Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Wraz z rozwojem kancelarii i działów prawnych rośnie zapotrzebowanie na specjalistyczne, nowatorskie rozwiązania IT dla tej branży. Prawnikom potrzebne są dedykowane kancelariom narzędzia informatyczne, które pomogą pozyskać klienta, utrzymać go oraz sprawnie zarządzać pracą prawników.


Czy innowacyjne technologie zapewniają przewagę konkurencyjną na rynku prawnym w Polsce?
Jak konkurują ze sobą kancelarie prawne?

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w XI edycji konferencji:

"Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych,
obieg dokumentów i zarządzanie sprawami"

 
Warszawa, dn. 4 kwietnia 2019 r.


 
                    

LOKALIZACJA:
Centrum konferencyjne Golden Floor Plaza
Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa

piętro XV, sala 1

Parking podziemny płatny:
1 godz / 5 PLN brutto
doba / 50 PLN brutto
wjazd od ul. Nowogrodzkiej 80

 

 

Partner Brązowy
 


 
Partnerzy
 
 

Wastawca
 

 


Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

  • "Zabezpieczenie danych osobowych w kancelarii prawnej. Zastosowanie
     normy ISO/IEC 27001 w działalności radcy prawnego / adwokata".

     Daria Sieradzka - Prawnik, Inspektor Ochrony Danych.
     
  • "Elektroniczne zarządzanie dokumentami i sprawami w Kancelarii
     Radców Prawnych".

     Elke Schonemann - Sales Manager Poland, ELO Digital Office
     Paweł Łesyk - Certyfikowany Biznes Partner ELO Digital Office, CONNEXUS
     
  • "Nowe technologie. Wyzwania i szanse dla prawników". 
     Piotr Stankiewicz -  Adwokat, Kancelaria Adwokacka Wachowski
     
  • "Elektroniczne narzędzia wspierające procesy biznesowe w kancelarii
     prawno - podatkowej".

     Piotr Świstak - Adwokat, GWW Ladziński, Cmoch i Wspólnicy Sp.k.
     
  • "Blog prawniczy - hobby czy obowiązek?"
     Katarzyna Przyborowska - Radca prawny, Kancelaria LEGE ARTIS,
     autorka bloga: Temida Jest Kobietą
     
  • "Umowy elektronicznie od A do Z".
      dr Przemysław Sołdacki - COO, Astrafox Sp z o.o.
     
  • "Bezpieczeństwo - "łamałem ludzi nie hasła" Kevin Mitnick".
      Krzysztof Ogorzałek - Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży,
      JMK Computerate Sp. z o.o. / MECENAS.iT


Tematyka konferencji:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji, digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet


Grupa docelowa:

- partnerzy zarządzający / dyrektorzy i kierownicy działów prawnych i kancelarii
- radcy prawni, prawnicy, adwokaci,
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi,
  kadrami, finansami


Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.
Wystarczy wypełnić
 formularz zgłoszeniowy>>>
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką
konferencji jest PŁATNE w wysokości 1000 PLN netto.

Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo
i zostań Partnerem wydarzenia!
Zapytaj Organizatora o szczegóły.

Patronat medialny:


***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie
z przepisami  prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie  praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz
wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania  korzyści  majątkowych  bez zgody autora
jest zabronione.

Program

09.20 - 09.55

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

09.55 - 10.00

Powitanie - SuccessPoint Sp. z o.o.

10.00 - 10.30 "Elektroniczne narzędzia wspierające procesy biznesowe w kancelarii
 prawno - podatkowej".

 Piotr Świstak - Adwokat, GWW Ladziński, Cmoch i Wspólnicy Sp.k.
10.30 - 11.05 "Elektroniczne zarządzanie dokumentami i sprawami w Kancelarii
 Radców Prawnych".

 Elke Schonemann - Sales Manager Poland, ELO Digital Office
 Paweł Łesyk - Certyfikowany Biznes Partner ELO Digital Office, CONNEXUS
11.05 - 11.25 "Umowy elektronicznie od A do Z".
  dr Przemysław Sołdacki - COO, Astrafox Sp z o.o.

11.25 - 11.50

Przerwa kawowa

11.50 - 12.20 "Nowe technologie. Wyzwania i szanse dla prawników".  
 Piotr Stankiewicz -  Adwokat, Kancelaria Adwokacka Wachowski
12.20 - 12.50 "Bezpieczeństwo - "łamałem ludzi nie hasła" Kevin Mitnick".
  Krzysztof Ogorzałek - Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży,
  JMK Computerate Sp. z o.o. / MECENAS.iT

12.50- 13.15

Przerwa kawowa

13.15 - 13.45 "Zabezpieczenie danych osobowych w kancelarii prawnej. Zastosowanie
 normy ISO/IEC 27001 w działalności radcy prawnego / adwokata".

 Daria Sieradzka - Prawnik, Inspektor Ochrony Danych.
13.45 - 14.15 "Blog prawniczy - hobby czy obowiązek?"
 Katarzyna Przyborowska - Radca prawny, Kancelaria LEGE ARTIS,
 autorka bloga: Temida Jest Kobietą

14.15 - 14.30

Podsumowanie i zakończenie konferencji

Prelegenci

 Daria Sieradzka

prawnik, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, doktorantka w Instytucie Prawa Karnego UW, Inspektor Ochrony Danych.
Specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych, prawie nowych technologii oraz prawie karnym. Prowadzi audyty, szkolenia i opracowuje kompleksową dokumentację dla spółek z branży informatycznej, budowlanej i nieruchomości. Opiniuje technologie, procesy biznesowe
i rozwiązania związane z ochroną lub przetwarzaniem danych. Posiada doświadczenie w zabezpieczaniu danych osobowych w jednostkach naukowych i  medycznych.


 Piotr Świstak

Zdobywał doświadczenie w Ministerstwie Sprawiedliwości, Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka oraz w Urzędzie Marszałkowskim w Rzeszowie. Wykonuje zawód adwokata od 2014 r. Przed dołączeniem do GWW należał do zespołów wiodących kancelarii podkarpackich zajmujących się obsługą podmiotów gospodarczych.
Reprezentuje klientów w sporach podatkowych, w szczególności w sprawach dotyczących karuzeli w podatku VAT. Z racji zainteresowania informatyką doradza w sprawach z zakresu Prawa Nowych Technologii oraz podczas wdrażania rozwiązań informatycznych.
Od 2017 r. wykładowca przedmiotu „Prawo cywilne w logistyce” na WSPiA Rzeszowskiej Szkole Wyższej.
Od 2018 r. uczestnik Szlachetnej Paczki Prawników na Podkarpaciu.
Certyfikowany mediator w sprawach cywilnych i gospodarczych.
W GWW od 2018 r.

 Elke Schonemann

Sales Manager Poland, ELO Digital Office. Matematyk, z pochodzenia Niemka, od 1996r. pracująca w Polsce. 1996-2004 Praca w Polsko- Niemieckim Towarzystwie Wspierania Gospodarki (Firma z udziałem rządu polskiego i niemieckiego (po 50%). Od 2004 zatrudniona w ELO Digital Office - odpowiedzialna za sieć Business Partnerów ELO w Polsce i koordynację projektów.

Paweł Łesyk

Certyfikowany Biznes Partner ELO, CONNEXUS.
Od 2008 roku zajmuje się systemami zarządzania i obiegu dokumentów. Na dzień dzisiejszy w ramach prowadzonej działalności świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe systemów Document Management System (DMS) i Enterprise Content Management (ECM). W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu m.in.: programowania i zarządzania projektami.
Poza pracą: wspinacz, biegacz i skoczek spadochronowy.

 dr Przemysław Sołdacki

Doktor nauk technicznych z zakresu informatyki, pomysłodawca inteligentnego systemu obiegu dokumentów AMODIT. Od 1999 roku członek zarządu firmy Astrafox. Zarządza rozwojem oprogramowania. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT. Skutecznie łączy wiedzę techniczną (programowanie .NET, SQL, systemy CRM, SharePoint) z zainteresowaniami z obszaru sztucznej inteligencji i eksploracji tekstu. Pasjonat egzotycznych podróży i tańców latynoskich.


 Krzysztof Ogorzałek

Współtwórca, Wiceprezes Zarządu w firmie rodzinnej JMK Computerate Sp. z o.o., która od 2006 roku specjalizuje się w tworzeniu systemów informatycznych oraz usługach IT dla branży prawnej, finansowej oraz zarządców nieruchomości. Pomysłodawca i współtwórca szkoleń z zakresu bezpieczeństwa IT m.in. dla branży prawnej pod Patronatem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Od 2014 roku Członek Zarządu Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, największego i najstarszego w Polsce Stowarzyszenia zrzeszającego firmy rodzinne.

 


 Adw. Piotr Stankiewicz

Od 2014 roku prawnik w Kancelarii Adwokackiej Wachowski, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Zajmuje się prawem danych osobowych, prawem mediów i nowych technologii, a także prawem spółek handlowych, prawem zamówień publicznych. Wielokrotnie reprezentował klientów w gospodarczych sporach sądowych. Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza klientom z branży mediów i technologii, a także branży retail i branży budowlanej oraz deweloperskiej. Na stałe współpracuje z portalem prawo.pl, hrpolska.pl oraz tygodnikiem Głos Nauczycielski, w których regularnie publikuje artykuły związane ze wskazaną specjalizacją.  
 


 Katarzyna Przyborowska

Radca prawny, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, oraz Podyplomowego Studium Prawa Medycznego, Bioetyki i Socjologii Medycyny na WPiA Uniwersytetu Warszawskiego, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Toruniu.
Prawnik z pasją, specjalistka w sprawach związanych z prawem medycznym, prawami pacjenta oraz dochodzeniem roszczeń związanych z błędami medycznymi. Doradza i pomaga lekarzom w prowadzeniu praktyk, szkoli personel szpitali z praw pacjentów.
Oprócz tego trenerka i prelegentka, autorka artykułów z zakresu prawa medycznego i zarządzania placówkami medycznymi oraz  pierwszych blogów  prawniczych  poświęconych: prawu medycznemu i prawom pacjenta (www.medyczneprawo.pl) oraz pracy lekarzy (www.lekarziprawo.pl), a także prawom przedsiębiorczych kobiet, prawu pracy i ubezpieczeń społecznych, prawu oświatowemu i zagadnieniom związanym z nową ustawą „żłobkową” (www.temidajestkobieta.pl),  które cieszą się ogromną popularnością.

 

Partnerzy

ELO Digital Office rozwija i sprzedaje wysokiej jakości oprogramowanie do zarządzania dokumentami, archiwizacji cyfrowej i obiegiem dokumentów. ELO® obejmuje całe spektrum zarządzania treścią w przedsiębiorstwach (Enterprise-Content-Management (ECM)).
Asortyment produktów ELO® składa się z trzech linii: ELOoffice to wstępne rozwiązania DMS i modułowego rozwiązania klient-serwer, a dla średnich przedsiębiorstw ELOprofessional oraz niezależnego od platformy i wysoce skalowalnego ELOenterprise z możliwością obsługi rożnych podmiotów, które sprawdza się w szczególności w centrach przetwarzania danych. Systemy są w pełni kompatybilne ze sobą a wymiana danych i upgrade są możliwe w każdej chwili.

Produkty ELO®, ze względu na swoją elastyczność i wysoką wydajność, są używane w przedsiębiorstwach wszystkich branż i wielkości. Renomowani klienci na świecie jak np. EnBW, Lufthansa, Bilfinger, Miasto Zurych (Szwajcaria) oraz w Polsce między innymi: Global Cosmed SA, Marvipol SA, Centrum Nauki Kopernik, Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o., Eurobank SA, Sitech sp. z o.o. (Grupa Volkswagen), Robert Bosch Sp. z o.o., Schindler Polska Sp. z o.o. a także różne władze lokalne i państwowe stawiają na wysoką jakość innowacyjnych produktów ELO®.

ELO®oferuje w Polsce pełną gamę produktów firmy ELO Digital Office GmbH i gwarantuje zaplecze techniczne i merytoryczne w języku polskim.

------------------------------------------------


Mecenas.iT - Od 2006r. specjalizujemy się w dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań IT (branża prawna, finansowa, zarządzanie nieruchomościami). Flagowym produktem dla prawników jest system Mecenas.iT, automatyzujący czynności, zwiększający kontrolę i komfort pracy, dodatkowo podnoszący bezpieczeństwo. Z naszych systemów korzysta ponad 21.000 osób. Łączymy 35-letnie doświadczenie, innowacyjność, bezpieczeństwo i najwyższą jakość. W 2012r. zostaliśmy Laureatem Rankingu Firm Rodzinnych, w 2017r. Gepardem Biznesu.

Link do www.Mecenas.iT

------------------------------------------------

 

ASTRAFOX - dostarcza usługi i rozwiązania biznesowe. Kluczowe obszary naszej działalności to:

  • Workflow (AMODIT),
  • Business Intelligence (Tableau, Alteryx),
  • rozwiązania ERP (Comarch ERPXL),
  • portale korporacyjne (SharePoint),
  • programowanie .NET (systemy pisane na zamówienie),
  • serwis IT (opieka nad infrastrukturą, sprzęt, oprogramowanie).

------------------------------------------------


Kleos - nowoczesne narzędzie wspierające zarządzanie kancelarią prawną.

  • Wszystkie zasoby kancelarii dostępne w kilku prostych krokach;
  • Rejestr czasu pracy (również w sądzie czy w podróży służbowej);
  • Kleos Connect - portal do bezpiecznego udostępniania plików;
  • Migracja danych, szkolenia, wsparcie techniczne i merytoryczne;
  • Możliwość bezpłatnego przetestowania systemu przed zakupem.

Z Kleosa korzysta już 20 tysięcy prawników z 10 krajów. Na etapie projektowania systemu przeanalizowano potrzeby 2,5 tysiąca praktyków prawa.

Zapraszamy do udziału w zdalnej prezentacji systemu oraz pobrania bezpłatnej wersji demo na www.kleos.pl

------------------------------------------------

Advisor Systems Sp. z o.o.

Na rynku rozwiązań dla kancelarii działamy od 20 lat. Posiadamy oddziały w Polsce, Norwegii i Szwecji. Wykonaliśmy 1000 wdrożeń, z których korzysta 8000 profesjonalistów.

Nasz nowoczesny system Advisor247 Legal umożliwia sprawne zarządzanie przebiegiem prowadzonych spraw, rejestrowanie i rozliczanie czasu pracy, fakturowanie oraz sprawne komunikowanie się i budowanie relacje z klientami.

Jest to system dla kancelarii nastawionych na rozwój, chcących iść z duchem czasu, dla których efektywność działań i procesów ma kluczowe znaczenie.

Więcej informacji na temat aplikacji i dostęp do wersji demonstracyjnej na stronie www.advisor247.pl/legal/

------------------------------------------------

   

 

Poprzednie edycje

Konferencja „Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych” jest już XI edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi działom prawnym możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum>>

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

 

 I EDYCJA

II EDYCJA

III EDYCJA
IV EDYCJA

V EDYCJA

VI EDYCJA

VII EDYCJA
 
VIII EDYCJA IX EDYCJA

 

Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl