Dołącz do nas na FB

Wraz z rozwojem kancelarii i działów prawnych rośnie zapotrzebowanie na specjalistyczne, nowatorskie rozwiązania IT dla tej branży. Prawnikom potrzebne są dedykowane kancelariom narzędzia informatyczne, które pomogą pozyskać klienta, utrzymać go oraz sprawnie zarządzać pracą prawników.

Serdecznie zapraszamy na konferencję:

"Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych, obieg dokumentów i zarządzanie sprawami"

13 września 2017 r. Warszawa
 

Partner Srebrny

 
Partnerzy



W programie m.in.:

  • Zagrożenia bezpieczeństwa danych w kancelariach prawnych i metody zabezpieczenia się przed nimi
    Łukasz Smacki – CEO w Sprawy
    "Wymiana podstawowych zagrożeń dla bezpieczeństwa danych, jakie mogą pojawić się w kancelarii prawnej wraz z prostymi metodami zabezpieczenia się przed nimi"
     
  • Obieg faktur od skanowania do raportowania
    dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.
     
  • Advisor247: nowoczesna kancelaria – lepsze decyzje, sprawniejsze działanie
    Arkadiusz Tyszkiewicz - Key Account Manager, ChromeCRM Sp. z o.o.
     
  • Bezpieczeństwo danych osobowych w systemach informatycznych
    Marta Kwiatkowska-Cylke - Adwokat - Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp
     
  • Efektywne zarządzanie działem prawnym
    Mec. Artur Wierzbicki - Transgourmet Polska Sp. z o.o.
     
  • Zarządzanie dokumentacją spraw sądowych i korporacyjną
    Mec. Aldona Wnęk - Open Life TU Życie S.A.

 

Wsparcie merytoryczne
 


Tematyka konferencji:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji, digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Grupa docelowa:

- partnerzy zarządzający / dyrektorzy i kierownicy działów prawnych i kancelarii
- radcy prawni, prawnicy, adwokaci,
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi,
kadrami, finansami

 

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy>>>
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką konferencji jest PŁATNE w wysokości 1000 PLN netto.

Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo i zostań Partnerem wydarzenia!
Zapytaj Organizatora o szczegóły.


***Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Udział jest bezpłatny dla osób z grupy docelowej

Udział płatny dotyczy przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych
(1 000zł netto/os.)*

* Oświadczam, że przyjmuję wszystkie zobowiązania Zamawiającego, powstałe w wyniku niniejszego zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do dokonania przedpłaty za zamówione usługi na wskazany przez Organizatora rachunek bankowy SuccessPoint Sp. z o.o., nr: 43 1160 2202 0000 0001 8257 9735. Uczestnictwo w konferencji możliwe jest wyłącznie po uregulowaniu wszystkich zobowiązań finansowych wobec Organizatora, nie później niż na 7 dni przed wydarzeniem.

Rezygnacja z płatnych usług

W przypadku rezygnacji z zamówionych wcześniej usług w terminie do 5 dni przed dniem rozpoczęcia konferencji, uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. Jeżeli rezygnacja nastąpi w terminie późniejszym, uczestnik zobowiązany jest do uregulowania pełnej kwoty zamówienia.

Formularz fax do pobrania

Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SuccessPoint Sp. zo.o., Warszawa, ul. Barkocińska 6, danych zawartych w niniejszym formularzu zgłoszenia, w myśl przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w zakresie prowadzonej przez SuccessPoint Sp. z o.o. działalności gospodarczej (marketingowej) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz. U. nr 144, poz.1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która weszła w życie 10.03.2003 r.

Wyrażam również zgodę zgodę na umieszczenie danych w bazie adresowej SuccessPoint Sp. z o.o., zachowując prawo do ich wglądu, poprawiania lub usunięcia oraz na przekazanie danych teleadresowych partnerom / sponsorom konferencji / szkolenia.

Lokalizacja

Warsaw Trade Tower
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa

 

Program konferencji

9.00 - 9.35

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.35 - 9.40

Powitanie 
SuccessPoint Sp. z o.o.

9.40 - 10.10

Bezpieczeństwo danych osobowych w systemach informatycznych
Marta Kwiatkowska-Cylke - Adwokat - Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych

10.10 - 10.20

Advisor247: nowoczesna kancelaria – lepsze decyzje, sprawniejsze działanie
Arkadiusz Tyszkiewicz - Key Account Manager, ChromeCRM Sp. z o.o.

10.20 - 10.40

Rezerwacja wykładu

10.40 - 11.10

Zagrożenia bezpieczeństwa danych w kancelariach prawnych i metody zabezpieczenia się przed nimi
Łukasz Smacki – CEO w Sprawy

11.10 - 11.20

Prezentacja wystawców:
ChromeCRM, Sprawy, Astrafox

11.20 - 11.40

Przerwa kawowa

11.40 - 12.10

Wolny wykład

12.10 - 12.40

Efektywne zarządzanie działem prawnym
Mec. Artur Wierzbicki - Transgourmet Polska Sp. z o.o.

12.40 - 13.00

Obieg faktur od skanowania do raportowania
dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.

13.00- 13.15

Przerwa kawowa

13.15 - 13.45

Zarządzanie dokumentacją spraw sądowych i korporacyjną
Mec. Aldona Wnęk - Open Life TU Życie S.A.

13.45 - 14.15

Wolny wykład

14.15- 14.30

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Partnerzy

Sprawy

Jedyny na świecie startup, oferujący przechowywanie danych w najbezpieczniejszym Data Center, ulokowanym w Zurychu, pokazuje jak efektywniej prowadzić nowoczesną kancelarię.
Dzięki ich systemowi, prawnicy w całej Polsce mogą zaoszczędzić do 8 godzin w miesiącu lub zwiększyć przychody nawet o 100%. Sprawy to profesjonalne narzędzie, które pomoże Wam zarządzać kancelarią w sposób bardziej zorganizowany, nowoczesny i przede wszystkim bezpieczny.

ASTRAFOX dostarcza usługi i rozwiązania biznesowe. Kluczowe obszary naszej działalności to:

  • Workflow (AMODIT),
  • Business Intelligence (Tableau, Alteryx)
  • rozwiązania ERP (Comarch ERPXL)
  • portale korporacyjne (SharePoint),
  • programowanie .NET (systemy pisane na zamówienie)
  • serwis IT (opieka nad infrastrukturą, sprzęt, oprogramowanie)
   

 

Prelegenci

Marta Kwiatkowska-Cylke

Adwokat. Kieruje pracą warszawskiego oddziału Kancelarii Lubasz i Wspólnicy.

Specjalizuje się w prawie gospodarczym, prowadzi obsługę prawną spółek wchodzących w skład grup kapitałowych z udziałem kapitału zagranicznego. Jej zainteresowania zawodowe obejmują kwestie związane z ochroną danych osobowych, prawem autorskim, a także prawem internetu i nowych technologii. Posiada również bogate doświadczenie w zakresie rynku nieruchomości, realizacji projektów inwestycyjnych, prowadzenia sporów sądowych i administracyjnych.

Ukończyła z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka Szkoły Prawa Niemieckiego i Europejskiego prowadzonej przez pracowników naukowych Friedrich-Wilhelm Rhein University of Bonn we współpracy z WPiA UW jak również Centrum Prawa Amerykańskiego współtworzonego przez WPiA UW oraz University of Florida - Fredric G. Levin College of Law. Ukończyła również podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Autorka publikacji zamieszczanych na Portalu ODO oraz Portalu Prawa IT, w których omawia zagadnienia związane z ochroną danych osobowych, własnością intelektualną oraz prawem internetu i nowych technologii.
 

Łukasz Smacki

CEO w firmie Sprawy, Prezes Zarządu Fundacji Startup Reactor.

Doktorant na Uniwersytecie Śląskim, startupowiec, działacz społeczny, naukowiec. Stworzył startup Sprawy, który w ciągu 3 lat stał się liderem na rynku oprogramowania do zarządzania kancelarią prawną w Polsce. Założył Fundację Startup Reactor, która zajmuje się promowaniem kultury startupowej wśród młodych ludzi, potencjalnych inwestorów i władz samorządowych. Jest autorem pierwszej na świecie komputerowej metody identyfikacji osób na podstawie odcisków ust wykorzystywanej do celów kryminalistycznych.

dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doktor nauk technicznych z zakresu informatyki. Od 1999 roku członek zarządu firmy Astrafox (dawniej Datacom Software). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT. Skutecznie łączy wiedzę techniczną (programowanie .NET, SQL, systemy CRM, SharePoint) z zainteresowaniami z obszaru sztucznej inteligencji i eksploracji tekstu (textmining). Jest zarejestrowanym ekspertem w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W wolnym czasie podróżuje, interesuje się również tańcem.

 

Poprzednie edycje

Konferencja „Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych” jest już VI edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi działom prawnym możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

I EDYCJA

II EDYCJA

III EDYCJA
IV EDYCJA

V EDYCJA

VI EDYCJA

 

Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:

 

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji, serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Współpraca partnerska:

tel. +48 725 792 690
e-mail: biuro@successpoint.pl

Patroni medialni

 
 
   

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:


tel. +48 725 792 690
e-mail: biuro@successpoint.pl