Dołącz do nas na FB


Zapraszam do udziału w konferencji :

Bezpieczeństwo obiektów i obszarów - monitoring wizyjny,
kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń

dn. 4 października 2017 rok | Warszawa

>> Bezpłatna rejestracja <<

Podczas konferencji zdobędą Państwo wiedzę, która pozwoli na wybranie technologi
z zakresu bezpieczeństwa dostosowanej do potrzeb firmy oraz nakieruje na aspekty,
które trzeba brać pod uwagę podczas tego wyboru.

Spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu produktów uczestnicy spotkania wyłonią najlepszy.
Zwycięzcę konkursu nagrodzimy kryształową statuetką
'Master of Security 2017'

Patroni Honorowi:
     
 
Partner Platynowy
 
Partner Złoty                 Partner Srebrny              

   

       
Partner Brązowy               Partner Konferencji
   

 

W programie m.in.:

  • "Najnowsze technologie w systemach telewizji dozorowej"
    Łukasz Lik, Dyrektor Techniczny Hikvision Poland
     
  • "Sposoby skalowania systemów dozoru wizyjnego"
    Maciej Pietrzak - Sales Support Engineer, Dahua Technology Poland
     
  • "End-to-End Security - Zabezpieczenie Systemu Kontroli Dostępu przed cyberzagrożeniami"
    Anna Twardowska - Country Manager Poland, Nedap
     
  • "Rozwiązania QNAP w systemach monitoringu wizyjnego"
    Bartłomiej Stępień - Business Development Manager, Qnap Systems
     
  • "Jak zapewnić bezpieczeństwo obiektów i obszarów w kontekście sytuacji kryzysowych?"
    Sergiusz Parszowski - niezależny ekspert i doradca do spraw bezpieczeństwa
     
  • "Zabezpieczenia serwerowni i danych"
    Rafał Wyszewski - IT Director, Gourmet Foods Sp. z o.o.
     
  • "Zarządzanie bezpieczeństwem w obiekcie użyteczności publicznej - uwagi praktyczne"
    Artur Bogusz - Kierownik Działu Bezpieczeństwa, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
     
  • "Monitoring jako element działań antyfraudowych"
    Piotr Kiliszek - Dyrektor Biura Bezpieczeństwa, Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

 

 

Proponowana tematyka konferencji:


1. Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony
   - telewizja przemysłowa, CCTV
   - IP kamery, IP video serwery
   - kamery termowizyjne
   - systemy detekcji video
   - cyfrowy zapis i archiwizacja obrazu
   - systemy sieciowe i cyfrowe do zarządzania zasobami, archiwami
   - techniki przesyłania obrazu
   - integracja i konwergencja
2. Systemy kontroli dostępu
   - systemy biometryczne
     (rozpoznawanie twarzy, technologia linii papilarnych, identyfikacja tęczówki, identyfikacja głosu)
   - systemy elektroniczne do drzwi i bram, domofony i wideofony, systemy identyfikacji, karty kodowe
   - elektroniczne systemy alarmowe i zabezpieczające
   - kontrola dostępu do budynków i urządzeń
   - systemy kontroli osobistej i kontroli bagażu
3. Mechaniczne systemy zabezpieczeń
   - zewnętrzne zabezpieczenia dostępu: bramki, szlabany, kołowrotki, ogrodzenia
4. Bezpieczeństwo przeciwpożarowe budynków
 

Na konferencję zapraszamy:

- Kadrę średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup nowych
  produktów i technologii:  właścicieli i zarządców, administratorów i najemców powierzchni
  i budynków przemysłowych, handlowych, biurowych, administracyjnych, magazynowych,
  placówek medycznych, mieszkaniowych, instytucji kultury
- reprezentantów firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo  budynków i przynależnych
  obszarów,
- przedstawicieli sektora usług budowlanych, instalacyjnych, wykończeniowych,
- przedstawicieli administracji i służb odpowiedzialnych za infrastrukturę i zapewnienie bezpieczeństwa
  ludności.

 

Warunki udziału:

Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.
Rejestracja możliwa jest poprzez  formularz zgłoszeniowy >>>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania z powyższego zakresu
uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem/współpracą partnerską przy tym wydarzeniu to zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie
z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw  autorskich, kopiowanie, powielanie oraz
wykorzystywanie całości lub  elementów w  celach czerpania korzyści  majątkowych bez zgody autora
jest zabronione.

 
 

Udział jest bezpłatny dla osób z grupy docelowej

Udział płatny dotyczy przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych
(1 000zł netto/os.)*

* Oświadczam, że przyjmuję wszystkie zobowiązania Zamawiającego, powstałe w wyniku niniejszego zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do dokonania przedpłaty za zamówione usługi na wskazany przez Organizatora rachunek bankowy SuccessPoint Sp. z o.o., nr: 43 1160 2202 0000 0001 8257 9735. Uczestnictwo w konferencji możliwe jest wyłącznie po uregulowaniu wszystkich zobowiązań finansowych wobec Organizatora, nie później niż na 7 dni przed wydarzeniem.

Rezygnacja z płatnych usług

W przypadku rezygnacji z zamówionych wcześniej usług w terminie do 5 dni przed dniem rozpoczęcia konferencji, uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. Jeżeli rezygnacja nastąpi w terminie późniejszym, uczestnik zobowiązany jest do uregulowania pełnej kwoty zamówienia.

Formularz fax do pobrania

Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SuccessPoint Sp. zo.o., Warszawa, ul. Barkocińska 6, danych zawartych w niniejszym formularzu zgłoszenia, w myśl przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w zakresie prowadzonej przez SuccessPoint Sp. z o.o. działalności gospodarczej (marketingowej) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz. U. nr 144, poz.1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która weszła w życie 10.03.2003 r.

Wyrażam również zgodę zgodę na umieszczenie danych w bazie adresowej SuccessPoint Sp. z o.o., zachowując prawo do ich wglądu, poprawiania lub usunięcia oraz na przekazanie danych teleadresowych partnerom / sponsorom konferencji / szkolenia.

Lokalizacja

 

Novotel Warszawa Airport

02-134 Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1

Sala Żwirko

 

Program konferencji

8.30-9.10

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.10 - 9.20

Powitanie i wprowadzenie
Katarzyna Brejnakowska - SuccessPoint Sp. z o.o.

9.20 - 9.50

"Jak zapewnić bezpieczeństwo obiektów i obszarów w kontekście sytuacji kryzysowych?"
Sergiusz Parszowski - niezależny ekspert i doradca do spraw bezpieczeństwa

9.50 - 10.20

"Najnowsze technologie w systemach telewizji dozorowej"
Łukasz Lik, Dyrektor Techniczny Hikvision Poland

10.20 - 11.05

"Sposoby skalowania systemów dozoru wizyjnego"
Maciej Pietrzak - Sales Support Engineer, Dahua Technology Poland

11.05 - 11.35

"End-to-End Security – Zabezpieczenie Systemu Kontroli Dostępu przed cyberzagrożeniami"
Anna Twardowska - Country Manager Poland, Nedap

11.35 - 11.50

Prezentacja wystawców: HIKVISION POLAND Sp. z o.o. , Dahua Technology Poland Sp. z o.o., Nedap Security Management,
QNAP Systems, Inc., DFE Security Sp. z o.o.

11.50 - 12.20

Przerwa kawowa

12.20 - 12.50

"Rozwiązania QNAP w systemach monitoringu wizyjnego"
Bartłomiej Stępień - Business Development Manager, Qnap Systems

12.50 - 13.20

"Najnowsze technologie w systemach telewizji dozorowej"
Łukasz Lik, Dyrektor Techniczny Hikvision Poland

13.20 - 13.40

"Zabezpieczenia serwerowni i danych"
Rafał Wyszewski - IT Director, Gourmet Foods Sp. z o.o.

13.40 - 14.00

"Praktyczne zastosowanie zabezpieczeń technicznych typu bramki, furty, śluzy i blokady antyterrorystyczne w obiektach chronionych."
Maciej Medyński  - Project Manager, DFES Security

14.00 - 14.20

Przerwa kawowa

14.20 - 14.40

"Monitoring jako element działań antyfraudowych"
Piotr Kiliszek - Dyrektor Biura Bezpieczeństwa, Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.

14.40 - 15.00 "Zarządzanie bezpieczeństwem w obiekcie użyteczności publicznej – uwagi praktyczne"
Artur Bogusz - Kierownik Działu Bezpieczeństwa, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
15.00 - 15.20 Rozstrzygnięcie  konkursu  'Master of Security 2017'
Podsumowanie i zakończenie konferencji

Partnerzy