Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Konferencja już za nami! Dziękujemy za dużą frekwencję - mam nadzieję do zobaczenia w podobnym składzie podczas kolejnego spotkania. Wierzę, że spotkanie pozwoliło Państwu poznać rozwiązania ułatwiające funkcjonalność kancelarii prawnych jak działów prawnych.
 

Podziękowania kieruję również do naszych Partnerów konferencji, Partnerów merytorycznych:

Partner Srebrny
Partnerzy Brązowi
                  
 
Partnerzy



Podczas spotkanie zaprezentowaliśmy poniższe tematy:

  • Zagrożenia bezpieczeństwa danych w kancelariach prawnych i metody zabezpieczenia się przed nimi
    Łukasz Smacki – CEO w Sprawy
    "Wymiana podstawowych zagrożeń dla bezpieczeństwa danych, jakie mogą pojawić się w kancelarii prawnej wraz z prostymi metodami zabezpieczenia się przed nimi"
     
  • Wsparcie algorytmów sztucznej inteligencji w procesie zarządzania obiegiem dokumentów w kancelarii prawnej- na przykładzie innowacyjnego systemu CasuSoft
    Marcin Ralcewicz Prezes Zarządu nSolution sp. z o.o.
     
  • Obieg faktur od skanowania do raportowania
    dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.
     
  • Oczekuj więcej, osiągniesz więcej!
    Marcin Szymankiewicz, Prezes ChromeCRM Sp. z o.o.
     
  • Odpowiednie oprogramowanie w kancelarii oraz departamencie prawnym może przynosić realne zyski
    Sebastian Zieliński - Prezes Kambit Sp. z o.o.
     
  • Bezpieczeństwo danych osobowych w systemach informatycznych
    Marta Kwiatkowska-Cylke - Adwokat - Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
     
  • Efektywne zarządzanie działem prawnym
    Mec. Artur Wierzbicki - Transgourmet Polska Sp. z o.o.
     
  • Zarządzanie dokumentacją spraw sądowych i korporacyjną
    Mec. Aldona Wnęk - Open Life TU Życie S.A.
     
  • Semantyczna analiza dokumentów prawnych (w procesach zarządzania dokumentacją prawną) na przykładzie integracji systemu neoKancelaria i neoCompliance
    Sebastian Kondracki - Prezes Zarządu SerwisPrawa.pl
     
Wsparcie merytoryczne

 

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w kolejnej edycji konferencji zapraszam do kontaktu z Organizatorem.


***Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Lokalizacja

Dago Centrum
Warszawa, ul. Rondo Onz 1
II piętro

SALA I + II

Program konferencji

9.00 - 9.35

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.35 - 9.40

Powitanie 
SuccessPoint Sp. z o.o.

9.40 - 10.10

Efektywne zarządzanie działem prawnym
Mec. Artur Wierzbicki - Transgourmet Polska Sp. z o.o.

10.10 - 10.20

Oczekuj więcej, osiągniesz więcej!
Marcin Szymankiewicz - Prezes ChromeCRM Sp. z o.o.

10.20 - 10.40

Wsparcie algorytmów sztucznej inteligencji w procesie zarządzania obiegiem dokumentów w kancelarii prawnej- na przykładzie innowacyjnego systemu CasuSoft
Marcin Ralcewicz - Prezes Zarządu nSolution sp. z o.o.

10.40 - 11.10

Zagrożenia bezpieczeństwa danych w kancelariach prawnych i metody zabezpieczenia się przed nimi
Łukasz Smacki – CEO w Sprawy

11.10 - 11.20

Prezentacja wystawców:
ChromeCRM, Sprawy, Astrafox, nSolution

11.20 - 11.40

Przerwa kawowa

11.40 - 12.10

Odpowiednie oprogramowanie w kancelarii oraz departamencie prawnym może przynosić realne zyski
Sebastian Zieliński - Prezes Kambit Sp. z o.o.

12.10 - 12.30

Obieg faktur od skanowania do raportowania
dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.

12.30 - 13.00

Bezpieczeństwo danych osobowych w systemach informatycznych
Marta Kwiatkowska-Cylke - Adwokat
Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp.k.

13.00- 13.15

Przerwa kawowa

13.15 - 13.45

Semantyczna analiza dokumentów prawnych (w procesach zarządzania dokumentacją prawną) na przykładzie integracji systemu neoKancelaria i neoCompliance
Sebastian Kondracki - Prezes Zarządu SerwisPrawa.pl

13.45 - 14.15

Zarządzanie dokumentacją spraw sądowych i korporacyjną
Mec. Aldona Wnęk - Open Life TU Życie S.A.

14.15- 14.30

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Partnerzy

Sprawy

Jedyny na świecie startup, oferujący przechowywanie danych w najbezpieczniejszym Data Center, ulokowanym w Zurychu, pokazuje jak efektywniej prowadzić nowoczesną kancelarię.
Dzięki ich systemowi, prawnicy w całej Polsce mogą zaoszczędzić do 8 godzin w miesiącu lub zwiększyć przychody nawet o 100%. Sprawy to profesjonalne narzędzie, które pomoże Wam zarządzać kancelarią w sposób bardziej zorganizowany, nowoczesny i przede wszystkim bezpieczny.

   

ASTRAFOX dostarcza usługi i rozwiązania biznesowe. Kluczowe obszary naszej działalności to:

  • Workflow (AMODIT),
  • Business Intelligence (Tableau, Alteryx)
  • rozwiązania ERP (Comarch ERPXL)
  • portale korporacyjne (SharePoint),
  • programowanie .NET (systemy pisane na zamówienie)
  • serwis IT (opieka nad infrastrukturą, sprzęt, oprogramowanie)
   

nSolution Sp. z o.o.  Producent i administrator Serwisu Informatycznego „Casusoft" wspierającego Zarządzanie Kancelarią Prawną z uwzględnieniem innowacyjnych algorytmów wspierających zarządzanie ryzyka w Kancelarii Prawnej. CasuSoft to nowoczesny system, który optymalizuje procesy związane z prowadzeniem kancelarii. W znacznym stopniu wpływa na poprawę i optymalizację organizacji pracy oraz jakości obsługi Klienta. Jednym z głównych założeń w trakcie budowy Systemu oraz obecnie w trakcie jego rozwoju jest szybki dostęp do danych przez wszystkie mobilne kanały dostępu (przeglądarka www, smartphone, tablet). Ponadto Administrator Systemu Spółka nSolution zintegrowała Casusoft z narzędziami wiodących producentów takich jak: Microsoft Outlook, Gmail, Onedrive, Apple.

Obecnie System Casusoft jest najszybszą platformą dedykowaną dla Kancelarii Prawnych - dotarcie do każdej niezbędnej informacji zajmie maksymalnie 3 s. 

   

 

ChromeCRM Sp. z o.o.

Na rynku rozwiązań dla kancelarii działamy od 20 lat. Posiadamy oddziały w Polsce, Norwegii i Szwecji. Wykonaliśmy 1000 wdrożeń, z których korzysta 8000 profesjonalistów.

Nasz nowoczesny system Advisor 247 umożliwia sprawne zarządzanie przebiegiem prowadzonych spraw, rejestrowanie i rozliczanie czasu pracy, fakturowanie oraz sprawne komunikowanie się i budowanie relacje z klientami.

Jest to system dla kancelarii nastawionych na rozwój, chcących iść z duchem czasu, dla których efektywność działań i procesów ma kluczowe znaczenie.

   

KAMBIT Sp. z o.o.

Od 2001 roku pracujemy w branży na styku prawa i IT. Oprócz praktycznego narzędzia oferujemy specjalistyczną wiedzę pomagającą w realizacji celów biznesowych. Rozumiemy zachodzące procesy i szybko definiujemy potrzeby. Wszystkich zaskakuje pozytywnie czas reakcji i szybkość dostarczania indywidualnych rozwiązań. Jesteśmy firmą, która dokonała najwięcej udanych wdrożeń aplikacji dedykowanych branży prawniczej i windykacyjnej

Koniecznymi warunkami stawianymi przez naszych klientów było:

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH podobnie jak w systemach bankowych, zabezpieczona  praca w środowisku przeglądarki internetowej.

SYSTEM OPERACYJNY -  Mac Os, Windows, Linux, Android

MIEJSCE INSTALACJI serwer lub chmura wskazane przez kancelarię (serwer wewnętrzny, serwer wewnętrzny +VPN, chmura - dowolny hostingodawca

MOBILNOŚĆ laptop, tablet, smartfon, integralność  z innymi systemami - np. SAP, Symfonia,  centrala telefoniczna, RAKS, systemy bankowości elektronicznej, itd.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnych firm i kancelarii staramy się elastycznie dopasowywać formę i zakres świadczonych usług do bieżących potrzeb, a także indywidualnych wymagań, nawet tych, które wykraczają poza standardy usług informatycznych dostępnych na rynku.

 

Prelegenci

Marta Kwiatkowska-Cylke

Adwokat. Kieruje pracą warszawskiego oddziału Kancelarii Lubasz i Wspólnicy.

Specjalizuje się w prawie gospodarczym, prowadzi obsługę prawną spółek wchodzących w skład grup kapitałowych z udziałem kapitału zagranicznego. Jej zainteresowania zawodowe obejmują kwestie związane z ochroną danych osobowych, prawem autorskim, a także prawem internetu i nowych technologii. Posiada również bogate doświadczenie w zakresie rynku nieruchomości, realizacji projektów inwestycyjnych, prowadzenia sporów sądowych i administracyjnych.

Ukończyła z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka Szkoły Prawa Niemieckiego i Europejskiego prowadzonej przez pracowników naukowych Friedrich-Wilhelm Rhein University of Bonn we współpracy z WPiA UW jak również Centrum Prawa Amerykańskiego współtworzonego przez WPiA UW oraz University of Florida - Fredric G. Levin College of Law. Ukończyła również podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Autorka publikacji zamieszczanych na Portalu ODO oraz Portalu Prawa IT, w których omawia zagadnienia związane z ochroną danych osobowych, własnością intelektualną oraz prawem internetu i nowych technologii.
 

Łukasz Smacki

CEO w firmie Sprawy, Prezes Zarządu Fundacji Startup Reactor.

Doktorant na Uniwersytecie Śląskim, startupowiec, działacz społeczny, naukowiec. Stworzył startup Sprawy, który w ciągu 3 lat stał się liderem na rynku oprogramowania do zarządzania kancelarią prawną w Polsce. Założył Fundację Startup Reactor, która zajmuje się promowaniem kultury startupowej wśród młodych ludzi, potencjalnych inwestorów i władz samorządowych. Jest autorem pierwszej na świecie komputerowej metody identyfikacji osób na podstawie odcisków ust wykorzystywanej do celów kryminalistycznych.

dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doktor nauk technicznych z zakresu informatyki. Od 1999 roku członek zarządu firmy Astrafox (dawniej Datacom Software). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT. Skutecznie łączy wiedzę techniczną (programowanie .NET, SQL, systemy CRM, SharePoint) z zainteresowaniami z obszaru sztucznej inteligencji i eksploracji tekstu (textmining). Jest zarejestrowanym ekspertem w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W wolnym czasie podróżuje, interesuje się również tańcem.

Marcin Ralcewicz Prezes Zarządu nSolution sp. z o.o. spółki zarządzającej Systemem Casusoft

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Posiada 11-letnie doświadczenie w branży IT. Współpracował z wieloma międzynarodowymi koncernami, takimi jak: Karcher, Heineken, Bridgestone, Müller, Accenture, IBM w zakresie zarządzania i implementacji SAP. Inicjator i autor innowacyjnego projektu informatycznego CasuSoft, systemu wspierającego zarządzanie kancelarią prawną.​

Prywatnie: Zapalony podróżnik, który motocyklem przejechał znaczną część Europy i Ameryki Południowej. 


Sebastian Zieliński Prezes Kambit Sp. z o.o.

Z 14 letnim doświadczeniem w łączeniu prawa, zarządzania i IT w podmiotach rozwijających się. Doradca wielu kancelarii ds. procedur, zarządzania i analityki biznesowej. Pełnił także funkcję menadżera Kancelarii pomagając w rozwinięciu linii biznesowych, dopasowując wewnętrzne i zewnętrzne systemy rozliczeń do wymogów rynkowych. Tworzył dla klientów call center, wspierał zarządzających sprzedażą. Pomagał przeprowadzać gruntowne zmiany organizacyjne podczas wdrażania nowych rozwiązań. Przez wiele lat współpracował z C.H. Beck oraz Wolters Kluwer Polska.

Obecnie wraz z zespołem Kambit specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań IT, tworząc dopasowane architektury oraz wspierając klientów kompleksowym konsultingiem.

Sebastian Kondracki

Pomysłodawca i współtwórca wielu nowatorskich projektów polskiego Internetu m.in.: systemu zarządzania wiedzą Pyton Enterprise, a także systemu dystrybucji prasy cyfrowej e-Kiosk.pl. Od 2010 roku jako członek zarządu SerwisPrawa.pl sp. z o.o. współtworzy i opiekuje się innowacyjnymi projektami w obszarze LegalTech/RegTech tj.: neoKancelaria - system wspierający zarządzanie kancelarią prawną, neoCompliance - system minimalizujący ryzyko niezgodności organizacji z obowiązującym prawem czy też regulacjami, neoLEX system informacji prawnej dla managerów i pracowników administracji (SerwisPrawa.pl wyróżniony w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE, inewestycja MCI Capital S.A.). Wydawca prawnych portali internetowych - flagowego SerwisPrawa.pl - a także innych specjalizowanych dla poszczególnych grup: sPrawnik.pl (studenci i aplikanci prawa), TwojBiznes24.pl (przedsiębiorcy). Autor ponad 150 artykułów na temat Internetu i programowania (CHIP, ComputerWorld, CHIP Special, Journal of Transdisciplinary Systems Science itp.). Pasjonat technologii, a zwłaszcza sztucznej inteligencji i jej wdrożeń w codziennej pracy prawników.Sebastian Kondracki jest także cenionym wykładowcą i trenerem zarządzania projektami IT w Wyższej Szkole Bankowej ,  Akademii Leona  Koźmińskiego oraz Octigo.pl.

Artur Wierzbicki Dyrektor Działu Prawnego, Transgourmet Polska Sp. z o.o. w Poznaniu

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu, Radca Prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem. Mediator. Od ponad 18 lat związany zawodowo z siecią handlową Transgourmet Polska Sp. z  o.o. (Selgros Cash & Carry) w Polsce jako jej główny prawnik wewnętrzny, zarządzający grupą prawników. Współpracuje z wieloma Kancelariami zewnętrznymi. Jest Przewodniczącym Zespołu Praw Człowieka i Wolności w OIRP w Poznaniu. Na arenie międzynarodowej aktywnie działa również w Federacji Adwokatur Europejskich (FBE) jako Przewodniczący  Komisji Praw Człowieka i Wolności - funkcjonującej w ramach tej Federacji, jest także członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Prawników (AEA-EAL). W zakresie wewnętrznej jak i zewnętrznej obsługi prawnej stawia na jakość, sprawność działania i zaangażowanie w każdy projekt. Jako praktyk zajmuje się zagadnieniami związanymi m.in. z inwestycjami, prawem pracy, prawem gospodarczym i handlowym, jak i wynikającymi z tego obszaru sporami sądowymi.

 

Poprzednie edycje

Konferencja „Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych” jest już VI edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi działom prawnym możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

I EDYCJA

II EDYCJA

III EDYCJA
IV EDYCJA

V EDYCJA

VI EDYCJA

 

Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:

 

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji, serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Współpraca partnerska:

tel. +48 725 792 690
e-mail: biuro@successpoint.pl

Patroni medialni

 
 
 
 

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:


tel. +48 725 792 690
e-mail: biuro@successpoint.pl