Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

 

W pogodny środowy dzień, 22 kwietnia 2015 r., mieliśmy przyjemność gościć właścicieli kancelarii, prawników, dyrektorów i kierowników działów prawnych podczas konferencji:

"Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych"

 

Na początku chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym uczestnikom – bez których to wydarzenie nie odbyłoby się. Dziękujemy również wszystim naszym Partnerom, Prelegentom oraz Patronom Honorowym i Medialnym, którzy pomogli nam zorganizować to wydarzenie.

Patronat Honorowy
 
 
Partnerzy konferencji:
 

                

 

Konferencja rozpoczęła się inauguracją mec. Paweł Piotrkowicz z Zrzeszenia Prawników Polskich o/Warszawa. Następnie mec. Tomasz Zalewski z Wierzbowski Eversheds przedstawił nam fenomenalną prezentację "Social media w kancelarii prawnej (LinkedIn, Facebook, Twitter itd.)" zestawiając korzyści i ryzyka z nimi związane‎. Natomiast Prezes KAMBIT – Sebastian Zieliński – wyjaścił jak wielki wpły może mieć oprogramowanie "Oprogramowanie kluczem do lojalności klientów Kancelarii". Tuż po wyświetleniu spotów reklamowych firm: Sprawy24 i Rhenus Data Office Polska nadszedł czas na przerwę kawową.
 
Po kawie i ciastkach wróciliśmy na salę wykładową, gdzie swoją przemowę rozpoczął adw. dr Łukasz Goździaszek, właściciel kancelarii Goździaszek :: Kancelaria Prawna, podczas której dowiedzieliśmy się wiele o podpisie elektronicznym – o problematyce jego identyfikacji i bezpieczeństwa, która w coraz większym stopnie wiąże się również z kwestią chmur internetowych. Następnie Prezes PROGMATE, Marcin Prończuk, zaprezentował nam najciekawsze obszary finkcjonalności systemu PROGMATE DOCs, innowacyjnej platformy, za pomocą której przedsiębiorstwo może zastąpić dokumenty papierowe elektronicznymi. Na koniec drugiej sesji Pan Tomasz Sęk - IESE MBA, wspólnik w Naveo Sowiński i Sęk sp.j. przybliżył kwestię "Praktycznego zastosowania narzędzi psychometrycznych w podnoszeniu efektywności osobistej i zarządzaniu zespołem w kancelarii prawnej". Mogliśmy tu dowiedzieć się jak ludzie funkcjonują na poziomie indywidualnym i skąd biorą się określone zachowania i styl pracy?
 

Po któtkiej przerwie Pan Piotr Sabat - Kierownik Działu Prawnego w FM Logistic Polska opowiedział o "Procesie zarządzania działem prawnym poprzez zarządzanie projektami prawnymi", gdzie to właśnie jego przyjęcie pozwala na odpowiednie uelastycznienie pracy. Następny wykład "Prawne aspekty dokumentu tradycyjnego i elektronicznego oczami archiwisty i records menedżera" przybliżający etapy działań, pokazujący presprektywy został poprowadzony przez dr Małgorzata Szabaciuk - wykładowcę na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Na koniec Pan Szymon Kwiatkowski, właściciel portalu Marketing Prawa, wygłosił wykład "Strategie rozwoju kancelarii prawnej i działów prawnych". Prelekcja ta miała na celu pokazanie najlepszych praktyk oraz narzędzi wspierających pracę nad strategiami.

 

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.

***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Program konferencji

8.50-9.25
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych
9.25-9.30
Powitanie i wprowadzenie
Karolina Hołyńska - SuccessPoint Sp. z o.o.
9.30-9.40 Inauguracja konferencji
Paweł Piotrkowicz - Zrzeszenie Prawników Polskich o/Warszawa
9.40-10.10
Social media w kancelarii prawnej (LinkedIn, Facebook, Twitter itd.) ‎
  1. Korzyści vs. Ryzyka
  2. Regulaminy social media - czy potrzebne?
  3. Tajemnica zawodowa a social media
  4. Zasady etyki zawodowej w ramach social media
mec. Tomasz Zalewski - Partner w kancelarii Wierzbowski Eversheds
10.10-10.40
Oprogramowanie kluczem do lojalności klientów Kancelarii
Sebastian Zieliński - KAMBIT Sp. z o.o.
10.40-10.50
Prezentacja wystawców: Sprawy24 oraz Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o.
10.50-11.10
Przerwa kawowa | Networking
11.10-11.40
Podpis elektroniczny w kontekście rozwiązań stosowanych w obrocie gospodarczym oraz w świetle zmian w prawie Unii Europejskiej

Współczesna „dokumentacja elektroniczna” obejmuje nie tylko dokumenty tekstowe, lecz również pliki audio i video. Te ostatnie występują przykładowo w sprawach sądowym w postaci e-protokołów (nagrane rozprawy sądowe) i e-uzasadnień (nagrane ustne uzasadnienia). Identyfikacja uczestników rozwinęła się w innym kierunku aniżeli zakładała to ustawa o podpisie elektronicznym (2001 r.).
Problematyka identyfikacji i bezpieczeństwa w coraz większym stopnie wiąże się również z kwestią chmur internetowych (cloud computing).

Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek :: Kancelaria Prawna
11.40-12.10
Wszystko pod kontrolą! Prezentacja najciekawszych obszarów funkcjonalności systemu PROGMATE DOCs.

PROGMATE DOCs to innowacyjna platforma, za pomocą której przedsiębiorstwo może zastąpić dokumenty papierowe elektronicznymi, a także znacząco zwiększyć efektywność zarządzania poprzez monitorowanie procesów biznesowych oraz nadzór nad zadaniami pracowników. Platforma PROGMATE DOCs została zaprojektowana i przygotowana z myślą o użytkowniku końcowym. Już kilkugodzinne szkolenie wystarcza, aby użytkownik samodzielnie konfigurował system pod własne potrzeby.

Marcin Prończuk - Prezes Zarządu PROGMATE Sp. z o.o.
12.10-12.40
Praktyczne zastosowanie narzędzi psychometrycznych w podnoszeniu efektywności osobistej i zarządzaniu zespołem w kancelarii prawnej

Profilowanie osobowości pozwala na podnoszenie efektywności osobistej oraz skuteczne zarządzanie zespołem w kancelarii prawnej. Nowoczesne narzędzia psychometryczne pozwalają zrozumieć, jak ludzie funkcjonują na poziomie indywidualnym, skąd biorą się określone zachowania, styl pracy, preferencje zadaniowe, postawy i motywacja do określonych zadań lub środowiska pracy.

Tomasz Sęk - IESE MBA, wspólnik w Naveo Sowiński i Sęk sp.j.
12.40-13.00
Przerwa kawowa | Networking
13.00-13.30
Proces zarządzania działem prawnym poprzez zarządzanie projektami prawnymi

Współczesny model pracy i organizacji przedsiębiorstw nastawionych na jak najefektywniejsze dysponowanie zasobami zarówno rzeczowymi jak i ludzkimi wpływa również na sposób funkcjonowania i organizację wewnętrznych działów prawnych. Konieczność zapewnienia właściwej obsługi prawnej klientom wewnętrznych działu prawnego - tj. działom operacyjnych oraz innych działom funkcjonalnych przedsiębiorstwa rodzi potrzebę wprowadzenia odpowiedniej metodologii zarządzania. Przyjęcie projektowego modelu  zarządzania działem prawnym pozwala na odpowiednie uelastycznienie jego pracy a także podniesienie poziomu jakości i dynamizmu działalności wewnętrznego działu prawnego.

Piotr Sabat - Kierownik Działu Prawnego/Legal Manager FM Logistic Polska
13.30-14.00
Prawne aspekty dokumentu tradycyjnego i elektronicznego oczami archiwisty i records menedżera
  1. Dokument tradycyjny a dokument elektroniczny.
  2. Definicja records management i jego misja.
  3. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie dokumentacją – przedstawienie przykładowych rozwiązań.
  4. Norma ISO 15489 jako ważny dokument dla rozpowszechnienia records management.
  5. Etapy działań podejmowanych przez system records management wobec zapisu - recordu składających się na jego cykl życiowy.
  6. Sprawne zarządzanie dokumentacją we współczesnej kancelarii.
  7. Perspektywy records management w Polsce.
dr Małgorzata Szabaciuk - wykładowca na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

14.-00-14.30
Strategie rozwoju kancelarii prawnej i działów prawnych
  1. W jaki sposób przygotować kancelarię do prac nad strategią rozwoju?
  2. Jakie narzędzia mogą wspierać prace nad strategiami?
  3. Jakie są najlepsze praktyki współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi?
Szymon Kwiatkowski - Prawnik, właściciel agencji marketingowej dla branży prawniczej Marketing Prawa
14.30-14.40
Sesja pytań i odpowiedzi
Podsumowanie i zakończenie konferencji

Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem.
Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

Lokalizacja

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych

SALA H

ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa

 

 

 

 

Prelegenci

Tomasz Sęk - Naveo Sowiński i Sęk sp.j.

Jest partnerem w Naveo Sowiński i Sęk sp. j. Wspiera procesy rekrutacyjne w kancelariach i pomaga budować efektywne zespoły w oparciu o narzędzia psychologii biznesu. Łączy doświadczenia zdobyte jako menedżer, prawnik i konsultant strategiczny. Jest absolwentem studiów menedżerskich MBA na IESE Business School w Barcelonie i prawa na UAM w Poznaniu. Tomasz Sęk jest także licencjonowanym praktykiem systemu psychometrycznego Facet5, używanego do rekrutacji, selekcji, rozwoju ludzi w organizacjach oraz budowania zespołów w kancelariach.

 

   

Marcin Prończuk - PROGMATE Sp. z o.o.

Jako absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice Poznańskiej, swoją zawodową karierę rozpoczął na rynku polskim, by później kontynuować ją na terenie Niemiec. Przez długie lata był programistą w firmach realizujących międzynarodowe zlecenia. Późniejsze doświadczenie jako architekt oprogramowania, analityk biznesowy, kierownik zespołu deweloperów oraz samodzielna praca przy dużych projektach pozwoliła mu na uzyskanie fachowej wiedzy do solidnego zarządzania firmą, a w tym zespołem specjalistów z dziedziny programowania. Piętnastoletnia działalność na terenie Unii Europejskiej pozwoliła mu na pozyskanie kontaktów i kooperację z największymi integratorami oprogramowania w Europie. Efektem zdobytych doświadczeń i chęci ich realizacji było założenie firmy PROGMATE i zainspirowanie powstania innowacyjnego produktu PROGMATE DOCs.

   

Dr Małgorzata Szabaciuk - UMCS

Adiunkt w Zakładzie Archiwistyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Autorka rozprawy doktorskiej Przedpole archiwalne w Polsce a rozwój Records Management i innych metod zarządzania dokumentacją współczesną oraz artykułów m.in. o zastosowaniu programów komputerowych do zarządzania kancelarią i archiwum i records management. W latach 2008-2009 była członkiem zespołu naukowego Informatyka i Archiwa przy NDAP. Podczas VI Powszechnego Zjazdu Archiwistów Polskich we Wrocławiu była moderatorem Panelu „Zarządzanie dokumentacją a zarządzanie wiedzą i informacją – łączenie perspektyw”. Od września 2012 roku jest członkiem zarządu Sekcji Edukacji Archiwalnej Stowarzyszenia Archiwistów Polskich.

   

Adw. dr Łukasz Goździaszek - Goździaszek :: Kancelaria Prawna

Prawnik i ekonomista. Adwokat. Specjalizuje się w sprawach związanych z Prawem Internetu i Technologii. Prowadzi kancelarię prawną (www.gozdziaszek.pl). Ukończył aplikację sądową i zdał egzamin sędziowski. Adiunkt w Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Naukowiec i nauczyciel akademicki na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Ekspert w zespołach realizujących projekty naukowe oraz przygotowujących projekty legislacyjne. Autor książki „Elektroniczne postępowanie upominawcze” oraz „Prawo blogosfery”.

   

Szymon Kwiatkowski - MarketingPrawa.pl

specjalista ds. marketingu prawniczego. Właściciel agencji marketingowej dla branży prawniczej www.marketingprawa.pl

Prawnik, z branżą prawniczą związany od zawsze. Od kilku lat skupiony na wsparciu prawników i kancelarii w marketingu i rozwoju biznesu. Specjalizuje się w przygotowywaniu strategii marketingowych dla kancelarii oraz wsparciu działań typu Busieness Development.

Prywatnie pasjonat biegania, maratończyk z nadzieją na dobre wyniki.

   

Piotr Sabat - FM Logistic

Ukończył  studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, studia doktoranckie z Ekonomii w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, studia Executive MBA organizowane przez Vienna Institute for International Economic Studies oraz Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, studia podyplomowe z zakresu windykacji należności w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe z zakresu Negocjacji i Mediacji w Szkole Wyższej Psychologii Społeczej.  Obecnie realizuje również studia doktoranckie z zakresu prawa w Polskiej Akademii Nauk (specjalizacja – międzynarodowe prawo przewozowe – przewóz drogowy, kolejowy, morski, lotniczy, multimodalny oraz prawo Unii Europejskiej).

   

Tomasz Zalewski - Wierzbowski Eversheds

Kieruje zespołami własności intelektualnej i e-biznesu oraz zamówień publicznych. Posiada wieloletnią praktykę w zakresie nie tylko swoich specjalności, ale również w obsłudze korporacyjnej przedsiębiorstw.

Doradza klientom przy projektach informatycznych obejmujących kompleksowe wdrożenia oprogramowania. Uczestniczy w projektach związanych z wykorzystaniem Internetu oraz zajmuje się sporami domenowymi. Doradza w sprawach dotyczących reklam oraz nieuczciwej konkurencji. Zajmuje się problematyką umów licencyjnych, praw autorskich, jak również zagadnieniami związanymi z naruszeniami praw własności intelektualnej.

 

Partnerzy

Naveo Sowiński i Sęk sp. j.

Jest to firma wyspecjalizowana w doradztwie biznesowym dla kancelarii prawnych. Wspieramy profesjonalistów we wdrażaniu strategii, zarządzaniu praktyką, marketingu i optymalizacji sprzedaży usług profesjonalnych, wdrażaniu rozwiązań IT oraz tworzeniu stron internetowych. Doradzamy także w zakresie spraw właścicielskich, budowania efektywnych zespołów, rozwiązywania konfliktów między partnerami oraz w zarządzaniu kluczowymi wskaźnikami efektywności KPI.

   

PROGMATE Sp. z o.o.

Jest to polska firma działającą na rynku międzynarodowym, która specjalizuje się w szeroko rozumianej inżynierii oprogramowania. Działalność spółki oparta jest na dwóch filarach:

Filar I - profesjonalne doradztwo w zakresie inżynierii oprogramowania na wszystkich etapach jego tworzenia.
Filar II - rozwój, sprzedaż oraz wdrażanie platformy PROGMATE DOCs.

Dzięki bogatemu doświadczeniu wyznaczone cele biznesowe realizowane są sprawnie, terminowo i w wyznaczonych ramach finansowych.

   

Sprawy24

Sprawy24 to oprogramowanie do zarządzania kancelarią prawną w chmurze, które pozwala zorganizować pracę kancelarii i umożliwia dostęp do danych z dowolnego miejsca. Dzięki Sprawy24 właściciele kancelarii mogą zapanować nad ważnymi terminami, oszczędzić do 8 godzin miesięcznie i zyskać przewagę nad konkurencją. Ponadto aplikacja Sprawy24 oferuje najwyższy poziom bezpieczeństwa i poufności danych, gdyż jako jedyna wykorzystuje zabezpieczenia stosowane przez szwajcarskie banki.

Zorganizuj swoją kancelarię prawną
Zapanuj nad ważnymi terminami
Oszczędź do 8 godzin miesięcznie
Zyskaj przewagę nad konkurencją
Zapewnij sobie najwyższy poziom bezpieczeństwa

   

Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o.

Spółka należąca w ramach Grupy Rethmann do europejskiego lidera branży logistycznej, Rhenus Logistics, firmy o ponadstuletniej tradycji. Na polskim rynku Rhenus Data Office Polska działa od 2001 roku, oferując klientom z terenu całego kraju kompleksowe usługi w obszarze zarządzania dokumentami i informacją, takie jak: zarządzanie obiegiem dokumentów, archiwizacja i przechowywanie dokumentów i innych nośników danych, a także bezpieczne niszczenie dokumentów i innych nośników danych.

   

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej

To największa uczelnia publiczna po wschodniej stronie Wisły. Jako instytucja głęboko zakorzeniona w regionie, od blisko 70 lat pełni rolę kulturotwórczą i opiniotwórczą oraz wnosi istotny wkład w budowanie gospodarki opartej na wiedzy. Do chwili obecnej naszą Alma Mater ukończyło ponad 200 tys. absolwentów.

   

MarketingPrawa.pl

Jest specjalistycznym serwisem traktującym o marketingu usług prawniczych. Autor – Szymon Kwiatkowski publikuje materiały dotyczące praktyk marketingowych oraz biznesowych w kancelariach prawnych. MarketingPrawa jest jednym z pierwszych serwisów o praktykach marketingowych w branży prawniczej.

   

FM Logistic

założona w 1967 r. francuska firma, posiadająca obecnie swoje centra logistyczne w 12 karajach Europy, Azji (Chiny) i Ameryki Południowej (Brazylia). W Polsce jest ich dziewięć: Mszczonów (2 obiekty), Tomaszów Mazowiecki, Wolbórz, Wola Bykowska, Piotrków Trybunalski, Olszowa, Pruszków i Błonie. Główna siedziba firmy w Polsce mieści się w Mszczonowie, gdzie w roku 1995 powstała pierwsza platforma polskiego oddziału Grupy FM. Trzy główne domeny działalności FM Logistic to składowanie i handling towarów, transport krajowy i międzynarodowy, oraz usługi stanowiące wartość dodaną, takie jak co-manufacturing i co-packing. Firma zatrudnia w Polsce blikso 3 tys. osób, dysponuje ponad 550 tys. m2 powierzchni magazynowej i flotą w sumie około 3 tys. pojazdów.

   

Goździaszek :: Kancelaria Prawna

Kancelaria świadczy usługi na rzecz branży internetowej, informatycznej oraz kreatywnej. Oferta Kancelarii skierowana jest do przedsiębiorców (osób fizycznych i spółek wykonujących działalność gospodarczą). Kancelaria zapewniania wsparcie prawne dla firm wykorzystujących w swojej działalności Internet i technologie, startup’ów, sklepów internetowych oraz twórców internetowych. 

   

Kancelaria Wierzbowski Eversheds

Kancelaria istnieje od 1998 roku. Od marca 2005 roku jest członkiem Eversheds – jednej z największych sieci firm prawniczych na świecie, skupiającej niemal 4000 pracowników w 57 biurach w Europie, Afryce, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Prawnicy naszej kancelarii świadczą usługi z zakresu prawa gospodarczego. Poszczególne jego dziedziny są przedmiotem specjalizacji zespołów, w których skład wchodzą doświadczeni adwokaci i radcowie prawni. Wielu z nich to eksperci rekomendowani przez niezależne międzynarodowe instytucje badające rynek usług prawniczych. Dzięki ich profesjonalizmowi i rozległej wiedzy możemy zaoferować naszym klientom kompleksową obsługę prawną. Realizujemy również złożone projekty międzynarodowe, wymagające zaangażowania zagranicznych kancelarii prawnych skupionych w Eversheds International – łączymy doświadczenie globalnej sieci ze znajomością polskiego rynku.

   
   

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Patroni medialni

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Konferencja „Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych” jest już III edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi działom prawnym możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

I EDYCJA II EDYCJA III EDYCJA

 

Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z: