Dołącz do nas na FB


Wraz z rozwojem kancelarii i działów prawnych rośnie zapotrzebowanie na specjalistyczne, nowatorskie rozwiązania IT dla tej branży. Prawnikom potrzebne są dedykowane kancelariom narzędzia informatyczne, które pomogą pozyskać klienta, utrzymać go oraz sprawnie zarządzać pracą prawników.


Czy innowacyjne technologie zapewniają przewagę konkurencyjną na rynku prawnym w Polsce?
Jak konkurują ze sobą kancelarie prawne? 

 

Serdecznie zapraszamy na konferencję:

"Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych,
obieg dokumentów i zarządzanie sprawami"

dn. 18 grudnia 2018 r. | Warszawa

 

LOKALIZACJA:
Centrum konferencyjne Golden Floor Plaza
Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa
Piętro XXII - SALA  M3

 

Partner Srebrny
 
   
 
Partner Brązowy
 
   
 
Partner
 
   



Podczas konferencji głos zabiorą:

  • "Czy warto pisać bloga prawniczego? Argumenty za i przeciw."
    Monika Markisz - Radca prawny i doradca podatkowy, autorka bloga Podatki dla Prawnika

     
  • "Zarządzanie kancelarią w kontekście bezpieczeństwa danych."
    Maciej Żakiewicz - Adwokat, ŻAKIEWICZ ADWOKACI Żakiewicz Górczak Gawińska Sp. k. (w imieniu Wolters Kluwer)

     
  • "Nowoczesna kancelaria - RODO dotyczy także Ciebie. Prawdy i mity związane
     z ochroną danych osobowych."

    Dominika Kołodziejska-Koza - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK
    Agnieszka Pietrzak - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK

     
  • "Techniczne wymogi Zabezpieczenia danych kancelarii prawnych zgodne
     z RODO i ISO 27001."

    Michał Kaźmierczyk - ENTEO TECH Sp. z o.o. s.k.

     
  • "Obieg dokumentów w Kancelarii."
    Adw. Michał Tomczak - Adwokat oraz partner w Kancelarii Tomczak & Partnerzy.

     
  • "RODO a proces rekrutacji. Najnowsze propozycje zmian do Kodeksu Pracy."
     Adw. Piotr Stankiewicz - Kancelaria Adwokacka Wachowski

     
  • "Od bloga do firmy."
    Katarzyna Łodygowska - prawnik, autorka bloga www.matkaprawnik.pl

 

Tematyka konferencji:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji, digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Grupa docelowa:

- partnerzy zarządzający / dyrektorzy i kierownicy działów prawnych i kancelarii
- radcy prawni, prawnicy, adwokaci,
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi,
  kadrami, finansami

 


Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.
Wystarczy wypełnić
 formularz zgłoszeniowy>>>
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką
konferencji jest PŁATNE w wysokości 1000 PLN netto.

Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo
i zostań Partnerem wydarzenia!
Zapytaj Organizatora o szczegóły.


***Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Udział jest bezpłatny dla osób z grupy docelowej

Udział płatny dotyczy przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań
informatycznych oraz technologicznych (1000zł netto/os.)*

* Oświadczam, że przyjmuję wszystkie zobowiązania Zamawiającego, powstałe w wyniku niniejszego zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do dokonania przedpłaty za zamówione usługi na wskazany przez Organizatora rachunek bankowy SuccessPoint Sp. z o.o., nr: 43 1160 2202 0000 0001 8257 9735. Uczestnictwo w konferencji możliwe jest wyłącznie po uregulowaniu wszystkich zobowiązań finansowych wobec Organizatora, nie później niż na 7 dni przed wydarzeniem.

Rezygnacja z płatnych usług

W przypadku rezygnacji z zamówionych wcześniej usług w terminie do 5 dni przed dniem rozpoczęcia konferencji, uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. Jeżeli rezygnacja nastąpi w terminie późniejszym, uczestnik zobowiązany jest do uregulowania pełnej kwoty zamówienia.

Polityka prywatności: http://successpoint.pl/polityka_prywatnosci

* pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Program

09.10 - 09.40

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

09.40 - 09.50

Powitanie 
SuccessPoint Sp. z o.o.

09.50 - 10.20

"Obieg dokumentów w Kancelarii."
Adw. Michał Tomczak - Adwokat oraz partner w Kancelarii
Tomczak & Partnerzy.

10.20 - 10.50

"Zarządzanie kancelarią w kontekście bezpieczeństwa danych."
  1. Czy serwer przechowywany w biurze jest nadal bezpieczny?
  2. Dlaczego prawnicy coraz częściej przenoszą swój biznes do chmury?
  3. Jak rejestrować i rozliczać czas pracy (także spędzony poza kancelarią)?
  4. Czy istnieje alternatywa dla kontaktów z Klientami za pośrednictwem emaila?
Maciej Żakiewicz - Adwokat, ŻAKIEWICZ ADWOKACI Żakiewicz Górczak Gawińska Sp. k. (w imieniu Wolters Kluwer)

10.50 - 11.20 "Techniczne wymogi Zabezpieczenia danych kancelarii prawnych
 zgodne z RODO i ISO27001."

  1. Rodzaje danych przetwarzane w kancelariach
  2. Identyfikacja ryzyk dot. przetwarzanych danych
  3. Infrastruktura IT i zabezpieczenia a wymagania RODO
  4. Spełnienie wymogów ISO 27001 dot. infrastruktury IT
  5. Jak poradzić sobie z wyzwaniami bez ponoszenia dużych kosztów.
Michał Kaźmierczyk - ENTEO TECH Sp. z o.o. s.k.
 

11.20 - 11.45

Przerwa kawowa

11.45 - 12.15

"Czy warto pisać bloga prawniczego? Argumenty za i przeciw."
Monika Markisz - Radca prawny i doradca podatkowy, autorka
bloga Podatki dla Prawnika

12.15 - 12.45

"Od bloga do firmy."
Katarzyna Łodygowska - prawnik, autorka bloga www.matkaprawnik.pl

12.45 - 13.10

Przerwa kawowa

13.10 - 13.40

"Nowoczesna kancelaria - RODO dotyczy także Ciebie. Prawdy
 i mity związane z ochroną danych osobowych."

Dominika Kołodziejska-Koza - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK
Agnieszka Pietrzak - Adwokat, Kancelaria Adwokacka APDK

13.40 - 14.10

"RODO a proces rekrutacji. Najnowsze propozycje zmian do Kodeksu Pracy."
 Adw. Piotr Stankiewicz -
Kancelaria Adwokacka Wachowski

14.10 - 14.20


Podsumowanie i zakończenie konferencji 

 

Poprzednie edycje

Poprzednie edycje

Konferencja „Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych” jest już VI edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi działom prawnym możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

I EDYCJA

II EDYCJA

III EDYCJA
IV EDYCJA

V EDYCJA

VI EDYCJA

VII EDYCJA
 
VIII EDYCJA  

 

Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:

 

Prelegenci

 

 

Dominika Kołodziejska-Koza

Dominika Kołodziejska-Koza jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz zdała egzamin adwokacki w Izbie Adwokackiej w Warszawie. Posiada doświadczenie w doradzaniu międzynarodowym koncernom farmaceutycznym, działającym na polskim rynku. Koncentruje się na doradztwie podmiotom prowadzącym działalność leczniczą w bieżącej działalności i kwestiach regulacyjnych. Bierze udział w sporach przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia. Doświadczenie zdobywała w polskich biurach międzynarodowych kancelarii. Absolwentka Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowych Studiów Menadżerskich na Wydziale Zarządzania UW „Zarządzanie w Służbie Zdrowia”.
 

 

Agnieszka Pietrzak 

Agnieszka Pietrzak jest absolwentką Wydziału Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z 06/2004, zdała egzamin sędziowski w Warszawie w 09/2008 i należy do Izby Adwokackiej w Warszawie od 11/2008. Doktorantka Instytutu Nauk Prawnych PAN od 10/2016. Specjalizuje się w obsłudze prawnej z zakresu prawa ochrony zdrowia, prawa gospodarczego, prawa nieruchomości i prawa procesowego. Koncentruje się w szczególności na doradztwie przedsiębiorcom w zakresie finansowania świadczeń opieki zdrowotnej przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Reprezentuje klientów w sporach sądowych m.in. z Narodowym Funduszem Zdrowia. Autorka publikacji w dziennikach branżowych (Gazeta Finansowa, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Serwis Kadry Zarządzającej ZOZ, Zarządzenie Placówką Medyczną). Prowadzi szkolenia i prelekcje dla lekarzy oraz kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi. Prelegent podczas kongresów i konferencji związanych z ochroną zdrowia.
 

 

Michał Kaźmierczyk

przedstawiciel firmy Enteo Sp. z o.o. - od wielu lat zajmuje się problematyką bezpieczeństwa informatycznego, wirtualizacjią i chmurą obliczeniową. Projektuje infrastrukturę informatyczną, prowadzi audyty bezpieczeństwa, wdraża dedykowane i kompleksowe rozwiązania bezpieczeństwa oraz prowadzi szkolenia dla administratorów IT.
Certyfikację oraz praktyczne doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa zdobywał na warsztatach i szkoleniach w kraju i za granicą, u globalnych producentów tj. Vmware, Fortinet, Cisco, Sophos, Microsoft. Certyfikowany trener Vmware, prelegent licznych konferencji, autor wielu artykułów w pismach branżowych.
W związku z wprowadzeniem regulacji RODO, ISO wspiera polskie firmy oraz kancelarie w zakresie praktycznej realizacji ich wymogów. 

 

Monika Markisz 

Prowadzi kancelarię radcy prawnego i doradcy podatkowego w Lublinie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie praktycznego wykorzystania prawa podatkowego i gospodarczego. Wykładowca z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. Prowadzi szkolenia z prawa podatkowego, prawa gospodarczego i prawa pracy dla przedsiębiorców, stowarzyszeń, izb gospodarczych oraz na uczelniach wyższych. Od 2014 roku prowadzi bloga www.podatki-dla-prawnika.pl, który odwiedziło dotąd ponad 1,2 mln czytelników.

 

 

Adw. Michał Tomczak

Adwokat oraz partner w Kancelarii Tomczak & Partnerzy. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Od wielu lat współpracuje z firmami przy rozwiązywaniu problemów dotyczących relacji pracodawców z pracownikami, w tym w szczególności w kwestii naruszenia umów o zakazie konkurencji oraz ochrony prywatności pracowników. Posiada bogate doświadczenie w reprezentacji stron w sporach sądowych powstałych na tle stosowania prawa pracy.
Zajmuje się ponadto różnymi dziedzinami prawa korporacyjnego oraz prawem inwestycyjnym.
Autor licznych publikacji, w tym komentarza na temat regulacji dotyczących spółki z ograniczoną odpowiedzialnością oraz opracowania na temat standardowej umowy kupna-sprzedaży udziałów lub akcji (SPA). Autor kilkudziesięciu artykułów poświęconych tematyce prawa pracy,  w tym cotygodniowego felietonu w dzienniku „Rzeczpospolita” (dodatek Praca i ZUS).
Prelegent na wielu ogólnopolskich jak również dedykowanych szkoleniach.

 

Maciej Żakiewicz

Adwokat, absolwent UW, Szkoły Prawa Amerykańskiego oraz 2 kierunków studiów podyplomowych na UJ. Od wielu lat prowadzi własną działalność prawniczą. Od 2014 r. zarządza kancelarią ŻAKIEWICZ ADWOKACI Żakiewicz Górczak Gawińska Sp. k.. Jako adwokat występuje nieprzerwanie od 2007 r. przed sądami wszystkich instancji, na co dzień zajmuje się bieżącą obsługą klientów kancelarii. Zna język niemiecki i angielski.

Adw. Piotr Stankiewicz

Od 2014 roku prawnik w Kancelarii Adwokackiej Wachowski, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Zajmuje się prawem danych osobowych, prawem mediów i nowych technologii, a także prawem spółek handlowych, prawem zamówień publicznych. Wielokrotnie reprezentował klientów w gospodarczych sporach sądowych. Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza klientom z branży mediów i technologii, a także branży retail i branży budowlanej oraz deweloperskiej. Na stałe współpracuje z portalem prawo.pl, hrpolska.pl oraz tygodnikiem Głos Nauczycielski, w których regularnie publikuje artykuły związane ze wskazaną specjalizacją.  


Katarzyna Łodygowska 

Katarzyna Łodygowska, prawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Leona Kozmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w prawie pracy i ubezpieczeniach społecznych. Prowadzi firmę i blog dla kobiet w ciąży i młodych matek www.matkaprawnik.pl
Prowadzi szkolenia stacjonarne i on-line dla kobiet dotyczące praw kobiet w ciąży w miejscu pracy, powrotu do pracy po urlopach związanych z macierzyństwem oraz zakładaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. 

 

Partnerzy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jesteśmy wiodącym dostawcą oprogramowania, usług informacyjnych i wydawniczych.

Narzędzia i rozwiązania te tworzone są dla profesjonalistów z rynku prawnego, administracji, zarządzania ryzykiem i zgodnością z przepisami, finansów, podatków, księgowości, edukacji oraz HR.

Pomagamy naszym klientom w bieżącym podejmowaniu krytycznych decyzji dostarczając im eksperckich narzędzi łączących głęboką wiedzę merytoryczną ze specjalistyczną technologią oraz serwisami.

Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer - globalnej i wiodącej firmy na rynku usług i rozwiązań informacyjnych dla profesjonalistów. Wolters Kluwer osiąga roczne przychody (2016) w wysokości 4,3 miliarda euro. Centrala firmy znajduje się w Alphen aan den Rijn w Holandii, obsługuje klientów z ponad 180 krajów, prowadzi działalność w ponad 40 krajach i zatrudnia ponad 19 000 osób na całym świecie.

Działamy na rynku opierając się na czterech wartościach:

Stawiamy na sukces klienta. Nasi klienci są w centrum wszystkiego, co robimy. Dlatego nasze działania są motywowane sukcesami klientów, a nie nas samych. Jest to wartość ważna dla biznesu opartego na wiedzy, której ufają klienci.

Mierzymy wysoko i osiągamy cele. Jesteśmy za nasze wyniki odpowiedzialni, ale stawiamy ambitne cele. Dzięki temu wyprzedzimy konkurencję, przynosząc klientom rozwiązania najlepszej jakości. Wiele w tym roku osiągnęliśmy, przedstawiając klientom naszą nową ofertę. Przyszły rok to również rok wysoko postawionych celów, wierzę, że je osiągniemy, ponieważ potrafimy zwyciężać.

Zwyciężamy zespołowo. Potrafimy formować zespoły między-działowe, między-funkcyjne, gdzie nie boimy się ścierania poglądów dla dobra naszych klientów. Ale dbamy też o ciągłą innowację na rzecz ułatwienia naszej pracy i pracy klientów.

Zróbmy to jeszcze lepiej! "Dążymy do ciągłego doskonalenia i innowacji". Okazje i wyzwania są dla nas inspiracją, więc nie wahamy się na nie reagować. Koncentrujemy się na najważniejszych innowacjach. Jesteśmy obywatelami świata, którzy dbają o niego i potrafią się dzielić.

 __________________________________

Grupę ENTEO buduje zespół ludzi od lat pracujących w branży IT. Zespół, dla którego technologie informatyczne to tylko narzędzie do tworzenia precyzyjnych i wygodnych rozwiązań dla naszych klientów.
W ramach Grupy stworzyliśmy firmę doradczo - integratorską, która projektuje i wdraża dedykowane systemy zarządzania firmą klasy ERP oraz oferuje usługi budowania bezpiecznej infrastruktury IT, zgodnej z wymogami RODO czy ISO27001.
Nasze rozwiązania kompleksowo zaspokajają wszystkie potrzeby nowoczesnej firmy, pozawalają jej skupić się na prowadzeniu działalności biznesowej. Zaprojektowane przez nas systemy implementujemy zarówno w ramach struktur IT Klienta jak i w udostępnianej przez Nas, w ramach marki Cloudpoint, usłudze chmury obliczeniowej.
Idea Cloudpoint zrodziła się w Nas, w czasie 10 lat pracy z firmami różnych branż, wielkości oraz ich wysublimowanymi potrzebami. W tym czasie wielokrotnie spotkaliśmy się z Klientami, dla których budowa własnej infrastruktury IT była zbyt dużym obciążeniem, zarówno pod kątem technologicznym jak i kosztowym.  Dodatkowo samodzielne stworzenie odpowiednich systemów, ich połączenie, zabezpieczenie, a następnie migracja aplikacji również wymagały zaawansowanej i specjalistycznej wiedzy lub też posiadania wykwalifikowanej kadry IT.
Wychodząc naprzeciw powyższym problemom proponujemy Klientom pełen zakres wsparcia w usłudze chmury obliczeniowej Cloudpoint.  W ramach Cloudpoint naszym podstawowym założeniem jest maksymalne odciążenie Klienta oraz minimalizacja kosztów utrzymania infrastruktury IT.
 __________________________________

Conture to agencja content marketingu i copywritingu. Specjalizujemy się w tworzeniu treści dla branż: Home & Garden, E-commerce, HR i Biznes, Beauty & Health oraz Fashion. Nasz zespół to profesjonalni copywriterzy z wieloletnim doświadczeniem - absolwenci filologii polskiej, klasycznej i angielskiej, a także psychologii i dziennikarstwa. Jesteśmy pasjonatami dobrej treści, chętnie dzielimy się wiedzą  publikując nasze artykuły na portalach i w czasopismach branżowych. Stawiamy na siłę słowa i teksty, które skutecznie sprzedają. Razem z nami nadasz kontur swojej marce.

 

Patronat Medialny

 
 
     

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: biuro@successpoint.pl