niesłusznie za jeden z najtańszych nośników energii. Założenie to często prowadzi do akceptacji rozwiązań i procedur, które dopuszczają zbyt wysokie zużycie powietrza, traktując ten fakt jako nieistotny dla analizy bilansu ekonomicznego zakładu. Biorąc pod uwagę niedużą sprawność wytwarzania sprężonego powietrza wynikającą z zachodzących przemian termicznych, ograniczone możliwości przesyłowe gazu, zależność ciśnienia i przepływu od architektury sieci oraz algorytmu działania elementów wykonawczych, można dostrzec specyficzną dwoistość energetyczną sprężonego powietrza. Zaniedbane, jest w stanie generować poważne straty finansowe w sposób dyskretny i ciągły. Odpowiednio monitorowane, utrzymane i wykorzystywane w świadomy sposób, umożliwia osiąganie oszczędności na niespodziewanym i zaskakująco wysokim poziomie.

Strategia zwiększania efektywności energetycznej w obszarze sprężonego powietrza musi bazować równocześnie na wielu zależnych od siebie działaniach związanych z modernizacją sieci, doborem maszyn i komponentów, optymalizacją połączeń, monitoringiem statycznych i dynamicznych procesów produkcyjnych oraz wypracowaniem i wdrożeniem właściwych schematów zachowań ludzkich. Narzędziami ułatwiającymi realizację każdego z tych zadań są usługi serwisowe Festo, prowadzone według normy ISO/DIN 11011 wyznaczającej standardy audytów efektywności energetycznej sprężonego powietrza.

   

Bronisław Pytel

Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej oraz studiów podyplomowych na Wydziale Automatyki i Napędów AGH. Ponad 30 lat praktyki w obszarach utrzymania ruchu, audytów i zarządzania energią. W zakładzie GMMP odpowiedzialny za całokształt  gospodarki energetycznej zakładu.

Opis wykładu: "Zrównoważony rozwój przemysłu przez wzrost efektywności energetycznej"

Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw na otwartych rynkach wymusza wzrost produktywności, redukcji kosztów bezpośrednich i pośrednich, zwiększenia udziału pracy maszyn. Prosty wzrost produktywności powoduje co prawda obniżenie jednostkowych wskaźników np. zużycia energii na jednostkę wyprodukowanego dobra, ale równocześnie wzrasta globalne zapotrzebowanie na energię niezbędną do produkcji. Dopiero kompleksowe spojrzenie na ten aspekt z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju, może spowodować, że wdrożenie skorelowanego programu wzrostu produktywności, powiązanego równocześnie z rozwojem i zmianą  technologii produkcji oraz zmianami w obszarze tzw. utilities i facilities na bardziej energoefektywne,  przyniesie oczekiwany rezultat tj.  wzrost produkcji przy nie zmienionym,  a nawet obniżonym zużyciu energii całkowitej. Skutek synergii zostanie osiągnięty:  wzrost produkcji, obniżenie jej kosztów, redukcja oddziaływania na środowisko, co przełoży się na poprawę wizerunku i postrzeganie firmy  jako przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie i wzrost konkurencyjności. Możliwość zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa zostanie przedstawiona na przykładzie rozwoju i poprawy energoefektywności firmy General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o. w Gliwicach czyli zakładów OPLA.

   

Andrzej Krótki

Trener i konsultant Lean Management, koordynator projektów wdrożeniowych oraz cyklu Konferencji Lean Management w Praktyce.

Realizował projekty Lean Management w przedsiębiorstwach produkcyjnych i serwisowych. Specjalista w zakresie audytów organizacji produkcji, których przeprowadził ponad 30. Prowadzi szkolenia, warsztaty oraz gry symulacyjne z narzędzi i metod LM, motywacji i kreatywnego myślenia. Koordynator cyklu konferencji Lean Management w Praktyce. Absolwent Politechniki Śląskiej i Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wykładowca studiów podyplomowych Lean Management na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Prywatnie fan podróży, orientalnych smaków i muzyki na żywo.

   

Bogdan Jarczewski

Absolwent Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie (kierunek - Technika Pożarnicza), a także studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Jednostką Organizacyjną w Administracji Publicznej w Wyższej Skole Policji w Szczytnie. W latach 2010 - 2014 pełnił funkcję Zastępcy Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie a w roku 2015/2016 zajmował stanowisko Komendanta Gminnego Ochrony Przeciwpożarowej w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Wołominie. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu akcji ratowniczo - gasniczych i poszukiwawczych z wykorzystaniem m.in. urzadzeń termograficznych a w szczególności kamer termowizyjnych.

Obecnie interesuje sie zagadnieniami dotyczącymi możliwości wykorzystania termowizji w różnych dziedzinach życia a w szczególności w termoratownictwie.

   

Dariusz Adamczak

Dyrektor Oddziału Śląsk NMG S.A.

Biegła znajomość działania i obsługi systemów związanych z dostawą mediów do produkcji, takich jak: energia elektryczna (SN oraz NN), Instalacje chłodnicze na bazie amoniaku, wentylacja, systemy HVAC, klimatyzacja, sprężone powietrze, para, systemy uzdatniania wody, ciepła woda użytkowa, centralne ogrzewanie, dwutlenek węgla, ciekły azot, systemy detekcji wszelkich niebezpiecznych mediów w fabryce typu pożar, kwasy, ługi, amoniak, strefy beztlenowe, oświetlenie,

Oświadczenie w działaniach związanych z efektywnością energetyczną . Doświadczenie w budowie systemu oszczędności mediów w zakładzie produkcyjnym w zakresie zbierania danych oraz pomysłów i rozwiązań eko-oszczędnych,

W latach 2012-2016 audytor energetyczny wewnętrzny koncernu Unilever, wiele kontroli fabryk w strefie Polski oraz Europy.

 

Poprzednie edycje

Konferencja Optymalizacja zużycia energii i kosztów działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego jest X wydarzeniem poświęconym tematyce redukcji zużycia energii w przedsiębiorstwie oraz automatyzacji procesów produkcyjnych.


Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich spotkań!
 

październik 2015 >>>      
styczeń 2015 >>> czerwiec 2014 >>> kwiecień 2014 >>> maj 2013 >>>
kwiecień 2013 >>> czerwiec 2012 >>> maj 2011 >>> grudzień 2010 >>


Przy poprzednich edycjach współpracowaliśmy z Firmami:

Patroni Medialni

 

     
   

 

   
 

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, lecz także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl