W pogodny środowy dzień, 22 kwietnia 2015 r., mieliśmy przyjemność gościć właścicieli kancelarii, prawników, dyrektorów i kierowników działów prawnych podczas konferencji:
"Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych"
Na początku chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym uczestnikom – bez których to wydarzenie nie odbyłoby się. Dziękujemy również wszystim naszym Partnerom, Prelegentom oraz Patronom Honorowym i Medialnym, którzy pomogli nam zorganizować to wydarzenie.
Patronat Honorowy | |||
![]() |
![]() |
![]() |
Partnerzy konferencji: | ||||||
![]() |
![]() |
Po któtkiej przerwie Pan Piotr Sabat - Kierownik Działu Prawnego w FM Logistic Polska opowiedział o "Procesie zarządzania działem prawnym poprzez zarządzanie projektami prawnymi", gdzie to właśnie jego przyjęcie pozwala na odpowiednie uelastycznienie pracy. Następny wykład "Prawne aspekty dokumentu tradycyjnego i elektronicznego oczami archiwisty i records menedżera" przybliżający etapy działań, pokazujący presprektywy został poprowadzony przez dr Małgorzata Szabaciuk - wykładowcę na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Na koniec Pan Szymon Kwiatkowski, właściciel portalu Marketing Prawa, wygłosił wykład "Strategie rozwoju kancelarii prawnej i działów prawnych". Prelekcja ta miała na celu pokazanie najlepszych praktyk oraz narzędzi wspierających pracę nad strategiami.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.
Program konferencji
8.50-9.25
|
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych
|
9.25-9.30
|
Powitanie i wprowadzenie
|
Karolina Hołyńska - SuccessPoint Sp. z o.o.
|
|
9.30-9.40 | Inauguracja konferencji |
Paweł Piotrkowicz - Zrzeszenie Prawników Polskich o/Warszawa | |
9.40-10.10
|
Social media w kancelarii prawnej (LinkedIn, Facebook, Twitter itd.)
|
mec. Tomasz Zalewski - Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds
|
|
10.10-10.40
|
Oprogramowanie kluczem do lojalności klientów Kancelarii
|
Sebastian Zieliński - KAMBIT Sp. z o.o.
|
|
10.40-10.50
|
Prezentacja wystawców: Sprawy24 oraz Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o.
|
10.50-11.10
|
Przerwa kawowa | Networking
|
11.10-11.40
|
Podpis elektroniczny w kontekście rozwiązań stosowanych w obrocie gospodarczym oraz w świetle zmian w prawie Unii Europejskiej
Współczesna „dokumentacja elektroniczna” obejmuje nie tylko dokumenty tekstowe, lecz również pliki audio i video. Te ostatnie występują przykładowo w sprawach sądowym w postaci e-protokołów (nagrane rozprawy sądowe) i e-uzasadnień (nagrane ustne uzasadnienia). Identyfikacja uczestników rozwinęła się w innym kierunku aniżeli zakładała to ustawa o podpisie elektronicznym (2001 r.). |
Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek :: Kancelaria Prawna
|
|
11.40-12.10
|
Wszystko pod kontrolą! Prezentacja najciekawszych obszarów funkcjonalności systemu PROGMATE DOCs.
PROGMATE DOCs to innowacyjna platforma, za pomocą której przedsiębiorstwo może zastąpić dokumenty papierowe elektronicznymi, a także znacząco zwiększyć efektywność zarządzania poprzez monitorowanie procesów biznesowych oraz nadzór nad zadaniami pracowników. Platforma PROGMATE DOCs została zaprojektowana i przygotowana z myślą o użytkowniku końcowym. Już kilkugodzinne szkolenie wystarcza, aby użytkownik samodzielnie konfigurował system pod własne potrzeby. |
Marcin Prończuk - Prezes Zarządu PROGMATE Sp. z o.o.
|
|
12.10-12.40
|
Praktyczne zastosowanie narzędzi psychometrycznych w podnoszeniu efektywności osobistej i zarządzaniu zespołem w kancelarii prawnej
Profilowanie osobowości pozwala na podnoszenie efektywności osobistej oraz skuteczne zarządzanie zespołem w kancelarii prawnej. Nowoczesne narzędzia psychometryczne pozwalają zrozumieć, jak ludzie funkcjonują na poziomie indywidualnym, skąd biorą się określone zachowania, styl pracy, preferencje zadaniowe, postawy i motywacja do określonych zadań lub środowiska pracy. |
Tomasz Sęk - IESE MBA, wspólnik w Naveo Sowiński i Sęk sp.j.
|
|
12.40-13.00
|
Przerwa kawowa | Networking
|
13.00-13.30
|
Proces zarządzania działem prawnym poprzez zarządzanie projektami prawnymi
Współczesny model pracy i organizacji przedsiębiorstw nastawionych na jak najefektywniejsze dysponowanie zasobami zarówno rzeczowymi jak i ludzkimi wpływa również na sposób funkcjonowania i organizację wewnętrznych działów prawnych. Konieczność zapewnienia właściwej obsługi prawnej klientom wewnętrznych działu prawnego - tj. działom operacyjnych oraz innych działom funkcjonalnych przedsiębiorstwa rodzi potrzebę wprowadzenia odpowiedniej metodologii zarządzania. Przyjęcie projektowego modelu zarządzania działem prawnym pozwala na odpowiednie uelastycznienie jego pracy a także podniesienie poziomu jakości i dynamizmu działalności wewnętrznego działu prawnego. |
Piotr Sabat - Kierownik Działu Prawnego/Legal Manager FM Logistic Polska
|
|
13.30-14.00
|
Prawne aspekty dokumentu tradycyjnego i elektronicznego oczami archiwisty i records menedżera
|
dr Małgorzata Szabaciuk - wykładowca na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
|
|
14.-00-14.30 |
Strategie rozwoju kancelarii prawnej i działów prawnych
|
Szymon Kwiatkowski - Prawnik, właściciel agencji marketingowej dla branży prawniczej Marketing Prawa | |
14.30-14.40
|
Sesja pytań i odpowiedzi
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem.
Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.
Prelegenci
![]() |
Tomasz Sęk - Naveo Sowiński i Sęk sp.j. Jest partnerem w Naveo Sowiński i Sęk sp. j. Wspiera procesy rekrutacyjne w kancelariach i pomaga budować efektywne zespoły w oparciu o narzędzia psychologii biznesu. Łączy doświadczenia zdobyte jako menedżer, prawnik i konsultant strategiczny. Jest absolwentem studiów menedżerskich MBA na IESE Business School w Barcelonie i prawa na UAM w Poznaniu. Tomasz Sęk jest także licencjonowanym praktykiem systemu psychometrycznego Facet5, używanego do rekrutacji, selekcji, rozwoju ludzi w organizacjach oraz budowania zespołów w kancelariach.
|
![]() |
Marcin Prończuk - PROGMATE Sp. z o.o. Jako absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice Poznańskiej, swoją zawodową karierę rozpoczął na rynku polskim, by później kontynuować ją na terenie Niemiec. Przez długie lata był programistą w firmach realizujących międzynarodowe zlecenia. Późniejsze doświadczenie jako architekt oprogramowania, analityk biznesowy, kierownik zespołu deweloperów oraz samodzielna praca przy dużych projektach pozwoliła mu na uzyskanie fachowej wiedzy do solidnego zarządzania firmą, a w tym zespołem specjalistów z dziedziny programowania. Piętnastoletnia działalność na terenie Unii Europejskiej pozwoliła mu na pozyskanie kontaktów i kooperację z największymi integratorami oprogramowania w Europie. Efektem zdobytych doświadczeń i chęci ich realizacji było założenie firmy PROGMATE i zainspirowanie powstania innowacyjnego produktu PROGMATE DOCs. |
![]() |
Dr Małgorzata Szabaciuk - UMCS Adiunkt w Zakładzie Archiwistyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Autorka rozprawy doktorskiej Przedpole archiwalne w Polsce a rozwój Records Management i innych metod zarządzania dokumentacją współczesną oraz artykułów m.in. o zastosowaniu programów komputerowych do zarządzania kancelarią i archiwum i records management. W latach 2008-2009 była członkiem zespołu naukowego Informatyka i Archiwa przy NDAP. Podczas VI Powszechnego Zjazdu Archiwistów Polskich we Wrocławiu była moderatorem Panelu „Zarządzanie dokumentacją a zarządzanie wiedzą i informacją – łączenie perspektyw”. Od września 2012 roku jest członkiem zarządu Sekcji Edukacji Archiwalnej Stowarzyszenia Archiwistów Polskich. |
![]() |
Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek :: Kancelaria Prawna Prawnik i ekonomista. Adwokat. Specjalizuje się w sprawach związanych z Prawem Internetu i Technologii. Prowadzi kancelarię prawną (www.gozdziaszek.pl). Ukończył aplikację sądową i zdał egzamin sędziowski. Adiunkt w Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Naukowiec i nauczyciel akademicki na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Ekspert w zespołach realizujących projekty naukowe oraz przygotowujących projekty legislacyjne. Autor książki „Elektroniczne postępowanie upominawcze” oraz „Prawo blogosfery”. |
![]() |
Szymon Kwiatkowski - MarketingPrawa.pl specjalista ds. marketingu prawniczego. Właściciel agencji marketingowej dla branży prawniczej www.marketingprawa.pl Prawnik, z branżą prawniczą związany od zawsze. Od kilku lat skupiony na wsparciu prawników i kancelarii w marketingu i rozwoju biznesu. Specjalizuje się w przygotowywaniu strategii marketingowych dla kancelarii oraz wsparciu działań typu Busieness Development. Prywatnie pasjonat biegania, maratończyk z nadzieją na dobre wyniki. |
![]() |
Piotr Sabat - FM Logistic Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, studia doktoranckie z Ekonomii w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, studia Executive MBA organizowane przez Vienna Institute for International Economic Studies oraz Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, studia podyplomowe z zakresu windykacji należności w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe z zakresu Negocjacji i Mediacji w Szkole Wyższej Psychologii Społeczej. Obecnie realizuje również studia doktoranckie z zakresu prawa w Polskiej Akademii Nauk (specjalizacja – międzynarodowe prawo przewozowe – przewóz drogowy, kolejowy, morski, lotniczy, multimodalny oraz prawo Unii Europejskiej). |
![]() |
Tomasz Zalewski - Wierzbowski Eversheds Kieruje zespołami własności intelektualnej i e-biznesu oraz zamówień publicznych. Posiada wieloletnią praktykę w zakresie nie tylko swoich specjalności, ale również w obsłudze korporacyjnej przedsiębiorstw. |
Partnerzy
![]() |
Naveo Sowiński i Sęk sp. j. Jest to firma wyspecjalizowana w doradztwie biznesowym dla kancelarii prawnych. Wspieramy profesjonalistów we wdrażaniu strategii, zarządzaniu praktyką, marketingu i optymalizacji sprzedaży usług profesjonalnych, wdrażaniu rozwiązań IT oraz tworzeniu stron internetowych. Doradzamy także w zakresie spraw właścicielskich, budowania efektywnych zespołów, rozwiązywania konfliktów między partnerami oraz w zarządzaniu kluczowymi wskaźnikami efektywności KPI. |
![]() |
PROGMATE Sp. z o.o. Jest to polska firma działającą na rynku międzynarodowym, która specjalizuje się w szeroko rozumianej inżynierii oprogramowania. Działalność spółki oparta jest na dwóch filarach: Filar I - profesjonalne doradztwo w zakresie inżynierii oprogramowania na wszystkich etapach jego tworzenia. Dzięki bogatemu doświadczeniu wyznaczone cele biznesowe realizowane są sprawnie, terminowo i w wyznaczonych ramach finansowych. |
![]() |
Sprawy24 Sprawy24 to oprogramowanie do zarządzania kancelarią prawną w chmurze, które pozwala zorganizować pracę kancelarii i umożliwia dostęp do danych z dowolnego miejsca. Dzięki Sprawy24 właściciele kancelarii mogą zapanować nad ważnymi terminami, oszczędzić do 8 godzin miesięcznie i zyskać przewagę nad konkurencją. Ponadto aplikacja Sprawy24 oferuje najwyższy poziom bezpieczeństwa i poufności danych, gdyż jako jedyna wykorzystuje zabezpieczenia stosowane przez szwajcarskie banki. Zorganizuj swoją kancelarię prawną |
![]() |
Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o. Spółka należąca w ramach Grupy Rethmann do europejskiego lidera branży logistycznej, Rhenus Logistics, firmy o ponadstuletniej tradycji. Na polskim rynku Rhenus Data Office Polska działa od 2001 roku, oferując klientom z terenu całego kraju kompleksowe usługi w obszarze zarządzania dokumentami i informacją, takie jak: zarządzanie obiegiem dokumentów, archiwizacja i przechowywanie dokumentów i innych nośników danych, a także bezpieczne niszczenie dokumentów i innych nośników danych. |
![]() |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej To największa uczelnia publiczna po wschodniej stronie Wisły. Jako instytucja głęboko zakorzeniona w regionie, od blisko 70 lat pełni rolę kulturotwórczą i opiniotwórczą oraz wnosi istotny wkład w budowanie gospodarki opartej na wiedzy. Do chwili obecnej naszą Alma Mater ukończyło ponad 200 tys. absolwentów. |
![]() |
MarketingPrawa.pl Jest specjalistycznym serwisem traktującym o marketingu usług prawniczych. Autor – Szymon Kwiatkowski publikuje materiały dotyczące praktyk marketingowych oraz biznesowych w kancelariach prawnych. MarketingPrawa jest jednym z pierwszych serwisów o praktykach marketingowych w branży prawniczej. |
![]() |
FM Logistic założona w 1967 r. francuska firma, posiadająca obecnie swoje centra logistyczne w 12 karajach Europy, Azji (Chiny) i Ameryki Południowej (Brazylia). W Polsce jest ich dziewięć: Mszczonów (2 obiekty), Tomaszów Mazowiecki, Wolbórz, Wola Bykowska, Piotrków Trybunalski, Olszowa, Pruszków i Błonie. Główna siedziba firmy w Polsce mieści się w Mszczonowie, gdzie w roku 1995 powstała pierwsza platforma polskiego oddziału Grupy FM. Trzy główne domeny działalności FM Logistic to składowanie i handling towarów, transport krajowy i międzynarodowy, oraz usługi stanowiące wartość dodaną, takie jak co-manufacturing i co-packing. Firma zatrudnia w Polsce blikso 3 tys. osób, dysponuje ponad 550 tys. m2 powierzchni magazynowej i flotą w sumie około 3 tys. pojazdów. |
![]() |
Goździaszek :: Kancelaria Prawna Kancelaria świadczy usługi na rzecz branży internetowej, informatycznej oraz kreatywnej. Oferta Kancelarii skierowana jest do przedsiębiorców (osób fizycznych i spółek wykonujących działalność gospodarczą). Kancelaria zapewniania wsparcie prawne dla firm wykorzystujących w swojej działalności Internet i technologie, startup’ów, sklepów internetowych oraz twórców internetowych. |
![]() |
Kancelaria Wierzbowski Eversheds Kancelaria istnieje od 1998 roku. Od marca 2005 roku jest członkiem Eversheds – jednej z największych sieci firm prawniczych na świecie, skupiającej niemal 4000 pracowników w 57 biurach w Europie, Afryce, Azji i na Bliskim Wschodzie. Prawnicy naszej kancelarii świadczą usługi z zakresu prawa gospodarczego. Poszczególne jego dziedziny są przedmiotem specjalizacji zespołów, w których skład wchodzą doświadczeni adwokaci i radcowie prawni. Wielu z nich to eksperci rekomendowani przez niezależne międzynarodowe instytucje badające rynek usług prawniczych. Dzięki ich profesjonalizmowi i rozległej wiedzy możemy zaoferować naszym klientom kompleksową obsługę prawną. Realizujemy również złożone projekty międzynarodowe, wymagające zaangażowania zagranicznych kancelarii prawnych skupionych w Eversheds International – łączymy doświadczenie globalnej sieci ze znajomością polskiego rynku. |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Poprzednie edycje
Konferencja „Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych” jest już III edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi działom prawnym możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.
Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!
I EDYCJA | II EDYCJA | III EDYCJA |
Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |