Wraz z rozwojem kancelarii i działów prawnych rośnie zapotrzebowanie na specjalistyczne, nowatorskie rozwiązania IT dla tej branży. Prawnikom potrzebne są dedykowane kancelariom narzędzia informatyczne, które pomogą pozyskać klienta, utrzymać go oraz sprawnie zarządzać pracą prawników.
Czy innowacyjne technologie zapewniają przewagę konkurencyjną na rynku prawnym w Polsce?
Jak konkurują ze sobą kancelarie prawne?
Serdecznie zapraszamy do udziału w XI edycji konferencji:
"Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych,
obieg dokumentów i zarządzanie sprawami"
Warszawa, dn. 16 października 2019 r.
![]() |
LOKALIZACJA: Parking podziemny płatny: |
Partnerzy | ||
![]() |
![]() |
![]() |
Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:
Tematyka konferencji:
- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji, digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet
Grupa docelowa:
- partnerzy zarządzający / dyrektorzy i kierownicy działów prawnych i kancelarii
- radcy prawni, prawnicy, adwokaci,
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi,
kadrami, finansami
Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy>>>
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji
Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką
konferencji jest PŁATNE w wysokości 1000 PLN netto.
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo
i zostań Partnerem wydarzenia!
Zapytaj Organizatora o szczegóły.
Patronat Medialny: |
![]() |
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Oferta Partnerska
Partnerzy
![]() |
Mecenas.iT - Od 2006r. specjalizujemy się w dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań IT (branża prawna, finansowa, zarządzanie nieruchomościami). Flagowym produktem dla prawników jest system Mecenas.iT, automatyzujący czynności, zwiększający kontrolę i komfort pracy, dodatkowo podnoszący bezpieczeństwo. Z naszych systemów korzysta ponad 21.000 osób. Łączymy 35-letnie doświadczenie, innowacyjność, bezpieczeństwo i najwyższą jakość. W 2012r. zostaliśmy Laureatem Rankingu Firm Rodzinnych, w 2017r. Gepardem Biznesu. Link do www.Mecenas.iT |
![]() |
ASTRAFOX - dostarcza usługi i rozwiązania biznesowe. Kluczowe obszary naszej działalności to:
|
Poprzednie edycje
Konferencja „Nowoczesny prawnik - zarządzanie dokumentami oraz sprawami kancelarii i działów prawnych” jest już XI edycją organizowaną przez naszą firmę. Z dotychczas zrealizowanymi wydarzeniami poświęconymi działom prawnym możecie się Państwo zapoznać w naszym Archiwum>>
Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich edycji konferencji!
III EDYCJA | ||
IV EDYCJA | VI EDYCJA | |
VII EDYCJA |
VIII EDYCJA | IX EDYCJA |
X EDYCJA |
Przy tej tematyce konferencji współpracowaliśmy z:
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Kontakt z organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania dotyczące udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
e-mail: biuro@successpoint.pl