Dołącz do nas na FB

Placówki ochrony zdrowia nieustannie potrzebują rozwoju technologicznego.
Chcąc sprostać oczekiwaniom personelu medycznego i pacjentów, decydenci tych instytucji stoją przed wyzwaniami związanymi z szukaniem nowych skutecznych i bezpiecznych rozwiązań oraz inwestycjami w nowoczesne i niezawodne technologie.

Pracy w wielu obszarach jest nadal dużo - dlatego po raz kolejny podejmujemy tematykę dotyczącą narzędzi wsparcia dla tego sektora.

Czego potrzebuje współczesny szpital, przychodnia by skutecznie pełnić swoją rolę?
Co jest wyzwaniem, a co odpowiedzią na bolączki placówek medycznych?
Jakie rozwiązania wybrać i wdrożyć, aby zapewnić bezpieczne funkcjonowanie, komfort pracy i sprawną obsługę pacjenta?

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w XII edycji ogólnopolskiej konferencji:
 

Ochrona zdrowia w obliczu wyzwań XXI w.
dn. 5 grudnia 2017 r.  | Warszawa

REJESTRACJA>>>

 

Proponowany zakres tematyczny:

Wsparcie technologiczne - optymalizacja i bezpieczeństwo:
- elektroniczna dokumentacja medyczna, obieg dokumentów
- zarządzanie procesami biznesowymi
- Business Intelligence, rozwiązania analityczne i raportujące
- Data Center, serwerownie, wirtualizacja, cloud computing
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- ERP - narzędzia zintegrowane - obsługa procesów, kontrola kosztów i zasobów

- umacniamy relacje - CRM na służbie
- nowe kanały informacji i automatyzacja komunikacji z pacjentem
- mobilne rozwiązania dedykowane
- integracja systemów
- zasilanie awaryjne - bezpieczeństwo energetyczne
- outsourcing usług - przegląd możliwości, kryteria wyboru
- nowoczesne i kompleksowe rozwiązania finansowe dla placówek leczniczych
- Partnerstwo Publiczno - Prywatne -realizacja projektów aktualnie przygotowywanych oraz wsparcie
  w celu przygotowania nowych projektów

 

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

  • kadrę menedżerską placówek Ochrony Zdrowia, osoby odpowiedzialne za finansowanie zakupu nowych technologii
  • doradców i osoby planujące zakupy, kierowników działów zamówień,
  • przedstawicieli placówek medycznych odpowiedzialnych za planowanie, nadzór i koordynację prac związanych z rozbudową i eksploatacją sieci komputerowej,
  • osoby odpowiedzialne za zakup i doradztwo techniczne w zakresie zamówień systemów i sprzętu IT,
  • dyrektorów i kierowników działów IT odpowiedzialnych za administrację i utrzymanie serwerów sieciowych, administrację i utrzymanie baz danych / kopii zapasowych,
  • osoby odpowiedzialne za wdrażanie i utrzymanie wielostanowiskowych systemów informatycznych,
  • kadrę odpowiedzialną za wspieranie komórek organizacyjnych Szpitala w przedsięwzięciach obejmujących zastosowanie technik informatycznych oraz osoby odpowiedzialne za szkolenie personelu administracyjnego i medycznego,
  • kadrę odpowiadającą za bezpieczeństwo systemów i zasobów,
  • przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia, instytucji nadzorczych i odpowiedzialnych za zdrowie publiczne oraz przedstawicieli administracji państwowej,
  • ordynatorów i szefów oddziałów specjalistycznych, lekarzy specjalistów i personel odpowiedzialny za tworzenie dokumentacji medycznej i jej poprawność, przetwarzanie i obieg,
  • szefów działów finansowych i księgowych oraz dyrektorów administracyjnych
     

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.

Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Poprzednie edycje

Od wielu lat organizujemy specjalistyczne konferencje dla sektora ochrony zdrowia. Mamy na swoim konkcie kilkanaście z sukcesem zrealizowanych projektów.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym Archiwum >>>

Podczas każdej z edycji wspierało nas wielu cenionych ekspertów, instytucji oraz dostawców rozwiązań.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poprzedniej, XI edycji konferencji>>>

Partnerzy, z którymi mielismy przyjemność współpracować podczas wydarzeń medycznych to m.in:

Patroni Honorowi, z którymi współpracowaliśmy podczas spotkań medycznych:

Polskie Towarzystwo Lekarskie

Polskie Towarzystwo Lekarskie

Polskie Towarzystwo Medycyny Rodzinnej Porozumienie Pracowników Ochrony Zdrowia
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szpitali Prywatncyh Polskie Towarzystwo Higienistyczne Polskie Towarzystwo Pielęgniarskie Polskie Towarzystwo Ratownictwa Medycznego
Polska Federacja Pracodawców Ochrony Zdrowia Polskie Towarzystwo Terapi Motywującej Polska Rda Ratowników Medycznych Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych
Stowarzyszenie OAZA

Poslkie Towarzystwo Toksykologiczne

Polskie Towarzystwo Toksykologiczne

ptpailo
stomoz Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zapraszam do kontaktu
 

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl