Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

W obecnych czasach, gdzie "kryzys" czai się za rogiem i chcemy ograniczać maksymalnie koszty, istotnym elementem jest umiejętnosć wykorzystania wiedzy, którą posiadamy w Firmie.

W dniu 8 stycznia w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych  w Warszawie odbyła się konferencja poświęcona narzędziom informatycznym w zarządzaniu wiedzą pod hasłem: Knowledge Management - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa

Patronami Honorowymi wydarzenia zostali Instytut Rozwoju Biznesu oraz PMI Poland Chapter. Uczestnikami konferencji byli przedstawiciele kadry zarządzającej instytucji i przedsiębiorstw z całej Polski.

Pierwszy wykład należał do Pani Anny Bugalskiej przestawicielki Instytutu Rozwoju Biznesu, która przedstawiła temat Zarządzanie talentami sposobem na zatrzymanie kluczowych pracowników, podczas którego zostały poruszone kwestie selekcji talentów. Kolejne wystąpienie należało do Pana Roberta Grzegorzewskiego Partnera konferencji z firmy ITELIX Software gdzie mogliśmy dowiedzieć się o nowej wersji systemu zarządzania dokumentami i procesami Itelix iDocument. Następne wystąpienie należało do Pani Inga Kałużyńskiej z firmy FINDWISE, która opowiedziała o znaczeniu dostępu do informacji w firmie a na koniec ktrótki film do zrelaksowania się przed przerwą.

Po przerwie kawowej rozpoczeliśmy kolejną sesję wykładową, którą rozpoczęła Pani Agnieszka Krogulec reprezentująca PMI Poland Chapter. Poruszany temat nakreślił w jaki sposób wykorzystać wiedzę aby odnieść sukces na podstawie przykładów. Kolejny punkt programu stawoniło wystąpienie Pani Anny Stawskiej przedstawicielki Orange Polska, która opowiedziała jak przekształcić wiedzę ekspercką w wiedzę ogólnodostępną w organizacji oraz cele poprawy dostępności wiedzy posiadanej przez ekspertów w organizacji za pomocą narzędzi HR i aplikacji IT.

Po chwili oddechu i łyku kawy powróciliśmy do kontynuacji wystąpień. Po przerwie głos zabrał Pan Marek Kowalczyk reprezentant MANDARINE Project Partner z tematem Wykorzystanie narzędzi myślowych TOC do usprawniania procesów biznesowych. Wskazówki praktyczne. Po wystąpieniu została rozlosowana nagroda w postaci książki. Konferencję zakończyło wystapienie Pani Iwony Truszczyńskiej z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy. Pani Iwona omówiła korzyści wynikające z pracy przy użyciu Internetu, intranetu oraz extranetu.

Konferencja upłynęła w miłej atmosferze. Podczas przerw, przy kawie i ciasteczkach, uczestnicy mogli porozmawiać z Prelegentami oraz Przedstawicielami Firm. Umożliwiło to nawiązanie kontaktów i mamy nadzieję, przyszłej współpracy:)

 

Patronat Honorowy

Instytut Rozwoju Biznesu  

Partnerzy konferencji

 

 

Wsparcie merytoryczne


Chcemy podziękować wszystkim obecnym na konferencji, ekspertom, Patronom oraz Partnerom - firmie ITELIX Software oraz FINDWISE. Mamy nadzieję, że niedługo znów będziemy mieli okazję się spotkać przy kolejnej edycji konferencji:

Knowledge Management - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa
 
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem lub współpracą podczas kolejnej edycji konferencji zapraszamy do kontaktu.

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Program konferencji

9.00-9.30

Rejestracja i wydanie materiałów konferencyjnych

9.30-9.40

Powitanie i wprowadzenie

9.40-10.10

Zarządzanie talentami sposobem na zatrzymanie kluczowych pracowników
Anna Bugalska
Dyrektor Działu Doradztwa i Badań Organizacyjnych Instytutu Rozwoju Biznesu

- Model kompetencji podstawą procesów zarządzania  talentami
- Rozumienie procesu zarządzania talentami
- Rodzaje programów talentowych
- Założenia programów zarządzania talentami menedżerskimi i eksperckimi
- Etapy programów talentowych
- Korzyści z wdrożenia programów zarządzania talentami
- Bariery we wdrażaniu programów talentowych

10.10-10.40

Prezentacja nowej wersji systemu zarządzania dokumentami i procesami Itelix iDocument Robert Grzegorzewski Itelix Software Sp. z o.o.

System Itelix iDocument to nowoczesne, łatwe w implementacji i późniejszym użytkowaniu, oprogramowanie, którego podstawowym zadaniem jest przechowywanie oraz współdzielenie z innymi użytkownikami dowolnych dokumentów i plików wraz z możliwością precyzyjnej ich kategoryzacji, ułatwiającej późniejsze wyszukiwanie i tworzenie dowolnych raportów.

10.40-10.50

Znaczenie dostępu do informacji w firmach
Inga Kałużyńska konsultant w firmie Findwise

- Wyniki globalnego badania „Enterprise Search and Findability Survey 2014“
- Efekty zastosowania nowych technologii w zarządzaniu wiedzą

10.50-11.20

Przerwa kawowa | Networking

11.20-11.50

Dzielenie się wiedzą kluczem do realizacji projektów z sukcesem
Agnieszka Krogulec Członek Zarządu ds. Wolontariuszy PMI Poland Chapter

 

11.50-12.20

„Światłowód Wiedzy” sposobem na dzielenie się wiedzą w organizacji - case study z fazy testowania narzędzi HR - Anna Stawska manager projektów Orange Polska

Projekt „Światłowód Wiedzy” jest próbą odpowiedzi na pytanie - jak przekształcić wiedzę ekspercką w wiedzę ogólnodostępną w organizacji? Jego celem jest poprawa dostępności wiedzy posiadanej przez ekspertów w organizacji za pomocą narzędzi HR i aplikacji IT.

12.20-12.45

Przerwa kawowa | Networking

12.45-13.15

Wykorzystanie narzędzi myślowych TOC do usprawniania procesów biznesowych. Wskazówki praktyczne Marek Kowalczyk Managing Partner MANDARINE Project Partner

- koncepcję zarządzania procesami biznesowymi wg teorii ograniczeń Goldratta — proces ciągłego doskonalenia (POOGI),
- studium przypadku firmy, w której wystąpiły duże problemy w realizacji podstawowego procesu,
- w jaki sposób narzędzia myślowe i technika chmury pomagają rozwiązać problemy biznesowe

13.15-13.45

Wykorzystanie portali korporacyjnych (internet, intranet, extranet) w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych. Aspekty marketingowe i BD
Iwona Truszczyńska Strategy & Business Development Manager Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Zostaną omówione korzyści wynikające z pracy przy użyciu Internetu, intranetu oraz extranetu

13.50

Zakończenie konferencji

Organizator dołoży wszelkich starań, aby konferencja przebiegła zgodnie z prezentowanym Programem.
Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji

Lokalizacja

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych

SALA H

ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa

 

 

 

 

 

Prelegenci

dr Anna Bugalska

Dyrektor Działu Doradztwa i Badań Organizacyjnych Instytutu Rozwoju Biznesu oraz dyrektor programowy z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. Wcześniej przez 15 lat pracowała na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Jest cenionym ekspertem HR, trenerem, coachem. Prowadzi również zajęcia na studiach z HRM: na MBA i studiach podyplomowych. Autorka wielu specjalistycznych publikacji, a także prelegentka na znaczących konferencjach z dziedziny HR w Polsce, m.in. Kongres HR, Kongresie Kadry, Rozwiązania HR, gdzie promują najlepsze praktyki światowe, pokazują najnowsze trendy  w HR i mierzą się z wyzwaniami współczesnego biznesu.

Inga Kałużynska

Konsultant w firmie Findwise - Search Diven Solutions. Findwise to zespół ekspertów z branży technologii wyszukiwania. Tworzy rozwiązania z użyciem systemów wyszukiwawczych, do stosowania zarówno wewnątrz firm (intranet), jak i w Internecie. Posiada wysokie kompetencje w zakresie technologii wyszukujących oraz dziedzin pokrewnych, ściśle z nimi związanych, takich jak: przetwarzanie języka naturalnego, zarządzanie informacją, zarządzanie wiedzą, user experience (UX) i Big Data. Findwise wykorzystuje różnorodne platformy technologiczne, takie jak: Microsoft (SharePoint oraz FAST Search), Google GSA, Autonomy IDOL, IBM ICA/OmniFind, LucidWorks, Apache Lucene/Solr (Open source), Oracle, Exalead, Splunk oraz inne – w zależności od potrzeb danego klienta. Rozwiązania wdrażane przez Findwise poprawiają efektywność pracy, poszerzają zakres dostępu do wiedzy oraz znacznie usprawniają współpracę w organizacjach.

Anna Stawska

Manager projektów. W HR Orange Polska zajmuje się testowaniem narzędzi do zarządzania wiedzą w organizacji i upowszechnianiem produktów finalnych projektu „Światłowód Wiedzy”.

Agnieszka Krogulec

Od kilka lat blisko związana ze środowiskiem zarządzania projektami i Project Management Institute Poland Chapter, gdzie obecnie pełni funkcję Członka Zarządu ds. Wolontariuszy. W ramach PMI PC zrealizowała wiele projektów i inicjatyw. Jest pomysłodawczynią, inicjatorką i opiekunem projektu Project Management Kids Camp 2014 http://kidscamp.pl/

 

Partnerzy

Findwise FINDWISE - firma konsultingowa założona w 2005 w Goteborgu przez zespół ekspertów z branży technologii wyszukiwania. Tworzy rozwiązania z użyciem systemów wyszukiwawczych, do stosowania zarówno wewnątrz firm (intranet), jak i w Internecie. Posiada wysokie kompetencje w zakresie technologii wyszukujących oraz dziedzin pokrewnych, ściśle z nimi związanych, takich jak: przetwarzanie języka naturalnego, zarządzanie informacją, zarządzanie wiedzą, user experience (UX) i Big Data.

Findwise wykorzystuje różnorodne platformy technologiczne, takie jak: Microsoft (SharePoint oraz FAST Search), Google GSA, Autonomy IDOL, IBM ICA/OmniFind, LucidWorks, Apache Lucene/Solr (Open source), Oracle, Exalead, Splunk oraz inne – w zależności od potrzeb danego klienta.
Biura Findwise mieszczą się w Szwecji, Danii, Norwegii oraz w Polsce (od 2011 r.). Dodatkowe informacje znajdują się pod adresem www.findwise.com

Itelix Software Sp. z o.o. specjalizuje się w systemach zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, w tym systemach obiegu dokumentów, systemach klasy CRM i ERP, systemach magazynowych, systemach fakturowania i systemach informacji biznesowej. Posiadamy w naszej ofercie ponadto dedykowane rozwiązania dla następujących branż: szkoleniowej, gastronomicznej i fryzjersko-kosmetycznej.

Oferujemy zarówno gotowe, uniwersalne produkty, jak też systemy i rozwiązania informatyczne dostosowane precyzyjnie do potrzeb naszych Klientów. Dostarczamy kompletne rozwiązania, począwszy od analizy potrzeb, projektu i realizacji systemu, poprzez stworzenie niezbędnej infrastruktury technicznej, wdrożenie oprogramowania, szkolenie pracowników, a kończąc na opiece nad już funkcjonującym systemem.

Orange Polska jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce i jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Europie Środkowej. Posiada największą w Polsce infrastrukturę techniczną, wspierającą świadczenie usług z zakresu telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz transmisji danych.
Orange Polska jest częścią Orange - jednego z największych światowych operatorów telekomunikacyjnych, działającego w 32 krajach, gdzie obsługuje ponad 230 mln klientów. Orange jest również jednym ze światowych liderów w zakresie usług telekomunikacyjnych, świadczonych pod marką Orange Business Services, na rzecz międzynarodowych przedsiębiorstw.

Marka Orange działa na rynku 20 lat.

Project Management Institute (PMI)® to wiodąca międzynarodowa organizacja członkowska non-profit, zrzeszająca ekspertów i sympatyków zarządzania projektami. Opracowuje standardy, wydaje międzynarodowe certyfikaty kompetencyjne oraz promuje zwiększanie rozpoznawalności zarządzania projektami i roli Project Managera we wszystkich sektorach gospodarki. PMI istnieje od 1969 roku i zrzesza ponad 450 000 członków w 86 krajach. Historia PMI w Polsce sięga roku 2003.W 2013 PMI Poland Chapter został laureatem nagrody "Chapter of the Year”, przyznawanej przez Zarząd PMI Global za doskonałe wyniki w działalności i rozwoju organizacji. W październiku 2014, PMI Global ponownie wyróżnił PMI Poland Chapter, tym razem w kategorii "Collaboration and Outreach", czyli za osiągnięcia w zakresie współpracy i spektrum działania. PMI w Polsce oprócz działalności seminaryjno-warsztatowej organizuje konferencje, w tym International PMI Poland Chapter Congress, NTPM, PAM Summit i inne oraz realizuje projekty: Projekt Roku, Wolontariusz Roku, English Camp, PM Kids Camp, PM@schools.

 

Patroni Medialni

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Współpraca merytoryczna i partnerska:
Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
agnieszka.zajac@successpoint.pl

 

Uczestnictwo, współpraca medialna:
Joanna Jakubowska
tel. +48 720 911 823 
joanna.jakubowska@successpoint.pl

 

***
Anna Włodarska
Kierownik Projektu
tel. +48 725 792 691 
anna.wlodarska@successpoint.pl