Konferencja już za nami! Dziękujemy za dużą frekwencję - mam nadzieję do zobaczenia w podobnym składzie podczas kolejnego spotkania. Wierzę, że spotkanie pozwoliło Państwu poznać rozwiązania ułatwiające funkcjonalność kancelarii prawnych jak działów prawnych.
Podziękowania kieruję również do naszych Partnerów konferencji, Partnerów merytorycznych:
Partner Srebrny |
![]() |
Partnerzy Brązowi | |
![]() ![]() |
Partnerzy | ||
![]() |
![]() |
![]() |
Podczas spotkanie zaprezentowaliśmy poniższe tematy:
- Zagrożenia bezpieczeństwa danych w kancelariach prawnych i metody zabezpieczenia się przed nimi
Łukasz Smacki – CEO w Sprawy
"Wymiana podstawowych zagrożeń dla bezpieczeństwa danych, jakie mogą pojawić się w kancelarii prawnej wraz z prostymi metodami zabezpieczenia się przed nimi"
- Wsparcie algorytmów sztucznej inteligencji w procesie zarządzania obiegiem dokumentów w kancelarii prawnej- na przykładzie innowacyjnego systemu CasuSoft
Marcin Ralcewicz Prezes Zarządu nSolution sp. z o.o.
- Obieg faktur od skanowania do raportowania
dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.
- Oczekuj więcej, osiągniesz więcej!
Marcin Szymankiewicz, Prezes ChromeCRM Sp. z o.o.
- Odpowiednie oprogramowanie w kancelarii oraz departamencie prawnym może przynosić realne zyski
Sebastian Zieliński - Prezes Kambit Sp. z o.o.
- Bezpieczeństwo danych osobowych w systemach informatycznych
Marta Kwiatkowska-Cylke - Adwokat - Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
- Efektywne zarządzanie działem prawnym
Mec. Artur Wierzbicki - Transgourmet Polska Sp. z o.o.
- Zarządzanie dokumentacją spraw sądowych i korporacyjną
Mec. Aldona Wnęk - Open Life TU Życie S.A.
- Semantyczna analiza dokumentów prawnych (w procesach zarządzania dokumentacją prawną) na przykładzie integracji systemu neoKancelaria i neoCompliance
Sebastian Kondracki - Prezes Zarządu SerwisPrawa.pl
Wsparcie merytoryczne | ||
![]() |
![]() |
![]() |
Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w kolejnej edycji konferencji zapraszam do kontaktu z Organizatorem.
***Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Lokalizacja
Dago Centrum
Warszawa, ul. Rondo Onz 1
II piętro
SALA I + II
Program konferencji
9.00 - 9.35 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.35 - 9.40 |
Powitanie |
9.40 - 10.10 |
Efektywne zarządzanie działem prawnym |
10.10 - 10.20 |
Oczekuj więcej, osiągniesz więcej! |
10.20 - 10.40 |
Wsparcie algorytmów sztucznej inteligencji w procesie zarządzania obiegiem dokumentów w kancelarii prawnej- na przykładzie innowacyjnego systemu CasuSoft |
10.40 - 11.10 |
Zagrożenia bezpieczeństwa danych w kancelariach prawnych i metody zabezpieczenia się przed nimi |
11.10 - 11.20 |
Prezentacja wystawców: |
11.20 - 11.40 |
Przerwa kawowa |
11.40 - 12.10 |
Odpowiednie oprogramowanie w kancelarii oraz departamencie prawnym może przynosić realne zyski |
12.10 - 12.30 |
Obieg faktur od skanowania do raportowania |
12.30 - 13.00 |
Bezpieczeństwo danych osobowych w systemach informatycznych |
13.00- 13.15 |
Przerwa kawowa |
13.15 - 13.45 |
Semantyczna analiza dokumentów prawnych (w procesach zarządzania dokumentacją prawną) na przykładzie integracji systemu neoKancelaria i neoCompliance |
13.45 - 14.15 |
Zarządzanie dokumentacją spraw sądowych i korporacyjną |
14.15- 14.30 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Partnerzy
Prelegenci
![]() |
Marta Kwiatkowska-Cylke Adwokat. Kieruje pracą warszawskiego oddziału Kancelarii Lubasz i Wspólnicy. Specjalizuje się w prawie gospodarczym, prowadzi obsługę prawną spółek wchodzących w skład grup kapitałowych z udziałem kapitału zagranicznego. Jej zainteresowania zawodowe obejmują kwestie związane z ochroną danych osobowych, prawem autorskim, a także prawem internetu i nowych technologii. Posiada również bogate doświadczenie w zakresie rynku nieruchomości, realizacji projektów inwestycyjnych, prowadzenia sporów sądowych i administracyjnych. Ukończyła z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka Szkoły Prawa Niemieckiego i Europejskiego prowadzonej przez pracowników naukowych Friedrich-Wilhelm Rhein University of Bonn we współpracy z WPiA UW jak również Centrum Prawa Amerykańskiego współtworzonego przez WPiA UW oraz University of Florida - Fredric G. Levin College of Law. Ukończyła również podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka publikacji zamieszczanych na Portalu ODO oraz Portalu Prawa IT, w których omawia zagadnienia związane z ochroną danych osobowych, własnością intelektualną oraz prawem internetu i nowych technologii. |
![]() |
Łukasz Smacki CEO w firmie Sprawy, Prezes Zarządu Fundacji Startup Reactor. Doktorant na Uniwersytecie Śląskim, startupowiec, działacz społeczny, naukowiec. Stworzył startup Sprawy, który w ciągu 3 lat stał się liderem na rynku oprogramowania do zarządzania kancelarią prawną w Polsce. Założył Fundację Startup Reactor, która zajmuje się promowaniem kultury startupowej wśród młodych ludzi, potencjalnych inwestorów i władz samorządowych. Jest autorem pierwszej na świecie komputerowej metody identyfikacji osób na podstawie odcisków ust wykorzystywanej do celów kryminalistycznych. |
![]() |
dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doktor nauk technicznych z zakresu informatyki. Od 1999 roku członek zarządu firmy Astrafox (dawniej Datacom Software). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT. Skutecznie łączy wiedzę techniczną (programowanie .NET, SQL, systemy CRM, SharePoint) z zainteresowaniami z obszaru sztucznej inteligencji i eksploracji tekstu (textmining). Jest zarejestrowanym ekspertem w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W wolnym czasie podróżuje, interesuje się również tańcem. |
![]() |
Marcin Ralcewicz Prezes Zarządu nSolution sp. z o.o. spółki zarządzającej Systemem Casusoft Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada 11-letnie doświadczenie w branży IT. Współpracował z wieloma międzynarodowymi koncernami, takimi jak: Karcher, Heineken, Bridgestone, Müller, Accenture, IBM w zakresie zarządzania i implementacji SAP. Inicjator i autor innowacyjnego projektu informatycznego CasuSoft, systemu wspierającego zarządzanie kancelarią prawną. Prywatnie: Zapalony podróżnik, który motocyklem przejechał znaczną część Europy i Ameryki Południowej. |
![]() |
Sebastian Zieliński Prezes Kambit Sp. z o.o. Z 14 letnim doświadczeniem w łączeniu prawa, zarządzania i IT w podmiotach rozwijających się. Doradca wielu kancelarii ds. procedur, zarządzania i analityki biznesowej. Pełnił także funkcję menadżera Kancelarii pomagając w rozwinięciu linii biznesowych, dopasowując wewnętrzne i zewnętrzne systemy rozliczeń do wymogów rynkowych. Tworzył dla klientów call center, wspierał zarządzających sprzedażą. Pomagał przeprowadzać gruntowne zmiany organizacyjne podczas wdrażania nowych rozwiązań. Przez wiele lat współpracował z C.H. Beck oraz Wolters Kluwer Polska. Obecnie wraz z zespołem Kambit specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań IT, tworząc dopasowane architektury oraz wspierając klientów kompleksowym konsultingiem. |
![]() |
Sebastian Kondracki Pomysłodawca i współtwórca wielu nowatorskich projektów polskiego Internetu m.in.: systemu zarządzania wiedzą Pyton Enterprise, a także systemu dystrybucji prasy cyfrowej e-Kiosk.pl. Od 2010 roku jako członek zarządu SerwisPrawa.pl sp. z o.o. współtworzy i opiekuje się innowacyjnymi projektami w obszarze LegalTech/RegTech tj.: neoKancelaria - system wspierający zarządzanie kancelarią prawną, neoCompliance - system minimalizujący ryzyko niezgodności organizacji z obowiązującym prawem czy też regulacjami, neoLEX system informacji prawnej dla managerów i pracowników administracji (SerwisPrawa.pl wyróżniony w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE, inewestycja MCI Capital S.A.). Wydawca prawnych portali internetowych - flagowego SerwisPrawa.pl - a także innych specjalizowanych dla poszczególnych grup: sPrawnik.pl (studenci i aplikanci prawa), TwojBiznes24.pl (przedsiębiorcy). Autor ponad 150 artykułów na temat Internetu i programowania (CHIP, ComputerWorld, CHIP Special, Journal of Transdisciplinary Systems Science itp.). Pasjonat technologii, a zwłaszcza sztucznej inteligencji i jej wdrożeń w codziennej pracy prawników.Sebastian Kondracki jest także cenionym wykładowcą i trenerem zarządzania projektami IT w Wyższej Szkole Bankowej , Akademii Leona Koźmińskiego oraz Octigo.pl. |
![]() |
Artur Wierzbicki Dyrektor Działu Prawnego, Transgourmet Polska Sp. z o.o. w Poznaniu Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu, Radca Prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem. Mediator. Od ponad 18 lat związany zawodowo z siecią handlową Transgourmet Polska Sp. z o.o. (Selgros Cash & Carry) w Polsce jako jej główny prawnik wewnętrzny, zarządzający grupą prawników. Współpracuje z wieloma Kancelariami zewnętrznymi. Jest Przewodniczącym Zespołu Praw Człowieka i Wolności w OIRP w Poznaniu. Na arenie międzynarodowej aktywnie działa również w Federacji Adwokatur Europejskich (FBE) jako Przewodniczący Komisji Praw Człowieka i Wolności - funkcjonującej w ramach tej Federacji, jest także członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Prawników (AEA-EAL). W zakresie wewnętrznej jak i zewnętrznej obsługi prawnej stawia na jakość, sprawność działania i zaangażowanie w każdy projekt. Jako praktyk zajmuje się zagadnieniami związanymi m.in. z inwestycjami, prawem pracy, prawem gospodarczym i handlowym, jak i wynikającymi z tego obszaru sporami sądowymi. |
Poprzednie edycje
Konferencja „Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych” jest już VI edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi działom prawnym możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.
Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!
I EDYCJA | III EDYCJA | |
IV EDYCJA | VI EDYCJA |
Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji, serdecznie zachęcamy do kontaktu:
Współpraca partnerska:
tel. +48 725 792 690
e-mail: biuro@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:
tel. +48 725 792 690
e-mail: biuro@successpoint.pl