Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia 

17 lutego 2015r. | Warszawa

Na zorganizowanej przez nas konferencji, która odbyła się 17 lutego br. w Warszawie staraliśmy się pokazać i zaprezentować poprzez naszych partnerów bogactwo szeroko rozumianej komunikacji.

Efektywna komunikacja to podstawa dobrego zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od jego wielkości. Ma ona istotny wpływ na kulturę organizacji i to staraliśmy się przekazać naszym gościom spotkania.

Konferencję rozpoczął Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl i poruszył kilka szczegółowych zagadnień dotyczących techniki dekompozycji komunikacji wewnętrznej, płaszczyzny zarządzania komunikacją, intranetem i wiedzą. Mieliśmy okazję poznać cykl rozwoju intranetu i zastanowić się czy już żyjemy w erze Intranet 3.0. Dalszy wykład poprowadził Pan Marek Jurkiewicz General Manager serwisu infoPraca.pl z myślą przewodnią ,,Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny”.

Podczas przerwy mieliśmy możliwość rozmowy z przedstawicielami firmy Materna Communications Sp. z o.o. Pani Magdalena wspólnie z Panem Grzegorzem w ciekawy sposób opowiadali o platformie komunikacyjnej eProfi. Pytań nie było końca a wykłady potrzebują słuchaczy.

Po zebraniu wszystkich gości swój wykład rozpoczął Pan Arkadiusz Gos z firmy Partnerskiej KanBo Ewangelista. Mogliśmy poznać model pracy w środowisku opartym o otwartą komunikację oraz jak świadomie i sprawnie zarządządzać czasem, zadaniami i projektami. Nastepnie głos zabrał Pan Grzegorz Góralczyk - Prezes Zarządu SQM Digital Signage Partner konferncji i zaprezentował temat: Technologie Digital Signage w komunikacji wewnętrznej – jak zbudować kanał telewizji korporacyjnej w dużym i małym przedsiębiorstwie. Kolejny wykład poprowadziła Pani Katarzyna Saja współwłaściciel Sparta Academy z interesującym tematem: Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej. Do tej pory mam w głowie zdanie:  „Nigdy nie jestem pewien tego, co powiedziałem, dopóki nie usłyszę odpowiedzi”

Przyszedł czas aby kolejni eksperci mogli przygotowac się do wystąpiania a w tym czasie mogliśmy napisć się kawy i zadać pytania naszym Partnerom. Jak słuchamy o kumunikacji to nie dziwię się, że rozmów nie było końca.

Końca nie wiedać bo następny wykład przed nami. Pan Marcin Sosnowski Ekspert Branży Call Center - Call Center Traning / Sale’Sense Institute opowiedział o komunikacji na miarę przyszłości tj. jest ewolucji i modelach. Przecież sprawna wymiana informacji jest podstawą sukcesu ... - i tak twierdzi nasz kolejny ekspert Pan Grzegorz Frątczak Projektant Czasu - CEO Solutions. Posłuchaliśmy jak odzyskać czas, zachowując przy tym wysoką jakość i szybkość komunikacji.

Dziękujemy za przybycie wszystkim gościom i zapraszamy do udziału w kolejnych wydarzeniach organizowanych przez firmę SuccessPoint.

Bardzo serdecznie dziękujemy również:

Partnerzy konferencji:
   

 

Wystawca
Współpraca merytoryczna
   
       

 

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Program konferencji

9.00-9.25

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.25-9.30

Powitanie i wprowadzenie

Agnieszka Zając - SuccessPoint Sp. z o.o.

9.30-10.00

Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

- techniki dekompozycji komunikacji wewnętrznej
- płaszczyzny zarządzania komunikacją, intranetem i wiedzą
- cykl rozwoju intranetu
- Digital Wolkplace – czy już żyjemy w erze Intranet 3.0?

Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl

10.00-10.30 Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji

Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o

10.30-10.35 Prezentacja wystawcy: Materna Communications Sp. z o.o.
10.35-11.00 Przerwa kawowa | Networking
11.00-11.30

KanBo – Sprawna komunikacja, wydajna organizacja pracy i zarządzanie zadaniami w rozproszonej organizacji

- model pracy w środowisku opartym o otwartą komunikację
- świadome i sprawne zarządządzanie czasem, zadaniami i projektami
- praca, w rozproszonym zespole projektowym w czasie rzeczywistym i tak, jakby wszyscy byli obok siebie.
- dokumenty, komunikacja i codzienne zadania, w kontekście unikania złej wielozadaniowości

Arkadiusz Gos - KanBo Ewangelista

11.30-11.45 Technologie Digital Signage w komunikacji wewnętrznej – jak zbudować kanał telewizji korporacyjnej w dużym i małym przedsiębiorstwie

Grzegorz Góralczyk - Prezes Zarządu - SQM Digital Signage

11.45-12.15

Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
Ludzie nie kupują samochodu, tylko prestiż. Tak samo nie kupują domu tylko marzenia. Kupują rozwiązania i korzyści. – Jak się komunikować, aby wygrać w rozmowach handlowych? Odpowiedź na moim wykładzie

PS. Przed wykładem zastanówcie się nad tym zdaniem:  „Nigdy nie jestem pewien tego, co powiedziałem, dopóki nie usłyszę odpowiedzi”

Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy

12.15-12.30

Przerwa kawowa | Networking

12.30-13.00

Komunikacja na miarę przyszłości - Call Center III generacji
- definicja contact center III generacji
- ewolucja funkcjonalności contact center
- modele współpracy call center z klientami
- kluczowe procesy w cc a budowanie relacji z klientami

Marcin Sosnowski - Ekspert Branży Call Center - Call Center Traning / Sale’Sense Institute

13.00-13.30

5 zasad komunikacji w firmie, by odzyskać 40% czasu

Brak firmowych zasad polityki komunikacyjnej, przy jednoczesnym natłoku rozmów, spotkań, setek maili, telefonów itd., powoduje, że pracownik traci aż 40% swojego czasu w pracy! A przecież sprawna wymiana informacji jest podstawą sukcesu ...
Jak odzyskać ten czas, zachowując przy tym wysoką jakość i szybkość komunikacji? Zrobisz to dzięki 5 efektywnym strategiom komunikacyjnym, zaprezentowanym podczas tego wykładu.

Grzegorz Frątczak Projektant Czasu - CEO Solutions

13.30-14.00

Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji

Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl
14.00-14.20

Sesja pytań i odpowiedzi
Podsumowanie i zakończenie konferencji

Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem.
Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji

Lokalizacja

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych

SALA H

ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa

 

 

 

 

Prelegenci

Katarzyna Saja

Współwłaściciel marek:
1) Akademia Sportu i Biznesu
2) Paweł Zaremba Academy
3) Sparta Academy.

Specjalista w obszarze obsługi klienta, sprzedaży oraz organizacji pracy i zarządzania sobą w czasie. Pasjonatka komunikacji i inteligencji emocjonalnej. Swoje doświadczenia zawdzięcza pracy w radiu, agencji reklamowej, usługach szkoleniowych i edukacyjnych. Organizator wyprawy na Saharę 2016. Prywatnie pasjonatka lotnictwa. Na co dzień trenuje Cross Combat oraz filipińskie sztuki walki Balintawak.

Marek Jurkiewicz

General Manager serwisu infoPraca.pl (Grupo Intercom)
Absolwent wydziału „Turystyki i Rekreacji” na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku „Profesjonalny Coaching”. Dojrzały lider i coach, związany z serwisem infoPraca.pl od stycznia 2014 roku, odpowiada za strategię rozwoju spółki na terenie Polski.

Odznaczony przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego we wrześniu 2014 roku Brązowym Krzyżem Zasługi za działalność na rzecz budowania społeczeństwa obywatelskiego.

Katarzyna Gajda

Kierownik Zespołu Marketingu i PR w agencji komunikacyjnej  - REDWOOD.
Posiada doświadczenie w zakresie marketingu i komunikacji oraz zarządzania. Wcześniej związana ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych, gdzie podejmowała działania w obszarze public relations oraz investor relations w zakresie projektowania, implementowania strategii i budowania kanałów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. W 2012 Partner w IGLS S.A., potem manager w agencji eventowej Preria, następnie Kierownik Zespołu Marketingu i PR w PROFESCAPITAL. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.

Aleksander Sala

Wydawca Portalu Intranety.pl – pierwszego portalu komunikacji wewnętrznej intranetów i Digital Workplace, dyrektor generalny INTERNALE – konkursu na najlepszy intranet i komunikację wewnętrzną w Polsce, Prezes Zarządu KOLIBRO – Internal Business Apps, dyrektor programowy EICIM – European Internal Communication & Intranet Meeting, juror konkursu Szpalty Roku, ekspert w obszarze audytu komunikacyjnego i wdrożeń Intranetów, współautor pierwszej polskiej książki o Intranetach w komunikacji wewnętrznej i zarządzaniu wiedzą, od 15 lat zajmuje się komunikacją wewnętrzną i intranetami, brał udział w ponad 100-stu projektach optymalizacji komunikacji wewnętrznej i zarządzania w Polsce i Europie, prekursor wdrożeń systemów komunikacji wewnętrznej i realizacji audytu komunikacyjnego w Polsce

Marcin Sosnowski

Ekspert Branży Call Center - Call Center Traning / Sale’Sense Institute
Konsultant w projektach doradczych w obszarze usprawniania procesów obsługowych i sprzedażowych call center. Praktyk zarządzania strukturami zdalnej obsługi klienta, w szczególności call/contact center. Był m.in. odpowiedzialny za wdrożenie w Polsce europejskiej normy jakościowej dla call center (EN 15838) i schematu certyfikacji zgodności z wymaganiami normy – ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations). Dyrektor Wykonawczy w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB. Odpowiedzialny za kierowanie działaniami operacyjnymi Stowarzyszenia, a także koordynowanie i rozwój projektów – w szczególności projekty z zakresu marketingu bezpośredniego i interaktywnego oraz projekty obejmujące wymiar relacji między biznesem a konsumentami. Trener Biznesowy w obszarze zarządzania projektami call center.

Grzegorz Frątczak

Doświadczony coach i trener biznesu, menedżer z dyplomem MBA.
Ekspert w CEO Solutions. Akredytowany trener w Ernst &Young Academy of Business oraz Brian Tracy International.
Specjalizuje się w produktywności i efektywności osobistej i zespołowej. Inspirator projektowania życia w taki sposób, aby osiągnąć spokój, równowagę, satysfakcję i poczucie spełnienia. Pracuje z osobami indywidualnymi i grupami. Jego mottem jest „Każdy z nas, jeśli tylko chce, jest w stanie zaprojektować to, w jaki sposób pracuje i żyje.”
Występował w roli eksperta w Radio PiN, Radio ZET czy TOKFM. Publikuje jako ekspert do spraw produktywności i efektywności w Forbes, INFOR, biznes.onet.pl, egospodarka.pl, ProducitveMagazine i innych.
Szkolił m.in. w: ING, K2 Internet SA, MetLife Amplico, Getin Bank, Citi Handlowy, Warta i w wielu małych i średnich firmach.
Prowadzi bloga www.projektantczasu.pl

Arkadiusz Gos 

KanBo Ewnagelista oraz Kierownik działu handlowego w ObjectConnect, która specjalizuje się w budowie i wdrażaniu intranetów w średnich i dużych organizacjach, a od października 2013 także Key Account Manager na rejon polski dla produktu www.kan.bo

Arek jest częstym prelegentem na konferencjach poświęconych metodyce zarządzania informacją. W ciągu ostatnich lat współpracował przy tworzeniu narzędzi wspierających organizację pracy, oraz służących do zarządzania informacją. Najbardziej znane to:
• METROpoint – Best SharePoint Mobile Solution ESPC 2013 Kopenhaga
• KanBo - Best Social Strategy ESPC 2014 Barcelona

Jego pasją jest przenoszenie korzyści z trendów internetowych do biznesu. Główne zadania jakie towarzyszą jego codziennej pracy to: komunikowanie pomiędzy światem wymagań klientów, a zespołami IT realizującymi projekty, oraz wprowadzanie użytkowników do środowiska KanBo. Lubi czytać biografie znanych ludzi, oraz książki z pogranicza biznesu i psychologii.

Grzegorz Góralczyk

Prezes Zarządu SQM Digital Signage, która specjalizuje się w budowaniu nowoczesnych systemów komunikacji multimedialnej. Jest specjalistą w dziedzinie strategii komunikacji na nośnikach typu Digital Signage. Przez kilka lat związany był z jedną z wiodących agencji reklamowych, obecnie realizuje projekty wdrożeniowe i consultingowe. Jest współtwórcą systemów multimedialnych dla takich marek jak Clear Channel, Empik, PZU, Oriflame, Veolia, Bank BPH.

 

Partnerzy konferencji

KanBo - Jak postrzegamy to, co robimy?

- koncentrujemy się na tym, co jest najważniejsze i usuwamy to, co jest niepotrzebne,
- rozbrajamy mity biznesowego folkloru - (…bo zawsze tak było…),
- myślimy niekonwencjonalnie i praktycznie,
- kwestionujemy i eksperymentujemy!

Tak właśnie rodzi się innowacja!

Ludzie, którzy rozwijają KanBo wierzą w autentyczny, digitalny design i potrafią wykorzystać jego walory tak, aby człowiek się rozwijał i stawiał czoła problemom, których nie może rozwiązać maszyna. Podczas pracy nad KanBo główną uwagę poświęcamy ludziom, dla których tworzymy to narzędzie. Dziś w przesilonym informacją świecie kluczem do sukcesu zarządzania firmą jest ukrycie kompleksowości pod bezkompromisowo łatwym w obsłudze systemie.

„Wszystko powinno być tak proste, jak to tylko możliwe, ale nie prostsze.” (A. Einstein)

MATERNA Communications Sp. z o.o.

Jesteśmy niezależną spółką, działającą w Polsce od 2001 roku w ramach międzynarodowej Grupy MATERNA - jednego z największych europejskich dostawców usług oraz producentów oprogramowania.

Oferowana przez nas platforma komunikacyjna mProfi.pl, pozwala użytkownikom na samodzielne konfigurowanie usług zarządzanej zbiorczej dystrybucji wiadomości oraz budowania baz subskrybentów. Przy jej pomocy w prosty sposób użytkownik może tworzyć m.in. własne spersonalizowane kampanie marketingowe, cykle e-learningowe, sondaże czy głosowania.

Pressium Sp. z o.o.

www.pressium.pl/prezentacja

Pressium.pl to wyspecjalizowane, internetowe narzędzie dla osób zajmujących się Public Relations. Umożliwia tworzenie biur prasowych online, dystrybucję informacji mailem oraz monitorowanie skuteczności podejmowanych działań. Dzięki Pressium dziennikarze zyskują wygodny dostęp do potrzebnych im materiałów, a praca działów PR jest łatwiejsza, ponieważ przygotowanie oraz dystrybucja materiałów zajmuje mniej czasu niż zwykle.

SQM Digital Signage

Od ponad dekady wprowadza nowe technologie do przestrzeni publicznych takich, jak sklepy, biura, zakłady produkcyjne, placówki obsługi klienta. SQM to czołowy polski integrator systemów Digital Signage, lider w dziedzinie budowy systemów telewizji wewnętrznej.

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl

Patroni medialni

 

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Współpraca merytoryczna i partnerska:
Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134 
e-mail: agnieszka.roznicka@successpoint.pl

 

Uczestnictwo, współpraca medialna:
Joanna Jakubowska
tel. +48 720 911 823
joanna.jakubowska@successpoint.pl

 

***
Anna Włodarska
Kierownik Projektu
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl