Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia
17 lutego 2015r. | Warszawa
Na zorganizowanej przez nas konferencji, która odbyła się 17 lutego br. w Warszawie staraliśmy się pokazać i zaprezentować poprzez naszych partnerów bogactwo szeroko rozumianej komunikacji.
Efektywna komunikacja to podstawa dobrego zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od jego wielkości. Ma ona istotny wpływ na kulturę organizacji i to staraliśmy się przekazać naszym gościom spotkania.
Konferencję rozpoczął Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl i poruszył kilka szczegółowych zagadnień dotyczących techniki dekompozycji komunikacji wewnętrznej, płaszczyzny zarządzania komunikacją, intranetem i wiedzą. Mieliśmy okazję poznać cykl rozwoju intranetu i zastanowić się czy już żyjemy w erze Intranet 3.0. Dalszy wykład poprowadził Pan Marek Jurkiewicz General Manager serwisu infoPraca.pl z myślą przewodnią ,,Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny”.
Podczas przerwy mieliśmy możliwość rozmowy z przedstawicielami firmy Materna Communications Sp. z o.o. Pani Magdalena wspólnie z Panem Grzegorzem w ciekawy sposób opowiadali o platformie komunikacyjnej eProfi. Pytań nie było końca a wykłady potrzebują słuchaczy.
Po zebraniu wszystkich gości swój wykład rozpoczął Pan Arkadiusz Gos z firmy Partnerskiej KanBo Ewangelista. Mogliśmy poznać model pracy w środowisku opartym o otwartą komunikację oraz jak świadomie i sprawnie zarządządzać czasem, zadaniami i projektami. Nastepnie głos zabrał Pan Grzegorz Góralczyk - Prezes Zarządu SQM Digital Signage Partner konferncji i zaprezentował temat: Technologie Digital Signage w komunikacji wewnętrznej – jak zbudować kanał telewizji korporacyjnej w dużym i małym przedsiębiorstwie. Kolejny wykład poprowadziła Pani Katarzyna Saja współwłaściciel Sparta Academy z interesującym tematem: Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej. Do tej pory mam w głowie zdanie: „Nigdy nie jestem pewien tego, co powiedziałem, dopóki nie usłyszę odpowiedzi”
Przyszedł czas aby kolejni eksperci mogli przygotowac się do wystąpiania a w tym czasie mogliśmy napisć się kawy i zadać pytania naszym Partnerom. Jak słuchamy o kumunikacji to nie dziwię się, że rozmów nie było końca.
Końca nie wiedać bo następny wykład przed nami. Pan Marcin Sosnowski Ekspert Branży Call Center - Call Center Traning / Sale’Sense Institute opowiedział o komunikacji na miarę przyszłości tj. jest ewolucji i modelach. Przecież sprawna wymiana informacji jest podstawą sukcesu ... - i tak twierdzi nasz kolejny ekspert Pan Grzegorz Frątczak Projektant Czasu - CEO Solutions. Posłuchaliśmy jak odzyskać czas, zachowując przy tym wysoką jakość i szybkość komunikacji.
Dziękujemy za przybycie wszystkim gościom i zapraszamy do udziału w kolejnych wydarzeniach organizowanych przez firmę SuccessPoint.
Bardzo serdecznie dziękujemy również:
Partnerzy konferencji: | |||
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wystawca |
![]() |
Współpraca merytoryczna | |||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Program konferencji
9.00-9.25 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.25-9.30 |
Powitanie i wprowadzenie |
Agnieszka Zając - SuccessPoint Sp. z o.o. |
|
9.30-10.00 |
Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime - techniki dekompozycji komunikacji wewnętrznej |
Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl |
|
10.00-10.30 | Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji |
Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o |
|
10.30-10.35 | Prezentacja wystawcy: Materna Communications Sp. z o.o. |
10.35-11.00 | Przerwa kawowa | Networking |
11.00-11.30 |
KanBo – Sprawna komunikacja, wydajna organizacja pracy i zarządzanie zadaniami w rozproszonej organizacji - model pracy w środowisku opartym o otwartą komunikację |
Arkadiusz Gos - KanBo Ewangelista |
|
11.30-11.45 | Technologie Digital Signage w komunikacji wewnętrznej – jak zbudować kanał telewizji korporacyjnej w dużym i małym przedsiębiorstwie |
Grzegorz Góralczyk - Prezes Zarządu - SQM Digital Signage |
|
11.45-12.15 |
Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej |
Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy |
|
12.15-12.30 |
Przerwa kawowa | Networking |
12.30-13.00 |
Komunikacja na miarę przyszłości - Call Center III generacji |
Marcin Sosnowski - Ekspert Branży Call Center - Call Center Traning / Sale’Sense Institute |
|
13.00-13.30 |
5 zasad komunikacji w firmie, by odzyskać 40% czasu Brak firmowych zasad polityki komunikacyjnej, przy jednoczesnym natłoku rozmów, spotkań, setek maili, telefonów itd., powoduje, że pracownik traci aż 40% swojego czasu w pracy! A przecież sprawna wymiana informacji jest podstawą sukcesu ... |
Grzegorz Frątczak Projektant Czasu - CEO Solutions |
|
13.30-14.00 |
Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji |
Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl | |
14.00-14.20 |
Sesja pytań i odpowiedzi |
Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem.
Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji
Prelegenci
![]() |
Katarzyna Saja Współwłaściciel marek: Specjalista w obszarze obsługi klienta, sprzedaży oraz organizacji pracy i zarządzania sobą w czasie. Pasjonatka komunikacji i inteligencji emocjonalnej. Swoje doświadczenia zawdzięcza pracy w radiu, agencji reklamowej, usługach szkoleniowych i edukacyjnych. Organizator wyprawy na Saharę 2016. Prywatnie pasjonatka lotnictwa. Na co dzień trenuje Cross Combat oraz filipińskie sztuki walki Balintawak. |
![]() |
Marek Jurkiewicz Odznaczony przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego we wrześniu 2014 roku Brązowym Krzyżem Zasługi za działalność na rzecz budowania społeczeństwa obywatelskiego. |
![]() |
Katarzyna Gajda Kierownik Zespołu Marketingu i PR w agencji komunikacyjnej - REDWOOD. Posiada doświadczenie w zakresie marketingu i komunikacji oraz zarządzania. Wcześniej związana ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych, gdzie podejmowała działania w obszarze public relations oraz investor relations w zakresie projektowania, implementowania strategii i budowania kanałów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. W 2012 Partner w IGLS S.A., potem manager w agencji eventowej Preria, następnie Kierownik Zespołu Marketingu i PR w PROFESCAPITAL. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. |
![]() |
Aleksander Sala Wydawca Portalu Intranety.pl – pierwszego portalu komunikacji wewnętrznej intranetów i Digital Workplace, dyrektor generalny INTERNALE – konkursu na najlepszy intranet i komunikację wewnętrzną w Polsce, Prezes Zarządu KOLIBRO – Internal Business Apps, dyrektor programowy EICIM – European Internal Communication & Intranet Meeting, juror konkursu Szpalty Roku, ekspert w obszarze audytu komunikacyjnego i wdrożeń Intranetów, współautor pierwszej polskiej książki o Intranetach w komunikacji wewnętrznej i zarządzaniu wiedzą, od 15 lat zajmuje się komunikacją wewnętrzną i intranetami, brał udział w ponad 100-stu projektach optymalizacji komunikacji wewnętrznej i zarządzania w Polsce i Europie, prekursor wdrożeń systemów komunikacji wewnętrznej i realizacji audytu komunikacyjnego w Polsce |
![]() |
Marcin Sosnowski |
![]() |
Grzegorz Frątczak Doświadczony coach i trener biznesu, menedżer z dyplomem MBA. |
![]() |
Arkadiusz Gos Arek jest częstym prelegentem na konferencjach poświęconych metodyce zarządzania informacją. W ciągu ostatnich lat współpracował przy tworzeniu narzędzi wspierających organizację pracy, oraz służących do zarządzania informacją. Najbardziej znane to: Jego pasją jest przenoszenie korzyści z trendów internetowych do biznesu. Główne zadania jakie towarzyszą jego codziennej pracy to: komunikowanie pomiędzy światem wymagań klientów, a zespołami IT realizującymi projekty, oraz wprowadzanie użytkowników do środowiska KanBo. Lubi czytać biografie znanych ludzi, oraz książki z pogranicza biznesu i psychologii. |
![]() |
Grzegorz Góralczyk Prezes Zarządu SQM Digital Signage, która specjalizuje się w budowaniu nowoczesnych systemów komunikacji multimedialnej. Jest specjalistą w dziedzinie strategii komunikacji na nośnikach typu Digital Signage. Przez kilka lat związany był z jedną z wiodących agencji reklamowych, obecnie realizuje projekty wdrożeniowe i consultingowe. Jest współtwórcą systemów multimedialnych dla takich marek jak Clear Channel, Empik, PZU, Oriflame, Veolia, Bank BPH. |
Partnerzy konferencji
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl