Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Wraz z rozwojem kancelarii i działów prawnych rośnie zapotrzebowanie na specjalistyczne, nowatorskie rozwiązania IT dla tej branży. Prawnikom potrzebne są dedykowane kancelariom narzędzia informatyczne, które pomogą pozyskać klienta, utrzymać go oraz sprawnie zarządzać pracą prawników.


Czy innowacyjne technologie zapewniają przewagę konkurencyjną na rynku prawnym w Polsce?
Jak konkurują ze sobą kancelarie prawne?

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w XI edycji konferencji:

"Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych,
obieg dokumentów i zarządzanie sprawami"

 
Warszawa, dn. 16 października 2019 r.


 
                    

LOKALIZACJA:
Centrum konferencyjne Golden Floor Plaza
Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa

...

Parking podziemny płatny:
1 godz / 5 PLN brutto
doba / 50 PLN brutto
wjazd od ul. Nowogrodzkiej 80

 

 

Partnerzy
   
 

 


Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:

 

Tematyka konferencji:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji, digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet


Grupa docelowa:

- partnerzy zarządzający / dyrektorzy i kierownicy działów prawnych i kancelarii
- radcy prawni, prawnicy, adwokaci,
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi,
  kadrami, finansami


Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.
Wystarczy wypełnić
 formularz zgłoszeniowy>>>
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką
konferencji jest PŁATNE w wysokości 1000 PLN netto.

Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo
i zostań Partnerem wydarzenia!
Zapytaj Organizatora o szczegóły.

Patronat Medialny:


***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami  prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie  praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania  korzyści  majątkowych  bez zgody autora jest zabronione.

Oferta Partnerska

Partnerzy


Mecenas.iT - Od 2006r. specjalizujemy się w dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań IT (branża prawna, finansowa, zarządzanie nieruchomościami). Flagowym produktem dla prawników jest system Mecenas.iT, automatyzujący czynności, zwiększający kontrolę i komfort pracy, dodatkowo podnoszący bezpieczeństwo. Z naszych systemów korzysta ponad 21.000 osób. Łączymy 35-letnie doświadczenie, innowacyjność, bezpieczeństwo i najwyższą jakość. W 2012r. zostaliśmy Laureatem Rankingu Firm Rodzinnych, w 2017r. Gepardem Biznesu.

Link do www.Mecenas.iT 
 

 

ASTRAFOX - dostarcza usługi i rozwiązania biznesowe. Kluczowe obszary naszej działalności to:

  • Workflow (AMODIT),
  • Business Intelligence (Tableau, Alteryx),
  • rozwiązania ERP (Comarch ERPXL),
  • portale korporacyjne (SharePoint),
  • programowanie .NET (systemy pisane na zamówienie),
  • serwis IT (opieka nad infrastrukturą, sprzęt, oprogramowanie).
   
   

Poprzednie edycje

Konferencja „Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych” jest już XI edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi działom prawnym możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum>>

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

 

 I EDYCJA

II EDYCJA

III EDYCJA
IV EDYCJA

V EDYCJA

VI EDYCJA

VII EDYCJA
 
VIII EDYCJA IX EDYCJA

X EDYCJA
 
   

 

Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl