Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

 

Za nami VI edycja konferencji "Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych, obieg dokumentów i zarządzanie sprawami". 29 marca w Warszawie prelegenci, partnerzy oraz uczestnicy konferencji wspólnie zastanawiali się nam tym jaka powinna być innowacyjna kancelaria, dopasowana do aktualnych potrzeb klientów. 


Szczególne podziękowanie kierujemy do Patronów Honorowych, ekspertów, partnerów oraz licznie zgromadzonych uczestników marcowej edycji.

Partnerzy Brązowi
Partnerzy konferencji

             


Wystawca
     
 

 

Podczas konferencji głos zabrali:

  • "Sprawy pod kontrolą - zarządzanie procesami kancelarii prawnej przy wsparciu aplikacji Aurea BPM"
    Pavel Arno, Małgorzata Oleś - Tecna Sp. z o.o.
     
  • "Zarządzanie dokumentami, korespondencją i terminami w pracy kancelarii i działów prawnych z wykorzystaniem systemu ATTADO for Outlook"
    Jarosław Markowski - konsultant systemów informatycznych, Appincode Sp. z o.o. 
     
  • „Oprogramowaniem nie zastąpisz zarządzania”
    Ryszard Sowiński prof. WSB dr hab. - Naveo Sowiński i Sęk sp. j.
     
  • "Prezentacja ATTACHI - rewolucyjnego dodatku do Worda, który wspiera tworzenie pism z załącznikami"
    r.pr. Łukasz Połomski - pomysłodawca ATTACHI.pl
     
  • "Innowacyjna Kancelaria - marketing usług prawnych oparty na dwóch markach"
    Maciej Kiełbus - partner współkierujący Działem Prawa Administracyjnego, Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna Sp. k.
    Agata Legat - radca prawny współkierujący Działem Prawa Administracyjnego, Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna Sp. k.
     
  • "Wykorzystanie internetu, intranetu oraz extranetu w pracy z Klientami i w ich pozyskiwaniu"
    Iwona Truszczyńska - Ekspert niezależny
     
  • "Bezpieczeństwo danych. Praktyczna ochrona informacji dla prawników i kancelarii"
    Katarzyna Abramowicz - Specprawnik.pl
     
  • "Skuteczne kanały komunikacji z klientami międzynarodowymi"
    Adam Morawski - Morawski & Wspólnicy Kancelaria Prawna/International Lawyers
     
  • "Marketing prawniczy, czyli jak etycznie promować usługę, kiedy klasyczne formy reklamy są zabronione?"
    Monika Świędrych - Założycielka portalu Prawos.pl oraz autorka bloga PrawniczyMarketing.pl

     
Wsparcie Merytoryczne:

 


***Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

 

Program konferencji

9.10 - 9.45

9.00 - 9.25

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.25 - 9.30

Powitanie 
SuccessPoint Sp. z o.o.

9.30 - 9.50

"Bezpieczeństwo danych. Praktyczna ochrona informacji dla prawników i kancelarii"
Katarzyna Abramowicz, Specprawnik.pl

09.50 - 10.20

"Sprawy pod kontrolą - zarządzanie procesami kancelarii prawnej przy wsparciu aplikacji Aurea BPM"
Pavel Arno, Małgorzata Oleś - Tecna Sp. z o.o.

10.20 - 10.50

"Zarządzanie dokumentami, korespondencją i terminami w pracy kancelarii i działów prawnych z wykorzystaniem systemu ATTADO for Outlook"
Jarosław Markowski, konsultant systemów informatycznych,
Appincode Sp. z o.o. 

10.50 - 11.00

Prezentacja wystawców:
ChromeCRM, Tecna Sp. z o.o.

11.00 - 11.20

Przerwa kawowa

11.20 - 11.50

"Oprogramowaniem nie zastąpisz zarządzania"
Ryszard Sowiński prof. WSB dr hab., Naveo Sowiński i Sęk sp. j.

11.50 - 12.30

"Innowacyjna Kancelaria - marketing usług prawnych oparty na dwóch markach"
Maciej Kiełbus, partner współkierujący Działem Prawa Administracyjnego,
Agata Legat, radca prawny współkierujący Działem Prawa Administracyjnego, 
Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna Sp. k.

12.30 - 13.00

"Skuteczne kanały komunikacji z klientami międzynarodowymi"
Adam Morawski, Morawski & Wspólnicy Kancelaria Prawna/International Lawyers

13.00 - 13.15

"Prezentacja ATTACHI - rewolucyjnego dodatku do Worda, który wspiera tworzenie pism z załącznikami"
r.pr. Łukasz Połomski - pomysłodawca ATTACHI.pl

13.15 - 13.30

Przerwa kawowa

13.30 - 14.00

"Wykorzystanie internetu, intranetu oraz extranetu w pracy z Klientami i w ich pozyskiwaniu"
Iwona Truszczyńska, Ekspert niezależny

14.00 - 14.30

"Marketing prawniczy, czyli jak etycznie promować usługę, kiedy klasyczne formy reklamy są zabronione?"
Monika Świędrych - Założycielka portalu Prawos.pl oraz autorka bloga PrawniczyMarketing.pl

14.30- 14.45

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Lokalizacja

Warsaw Trade Tower
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

Piętro 32
Sala -  W10 + W11

Parking naziemny na terenie budynku - 4 zł/h. Wjazd od ul. Chłodnej (drugi szlaban od ul. Towarowej)

Partnerzy

Spółka Tecna

Dostawca rozwiązań w zakresie zarządzania procesami biznesowymi. Firma oferuje zarówno produkty własne, zbudowane w oparciu o autorską platformę Aurea BPM, jak i produkty firmy Oracle, IBM, Qlik i HP, jako ich wieloletni partner.
Oferowany przez firmę nowoczesny system klasy BPMS 2.0 – Aurea BPM – to wielojęzykowe i multifunkcjonalne narzędzie do modelowania, uruchamiania i optymalizacji procesów biznesowych. Dzięki zastosowaniu zintegrowanego modelera BPMN działającego poprzez www, architektury zorientowanej na usługi, społecznościowego wsparcia, komunikacji między użytkownikami oraz repozytorium dokumentów zintegrowanego z MS Office, możliwe jest automatyzowanie i usprawnianie dynamicznych, stale podlegających zmianom procesów biznesowych, w heterogenicznych, rozproszonych, wielojęzykowych środowiskach. Aurea BPM wspiera zarówno procesy wewnątrz organizacji, jak i działania Business-to-business.



ChromeCRM Sp. z o.o.

Na rynku rozwiązań dla kancelarii działamy od 20 lat. Posiadamy oddziały w Polsce, Norwegii i Szwecji. Wykonaliśmy 1000 wdrożeń, z których korzysta 8000 profesjonalistów.

Nasz nowoczesny system Advisor 247 umożliwia sprawne zarządzanie przebiegiem prowadzonych spraw, rejestrowanie i rozliczanie czasu pracy, fakturowanie oraz sprawne komunikowanie się i budowanie relacje z klientami.

Jest to system dla kancelarii nastawionych na rozwój, chcących iść z duchem czasu, dla których efektywność działań i procesów ma kluczowe znaczenie.

Naveo Sowiński i Sęk sp. j.

Jesteśmy firmą wyspecjalizowaną w doradztwie biznesowym i szkoleniowym dla kancelarii prawnych. Wspieramy profesjonalistów we wdrażaniu strategii, zarządzaniu praktyką, marketingu i optymalizacji sprzedaży usług profesjonalnych, wdrażaniu rozwiązań IT oraz tworzeniu stron internetowych. Doradzamy także w zakresie spraw właścicielskich, budowania efektywnych zespołów, rozwiązywania konfliktów między partnerami oraz w zarządzaniu kluczowymi wskaźnikami efektywności KPI.


Appincode

Będąc grupą specjalistów z zakresu informatyki i obiegu dokumentów z wieloletnim doświadczeniem, stworzyliśmy innowacyjne w swoim podejściu oprogramowanie do zarządzania dokumentami, system ATTADO for Outlook.

Projekt uruchomiliśmy jako odpowiedź na potrzeby rynku, na którym nie było rozwiązania pozwalającego w łatwy sposób porządkowa

dokumenty, zarówno te drukowane jak i elektroniczne otrzymywane pocztą email, a następnie łączyć je w wirtualne akta (segregatory) na podstawie ich zawartości, adresatów, odbiorców.

Nasze oprogramowanie działa jako dodatek instalowany do Microsoft Outlook, najpopularniejszego programu poczty elektronicznej na świecie, co zapewnia bezpośredni dostęp do dokumentów załączonych do maili. Ze wskazanych dokumentów elektronicznych, ale również z zeskanowanych pism, nasz system tworzy bazę, w której są one magazynowane i dostępne dla wszystkich użytkowników.

Istotą systemu jest jednak funkcjonalność związana z tworzeniem i obsługą e-Spraw, do których dokumenty są przyporządkowywane. W każdej e-Sprawie dokumenty mogą być wersjonowane (rejestrowanie zmian w czasie), statusowane (gotowość dokumentu do wysłania), tworzone przez kilku użytkowników. Co więcej, funkcjonalność e-Spraw obejmuje również przechowywanie danych kontaktów w nią zaangażowanych (sądy, pełnomocnicy, świadkowie, komornicy, etc.) oraz terminów i zadań związanych z e-Sprawą. Zgromadzone w bazie informacje system łączy logicznie (poprzez odnośniki, bez kopiowania plików), aby użytkownicy systemu mogli współpracować i współdzielić te informacje. Wszystkie dane przechowywane są bezpiecznie, a dostęp do nich jest wyłącznie przez system. Uniemożliwia to ich nieuprawnione kopiowanie, przypadkowe usunięcie czy zawirusowanie.

Nasza Spółka oferuje, o czym jesteśmy przekonani, oprogramowanie wyjątkowe i unikalne. Na rynku nie ma dziś analogicznego rozwiązania. Wypełniamy lukę oferując system łączący światy korespondencji papierowej i elektronicznej, w sposób prosty dla użytkownika, nie wymagający serwerów i sztabu informatyków.

Nasi potencjalni odbiorcy, to głównie firmy, kancelarie i działy prawne, studia projektowe. To podmioty szukające skutecznego uporządkowania dokumentacji w prowadzonych sprawach czy projektach, poprzez nieskomplikowaną i terminową wymianę informacji i dokumentów. Dodatkową zachętą do korzystania z systemu ATTADO for Outlook mogą być niskie koszty zakupu i uruchomienia, brak konieczności posiadania osób do administrowania systemem oraz prosta obsługa poprzez znany interfejs graficzny pakietu MS Office, którego Outlook jest częścią.

Po zrealizowaniu kilkunastu projektów startowych i bardzo pozytywnym przyjęciu przez użytkowników uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment, aby nasz produkt komercyjnie wprowadzić na rynek. W tym celu formalnie powołaliśmy w tym roku spółkę Appincode Sp. z o.o., której siedziba znajduje się we Wrocławiu.

ATTACHI.pl

ATTACHI jest niesamowitym dodatkiem (ang. „plug-in”) do MS Word, który ułatwia i wspomaga tworzenie oraz kompletowanie pism z dużą ilością załączników. ATTACHI zostało wymyślone przez prawników dla prawników, ale sprawdzi w każdej pracy biurowej, w której pojawiają się pisma z dużą ilością załączników.
Dzięki ATTACHI automatycznie zrobisz to, co do tej pory robiłeś ręcznie: ponumerujesz załączniki, na końcu dokumentu wygenerujesz listę załączników, posegregujesz dokumenty według numeracji, po czym wszystko wydrukujesz za jednym razem, posortowane według ustalonej numeracji, gotowe do wysyłki. Bez względu na liczbę załączników.

 

 
 

Prelegenci

Małgorzata Oleś, Tecna Sp. z o.o.

Kierownik projektów, analityk biznesowy, specjalista ds. wdrożeń, w Tecna Sp. z o.o.
Doktorantka na Uniwersytecie Warszawskim, absolwentka Wojskowej Akademii Technicznej, wydziału Cybernetyki w specjalności Informatyczne Systemy Zarządzania oraz Szkoły Głównej Handlowej w specjalności Finanse i rachunkowość.
Małgorzata swoje doświadczenie zdobywa w krajowych i międzynarodowych projektach na stanowiskach analityka, architekta, specjalisty ds. wdrożeń. Od 3 lat jest związana z firmą
Tecna Sp. z o.o., gdzie brała udział w wielu projektach wdrożeniowych, ukierunkowanych głównie na realizację procesów biznesowych organizacji. Podczas realizacji projektów zajmuje się kierowaniem projektami, zarządzanie zasobami ludzkimi i materialnymi, prowadzeniem analiz biznesowych, projektowaniem diagramów z wykorzystaniem BPMN, wdrożeniami oraz prowadzeniem szkoleń.
Praca to jej pasja.