Dołącz do nas na FB

Dbałość o bezpieczeństwo organizacji i osób prywatnych jest w dzisiejszych czasach kwestią kluczową, zwłaszcza w obliczu wielu zagrożeń, z którymi można się spotkać na co dzień - od włamań i kradzieży, aż po cyberataki i wycieki poufnych danych. Konferencja SuccessPoint to kolejna już edycja wyjątkowego wydarzenia, na którym poruszone zostaną wszelkie aspekty dotyczące bezpieczeństwa. Spotkanie zrzesza ekspertów oraz specjalistów z tego zakresu. 
 

Jak co roku, tak i teraz zapraszamy wszystkich Państwa na kolejną 
XIV edycję 
 konferencji poświęconej bezpieczeństwu fizycznemu:

Bezpieczeństwo obiektów i obszarów - monitoring wizyjny,
kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń

17 października 2019 r. | Warszawa

 

Program konferencji będzie zawierał zarówno wykłady praktyków - ekspertów niezależnych, a także przedstawicieli firm, którzy zaprezentują Państwu najnowsze, a przed wszystkim skuteczne i sprawdzone systemy zabezpieczeń. To konferencja dedykowana wszystkim odpowiedzialnym za bezpieczeństwo, zarówno w prywatnych przedsiębiorstwach, jak i w instytucjach publicznych.

Patronat Honorowy:
 

 



 

 Partner Srebrny:

Partner:
   

Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

  • "Monitoring GPS, a przepisy RODO. Jak przetwarzać dane o lokalizacji?"
    Daria Sieradzka prawnik, Inspektor Ochrony Danych
     
  • "Wyzwania stawiane Systemowi Kontroli Dostępu w nowoczesnym obiekcie"
    Grzegorz Kosik – Channel Partner Manager, Nedap Security Management
    Błażej Ożga – rozwój kanałów wsparcia dla projektantów, architektów i konsultantów,
    Nedap Security Management
     
  • "Wprowadzenie do wymagań prawno-normatywnych w procesie szacowania
      ryzyka bezpieczeństwa obiektów"

    Andrzej Wójcik – Przewodniczący Polskiego Komitetu Normalizacyjnego 306 ds. Bezpieczeństwa
    Powszechnego i Ochrony Ludności, Rzeczoznawca Stowarzyszenia POLALARM
     
  • "Ludzie, zespół oraz wola walki... "
    ppłk rez. Andrzej Kruczyński – były oficer GROM, uczestnik działań specjalnych i misji
    zagranicznych.

 

Zagadnienia tematyczne konferencji:

1. Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony
   - telewizja przemysłowa, CCTV
   - IP kamery, IP video serwery
   - kamery termowizyjne
   - systemy detekcji video
   - cyfrowy zapis i archiwizacja obrazu
   - systemy sieciowe i cyfrowe do zarządzania zasobami, archiwami
   - techniki przesyłania obrazu
   - integracja i konwergencja
2. Systemy kontroli dostępu
   - systemy biometryczne
     (rozpoznawanie twarzy, technologia linii papilarnych, identyfikacja tęczówki, identyfikacja głosu)
   - systemy elektroniczne do drzwi i bram, domofony i wideofony, systemy identyfikacji, karty kodowe
   - elektroniczne systemy alarmowe i zabezpieczające
   - kontrola dostępu do budynków i urządzeń
   - systemy kontroli osobistej i kontroli bagażu
3. Mechaniczne systemy zabezpieczeń
   - zewnętrzne zabezpieczenia dostępu: bramki, szlabany, kołowrotki, ogrodzenia
4. Bezpieczeństwo przeciwpożarowe budynków (zabezpieczenia ochronne - czynne i bierne)

 

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup nowych produktów
  i technologii:  właściciele i zarządcy, administratorzy i najemcy powierzchni i budynków
  przemysłowych, handlowych, biurowych, administracyjnych, magazynowych, placówek
  medycznych, mieszkaniowych, instytucji kultury
- reprezentantów firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo  budynków i przynależnych
  obszarów,
- przedstawicieli sektora usług budowlanych, instalacyjnych, wykończeniowych,
- przedstawicieli administracji i służb odpowiedzialnych za infrastrukturę i zapewnienie bezpieczeństwa
  ludności.

Warunki udziału:

Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.

Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>> 
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT i posiadających rozwiązania / usługi z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


Patronat medialny:

 


***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Udział jest bezpłatny dla osób z grupy docelowej

Udział płatny dotyczy przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań
informatycznych oraz technologicznych (1000zł netto/os.)*

* Oświadczam, że przyjmuję wszystkie zobowiązania Zamawiającego, powstałe w wyniku niniejszego zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do dokonania przedpłaty za zamówione usługi na wskazany przez Organizatora rachunek bankowy SuccessPoint Sp. z o.o., nr: 43 1160 2202 0000 0001 8257 9735. Uczestnictwo w konferencji możliwe jest wyłącznie po uregulowaniu wszystkich zobowiązań finansowych wobec Organizatora, nie później niż na 7 dni przed wydarzeniem.

Rezygnacja z płatnych usług

W przypadku rezygnacji z zamówionych wcześniej usług w terminie do 5 dni przed dniem rozpoczęcia konferencji, uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. Jeżeli rezygnacja nastąpi w terminie późniejszym, uczestnik zobowiązany jest do uregulowania pełnej kwoty zamówienia.

Polityka prywatności: http://successpoint.pl/polityka_prywatnosci

* pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Partnerzy

 Nedap Security Management 
to  uznany lider w dziedzinie systemów bezpieczeństwa klasy high-end. Holenderska spółka założona w 1929 roku to organizacja wysoce innowacyjna i przedsiębiorcza.

Systemy firmy Nedap wykorzystywane są na różnych rynkach oferując użytkownikowi końcowemu kompleksowe rozwiązanie w kwestii bezpiecznej i niezawodnej identyfikacji. Możliwość integracji tych technologii zapewnia wysoki stopień elastyczności i wygody dla użytkownika. System zarządzania bezpieczeństwem AEOS Security Management firmy Nedap jest pierwszym systemem wprowadzającym rozwiązania zarządzania bezpieczeństwem opartym na protokole IP i uruchamianym internetowo.

 
   

 

Prelegenci

  Daria Sieradzka

Prawnik, certyfikowany audytor ISO 27001, 37001, doktorantka
w Instytucie Prawa Karnego UW
Specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych, prawie nowych technologii oraz prawie karnym. Prowadzi audyty, szkolenia
i opracowuje kompleksową dokumentację dla spółek z branży informatycznej, budowlanej i nieruchomości. Opiniuje technologie, procesy biznesowe i rozwiązania związane z ochroną lub przetwarzaniem danych. Posiada doświadczenie w zabezpieczaniu danych osobowych w jednostkach naukowych i  medycznych.

  Błażej Ożga

Czynnie działający w branży security od ponad 14 lat, nie tylko jako specjalista lecz również jako autor kilku innowacyjnych rozwiązań. W firmie Nedap Security Management odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce poprzez budowanie kanału wsparcia dla projektantów, architektów i konsultantów.

 
  Grzegorz Kosik

W firmie Nedap od 2015 roku, jako Channel Partner Manager odpowiada za zarządzanie oraz rozwój kanału partnerskiego. Przed dołączeniem do polskiego zespołu Nedap pracował w firmie Verint Systems, jako Regional Presales Manager wspierając klientów na rynku CEE. Od 15 lat związany z branżą IT oraz security, absolwent Informatyki oraz certyfikowany Project Manager.

 

 
Andrzej Wójcik

Doktor nauk wojskowych w specjalności bezpieczeństwo państwa (Akademia Obrony Narodowej - 1999); ekspert i konsultant w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i zabezpieczenia technicznego, ochrony informacji, polityki bezpieczeństwa, Przewodniczący Polskiego Komitetu Normalizacyjnego 306 ds. Bezpieczeństwa Powszechnego i Ochrony Ludności; Certyfikowany audytor wiodący IEC/ISO 27001  Zarządzania bezpieczeństwem informacji; Rzeczoznawca w zakresie zabezpieczenia technicznego osób i mienia Stowarzyszenia POLALARM; Ekspert Polskiej Izby Systemów Alarmowych w zakresie Bezpieczeństwa; Wykładowca na studiach podyplomowych w zakresie ochrony informacji, szacowania ryzyka, audytorów wewnętrznych bezpieczeństwa informacji, ochrony zasobów informacyjnych; Autor skryptów i publikacji branży zabezpieczenia, w tym  redaktor pisma branżowego Zabezpieczenia.
 

ppłk rez. Andrzej Kruczyński

Były oficer GROM, uczestnik działań specjalnych i misji zagranicznych. Wszechstronnie wyszkolony w zakresie operacji antyterrorystycznych oraz działań sił specjalnych. Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Zmechanizowanych we Wrocławiu, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Obrony Narodowej. Współpracował z najlepszymi jednostkami specjalnymi z całego świata. Kierownik ds. bezpieczeństwa oraz Szef bezpieczeństwa Stadionu Narodowego w Warszawie. Przygotowane przez niego programy szkoleniowe tworzą nowe standardy szkoleń z zakresu bezpieczeństwa. Współpracujący z nim Klienci mogą spojrzeć na swoją pracę z nowej perspektywy i realizować cele biznesowe wykorzystując najlepsze wzorce z różnych dziedzin życia. Współautor podręcznika dla szkół ponadpodstawowych  ,,Edukacja dla bezpieczeństwa" oraz książki  ,,Imprezy Masowe Organizacja Bezpieczeństwo dobre Praktyki".Od kilkunastu lat w biznesie jako: ekspert, trener, doradca, edukator do spraw bezpieczeństwa. Więcej na www.csat.pl oraz   www.fundacjaIBS.pl
   
   

 

Poprzednie edycje

Konferencja „Bezpieczeństwo obiektów - monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń” jest już VIII edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi tematyce BEZPIECZEŃSTWA możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

 

2010 2011 2012 2013 2014 2015 2015
2016 2017 2017 2018 2018 2019  

Podczas kolejnych edycji konferencji współpracowaliśmy z:

AXIS Communications
UNICARD S.A.
 
     

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zapraszam do kontaktu


Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
e-mail: biuro@successpoint.pl