Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.


 

Konferencja "Ochrona Zdrowia w obliczu wyzwań XXI w."odbyła się 7 grudnia 2016 roku w Warszawie i tak samo jak w poprzednich latach, cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.

Serdecznie dziękujemy uczestnikom za przybycie, a ekspertom i sponsorom za współpracę.

Patron Honorowy:

 

Partner Brązowy:


 

Partner Wystawca

 

Podczas konferencji głos zabrali:
  • "Gdzie przechowywać dokumentację medyczną - Chmura czy Data Center"
    Piotr Chmielewski - Pełnomocnik Dyrektora d/s. Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony Danych Osobowych, 107 Szpital Wojskowy w Wałczu
     
  • "Co zmieni Europejskie Rozporządzenie o Ochronie Danych w kontekście w branży medycznej?"
    adw. Marcin Zadrożny - Specjalista ds. ochrony danych, ODO24

  • "Model rachunkowości zarządczej w Centrum Onkologii-Instytut"
    Dominik Kołodziej - Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych i Planowania, Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
     
  • "Zarządzanie dokumentami, obieg dokumentów, E-teczka pacjenta – potrzebne osobne Oprogramowania?
    NIE. Wszystko można realizować pod ELO"

    Elke Schonemann - Sales Manager Poland w ELO Digital Office
     
  • "EDM czyli elektroniczna dokumentacja medyczna w nowoczesnej jednostce ochrony zdrowia"
    Kamil Zembrzuski - Główny specjalista ds. IT, Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
     
  • "Partnerstwo publiczno-prywatne w ochronie zdrowia - innowacja zarządcza"
    dr Katarzyna Sobiech-Grabka - Wiceprezes Zarządu, Fundacja Centrum PPP - Centrum Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
     
  • "Analiza ryzyka usług outsourcingowych"
    Anna Słodczyk - Konsultant ds. zarządzania ryzykiem, audytor, CRISC, CICA
     
  • "Prawdy i mity o bezpieczeństwie w branży Ochrony Zdrowia – perspektywa Doliny Krzemowej"
    Michał Raburski – Dyrektor, EMEA Operations, Thoro Systems Polska
     
  • "Bezpieczeństwo pacjentów i efektywność szpitali wspierane przez kody kreskowe GS1"
    Anna Gawrońska-Błaszczyk - Główny Specjalista, Instytut Logistyki i Magazynowania
     

>>>PROGRAM KONFERENCJI<<<

 

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Lokalizacja

Warsaw Trade Tower
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

SALA W1, PIĘTRO 32

Program

8.30 - 9.00

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.00 - 9.05

Powitanie i wprowadzenie
SuccessPoint Sp. z o.o.

9.05 - 9.35

"Model rachunkowości zarządczej w Centrum Onkologii-Instytut"
Dominik Kołodziej - Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych i Planowania, Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie

9.35 - 9.55

"Prawdy i mity o bezpieczeństwie w branży Ochrony Zdrowia – perspektywa Doliny Krzemowej"
Michał Raburski – Dyrektor, EMEA Operations, Thoro Systems Polska
 
9.55 - 10:40 "Zarządzanie dokumentami, obieg dokumentów, E-teczka pacjenta – potrzebne osobne Oprogramowania? NIE. Wszystko można realizować pod ELO"
Elke Schonemann - Sales Manager Poland w ELO Digital Office
 
10.40 - 11.10

"Bezpieczeństwo pacjentów i efektywność szpitali wspierane przez kody kreskowe GS1"
Anna Gawrońska-Błaszczyk - Główny Specjalista, Instytut Logistyki i Magazynowania

11.10 - 11.20

Prezentacja wystawców: ArchiDoc S.A., Thoro Systems

11.20 - 11.40

Przerwa kawowa

11.40 - 12.10

"Co zmieni Europejskie Rozporządzenie o Ochronie Danych w kontekście w branży medycznej?"
adw. Marcin Zadrożny - Specjalista ds. ochrony danych, ODO24

12.10 - 12.40

"EDM czyli elektroniczna dokumentacja medyczna w nowoczesnej jednostce ochrony zdrowia" 
Kamil Zembrzuski - Główny specjalista ds. IT, Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie

12.40 - 13.00 "Partnerstwo publiczno-prywatne w ochronie zdrowia - innowacja zarządcza"
dr Katarzyna Sobiech-Grabka - Wiceprezes Zarządu, Fundacja Centrum PPP - Centrum Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
 
13.00 - 13.15

Przerwa kawowa

13.15 - 13.35

"Gdzie przechowywać dokumentację medyczną - Chmura czy Data Center"
Piotr Chmielewski - Pełnomocnik Dyrektora d/s. Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony Danych Osobowych, 107 Szpital Wojskowy w Wałczu

13.35 - 13.55
"Analiza ryzyka usług outsourcingowych"
Anna Słodczyk - Konsultant ds. zarządzania ryzykiem, audytor, CRISC, CICA
 

13.55 - 14.10

Podsumowanie i zakończenie konferencji 
Rozlosowanie upominków wśród uczestników

Partnerzy

ELO Digital  rozwija i sprzedaje wysokiej jakosci oprogramowanie do zarzadzania dokumentami, archiwizacji cyfrowej i obiegiem dokumentów. ELO® obejmuje całe spektrum zarzadzania trescia w przedsiebiorstwach (Enterprise-Content-Management (ECM)). Asortyment produktów ELO® składa sie z trzech linii: ELOo ce to wstepne rozwiazania DMS i modułowego rozwiazania klient-serwer, a dla srednich przedsiebiorstw ELOprofessional oraz niezaleznego od platformy i wysoce skalowalnego ELOenterprise z mozliwoscia obsługi roznych podmiotów, które sprawdza sie w szczególnosci w centrach przetwarzania danych. Systemy sa w pełni kompatybilne ze soba a wymiana danych i upgrade sa mozliwe w kazdej chwili.Firma ELO Digital O ce została wyodrebniona w 1998 roku z grupy Louis Leitz jako samodzielny podmiot z siedziba w Stuttgarcie i stała sie miedzynarodowym przedsiebiorstwem posiadajacym swoje oddziały w Europie, Ameryce Południowej, Azji i Australii. Gesta siec partnerów systemowych opiekuje się ponad 750.000 miejsc pracy pod ELO na swiecie. Ponadto ELO utrzymuje wiele partnerstw technologicznych z producentami oprogramowania i sprzetu, jak Canon, Epson, Fujitsu, Hewlett-Packard, Kodak, Kyocera, Microsoft, NetApp i Sun Microsystems.
Produkty ELO®, ze wzgledu na swoja elastycznosc i wysoka wydajnosc, sa uzywane w przedsiebiorstwach wszystkich branz i wielkosci. Renomowani klienci na swiecie jak np. EnBW, Lufthansa, Bilfi nger, Miasto Zurych (Szwajcaria) oraz w Polsce miedzy innymi: Global Cosmed SA, Marvipol SA, Centrum Nauki Kopernik, Rhenus Data O ce Polska Sp. z o.o., Eurobank SA, Sitech sp. z o.o. (Grupa Volkswagen), Robert Bosch Sp. z o.o., Schindler Polska Sp. z o.o. a takze rózne władze lokalne i panstwowe stawiaja na wysoka jakosc innowacyjnych produktów ELO®. ELO®oferuje w Polsce pełna game produktów fi rmy ELO Digital O ce GmbH i gwarantuje zaplecze techniczne i merytoryczne w jezyku polskim.

ArchiDoc to jedna z największych polskich firm oferujących usługi biznesowe z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Od ponad 20 lat usprawnia obieg informacji i procesy obsługi klienta oraz pomaga optymalizować koszty.

Współpraca z klientami opiera się na wnikliwej analizie i opracowaniu rozwiązań łączących najlepsze rynkowe praktyki ze specyficznymi potrzebami danej firmy lub instytucji. Dedykowane konkretnym branżom, wyspecjalizowane zespoły dysponują doświadczeniem zdobytym podczas współpracy z liderami rynku w danym sektorze.

Jednym z obszarów specjalizacji spółki jest sektor medyczny. ArchiDoc wpływa na usprawnienie funkcjonowania placówek medycznych między innymi poprzez obsługę dokumentacji kadrowo-płacowej, rejestrację danych z wizyty lekarskiej do systemu informatycznego oraz prowadzenie centralnego archiwum dokumentacji medycznej.

Swoje usługi realizuje z wykorzystaniem najnowszych technologii wspierających zarządzanie dokumentacją, m.in. autorskiej platformy INDO oraz WebCon BPM. Działa w środowisku zapewniającym pełne bezpieczeństwo i integralność danych.

 

Firma Thoro Systems™ jest światowym innowatorem w zakresie cyberbezpieczeństwa. Nasze produkty to przejrzyste, a przy tym bardzo solidne i nowoczesne platformy, które zapewniają wydajność operacyjną i stabilny rozwój małych i średnich przedsiębiorstw bez obaw o ich bezpieczeństwo. Tworzone przez nas zintegrowane systemy pozwalają na zapewnienie korporacyjnej jakości bezpieczeństwa sieciowego także małym i średnim przedsiębiorstwom. 

Nasi klienci skupiają się na prowadzeniu swojego przedsiębiorstwa i dbaniu o jego reputację – my zapewniamy im podporę, która chroni i zabezpiecza przepływ informacji, dbając przy tym o bezpieczny i zrównoważony kontakt ze światem. 

Główna siedziba firmy Thoro Systems znajduje się w Dolinie Krzemowej w Kalifornii. Działamy poprzez sieć partnerów i oddziałów na całym świecie, w tym: w Ameryce Łacińskiej, Europie i Indiach.
 

Instytut Logistyki i Magazynowania pełni rolę polskiego centrum kompetencji w zakresie logistyki i gospodarki elektronicznej. Realizuje prace badawczo-rozwojowe i usługi doradcze podnoszące efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw.   Aktywnie działa w europejskiej przestrzeni badawczej w roli koordynatora i partnera projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej.
 


GS1 Polska jako organizacja krajowa zarządza Systemem GS1 w Polsce oraz wspiera Uczestników systemu w efektywnym wdrażaniu standardów. Przyjmuje, jako jedyna upoważniona w Polsce, firmy i instytucje z kraju do Systemu GS1. Przyznaje Uczestnikom uprawnienia do stosowania kodów GS1. Opracowuje rozwiązania krajowe, bierze aktywny udział w rozwijaniu globalnych standardów i nowych zastosowań. Realizuje prace badawczorozwojowe, doradza firmom jak poprawiać efektywność w łańcuchu dostaw.

 

Prelegenci

Elke Schonemann - ELO Digital Office Sp. z o.o.

Sales Manager Poland w ELO Digital Office. Matematyk z pochodzenia Niemka, od 1996r. pracująca w Polsce. 1996 – 2004 Praca w Polsko-Niemieckim Towarzystwie Wspierania Gospodarki (Firma z udziałem rządu polskiego i niemieckiego (po 50%)). Od 2004 zatrudniona w ELO Digital Office - odpowiedzialna za sieć Business Partnerów ELO w Polsce i koordynację projektów.

Piotr Chmielewski - Pełnomocnik Dyrektora d/s. Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony Danych Osobowych,  107 Szpital Wojskowy w Wałczu

Absolwent Politechniki Koszalińskiej o specjalności Inżynierskiej - Zastosowanie Komputerów oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Polish Open University ”Rozwój Zasobów Ludzkich” a także Stargardzkiej Szkoły Wyższej Stargardinum „Zarządzanie w służbie zdrowia”. Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji, audytor, konsultant. Wieloletni praktyk i teoretyk w obszarze pracy na rzecz administracji publicznej i służby zdrowia. Obecnie Pełnomocnik Dyrektora d/s. Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony Danych Osobowych w  107 Szpitala Wojskowego w Wałczu. Autor publikacji w pismach branżowych z zakresu zarządzania.
Prywatnie: Człowiek, który żyje zgodnie z dewizą: "Pracuj uczciwie, rozwijaj swoje umiejętności i ucz się całe życie, a osiągniesz to czego innym się nie udało..."
 

adw. Marcin Zadrożny - Specjalista ds. ochrony danych, ODO24

Specjalista ds. ochrony danych, zastępca administratora bezpieczeństwa informacji w dużej grupie kapitałowej. Prowadzi indywidualną kancelarię prawną Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej klienta korporacyjnego, w tym w zakresie ochrony danych osobowych. Prowadzi postępowania sądowe oraz zajmuje się m.in. kontrolą i audytem w zakresie bezpieczeństwa informacji, tworzeniem wewnętrznych procedur i dokumentacji, oraz sporządzaniem opinii prawnych. Autor licznych publikacji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Dominik Kołodziej - Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych i Planowania, Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie

Ekonomista, specjalista w dziedzinie zarządzania jednostkami sektora ochrony zdrowia. Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Pełnił funkcję eksperta w zespołach projektowych powołanych przez Ministra Zdrowia w celu restrukturyzacji i reorganizacji publicznych podmiotów leczniczych. Zawodowo związany z Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie i Instytutem Hematologii i Transfuzjologii.

Konspekt prezentacji:

  • Rachunek procesowo-zasobowy
  • Wewnętrzny benchmarking (KPI's)
  • Rachunek ABC
  • Wewnętrzne ceny transferowe
  • Prognozowanie kroczące

Kamil Zembrzuski - Główny specjalista ds. IT, Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie

Główny specjalista ds. IT w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Olsztynie; biegły sądowy z zakresu informatyki, programista, grafik, webmaster. Swoje doświadczenie zdobywałem między innymi w Miejski Szpitalu Zespolonym w Olsztynie oraz Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

dr Katarzyna Sobiech-Grabka - Wiceprezes Zarządu, Fundacja Centrum PPP - Centrum Partnerstwa Publiczno-Prywatnego

Wiceprezes Zarządu Fundacji Centrum PPP, adiunkt w Katedrze Miasta Innowacyjnego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierownik studiów podyplomowych "Przygotowanie i Zarządzanie Projektami Partnerstwa Publiczno-Prywatnego”. W pracy naukowo-badawczej zajmuje się partnerstwem publiczno-prywatnym i rewitalizacją miast. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i ekspertyz poświęconych zarządzaniu miastami, innowacjom w świadczeniu usług publicznych oraz partnerstwu publiczno-prywatnemu. Wykładowca na seminariach i szkoleniach z zakresu PPP, ekspert współpracujący m.in. z Instytutem Rozwoju Miast i PARP, członek grupy roboczej ds. PPP przy Ministerstwie Rozwoju.


Anna Słodczyk – konsultant ds. zarządzania ryzykiem, mgr inż. elektronik, dypl. risk manager, ASA Tychy/(CRISC, CICA, ISO/IEC 27001, OHSAS 18001, IPMA D)

Specjalizacja: ryzyko operacyjne, ryzyko zawodowe, ryzyko projektu, ryzyko techniczne (w oparciu o opracowaną metodykę autorską), ryzyko w kontroli zarządczej, ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo informacji.
Główne certyfikaty: międzynarodowy certyfikat zarządzania ryzykiem CRISC, audytor wiodący ISO/IEC 27001, audytor wiodący OHSAS 18001, audytor CICA, certyfikat zarządzania projektami IPMA D, inżynier bezpieczeństwa informacji Isec Man.



Anna Gawrońska-Błaszczyk - Główny Specjalista, Instytut Logistyki i Magazynowania

Główny Specjalista w Centrum Standaryzacji Instytutu Logistyki i Magazynowania. Doradza w zakresie wykorzystania standardów GS1 w ochronie zdrowia. Uczestniczy w projektach badawczych międzynarodowych z zakresu standardów w obszarze tzw. e-zdrowia, w tym jako kierownik projektu (Antilope, epSOS, openMedicine) oraz w projektach komercyjnych krajowych z zakresu logistyki. Dodatkowo bierze udział w pracach międzynarodowej Grupy Roboczej ds. Ochrony Zdrowia GS1 (GS1 Global Healthcare Interest Group). Autorka licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zastosowania standardów GS1 w obszarze ochrony zdrowia. Ściśle współpracuje na co dzień z głównymi interesariuszami w obszarze ochrony zdrowia w Polsce, tj. Narodowym Funduszem Zdrowia, Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, jak również stowarzyszeniami branżowymi i klastrami medycznymi. Członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia HL7 oraz Polskiego Towarzystwa Telemedycyny i e-Zdrowia. W 2016 roku obroniła rozprawę doktorską pt. „Zarządzanie procesem przepływu produktów leczniczych w szpitalu” na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Celem rozprawy było opracowanie modelu referencyjnego przepływu produktów leczniczych ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo pacjenta. W rozprawie poruszone zostały zagadnienia związane z błędami wynikającymi z niewłaściwego podania produktów leczniczych pacjentów, kwestie dotyczące jakości świadczonych usług medycznych, a w szczególności koncepcja tzw. pięciu praw pacjenta.

"Prawdy i mity o bezpieczeństwie w branży Ochrony Zdrowia – perspektywa Doliny Krzemowej"
Michał Raburski – Dyrektor, EMEA Operations, Thoro Systems Polska

Zajmuje się zarządzaniem strategii firmy na poziomie krajowym, dbając o jej wszechstronny rozwój. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w środowisku IT - począwszy od tworzenia oprogramowania, uzgodnienia procesów i założeń projektowych po budowę relację z partnerami i planowanie działań sprzedażowych, marketingowych i administracyjnych. 


 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Od wielu lat specjalizujemy się w organizacji specjalistycznych konferencji dla sektora ochrony zdrowia. Mamy na swoim konkcie kilkanaście z sukcesem zrealizowanych projektów.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym Archiwum >>>

Podczas każdej z edycji wspierało nas wielu cenionych ekspertów, instytucji oraz dostawców rozwiązań.
Zapraszamy do współpracy podczas IX edycji wydarzenia.

Partnerzy, z którymi mielismy przyjemność współpracować podczas wydarzeń medycznych:

Patroni Honorowi, z którymi współpracowaliśmy podczas spotkań medycznych:

Polskie Towarzystwo Lekarskie

Polskie Towarzystwo Lekarskie

Polskie Towarzystwo Medycyny Rodzinnej Porozumienie Pracowników Ochrony Zdrowia
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szpitali Prywatncyh Polskie Towarzystwo Higienistyczne Polskie Towarzystwo Pielęgniarskie Polskie Towarzystwo Ratownictwa Medycznego
Polska Federacja Pracodawców Ochrony Zdrowia Polskie Towarzystwo Terapi Motywującej Polska Rda Ratowników Medycznych Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych
Stowarzyszenie OAZA

Poslkie Towarzystwo Toksykologiczne

Polskie Towarzystwo Toksykologiczne

ptpailo
stomoz Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne

 

Patroni Medialni

 

 

     
     
     

 

Kontakt

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl