Konferencja "Ochrona Zdrowia w obliczu wyzwań XXI w."odbyła się 7 grudnia 2016 roku w Warszawie i tak samo jak w poprzednich latach, cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.
Serdecznie dziękujemy uczestnikom za przybycie, a ekspertom i sponsorom za współpracę.
Patron Honorowy: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
Partner Brązowy: |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
Partner | Wystawca |
![]() |
![]() |
- "Gdzie przechowywać dokumentację medyczną - Chmura czy Data Center"
Piotr Chmielewski - Pełnomocnik Dyrektora d/s. Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony Danych Osobowych, 107 Szpital Wojskowy w Wałczu
-
"Co zmieni Europejskie Rozporządzenie o Ochronie Danych w kontekście w branży medycznej?"
adw. Marcin Zadrożny - Specjalista ds. ochrony danych, ODO24 - "Model rachunkowości zarządczej w Centrum Onkologii-Instytut"
Dominik Kołodziej - Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych i Planowania, Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
- "Zarządzanie dokumentami, obieg dokumentów, E-teczka pacjenta – potrzebne osobne Oprogramowania?
NIE. Wszystko można realizować pod ELO"
Elke Schonemann - Sales Manager Poland w ELO Digital Office
- "EDM czyli elektroniczna dokumentacja medyczna w nowoczesnej jednostce ochrony zdrowia"
Kamil Zembrzuski - Główny specjalista ds. IT, Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
- "Partnerstwo publiczno-prywatne w ochronie zdrowia - innowacja zarządcza"
dr Katarzyna Sobiech-Grabka - Wiceprezes Zarządu, Fundacja Centrum PPP - Centrum Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
- "Analiza ryzyka usług outsourcingowych"
Anna Słodczyk - Konsultant ds. zarządzania ryzykiem, audytor, CRISC, CICA
- "Prawdy i mity o bezpieczeństwie w branży Ochrony Zdrowia – perspektywa Doliny Krzemowej"
Michał Raburski – Dyrektor, EMEA Operations, Thoro Systems Polska
- "Bezpieczeństwo pacjentów i efektywność szpitali wspierane przez kody kreskowe GS1"
Anna Gawrońska-Błaszczyk - Główny Specjalista, Instytut Logistyki i Magazynowania
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Lokalizacja
Warsaw Trade Tower
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa
SALA W1, PIĘTRO 32
Program
8.30 - 9.00 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.00 - 9.05 |
Powitanie i wprowadzenie |
9.05 - 9.35 |
"Model rachunkowości zarządczej w Centrum Onkologii-Instytut" |
9.35 - 9.55 |
"Prawdy i mity o bezpieczeństwie w branży Ochrony Zdrowia – perspektywa Doliny Krzemowej" Michał Raburski – Dyrektor, EMEA Operations, Thoro Systems Polska |
9.55 - 10:40 | "Zarządzanie dokumentami, obieg dokumentów, E-teczka pacjenta – potrzebne osobne Oprogramowania? NIE. Wszystko można realizować pod ELO" Elke Schonemann - Sales Manager Poland w ELO Digital Office |
10.40 - 11.10 |
"Bezpieczeństwo pacjentów i efektywność szpitali wspierane przez kody kreskowe GS1" |
11.10 - 11.20 |
Prezentacja wystawców: ArchiDoc S.A., Thoro Systems |
11.20 - 11.40 |
Przerwa kawowa |
11.40 - 12.10 |
"Co zmieni Europejskie Rozporządzenie o Ochronie Danych w kontekście w branży medycznej?" |
12.10 - 12.40 |
"EDM czyli elektroniczna dokumentacja medyczna w nowoczesnej jednostce ochrony zdrowia" |
12.40 - 13.00 | "Partnerstwo publiczno-prywatne w ochronie zdrowia - innowacja zarządcza" dr Katarzyna Sobiech-Grabka - Wiceprezes Zarządu, Fundacja Centrum PPP - Centrum Partnerstwa Publiczno-Prywatnego |
13.00 - 13.15 |
Przerwa kawowa |
13.15 - 13.35 |
"Gdzie przechowywać dokumentację medyczną - Chmura czy Data Center" |
13.35 - 13.55 | "Analiza ryzyka usług outsourcingowych" Anna Słodczyk - Konsultant ds. zarządzania ryzykiem, audytor, CRISC, CICA |
13.55 - 14.10 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Partnerzy
Prelegenci
|
Elke Schonemann - ELO Digital Office Sp. z o.o. Sales Manager Poland w ELO Digital Office. Matematyk z pochodzenia Niemka, od 1996r. pracująca w Polsce. 1996 – 2004 Praca w Polsko-Niemieckim Towarzystwie Wspierania Gospodarki (Firma z udziałem rządu polskiego i niemieckiego (po 50%)). Od 2004 zatrudniona w ELO Digital Office - odpowiedzialna za sieć Business Partnerów ELO w Polsce i koordynację projektów. |
![]() |
Piotr Chmielewski - Pełnomocnik Dyrektora d/s. Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony Danych Osobowych, 107 Szpital Wojskowy w Wałczu Absolwent Politechniki Koszalińskiej o specjalności Inżynierskiej - Zastosowanie Komputerów oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Polish Open University ”Rozwój Zasobów Ludzkich” a także Stargardzkiej Szkoły Wyższej Stargardinum „Zarządzanie w służbie zdrowia”. Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji, audytor, konsultant. Wieloletni praktyk i teoretyk w obszarze pracy na rzecz administracji publicznej i służby zdrowia. Obecnie Pełnomocnik Dyrektora d/s. Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony Danych Osobowych w 107 Szpitala Wojskowego w Wałczu. Autor publikacji w pismach branżowych z zakresu zarządzania. Prywatnie: Człowiek, który żyje zgodnie z dewizą: "Pracuj uczciwie, rozwijaj swoje umiejętności i ucz się całe życie, a osiągniesz to czego innym się nie udało..." |
adw. Marcin Zadrożny - Specjalista ds. ochrony danych, ODO24 Specjalista ds. ochrony danych, zastępca administratora bezpieczeństwa informacji w dużej grupie kapitałowej. Prowadzi indywidualną kancelarię prawną Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej klienta korporacyjnego, w tym w zakresie ochrony danych osobowych. Prowadzi postępowania sądowe oraz zajmuje się m.in. kontrolą i audytem w zakresie bezpieczeństwa informacji, tworzeniem wewnętrznych procedur i dokumentacji, oraz sporządzaniem opinii prawnych. Autor licznych publikacji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. |
|
![]() |
Dominik Kołodziej - Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych i Planowania, Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Ekonomista, specjalista w dziedzinie zarządzania jednostkami sektora ochrony zdrowia. Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Pełnił funkcję eksperta w zespołach projektowych powołanych przez Ministra Zdrowia w celu restrukturyzacji i reorganizacji publicznych podmiotów leczniczych. Zawodowo związany z Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie i Instytutem Hematologii i Transfuzjologii. Konspekt prezentacji:
|
![]() |
Kamil Zembrzuski - Główny specjalista ds. IT, Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie Główny specjalista ds. IT w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Olsztynie; biegły sądowy z zakresu informatyki, programista, grafik, webmaster. Swoje doświadczenie zdobywałem między innymi w Miejski Szpitalu Zespolonym w Olsztynie oraz Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie. |
![]() |
dr Katarzyna Sobiech-Grabka - Wiceprezes Zarządu, Fundacja Centrum PPP - Centrum Partnerstwa Publiczno-Prywatnego Wiceprezes Zarządu Fundacji Centrum PPP, adiunkt w Katedrze Miasta Innowacyjnego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierownik studiów podyplomowych "Przygotowanie i Zarządzanie Projektami Partnerstwa Publiczno-Prywatnego”. W pracy naukowo-badawczej zajmuje się partnerstwem publiczno-prywatnym i rewitalizacją miast. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i ekspertyz poświęconych zarządzaniu miastami, innowacjom w świadczeniu usług publicznych oraz partnerstwu publiczno-prywatnemu. Wykładowca na seminariach i szkoleniach z zakresu PPP, ekspert współpracujący m.in. z Instytutem Rozwoju Miast i PARP, członek grupy roboczej ds. PPP przy Ministerstwie Rozwoju. |
![]() |
Anna Słodczyk – konsultant ds. zarządzania ryzykiem, mgr inż. elektronik, dypl. risk manager, ASA Tychy/(CRISC, CICA, ISO/IEC 27001, OHSAS 18001, IPMA D) Specjalizacja: ryzyko operacyjne, ryzyko zawodowe, ryzyko projektu, ryzyko techniczne (w oparciu o opracowaną metodykę autorską), ryzyko w kontroli zarządczej, ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo informacji. Główne certyfikaty: międzynarodowy certyfikat zarządzania ryzykiem CRISC, audytor wiodący ISO/IEC 27001, audytor wiodący OHSAS 18001, audytor CICA, certyfikat zarządzania projektami IPMA D, inżynier bezpieczeństwa informacji Isec Man. |
Główny Specjalista w Centrum Standaryzacji Instytutu Logistyki i Magazynowania. Doradza w zakresie wykorzystania standardów GS1 w ochronie zdrowia. Uczestniczy w projektach badawczych międzynarodowych z zakresu standardów w obszarze tzw. e-zdrowia, w tym jako kierownik projektu (Antilope, epSOS, openMedicine) oraz w projektach komercyjnych krajowych z zakresu logistyki. Dodatkowo bierze udział w pracach międzynarodowej Grupy Roboczej ds. Ochrony Zdrowia GS1 (GS1 Global Healthcare Interest Group). Autorka licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zastosowania standardów GS1 w obszarze ochrony zdrowia. Ściśle współpracuje na co dzień z głównymi interesariuszami w obszarze ochrony zdrowia w Polsce, tj. Narodowym Funduszem Zdrowia, Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, jak również stowarzyszeniami branżowymi i klastrami medycznymi. Członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia HL7 oraz Polskiego Towarzystwa Telemedycyny i e-Zdrowia. W 2016 roku obroniła rozprawę doktorską pt. „Zarządzanie procesem przepływu produktów leczniczych w szpitalu” na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Celem rozprawy było opracowanie modelu referencyjnego przepływu produktów leczniczych ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo pacjenta. W rozprawie poruszone zostały zagadnienia związane z błędami wynikającymi z niewłaściwego podania produktów leczniczych pacjentów, kwestie dotyczące jakości świadczonych usług medycznych, a w szczególności koncepcja tzw. pięciu praw pacjenta. |
|
![]() |
"Prawdy i mity o bezpieczeństwie w branży Ochrony Zdrowia – perspektywa Doliny Krzemowej" Michał Raburski – Dyrektor, EMEA Operations, Thoro Systems Polska Zajmuje się zarządzaniem strategii firmy na poziomie krajowym, dbając o jej wszechstronny rozwój. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w środowisku IT - począwszy od tworzenia oprogramowania, uzgodnienia procesów i założeń projektowych po budowę relację z partnerami i planowanie działań sprzedażowych, marketingowych i administracyjnych. |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Poprzednie edycje
Od wielu lat specjalizujemy się w organizacji specjalistycznych konferencji dla sektora ochrony zdrowia. Mamy na swoim konkcie kilkanaście z sukcesem zrealizowanych projektów.
Zapraszamy do zapoznania się z naszym Archiwum >>>
Podczas każdej z edycji wspierało nas wielu cenionych ekspertów, instytucji oraz dostawców rozwiązań.
Zapraszamy do współpracy podczas IX edycji wydarzenia.
Partnerzy, z którymi mielismy przyjemność współpracować podczas wydarzeń medycznych:
Patroni Honorowi, z którymi współpracowaliśmy podczas spotkań medycznych:
Polskie Towarzystwo Lekarskie |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Polskie Towarzystwo Toksykologiczne |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Kontakt
Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl