Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

 

Placówki ochrony zdrowia nieustannie potrzebują rozwoju technologicznego. Chcąc sprostać oczekiwaniom personelu medycznego i pacjentów, decydenci tych instytucji stoją przed wyzwaniami związanymi z szukaniem nowych skutecznych i bezpiecznych rozwiązań oraz inwestycjami w nowoczesne i niezawodne technologie.
Pracy w wielu obszarach jest nadal dużo - dlatego po raz kolejny podejmujemy tematykę dotyczącą narzędzi wsparcia dla tego sektora.

Czego potrzebuje współczesny szpital, przychodnia by skutecznie pełnić swoją rolę?
Co jest wyzwaniem, a co odpowiedzią na bolączki placówek medycznych?
Jakie rozwiązania wybrać i wdrożyć, aby zapewnić bezpieczne funkcjonowanie, komfort pracy i sprawną obsługę pacjenta?

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w XIII edycji ogólnopolskiej konferencji:
 

"Ochrona zdrowia w obliczu wyzwań"
dn. 6 września  2018 r.  | Warszawa

>>Lokalizacja<<

Patronat Honorowy:

 
 
Partner Brązowy:
 



Podczas konferencji głos zabiorą:

  • "Teraźniejszość i przyszłość warszawskiego lecznictwa otwartego wobec zmian systemu ochrony zdrowia."
    Marcin Jakubowski - Dyrektor Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Targówek, Wiceprezes Zarządu Oddziału Warszawskiego i Wiceprzewodniczącego Głównej Komisji Rewizyjnej STOMOZ
     
  • "Jak podejść do analizy ryzyka dla zabezpieczenia danych osobowych pacjentów?"
    Anna Słodczyk - Konsultant ds. zarządzania ryzykiem, audytor, CRISC
     
  • "Wyzwania w ochronie zdrowia. Nowe regulacje, nowe wymogi."
    Dominika Kołodziejska-Koza - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK
     
  • "RODO w ochronie zdrowia, czyli nie taki diabeł straszny jak go malują."
    Agnieszka Pietrzak - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK
     
  • "Dyrektywa fałszywkowa w szpitalach - jak wdrożyć skanowanie kodów kreskowych 2D?"
    Anna Gawrońska -  Ekspert ds. standardów GS1 w ochronie zdrowia 
     
  • "Jak się chronić przed roszczeniami pacjentów?" 
    Joanna Lazer - Adwokat, Lazer & Hudziak Adwokaci i Radcowie Prawni S.K.A.
    Małgorzata Hudziak - Radca prawny, Lazer & Hudziak Adwokaci i Radcowie Prawni S.K.A.
     
Proponowany zakres tematyczny:

Wsparcie technologiczne - optymalizacja i bezpieczeństwo:
- elektroniczna dokumentacja medyczna, obieg dokumentów
- zarządzanie procesami biznesowymi
- Business Intelligence, rozwiązania analityczne i raportujące
- Data Center, serwerownie, wirtualizacja, cloud computing
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- ERP - narzędzia zintegrowane - obsługa procesów, kontrola kosztów i zasobów
- umacniamy relacje - CRM na służbie
- nowe kanały informacji i automatyzacja komunikacji z pacjentem
- mobilne rozwiązania dedykowane
- integracja systemów
- zasilanie awaryjne - bezpieczeństwo energetyczne
- outsourcing usług - przegląd możliwości, kryteria wyboru
- nowoczesne i kompleksowe rozwiązania finansowe dla placówek leczniczych
- Partnerstwo Publiczno - Prywatne -realizacja projektów aktualnie przygotowywanych oraz wsparcie
  w celu przygotowania nowych projektów

 

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

  • kadrę menedżerską placówek Ochrony Zdrowia, osoby odpowiedzialne za finansowanie zakupu nowych technologii
  • doradców i osoby planujące zakupy, kierowników działów zamówień,
  • przedstawicieli placówek medycznych odpowiedzialnych za planowanie, nadzór i koordynację prac związanych z rozbudową i eksploatacją sieci komputerowej,
  • osoby odpowiedzialne za zakup i doradztwo techniczne w zakresie zamówień systemów i sprzętu IT,
  • dyrektorów i kierowników działów IT odpowiedzialnych za administrację i utrzymanie serwerów sieciowych, administrację i utrzymanie baz danych / kopii zapasowych,
  • osoby odpowiedzialne za wdrażanie i utrzymanie wielostanowiskowych systemów informatycznych,
  • kadrę odpowiedzialną za wspieranie komórek organizacyjnych Szpitala w przedsięwzięciach obejmujących zastosowanie technik informatycznych oraz osoby odpowiedzialne za szkolenie personelu administracyjnego i medycznego,
  • kadrę odpowiadającą za bezpieczeństwo systemów i zasobów,
  • przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia, instytucji nadzorczych i odpowiedzialnych za zdrowie publiczne oraz przedstawicieli administracji państwowej,
  • ordynatorów i szefów oddziałów specjalistycznych, lekarzy specjalistów i personel odpowiedzialny za tworzenie dokumentacji medycznej i jej poprawność, przetwarzanie i obieg,
  • szefów działów finansowych i księgowych oraz dyrektorów administracyjnych

Fundator książek:


Warunki udziału:

Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.
Wystarczy wypełnić
 formularz zgłoszeniowy >>>

Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

 

Lokalizacja

Golden Floor
Piętro XXVI
SALA A


Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa


 

Program

9.10 - 9.50

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.50 - 9.55

Powitanie 
SuccessPoint Sp. z o.o.

9.55 - 10.25

"Wyzwania w ochronie zdrowia. Nowe regulacje, nowe wymogi."
Dominika Kołodziejska-Koza - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK

10.25 - 10.55

"Dyrektywa fałszywkowa w szpitalach - jak wdrożyć skanowanie kodów kreskowych 2D?"
Anna Gawrońska 
-  Ekspert ds. standardów GS1 w ochronie zdrowia

10.55 - 11.00

Prezentacja wystawców:
GS1

11.00 - 11.30

Przerwa kawowa

11.30 - 12.00

"Teraźniejszość i przyszłość warszawskiego lecznictwa otwartego wobec zmian systemu ochrony zdrowia."
Marcin Jakubowski - Dyrektor Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Targówek, Wiceprezes Zarządu Oddziału Warszawskiego i Wiceprzewodniczącego Głównej Komisji Rewizyjnej STOMOZ

12.00 - 12.30

"RODO w ochronie zdrowia, czyli nie taki diabeł straszny jak go malują."
Agnieszka Pietrzak - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK

12.30- 12.50

Przerwa kawowa

12.50 - 13.20

"Jak podejść do analizy ryzyka dla zabezpieczenia danych osobowych pacjentów?"
Anna Słodczyk - Konsultant ds. zarządzania ryzykiem, audytor, CRISC

13.20 - 13.50

"Jak się chronić przed roszczeniami pacjentów?" 
Joanna Lazer - Adwokat, Lazer & Hudziak Adwokaci i Radcowie Prawni S.K.A.
Małgorzata Hudziak - Radca prawny, Lazer & Hudziak Adwokaci i Radcowie Prawni S.K.A.

13.50- 14.00

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

 

Oferta partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Od wielu lat organizujemy specjalistyczne konferencje dla sektora ochrony zdrowia. Mamy na swoim konkcie kilkanaście z sukcesem zrealizowanych projektów.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym Archiwum >>>

Podczas każdej z edycji wspierało nas wielu cenionych ekspertów, instytucji oraz dostawców rozwiązań.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poprzedniej, XII edycji konferencji>>>

Partnerzy, z którymi mielismy przyjemność współpracować podczas wydarzeń medycznych to m.in:

Patroni Honorowi, z którymi współpracowaliśmy podczas spotkań medycznych:

Polskie Towarzystwo Lekarskie

Polskie Towarzystwo Lekarskie

Polskie Towarzystwo Medycyny Rodzinnej Porozumienie Pracowników Ochrony Zdrowia
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szpitali Prywatncyh Polskie Towarzystwo Higienistyczne Polskie Towarzystwo Pielęgniarskie Polskie Towarzystwo Ratownictwa Medycznego
Polska Federacja Pracodawców Ochrony Zdrowia Polskie Towarzystwo Terapi Motywującej Polska Rda Ratowników Medycznych Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych
Stowarzyszenie OAZA

Poslkie Towarzystwo Toksykologiczne

Polskie Towarzystwo Toksykologiczne

ptpailo
stomoz Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne

Prelegenci

Anna Słodczyk - konsultant ds. zarządzania ryzykiem, mgr inż. elektronik, dypl. risk manager, ASA Tychy/(CRISC, ISO/IEC 27001, OHSAS 18001, IPMA D)

Specjalizacja: ryzyko operacyjne, ryzyko zawodowe, ryzyko projektu, ryzyko techniczne (w oparciu o opracowaną metodykę autorską), ryzyko w kontroli zarządczej, ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo informacji. Główne certyfikaty: międzynarodowy certyfikat zarządzania ryzykiem CRISC, audytor wiodący ISO/IEC 27001, audytor wiodący OHSAS 18001, certyfikat zarządzania projektami IPMA D, inżynier bezpieczeństwa informacji Isec Man.
 



Anna Gawrońska-Błaszczyk - Główny Specjalista, Instytut Logistyki i Magazynowania

Wieloletni doradca w zakresie wykorzystania standardów GS1 w ochronie zdrowia. Uczestniczy w pracach międzynarodowej Grupy Roboczej ds. Ochrony Zdrowia GS1 (GS1 Global Healthcare Interest Group). Autorka licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zastosowania standardów GS1 w obszarze ochrony zdrowia. Doktor nauk ekonomicznych.

Agnieszka Pietrzak 

Agnieszka Pietrzak jest absolwentką Wydziału Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z 06/2004, zdała egzamin sędziowski w Warszawie w 09/2008 i należy do Izby Adwokackiej w Warszawie od 11/2008. Doktorantka Instytutu Nauk Prawnych PAN od 10/2016. Specjalizuje się w obsłudze prawnej z zakresu prawa ochrony zdrowia, prawa gospodarczego, prawa nieruchomości i prawa procesowego. Koncentruje się w szczególności na doradztwie przedsiębiorcom w zakresie finansowania świadczeń opieki zdrowotnej przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Reprezentuje klientów w sporach sądowych m.in. z Narodowym Funduszem Zdrowia. Autorka publikacji w dziennikach branżowych (Gazeta Finansowa, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Serwis Kadry Zarządzającej ZOZ, Zarządzenie Placówką Medyczną). Prowadzi szkolenia i prelekcje dla lekarzy oraz kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi. Prelegent podczas kongresów i konferencji związanych z ochroną zdrowia.

 

Dominika Kołodziejska-Koza

Dominika Kołodziejska-Koza jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz zdała egzamin adwokacki w Izbie Adwokackiej w Warszawie. Posiada doświadczenie w doradzaniu międzynarodowym koncernom farmaceutycznym, działającym na polskim rynku. Koncentruje się na doradztwie podmiotom prowadzącym działalność leczniczą w bieżącej działalności i kwestiach regulacyjnych. Bierze udział w sporach przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia. Doświadczenie zdobywała w polskich biurach międzynarodowych kancelarii. Absolwentka Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowych Studiów Menadżerskich na Wydziale Zarządzania UW „Zarządzanie w Służbie Zdrowia”.

 

Marcin Jakubowski

Absolwent Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2009 roku na stanowisku Dyrektora, obecnie w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Targówek. W skład zakładu wchodzi 6 Przychodni Rejonowych oraz Kompleks Basenów Rehabilitacyjnych. SZPZLO Warszawa Targówek świadczy usługi w POZ, AOS, Rehabilitacji, Psychiatrii, Stomatologii, Medycynie Pracy oraz Medycynie Szkolnej. Zakład zatrudnia około 500 pracowników i generuje przychody roczne w wysokości około 32 000 000 zł.

Od 2010 roku Członek Stowarzyszenia Menedżerów Opieki Zdrowotnej. W 2016 roku wybrany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Oddziału Warszawskiego i Wiceprzewodniczącego Głównej Komisji Rewizyjnej STOMOZ.

 

Joanna Lazer

Adwokat – wspólnik zarządzający. Pełni funkcję Przewodniczącej Sekcji Prawa Medycznego i Farmaceutycznego Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawieoraz protokolant przy Sądzie Dyscyplinarnym Izby Adwokackiej w Warszawie. Od zawsze fascynowała ją medycyna, co skłoniło ją do rozwijania specjalizacji procesowej wokół prawa medycznego – konkretnie błędów medycznych i dóbr osobistych. Gdyby tego było mało, z wynikiem bardzo dobrym ukończyła Studia Podyplomowe „Prawo medyczne i bioetyka” na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Skrupulatna do bólu. Czasem mogłaby odpuścić, ale za bardzo wierzy w to, że zawsze można lepiej i więcej. Co do edukacyjnej przeszłości… dawno, dawno temu ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, w między czasie ukończyła Diploma in an Introduction to English Law and the Law of the European Union, przygotowane przez Uniwersytet Cambridge, a zaraz po studiach jeszcze Prawo Spółek na Uniwersytecie Warszawskim. Wierząc, że zawsze lepiej dojść do porozumienia, niż kłócić się dla zasady, została członkiem Polskiego Centrum Mediacji. Myśli (nieustannie) o doktoracie, ale wciąż czasu brak.Mówią, że jest ambitna na sali sądowej i na korcie. To prawda. Integruje środowisko zawodowe wokół sportów rakietowych, w myśl zasady, że poza prawem też istnieje życie. Nie potrafi wybrać pomiędzy badmintonem a tenisem, więc uprawia obie dyscypliny – z takim samym zacięciem.

 

 

Małgorzata Hudziak


Radca Prawny – wspólnik zarządzający. Główne dziedziny prawa, którymi się zajmuje to prawo gospodarcze, medyczne i spadkowe. Ma duże doświadczenie w obsłudze przedsiębiorców, które wzbogaciła kończąc Akademię Prawa Spółek w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Zanim zaczęła pracować na swój rachunek, pracowała w kilku dobrych kancelariach. Różnorodność zagadnień prawnych z jakimi miała do czynienia nauczyła ją szybkiej i kompleksowej analizy problemów klientów. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, a także rodzinnych. Jej Alma Mater to Uniwersytet Śląski w Katowicach. Zaraz po studiach dostała się na znaną ze swej surowości aplikację radcowską. Jest też absolwentką studiów podyplomowych „Prawo medyczne i bioetyka” na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, które ukończyła z wynikiem bardzo dobrym.Niespokojna natura i czujność mec. Hudziak, która niezwykle przydaje się na sali sądowej, sprawia, że urlopy spędza wyłącznie intensywnie. Wyczynowa jazda na nartach w najbardziej kolorowych kombinezonach jakie świat widział, Wake i crossfit to jej ulubione sporty. A gdy już na dłuższą chwilę usiądzie w jednym miejscu, zaczytuje się w kryminałach, bo jak wspomniano uwielbia zagadki, to dlatego – jak sama mówi – została prawnikiem. Razem z mec. Joanną Lazer prowadzi szkolenia dedykowane dla personelu medycznego oraz BLOGI kancelarii.

Partnerzy

GS1 - międzynarodowa organizacja non for profit, działająca w 150 krajach. Zapewnia międzynarodowy system standardów i rozwiązań biznesowych, tworzonych z inicjatywy i pod przewodnictwem przedsiębiorstw. Standardy GS1 stanowią uzgodnione zasady i wytyczne, które w jednolity sposób są stosowane przez wszystkie podmioty w celu usprawnienia operacji w łańcuchach dostaw w wielu branżach. Najbardziej rozpoznawalnym standardem GS1 jest kod kreskowy, który dziś skanowany jest każdego dnia niemal 6 miliardów razy na całym świecie.

GS1 jest organizacją:
- neutralną,
- kierowaną przez użytkowników standardów,
- non-profit,
- obecną w 150 krajach na świecie

Korzyści ze stosowania standardów GS1 w szpitalach:

Bezpieczeństwo pacjenta
1,4 miliona mniej błędów medycznych związanych z niewłaściwym podaniem leku. Wdrożenie przynajmniej jednego standardu może pomóc wyeliminować rocznie prawie 43 000 błędów medycznych na świecie wiązanych z niewłaściwym podaniem leku, skutkujących śmiercią oraz 1,4 miliona błędów skutkujących kalectwem.

50% mniej zdarzeń niepożądanych związanych z lekami
Skanowanie kodów kreskowych przy łóżku pacjenta ogranicza o 50% liczbę zdarzeń niepożądanych, spowodowanych podaniem niewłaściwych leków.

Koszty niższe nawet o 95 %
Koszty związane z obsługą zamówień (od złożenia zamówienia do uregulowania płatności) mogą ulec zmniejszeniu o 95%.

Efektywność działania szpitali
Pracochłonność pracowników mniejsze nawet o 80%. Zastosowanie skanowania kodów kreskowych przez personel pielęgniarski pozwala obniżyć pracochłonność pracowników związaną z pracami administracyjnymi o 80%.

Standardy GS1:
- kody kreskowe
- elektroniczne faktury i zamówienia
- katalogi elektroniczne
- znaczniki radiowe

   
   

 

Patroni Medialni

   
     
       

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zapraszam do kontaktu
 

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl