Dołącz do nas na FB


Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w XVII edycji ogólnopolskiej konferencji:


"Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb"
15 listopada 2017 r. | Warszawa
>>REJESTRACJA<<

Patronat Honorowy:

 

Proponowana tematyka konferencji:

I. Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków.
II. Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych.
III. Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu
     kryzysowym.
1. Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje.
2. Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji:
     A. Zdobywanie, przetwarzanie, przechowywanie i dystrybucja informacji o zagrożeniu:
         - technologia ICT w zarządzaniu kryzysowym - perspektywy i zagrożenia
         - zarządzanie pracą sieci teleinformatycznej
     B. Cyberbezpieczeństwo i ciągłość działania.

>>SZCZEGÓŁOWA TEMATYKA<<

 

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:
- kadrę zarządzającą: wszystkich poziomów administracji publicznej,  przedstawicieli centrów
  zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, specjalistów do
  zarządzania kryzysowego.
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej,
  Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej /Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej,
  Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby   odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych
  strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do
  wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR, służby
  ratownicze chemiczne, radiacyjne

 

>>POPRZEDNIE EDYCJE<<



Warunki udziału:

Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.
Wystarczy wypełnić
 formularz zgłoszeniowy >>>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Udział jest bezpłatny dla osób z grupy docelowej

Udział płatny dotyczy przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych
(1 000zł netto/os.)*

* Oświadczam, że przyjmuję wszystkie zobowiązania Zamawiającego, powstałe w wyniku niniejszego zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do dokonania przedpłaty za zamówione usługi na wskazany przez Organizatora rachunek bankowy SuccessPoint Sp. z o.o., nr: 43 1160 2202 0000 0001 8257 9735. Uczestnictwo w konferencji możliwe jest wyłącznie po uregulowaniu wszystkich zobowiązań finansowych wobec Organizatora, nie później niż na 7 dni przed wydarzeniem.

Rezygnacja z płatnych usług

W przypadku rezygnacji z zamówionych wcześniej usług w terminie do 5 dni przed dniem rozpoczęcia konferencji, uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. Jeżeli rezygnacja nastąpi w terminie późniejszym, uczestnik zobowiązany jest do uregulowania pełnej kwoty zamówienia.

Formularz fax do pobrania

Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SuccessPoint Sp. zo.o., Warszawa, ul. Barkocińska 6, danych zawartych w niniejszym formularzu zgłoszenia, w myśl przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w zakresie prowadzonej przez SuccessPoint Sp. z o.o. działalności gospodarczej (marketingowej) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz. U. nr 144, poz.1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która weszła w życie 10.03.2003 r.

Wyrażam również zgodę zgodę na umieszczenie danych w bazie adresowej SuccessPoint Sp. z o.o., zachowując prawo do ich wglądu, poprawiania lub usunięcia oraz na przekazanie danych teleadresowych partnerom / sponsorom konferencji / szkolenia.

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycje

Konferencje na temat zarządzania kryzysowego zawsze cieszyły się niezwykłym zainteresowaniem, czego potwierdzeniem była rosnąca z roku na rok liczba uczestników, wsparcie ze strony ważnych instytucji oraz ekspertów.

Dlatego też mieliśmy przyjemność zorganizowania do tej pory już jedenastu edycji konferencji na temat technologii wspierających reagowanie w sytuacjach kryzysowych oraz wspierających komunikację i kooperację służb.

Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!

I edycja II edycja III edycja IV edycja V edycja
VI edycja VII edycja VIII edycja IX edycja X edycja
XI edycja XII edycja XIII edycja XIV edycja XV edycja
XVI edycja        

 

Patroni Honorowi poprzednich edycji:

mon
   

Partnerzy poprzednich edycji:

Noidss Nowatel
UAV

Kontakt z organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl