Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Placówki ochrony zdrowia nieustannie potrzebują rozwoju technologicznego.
Chcąc sprostać oczekiwaniom personelu medycznego i pacjentów, decydenci tych instytucji stoją przed wyzwaniami związanymi z szukaniem nowych skutecznych i bezpiecznych rozwiązań oraz inwestycjami w nowoczesne i niezawodne technologie.

Pracy w wielu obszarach jest nadal dużo - dlatego po raz kolejny podejmujemy tematykę dotyczącą narzędzi wsparcia dla tego sektora.

Czego potrzebuje współczesny szpital, przychodnia by skutecznie pełnić swoją rolę?
Co jest wyzwaniem, a co odpowiedzią na bolączki placówek medycznych?
Jakie rozwiązania wybrać i wdrożyć, aby zapewnić bezpieczne funkcjonowanie, komfort pracy i sprawną obsługę pacjenta?

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w XI edycji ogólnopolskiej konferencji:
 

Ochrona zdrowia w obliczu wyzwań XXI w.
dn. 12 września | Warszawa

LOKALIZACJA:
Dago Centrum

Warszawa, ul. Rondo Onz 1, II piętro

REJESTRACJA>>>

Patronat Honorowy:
 

 

 

Partner Brązowy
Logotyp NETGEAR


Partnerzy konferencji:

 

Podczas konferencji głos zabiorą:

  • Jakub Wietrzyński - Konsultant Blue energy Sp. z o.o., Audytor wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, Ekspert w zakresie Ochrony Danych Osobowych
    "Jak przełknąć gorzką pigułkę RODO"
     
  • Roman Radomski - Prezes Polskiego Stowarzyszenia HL7, Przedstawiciel Polskiej Izby Informatyki Medycznej
    "HL7 CDA - standard elektronicznej dokumentacji medycznej w Polsce"
     
  • Krzysztof Suszek - Przewodniczący Rady Fundacji "Misja Medyczna"​
    "Nowe kanały informacji i automatyzacja komunikacji z pacjentem"
     
  • Maciej Łokaj - radca prawny, Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Łokaj
    "Bezpieczeństwo danych osobowych pacjentów w elektronicznej dokumentacji medycznej"
     
  • Dr inż. Kajetan Wojsyk - Zastępca Dyrektora ds. Bezpieczeństwa i Współpracy Międzynarodowej, Centrum Systemów Informacyjnych
     "Dokument elektroniczny - jego istotne cechy i sens powszechnego stosowania w praktyce"
     
  • Krzysztof Nyczaj - Przewodniczący Rady Fundacji Wiedza i Zdrowie, Członek Polskiego Towarzystwa Szpitalnictwa, Ekspert Izby Gospodarczej Medycyna Polska oraz Instytutu Polityki Ochrony Zdrowia.
    "
    Wątpliwości i pytania wynikające z ustawy o informacji w ochronie zdrowia. Podpis elektroniczny. Ciągłość dokumentacji. Współistnienie dokumentacji papierowej i elektronicznej."
     
  • Maciej Kaczmarek - VAR Account Manager NETGEAR Poland Sp. z o.o.
    "Ochrona zdrowia w obliczu wyzwań NETWORKING & STORAGE"
     
  • Urszula Kwiecień i Bogdan Zawiśliński - Esri Polska Sp. z o.o.
    "Zdrowie i systemy informacji geograficznej (GIS) - nowoczesne zarządzanie w ochronie zdrowia"

 

Partner merytoryczny:

 
Proponowany zakres tematyczny:

Wsparcie technologiczne - optymalizacja i bezpieczeństwo:
- elektroniczna dokumentacja medyczna, obieg dokumentów
- zarządzanie procesami biznesowymi
- Business Intelligence, rozwiązania analityczne i raportujące
- Data Center, serwerownie, wirtualizacja, cloud computing
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- ERP - narzędzia zintegrowane - obsługa procesów, kontrola kosztów i zasobów
- umacniamy relacje - CRM na służbie
- nowe kanały informacji i automatyzacja komunikacji z pacjentem
- mobilne rozwiązania dedykowane
- integracja systemów
- zasilanie awaryjne - bezpieczeństwo energetyczne
- outsourcing usług - przegląd możliwości, kryteria wyboru
- nowoczesne i kompleksowe rozwiązania finansowe dla placówek leczniczych
- Partnerstwo Publiczno - Prywatne -realizacja projektów aktualnie przygotowywanych oraz wsparcie
  w celu przygotowania nowych projektów

 

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

  • kadrę menedżerską placówek Ochrony Zdrowia, osoby odpowiedzialne za finansowanie zakupu nowych technologii
  • doradców i osoby planujące zakupy, kierowników działów zamówień,
  • przedstawicieli placówek medycznych odpowiedzialnych za planowanie, nadzór i koordynację prac związanych z rozbudową i eksploatacją sieci komputerowej,
  • osoby odpowiedzialne za zakup i doradztwo techniczne w zakresie zamówień systemów i sprzętu IT,
  • dyrektorów i kierowników działów IT odpowiedzialnych za administrację i utrzymanie serwerów sieciowych, administrację i utrzymanie baz danych / kopii zapasowych,
  • osoby odpowiedzialne za wdrażanie i utrzymanie wielostanowiskowych systemów informatycznych,
  • kadrę odpowiedzialną za wspieranie komórek organizacyjnych Szpitala w przedsięwzięciach obejmujących zastosowanie technik informatycznych oraz osoby odpowiedzialne za szkolenie personelu administracyjnego i medycznego,
  • kadrę odpowiadającą za bezpieczeństwo systemów i zasobów,
  • przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia, instytucji nadzorczych i odpowiedzialnych za zdrowie publiczne oraz przedstawicieli administracji państwowej,
  • ordynatorów i szefów oddziałów specjalistycznych, lekarzy specjalistów i personel odpowiedzialny za tworzenie dokumentacji medycznej i jej poprawność, przetwarzanie i obieg,
  • szefów działów finansowych i księgowych oraz dyrektorów administracyjnych
     

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.

Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Program

8.00 - 9.00

Rejestracja uczestników, wydanie materiałów konferencyjnych

9.00 Rozpoczęcie konferencji

9.00 - 9.30

Dr inż. Kajetan Wojsyk - Zastępca Dyrektora ds. Bezpieczeństwa i Współpracy Międzynarodowej, Centrum Systemów Informacyjnych
"Dokument elektroniczny - jego istotne cechy i sens powszechnego stosowania w praktyce"

9.30 - 10.00  

Roman Radomski - Prezes Polskiego Stowarzyszenia HL7, Przedstawiciel Polskiej Izby Informatyki Medycznej
"HL7 CDA – standard elektronicznej dokumentacji medycznej w Polsce"

10.00 - 10.30

Urszula Kwiecień i Bogdan Zawiśliński - Esri Polska Sp. z o.o.
"Zdrowie i systemy informacji geograficznej (GIS) - nowoczesne zarządzanie w ochronie zdrowia"

10.30 - 11.00

Jakub Wietrzyński - Konsultant Blue energy Sp. z o.o., Audytor wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, Ekspert w zakresie Ochrony Danych Osobowych
"Jak przełknąć gorzką pigułkę RODO"

11.00 - 11.30

Maciej Kaczmarek - VAR Account Manager NETGEAR Poland Sp. z o.o.
"Ochrona zdrowia w obliczu wyzwań NETWORKING & STORAGE"

11.30 - 11.50

Przerwa kawowa

11.50 - 12.15
 

Krzysztof Suszek - Przewodniczący Rady Fundacji "Misja Medyczna"​
"Nowe kanały informacji i automatyzacja komunikacji z pacjentem"

12.15 - 12.40

Maciej Łokaj - radca prawny, Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Łokaj
"Bezpieczeństwo danych osobowych pacjentów w elektronicznej dokumentacji medycznej"

12:40 - 12.50

Przerwa kawowa

12.50 - 13.20

Krzysztof Nyczaj - Przewodniczący Rady Fundacji Wiedza i Zdrowie, Członek Polskiego Towarzystwa Szpitalnictwa, Ekspert Izby Gospodarczej Medycyna Polska oraz Instytutu Polityki Ochrony Zdrowia.
"
Wątpliwości i pytania wynikające z ustawy o informacji w ochronie zdrowia. Podpis elektroniczny. Ciągłość dokumentacji. Współistnienie dokumentacji papierowej i elektronicznej."

13.20- 13:30

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Partnerzy

Blue energy Sp. z o.o.

Wiedza, umiejętności i doświadczenie, to cechy najlepszych doradców, a w połączeniu
z właściwą motywacją i umiejętnością rozwiązywania problemów są gwarantem skuteczności i jakości.Blue energy to zespół ponad 50 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów doradczych zrealizowanych dla ponad 1000 Klientów. Posiadamy bogate doświadczenie w doradzaniu dla sektora ochrony zdrowia, administracji, produkcji, usług, finansów i rynku nowoczesnych technologii.

Nie znamy się na wszystkim, ale jest kilka obszarów, w których jesteśmy nie do pobicia:
-          zarządzanie organizacją oraz systemy zarządzania,
-          optymalizacja i podnoszenie efektywności oraz Lean Management,
-          bezpieczeństwo informacji i ciągłość działania,
-          zarządzanie ryzykiem, ERM,
-          zarządzanie projektami,
-          wdrożenia prostych i nadzwyczaj skutecznych narzędzi informatycznych automatyzujących przepływ pracy i zarządzanie dokumentację,
-          szkolenia.

Logotyp NETGEAR

NETGEAR (Nasdaq:NTGR)

jest światowym liderem w dostarczaniu innowacyjnych produktów klientom końcowym, biznesowym oraz dostawcom usług internetowych. NETGEAR tworzy zaawansowane technologicznie, wysoko wydajne produkty sieciowe. Klienci biznesowi znajdą w ofercie firmy rozwiązania z dziedziny networkingu, security czy też storage. Firma NETGEAR obsługuje największych dostawców internetowych. Produkty NETGEAR projektowane są z wykorzystaniem najróżniejszych rozwiązań obejmujących sieci przewodowe oraz bezprzewodowe, czy też technologię przesyłania danych z wykorzystaniem sieci energetycznej. Jako odpowiedzialny producent, NETGEAR angażuje się w rozwój technologii przyjaznych środowisku naturalnemu. W ten sposób chce przyczynić się do rozwoju inteligentnych rozwiązań, które zużywają mało energii, a ich użytkownicy uzyskują znaczne oszczędności.

Esri Polska Sp. z o.o.

Esri Polska oferuje rozwiązania umożliwiające przedstawienie i zrozumienie otaczającego nas świata w oparciu o wizualizację i analizę danych przestrzennych. Firma jest wyłącznym przedstawicielem Esri Inc., światowego lidera w tworzeniu oprogramowania systemów informacji geograficznej (GIS). 
Działalność Esri Polska obejmuje doradztwo i usługi w zakresie projektowania oraz rozwoju systemów i aplikacji do przestrzennej wizualizacji i analiz danych. Firma jest wyłącznym dystrybutorem oprogramowania ArcGIS, firmy Esri Inc., które tworzy kompleksową platformę gromadzenia, prezentowania i analizy danych geograficznych oraz administrowania nimi. Rozwiązania te pozwalają na współpracę i współdzielenie danych w wybranym miejscu i czasie, na dowolnym urządzeniu. 
Rozwiązania Esri są obecnie wykorzystywane przez ponad milion użytkowników na całym świecie. Do klientów firmy należą m.in. jednostki administracji centralnej i samorządowej, firmy z sektora infrastruktury, transportu, środowiska i edukacji. Z rozwiązań i usług doradczych Esri korzystają takie instytucje publiczne i przedsiębiorstwa, jak: GUGiK, GUS, Wojsko Polskie, Policja i Straż Pożarna, Krajowa Administracja Skarbowa, urzędy miast, urzędy marszałkowskie, Wojewódzkie Wydziały Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Frontex, GOPR, BULiGL, IBL, KZGW, Wojewódzkie Inspektoraty Ochrony Środowiska, PIG-PIB, parki narodowe i parki krajobrazowe, PGNiG, Energa, Orange, Gaz-System, PSG, Crédit Agricole, Carrefour.
Dodatkowe informacje: www.esri.pl

 

Lokalizacja

Dago Centrum
Warszawa, ul. Rondo Onz 1
II piętro

 

Poprzednie edycje

Od wielu lat organizujemy specjalistyczne konferencje dla sektora ochrony zdrowia. Mamy na swoim konkcie kilkanaście z sukcesem zrealizowanych projektów.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym Archiwum >>>

Podczas każdej z edycji wspierało nas wielu cenionych ekspertów, instytucji oraz dostawców rozwiązań.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poprzedniej, X edycji konferencji>>>

Partnerzy, z którymi mielismy przyjemność współpracować podczas wydarzeń medycznych to m.in:

Patroni Honorowi, z którymi współpracowaliśmy podczas spotkań medycznych:

Polskie Towarzystwo Lekarskie

Polskie Towarzystwo Lekarskie

Polskie Towarzystwo Medycyny Rodzinnej Porozumienie Pracowników Ochrony Zdrowia
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szpitali Prywatncyh Polskie Towarzystwo Higienistyczne Polskie Towarzystwo Pielęgniarskie Polskie Towarzystwo Ratownictwa Medycznego
Polska Federacja Pracodawców Ochrony Zdrowia Polskie Towarzystwo Terapi Motywującej Polska Rda Ratowników Medycznych Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych
Stowarzyszenie OAZA

Poslkie Towarzystwo Toksykologiczne

Polskie Towarzystwo Toksykologiczne

ptpailo
stomoz Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Prelegenci

Maciej Kaczmarek

Od 6 lat w firmie NETGEAR odpowiedzialny za rozwiązania sieciowe dla kluczowych klientów firmy, m.in. za współpracę z przemysłem, administracją publiczną i instytucjami naukowymi w Polsce oraz obsługę merytoryczną dużych projektów w największych organizacjach biznesowych w Polsce.Związany z branżą IT od 20 lat, w czasie których zajmował się projektowaniem, wdrażaniem, zarządzaniem i sprzedażą zintegrowanych rozwiązań informatycznych i biznesowych, bazujących na produktach firm takich jak: Microsoft, Oracle, SAP, Sybase, CA, Siemens, Cisco, 3Com, Compaq, IBM, HP.Od 9 lat w sektorze rozwiązań sieciowych, przez ostatnie 6 lat pełnił funkcję związaną z projektowym wsparciem rozwiązań dla infrastruktury teleinformatycznej. Pracował wcześniej w takich firmach jak POLKOMTEL SA, ComputerLand S.A., D-Link.Ukończył Akademię Bydgoską. Od 1998 roku prowadzi szkolenia i konferencje dotyczące rozwiązań sieciowych.

Roman Radomski 

Prezes  Polskiego Stowarzyszenia HL7, Wiceprezes Polskiej Izby Informatyki Medycznej, Doradca w zakresie IT w ochronie zdrowia, iEHR.eu,
HIT Inn. Specjalizuje się w praktycznym wdrażaniu standardów interoperacyjności w ochronie zdrowia dla największych polskich firm medycznych, ich dostawców oprogramowania oraz dla instytucji rządowych. Jest współautorem Polskiej Implementacji Krajowej HL7 CDA, która została opublikowana przez Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia jako oficjalna polska specyfikacja reguł tworzenia elektronicznej dokumentacji medycznej.

Certified Clinical Data Manager
HL7 CDA Specialist
HL7 RIM and V3 Specialist

Maciej Łokaj 

Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Łodzi (nr wpisu ŁD–M 1823). Świadczy usługi doradztwa prawnego na rzecz przedsiębiorców, organizacji pozarządowych oraz podmiotów sektora publicznego. Specjalista w zakresie obsługi prawnej podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Doświadczenie zdobywał uczestnicząc w obsłudze prawnej dużych placówek ochrony zdrowia, m.in. szpitali klinicznych, a także medycznych towarzystw naukowych oraz lekarskich praktyk zawodowych. Szkoleniowiec i prelegent podczas zjazdów i konferencji managerów ochrony zdrowia i lekarzy. Jako ekspert Serwisu Prawo i Zdrowie oraz LEX Ochrona Zdrowia, współpracuje z największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim - Wolters Kluwer SA.
 
Preferowane obszary działalności to prawo ochrony zdrowia, prawo medyczne, prawo cywilne, prawo gospodarcze, prawo spółek handlowych, prawo autorskie, prawo stowarzyszeń, organizacji pożytku publicznego
i fundacji.

dr inż. Kajetan Wojsyk

Zastępca Dyrektora ds. Bezpieczeństwa i Współpracy Międzynarodowej w Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie
Pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych
Doradca Ministra Cyfryzacji. Od 1994 roku zajmuje się informatyzacją administracji publicznej, będąc jednocześnie jej pracownikiem oraz nauczycielem akademickim. Prowadzi intensywną działalność popularyzacyjną i publikacyjną w ramach różnego rodzaju szkoleń otwartych i zamkniętych. Współautor wielu książek i opracowań dotyczących informatyzacji administracji publicznej, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, interoperacyjności, 2 wydań komentarza do ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Autor dotyczącego e-usług e-podręcznika, dedykowanego pracownikom administracji, udostępnionego na stronie Ministerstwa Cyfryzacji i powiązanego z internetowym systemem aktów prawa ISAP (http://isap.sejm.gov.pl/) oraz Wikipedią (https://epodrecznik.mac.gov.pl/).

 

Jakub Wietrzyński

Konsultant Blue energy Sp. z o.o., Audytor wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, Ekspert w zakresie Ochrony Danych Osobowych. Posiada bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia audytów bezpieczeństwa oraz audytów IT dla znaczących polskich przedsiębiorstw działających w sektorze administracji, ochrony zdrowia, energetyki i gazownictwa. Realizuje projekty związane z wdrażaniem, utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Z zamiłowaniem prowadzi działania socjotechniczne i szkolenia z zakresu Bezpieczeństwa w sieci oraz Ochrony Danych Osobowych. Prelegent cieszących się dużym zainteresowaniem "Śniadań z Ekspertem", na których między innymi wyjaśnia zagrożenia związane z nasilającymi się atakami socjotechnicznymi oraz instruuje jak "ugryźć" RODO.

 

Krzysztof Suszek

Przewodniczący Rady Fundacji "Misja Medyczna"​.
Ekspert rynku ochrony zdrowia, doświadczony wykładowca, trener w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz budowania zespołów zadaniowych, doktorant na wydziale zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. W latach 2008 - 2012 pracował w Ministerstwie Zdrowia, gdzie odpowiadał za relacje wewnętrzne oraz wizerunek Ministerstwa. Autor cyklu szkoleń „Praktyczne aspekty zarządzania..." dedykowane dla kadry zarządzającej szpitalami. Autor wielu artykułów oraz opracowań i analiz dotyczących rynku ochrony zdrowia, również w zakresie e-Zdrowia.

 

Krzysztof Nyczaj

dr nauk o zdrowiu, ekspert, dziennikarz, publicysta. Związany z systemem ochrony zdrowia od 1998 roku. Brał aktywny udział w tworzeniu polskiego systemu ubezpieczeń zdrowotnych, w tym w organizowaniu Mazowieckiej Regionalnej Kasy Chorych. Od 2001 do 2008 związany z Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, gdzie kierował wdrożeniem kilku ważnych dla sektora ochrony zdrowia systemami informatycznymi, w tym informatyzacją rejestrów zakładów opieki zdrowia. Współautor wielu aktów prawnych dotyczących zarządzania informacją w ochronie zdrowia, w tym projektu ustawy o informacji w ochronie zdrowia, rozporządzeń dotyczących elektronicznej dokumentacji medycznej oraz dokumentów strategicznych, w tym Programu Informatyzacji Ochrony Zdrowia. Obecnie pracuje w Głównym Urzędzie Statystycznym.  Kluczowy ekspert w projekcie „Portrety Szpitali – Mapy Możliwości” realizowanego przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu oraz w projekcie „Pozyskanie nowych wskaźników  z zakresu ochrony zdrowia przydatnych do oceny dostępności i jakości usług publicznych” realizowanym przez GUS. Brał udział jako kierownik zespołu ds. e-zdrowia w ramach projektu „E – podlaskie, kierunki rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Podlaskiego” realizowanym przez Uniwersytet w Białymstoku.

Urszula Kwiecień

Absolwentka Geodezji i Kartografii na Politechnice Warszawskiej. Od 13 lat związana z firmą Esri Polska, zajmuje się aspektami technicznymi z zakresu Systemów Informacji Geograficznej, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań serwerowych i chmurowych. 
 

Bogdan Zawiśliński

Dyrektor | Sektor Administracja Centralna i Obronność, ESRI Polska sp. z o.o. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej. Przez wiele lat służył w strukturach obecnego Szefostwa Rozpoznania Geoprzestrzennego. Swoją karierę wojskową zakończył w 2004 w stopniu majora i podjął pracę w Esri Polska, gdzie obecnie, na stanowisku Dyrektora Działu Bezpieczeństwa i Administracji Centralnej zajmuje się koordynacją prac związanych ze sprzedażą i wdrażaniem systemów informacji geograficznej w kluczowych dla bezpieczeństwa państwa instytucjach. Specjalizuje się w dziedzinie wykorzystywania GIS w analizach wywiadowczych, rozpoznawczych, kryminalnych i zarządzaniu kryzysowym.

 

Patroni Medialni

 

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zapraszam do kontaktu
 

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl