W dniu 16 czerwca w Centrum Biznesowym Ogrodowa 58 w Warszawie
odbyła się pierwsza edycja konferencji
Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta
Temat mobilnych systemów i narzędzi z roku na rok nabiera na aktualności i staje się proprytetem dla osób pracujących w terenie.
Patronami Honorowymi wydarzenia zostali Polska Izba Handlu, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Śląskie Towarzystwo Marketingowe oraz Menedżerowie Kultury. Mieliśmy okazję gościć wybitne grono ekspertów oraz licznie zgromadzonych uczestników, do których należeli przedstawiciele kadry zarządzającej, dyrektorzy, kierownicy i specjaliści wszystkich branż. Spotkanie odbyło się również dzięki Partnerom konferencji, firmom:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Patronat Honorowy | |||
![]() |
![]() |
![]() |
W dniu konferencji mogliśmy wysłuchać wykładów, które przybliżyły nas do świata mobile. Mam nadzieję, że prezentacje, które zostały udostępnione uczestnikom pozwolą rozwiać wątpliwości i pytania związane z zastowaniem systemów.
Konferencję rozpoczął Pan Wiesław Bełz przedstawiciel Śląskiego Towarzystawa Marketingowego i opowiedział jak jesteśmy zafascynowani wszechdostępnością, ogromnymi zasięgami przekazów, ich wejściem w sfery w jakich nigdy wcześniej nie istniały. Koleje wystąpienie należało do Pana Sławomira Kobus z firmy
F-Secure. Jest rzeczą oczywistą, że zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego pracowników, którzy spędzają większość czasu poza siedzibą firmy to bardzo duże wyzwanie stojące przed działem IT. Prezentacja skupiała się na tym, jak odpowiednio chronić dane przechowywane na komputerach PC i urządzeniach mobilnych za pomocą prostych i elastycznych w zarządzaniu rozwiązań dostępnych w katalogu F-Secure.
Po przerwie i rozmowach z przedstawicielami Banku Citi Handlowy powróciliśmy do kolejnej sesji. Głos zabrał Pan Wojciech Gargul z firmy Innergo Systems
i przedstawił temat rozwiązania Apple dla biznesu, które całkowicie odmienią sposób w jaki pracujemy. Po zakończonym wykładzie o swoich rozważanaich na temat mobilnej (r)ewolucji opowiedział Pan Piotr Haladus - Groupon z tematem "Bądź Mobilny albo zgiń – klucz do sukcesu w m-commerce" - zakończenie tematu podsumował film a po nim gromkie brawa. Kolejne wystąpienie należało do Pana Jarzego Sapieżko reprezentującego firmę Merinosoft, który poruszył zagadanienia systemu mobilnego w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług.
Przyszedł czas na ostatanie wykłady, które poprowadzili:
Łukasz Jasiński z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń). Wystąpienie przedstawiało problem występowania asymetrii informacji jako rzekomego dowodu na zawodność rynku. Analiza została dokonana z perspektywy Austriackiej Szkoły Ekonomii.
Piotr Myszewski z Uniqa Towarzystwo Ubezpieczeń SA Pan Piotr opowiadał jakie zmiany w organizacji wymusza wdrożenie narzędzi informatycznych wspierających procesy zarządcze.
Wsparcie merytoryczne | |||
![]() |
![]() |
![]() |
Chcemy podziękować wszystkim obecnym na konferencji, ekspertom, Patronom oraz Partnerom. Mamy nadzieję, że niedługo znów będziemy mieli okazję się spotkać przy kolejnej edycji konferencji:
Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu i widzimy się już w kwietniu.
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Program konferencji
9.20-9.50 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.50 - 10.00 |
Powitanie i wprowadzenie |
10.00 - 10.30 |
Obsługa klienta w dobie zdalności i mobilności. |
10.30 - 11.00 |
Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure |
11.00 - 11.10 |
Prezentacja wystawców: F-Secure Sp. z o.o., Bank Handlowy w Warszawie |
11.10 - 11.40 |
Przerwa kawowa |
11.40 - 12.00 |
Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy Innergo Systems Sp. z o.o. |
12.00 - 12.30 |
Bądź Mobilny albo zgiń – klucz do sukcesu w m-commerce - Piotr Haladus, Chief Sales Officer Groupon Sp. z o.o. |
12.30 - 13.00 |
System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży Merinosoft Sp. z o.o. |
13.00 - 13.20 |
Przerwa kawowa |
13.20 - 13.50 |
Rynek a asymetria informacji - Łukasz Jasiński, Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń) |
13.50 - 14.20 |
Praktyczne wykorzystanie narzędzi IT do zwiększenia sprzedaży - Andrzej Cichocki Ambasador Marki Berg System |
14.20 - 14.50 |
Współpraca z rynkiem agencyjnym - technologia czy organizacja - Piotr Myszewski Dyrektor Regionu Uniqa Towarzystwo Ubezpieczeń SA |
14.50-15.10 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Lokalizacja
Centrum Biznesowe Ogrodowa Sala Londyn (4 piętro) ul. Ogrodowa 58 (wejście B) |
![]() |
Prelegenci
Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej. Od początku swojej kariery związany z branżą bezpieczeństwa informatycznego. Przed dołączeniem do F-Secure pracował w firmach Fontex i Safe Computing. F-Secure jest od 2006 roku i był drugą osobą zatrudnioną w polskim biurze firmy. Początkowo zajmował stanowisko Sales Engineera, by w 2009 roku objąć funkcję Channel Sales Managera. W firmie odpowiada za rozwój kanału resellerskiego i merytoryczne doradztwo w kluczowych projektach. |
|
![]() |
Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży Merinosoft Sp. z o.o. 20 lat doświadczenia w zakresie efektywnego zarządzania zespołami sprzedażowymi w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji, budowaniu i rozwoju struktur sprzedaży, opracowywaniu strategii sprzedażowych, oraz zarządzaniu sprzedażą. Absolwent Politechniki Białostockiej od 5 lat związany z Merinosoft Sp. z o.o., wcześniej pracował w strukturach działu sprzedaży firm Herbapol – Lublin S.A., LU Polska S.A., Kraft Foods Polska S.A. (obecnie Mondelez Polska S.A.). |
![]() |
Wojciech Gargul Kierownik Handlowy / PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH Innergo Systems Sp. z o.o. |
![]() |
Piotr Haładus, Chief Sales Officer w Groupon Polska Sp. z .o.o. W Groupon Polska od 2013 roku, gdzie na początku był odpowiedzialny za rozwój linii biznesowej Groupon Travel, czyli ofert turystycznych w regonie CEE, następnie we Francji a później w regionie EMEA, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój projektu wymiany ofert między podległymi krajami. Wcześniej pracował w TUI Poland, gdzie pełnił m.in. funkcje Dyrektora Marketingu i e-Commerce oraz Dyrektora Marketingu i Sprzedaży. W latach 2003-2008 związany z American Institute For Foreign Study, gdzie odpowiadał za sprzedaż i marketing programów wymiany kulturowej między Europą i Stanami Zjednoczonymi na rynkach Europu Środkowej i Wschodniej. Piotr Haładus studiował ekonomię na Uniwersytecie Opolskim. Pasjonuje się marketingiem i rozwojem technik sprzedażowych. Po pracy stara się spędzać jak najwięcej czasu z rodziną. Ma 35 lat, jest żonaty i ma dwóch synów. Do jego obowiązków w Groupon Polska należy obecnie m.in. zarządzanie zespołami sprzedaży i rozwój na podległych mu rynkach lokalnych oraz pozyskiwanie kluczowych partnerów biznesowych. |
![]() |
Wiesław Bełz Śląskie Towarzystwo Marketingowe |
![]() |
Łukasz Jasiński Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Absolwent wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Obecnie doktorant na kierunku ekonomicznym UMCS, zakład ubezpieczeń. Zainteresowania naukowe: ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia zdrowotne, "Austriacka Szkoła Ekonomii". Od 2011 r. pracownik działu sprzedaży Allianz Polska S.A. |
![]() |
Piotr Myszewski – Dyrektor Regionalny UNIQA T.U. S.A. i UNIQA T.U. n. Ż. S.A. Z branżą ubezpieczeniową związany od 1999 roku. Główna domena zainteresowań zawodowych to wszelkie aspekty współpracy z rynkiem agencyjnym, a także zarządzanie strukturami sprzedaży po stronie zakładu ubezpieczeń. Związany wcześniej z T.U. Ergo Hestia S.A. – Zastępca Dyrektora Biura Sprzedaży oraz Generali T.U. S.A. i Generali T.U. n. Ż. S.A – Dyrektor Oddziału. Przez kilka lat prowadzący własną działalność i biorący udział w projektach, w obszarze branży ubezpieczeniowej realizowanych min. na Ukrainie. Od trzech lat związany z UNIQA. |
Partnerzy
![]() |
F-Secure F-Secure jest fińską firmą zajmującą się ochroną prywatności i danych w Internecie. Od ponad 25 lat milionom ludzi na całym świecie dajemy możliwość surfowania po Internecie, przechowywania swoich plików i dzielenia się nimi bez obawy o zagrożenia online. Jesteśmy tu, by walczyć o wolność w Internecie. Jako jedyny producent otrzymaliśmy nagrodę Best Protection od niezależnego instytutu AV-Test cztery lata z rzędu, ostatnią w lutym 2015. F-Secure jest spółką notowaną na helsińskiej giełdzie papierów wartościowych. |
![]() |
MERINOSOFT Sp. z o.o. Już od ponad 25 lat tworzymy rozwiązania IT dla biznesu. Nasze doświadczenie i indywidualne podejście do każdego klienta zaowocowały współpracą z wieloma instytucjami i firmami z całej Polski. Naszym czołowym produktem jest XEMI – wielomodułowy system klasy ERP. Specjalizujemy się także w projektowaniu biznesowych aplikacji mobilnych (XEMI Sales Force, XEMI CRM/Serwis,…). Jako autor i dostawca posiadamy pełne prawa autorskie, a co za tym idzie możliwość modyfikacji i rozwoju systemu. Nasi klienci mają dostęp do szeregu usług dodatkowych (infrastruktura, outsourcing i serwis). |
![]() |
Innergo Systems Sp. z o.o. Integrator i dostawca usług ICT. Nasz zespół tworzą profesjonaliści, zajmujący się projektowaniem, wdrażaniem oraz obsługą systemów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Pomagamy sprostać wyzwaniom, jakimi są wydajność, mobilność, efektywność i bezpieczeństwo. Naszą wiedzę i doświadczenie przekładamy na sprawną i fachową realizację powierzonych zadań. Działamy w obszarach obejmujących systemy komunikacyjne, rozwiązania mobilne, sieciowe, systemy przetwarzania danych oraz infrastrukturę Data Center. Korzystamy z rozwiązań i potencjału technologicznego największych światowych producentów. |
![]() |
Bank Handlowy Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów. Citi Handlowy powstał z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. - najstarszego komercyjnego banku w Polsce i Citibank (Poland) S.A. W naszej szerokiej ofercie skierowanej zarówno do Klientów instytucjonalnych, jak i indywidualnych, znajdziecie Państwo: |
![]() |
Groupon Sp. z o.o. Firma została założona przez Andrew Masona w 2000 roku w Chicago, kiedy to pomysłodawca chciał kupić tanią pizzę i wynegocjował tańszą cenę, dzięki temu, że zamówił ją hurtowo dla kolegów z akademika. Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Groupon ze startupu działającego na zasadzie zakupów grupowych przekształcił się w dojrzałą firmę e-commerce, która stała się największą na świecie platformą usług i produktów w internecie. W Polsce obecny jest od 2012. |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl