Dołącz do nas na FB



Rok 2016 wprowadza przełomowe rozwiązania w Ochronie Zdrowia. Innowacyjne technologie, niezawodna dokumentacja medyczna, nowoczesne platformy informatyczne oraz systemy informatyczne
pozwoliły na znaczną poprawę jakości świadczonych usług w polskich placówkach medycznych.

 

Jakie przełomowe rozwiązania dla Ochrony Zdrowia niesie rok 2016?
Czego potrzebuje współczesny szpital, przychodnia ?
Jakie rozwiązania wdrożyć, aby zapewnić bezpieczne funkcjonowanie, płynność finansową i sprawną obsługę pacjenta?
 

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konferencji poświęconej nowoczesnym rozwiązaniom, usprawniającym pracę placówek medycznych

 

Ochrona zdrowia w obliczu wyzwań
23 czerwca | Warszawa
>>Zarejestruj się<<

W tym roku będziemy gościć takich prelegentów jak:

  • Damian Klimas - Partner Kancelarii Prawnej Szostek_Bar i Partnerzy

 

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. Dokumentacja medyczna - systemy do zarządzania dokumentacją medyczną, procedurami, informacjami klinicznymi i biznesowymi, zarządzanie bezpieczeństwem danych:

- Polska Implementacja Krajowa HL7 CDA (Health Level Seven) - standardy wymiany informacji
- bezpieczeństwo i niezawodność systemów obiegu dokumentów,
- medyczne bazy danych – integracja baz, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji medycznej (sposoby przechowywania, postępowanie w przypadkach likwidacji placówki i przy przekroczeniu terminu przechowywania),
- wymiana informacji w postaci elektronicznej oraz udostępnianie dokumentacji medycznej (zabezpieczenia oraz tryby i formaty udostępniania, nośniki, transmisja dokumentacji, eksport danych do innych systemów, drukowanie i wydawanie oryginałów)
2. Optymalizacja i wsparcie zarządzania placówką medyczną:
- zarządzanie procesami biznesowymi
- rozwiązania typu Business Intelligence - analiza, raportowanie jako wsparcie procesów decyzyjnych
- systemy wspomagania decyzji - zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- ERP - narzędzia zintegrowane (optymalizacja wykorzystania sprzętu i zasobów magazynowych - systemy do zarządzania majątkiem, materiałami, dystrybucja leków, ewidencja użycia i stanu sprzętu, zarządzanie salami, oddziałami, zespołami, czasem pracy, planowanie zabiegów; zarządzanie transportem, zaopatrzeniem)
- integracja systemów
3. Systemy wspomagania diagnostyki medycznej, digitalizacja
- transmisja, przetwarzanie i analiza sygnałów medycznych (np. EKG),
- transmisja, przetwarzanie i analiza obrazów medycznych ( DICOM, PACS)
- wyspecjalizowane systemy laboratoryjne, anestezjologiczne
- oprogramowanie aparatury medycznej,
- dostępność i rozwój telemedycyny
4. Systemy komunikacji - przywoławcze (przyzywowe), mobilne rozwiązania dedykowane
5. Systemy sterowania automatyką pomieszczeń
6. Systemy centralnego sterowania urządzeniami medycznymi
7. Zasilanie awaryjne - bezpieczeństwo zapotrzebowania energetycznego
8. Outsourcing usług - wybór zakresu, kryteria wyboru dostawców usług, zagrożenia
9. Dobre praktyki
 

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

  • kadrę menedżerską placówek Ochrony Zdrowia, osoby odpowiedzialne za finansowanie zakupu aparatury i nowych technologii
  • doradców i osoby planujące zakup aparatury specjalistycznej, kierowników działów zamówień,
  • przedstawicieli placówek medycznych odpowiedzialnych za planowanie, nadzór i koordynację prac związanych z rozbudową i eksploatacją sieci komputerowej,
  • osoby odpowiedzialne za zakup i doradztwo techniczne w zakresie zamówień systemów i sprzętu komputerowego,
  • dyrektorów i kierowników działów IT odpowiedzialnych za administrację i utrzymanie serwerów sieciowych, administrację i utrzymanie baz danych i kopii zapasowych,
  • osoby odpowiedzialne za wdrażanie i utrzymanie wielostanowiskowych systemów informatycznych,
  • kadrę odpowiedzialną za wspieranie komórek organizacyjnych Szpitala w przedsięwzięciach obejmujących zastosowanie technik informatycznych oraz osoby odpowiedzialne za szkolenie personelu administracyjnego i medycznego,
  • kadrę odpowiadającą za bezpieczeństwo systemów,
  • przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia, instytucji nadzorczych i odpowiedzialnych za zdrowie publiczne oraz przedstawicieli administracji państwowej,
  • ordynatorów i szefów oddziałów specjalistycznych, lekarzy specjalistów i personel odpowiedzialny za tworzenie dokumentacji medycznej i jej poprawność, przetwarzanie i obieg,
  • szefów działów finansowych i księgowych oraz dyrektorów administracyjnych
 

Warunki udziału:
 
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. 
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji
 

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

 
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo i zostań Partnerem wydarzenia! 
Zapytaj Organizatora o szczegóły.
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Udział jest bezpłatny dla osób z grupy docelowej

Udział płatny dotyczy przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych
(1 000zł netto/os.)*

* Oświadczam, że przyjmuję wszystkie zobowiązania Zamawiającego, powstałe w wyniku niniejszego zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do dokonania przedpłaty za zamówione usługi na wskazany przez Organizatora rachunek bankowy SuccessPoint Sp. z o.o., nr: 43 1160 2202 0000 0001 8257 9735. Uczestnictwo w konferencji możliwe jest wyłącznie po uregulowaniu wszystkich zobowiązań finansowych wobec Organizatora, nie później niż na 7 dni przed wydarzeniem.

Rezygnacja z płatnych usług

W przypadku rezygnacji z zamówionych wcześniej usług w terminie do 5 dni przed dniem rozpoczęcia konferencji, uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. Jeżeli rezygnacja nastąpi w terminie późniejszym, uczestnik zobowiązany jest do uregulowania pełnej kwoty zamówienia.

Formularz fax do pobrania

Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SuccessPoint Sp. zo.o., Warszawa, ul. Barkocińska 6, danych zawartych w niniejszym formularzu zgłoszenia, w myśl przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w zakresie prowadzonej przez SuccessPoint Sp. z o.o. działalności gospodarczej (marketingowej) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz. U. nr 144, poz.1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która weszła w życie 10.03.2003 r.

Wyrażam również zgodę zgodę na umieszczenie danych w bazie adresowej SuccessPoint Sp. z o.o., zachowując prawo do ich wglądu, poprawiania lub usunięcia oraz na przekazanie danych teleadresowych partnerom / sponsorom konferencji / szkolenia.

Poprzednie edycje

Od wielu lat specjalizujemy się w organizacji specjalistycznych konferencji dla sektora ochrony zdrowia. Mamy na swoim konkcie kilkanaście z sukcesem zrealizowanych projektów.

Zapraszamy do zapoznania się z nimi w Archiwum >>>

OSTATNIA EDYCJA WYDARZENIA - 26 lutego | Warszawa

Podczas każdej z edycji wspierało nas wielu cenionych ekspertów, instytucji oraz dostawców rozwiązań.

 

Partnerzy, z którymi mielismy przyjemność współpracować podczas wydarzeń medycznych:

Patroni Honorowi, z którymi współpracowaliśmy podczas spotkań medycznych:

Polskie Towarzystwo Lekarskie

Polskie Towarzystwo Lekarskie

Polskie Towarzystwo Medycyny Rodzinnej Porozumienie Pracowników Ochrony Zdrowia
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szpitali Prywatncyh Polskie Towarzystwo Higienistyczne Polskie Towarzystwo Pielęgniarskie Polskie Towarzystwo Ratownictwa Medycznego
Polska Federacja Pracodawców Ochrony Zdrowia Polskie Towarzystwo Terapi Motywującej Polska Rda Ratowników Medycznych Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych
Stowarzyszenie OAZA

Poslkie Towarzystwo Toksykologiczne

Polskie Towarzystwo Toksykologiczne

ptpailo
stomoz Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Klaudia Moskała
Koordynator Projektu
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl