Dołącz do nas na FB

Wraz z rozwojem kancelarii i działów prawnych rośnie zapotrzebowanie na specjalistyczne, nowatorskie rozwiązania IT dla tej branży. Prawnikom potrzebne są dedykowane kancelariom narzędzia informatyczne, które pomogą pozyskać klienta, utrzymać go oraz sprawnie zarządzać pracą prawników.


Czy innowacyjne technologie zapewniają przewagę konkurencyjną na rynku prawnym w Polsce?
Jak konkurują ze sobą kancelarie prawne?

 

Serdecznie zapraszamy na konferencję:

"Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych, obieg dokumentów i zarządzanie sprawami"

30 stycznia 2018 r. | Warszawa
 

Partner:


Podczas konferencji głos zabiorą:

  • Nowoczesne narzędzia oceny kompetencji sprzedażowych prawników
    dr hab. Ryszard Sowiński, prof. WSB, wspólnik Naveo Sowiński i Sęk sp. j.

 

Tematyka konferencji:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji, digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Grupa docelowa:

- partnerzy zarządzający / dyrektorzy i kierownicy działów prawnych i kancelarii
- radcy prawni, prawnicy, adwokaci,
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi,
kadrami, finansami

 

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy>>>
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką konferencji jest PŁATNE w wysokości 1000 PLN netto.

Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo i zostań Partnerem wydarzenia!
Zapytaj Organizatora o szczegóły.


***Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

 

Udział jest bezpłatny dla osób z grupy docelowej

Udział płatny dotyczy przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych
(1 000zł netto/os.)*

* Oświadczam, że przyjmuję wszystkie zobowiązania Zamawiającego, powstałe w wyniku niniejszego zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do dokonania przedpłaty za zamówione usługi na wskazany przez Organizatora rachunek bankowy Success Point Sp. z o.o., nr: 43 1160 2202 0000 0001 8257 9735. Uczestnictwo w konferencji możliwe jest wyłącznie po uregulowaniu wszystkich zobowiązań finansowych wobec Organizatora, nie później niż na 7 dni przed wydarzeniem.

Rezygnacja z płatnych usług

W przypadku rezygnacji z zamówionych wcześniej usług w terminie do 14 dni przed dniem rozpoczęcia konferencji, uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. Jeżeli rezygnacja nastąpi w terminie późniejszym, uczestnik zobowiązany jest do uregulowania pełnej kwoty zamówienia.
Formularz fax do pobrania

Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Success Point Sp. zo.o., Warszawa, ul. Barkocińska 6, danych zawartych w niniejszym formularzu zgłoszenia, w myśl przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w zakresie prowadzonej przez Success Point Sp. z o.o. działalności gospodarczej (marketingowej) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz. U. nr 144, poz.1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która weszła w życie 10.03.2003 r.

Wyrażam również zgodę zgodę na umieszczenie danych w bazie adresowej Success Point Sp. z o.o., zachowując prawo do ich wglądu, poprawiania lub usunięcia oraz na przekazanie danych teleadresowych partnerom / sponsorom konferencji / szkolenia.

Poprzednie edycje

Konferencja „Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych” jest już VI edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi działom prawnym możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

I EDYCJA

II EDYCJA

III EDYCJA
IV EDYCJA

V EDYCJA

VI EDYCJA

VII EDYCJA
 
   

 

Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:

 

 

Partnerzy

Naveo Sowiński i Sęk sp. j. jest spółką doradczą i szkoleniową wyspecjalizowaną w obsłudze kancelarii prawnych.

Pomagamy właścicielom kancelarii prawnych:

  • odkrywać i pokonywać bariery rozwojowe biznesu,
  • optymalizować działalność marketingową,
  • poprawiać efektywność biznesu,
  • rozwiązywać problemy zarządcze i właścicielskie.

W ramach prowadzonej działalności pomagamy Partnerom oraz prawnikom pracującym w kancelarii zdobywać i rozwijać umiejętności:

  • marketingowe, pozwalające powiększać przychody kancelarii,
  • menedżerskie, pozwalające działać efektywniej.
     


ChromeCRM Sp. z o.o.

Na rynku rozwiązań dla kancelarii działamy od 20 lat. Posiadamy oddziały w Polsce, Norwegii i Szwecji. Wykonaliśmy 1000 wdrożeń, z których korzysta 8000 profesjonalistów.

Nasz nowoczesny system Advisor 247 umożliwia sprawne zarządzanie przebiegiem prowadzonych spraw, rejestrowanie i rozliczanie czasu pracy, fakturowanie oraz sprawne komunikowanie się i budowanie relacje z klientami.

Jest to system dla kancelarii nastawionych na rozwój, chcących iść z duchem czasu, dla których efektywność działań i procesów ma kluczowe znaczenie.

 

Prelegenci

dr hab. Ryszard Sowiński, prof. WSB - wspólnik, Naveo Sowiński i Sęk sp. j.

  • Prawnik-marketingowiec, trener
  • Doradca kancelarii prawnych w dziedzinie marketingu strategicznego
  • Autor pierwszego w Polsce bloga o marketingu i zarządzaniu kancelariami prawniczym NowoczesnaKancelaria.pl
  • Doradca podatkowy w latach 1998-2015
  • Związany z branżą usług prawnych od 1994 roku
  • Pełnił funkcję dyrektora zarządzającego oraz dyrektora ds. marketingu w wieloosobowych kancelariach prawnych
  • Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
  • Wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • Akredytowany praktyk systemu badania osobowości w biznesie 
   

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl