Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Serdecznie zapraszamy do udziału i współpracy podczas konferencji

Integracja w budynku- o kontroli, inteligentnym sterowaniu, instalacjach i technologiach 

14 stycznia 2016 | Warszawa

Zgłaszam chęć udziału >>>

Zakres tematyczny konferencji:

1. zarządzanie i automatyczne sterowanie bezpieczeństwem:
  - systemy przeciwpożarowe, czujniki, detektory
  - systemy wjazdowe, bramy, rolety
  - systemy ochrony: kontrola dostępu, systemy alarmowe i systemy monitoringu, złożone systemy personalizacji
2. oszczędność i wydajność - systemy sieciowe / zarządzanie mediami (usługi komunalne)  
  - systemy sterowania oświetleniem, systemy zarządzania energią w budynku, kontrola sieci elektrycznej, zasilanie awaryjne
  - systemy pogodowe, zarządzanie klimatyzacją, wentylacją i ogrzewaniem (HVAC), zarządzanie wodą
  - monitorowanie systemów i urządzeń
3. systemy telekomunikacyjne, okablowanie strukturalne, inteligentne usługi i multimedia
4. integracja, kompatybilność i mobilność technologii budynkowych

Grupa docelowa:

Kadra  średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za zakup nowych produktów i technologii:
- inwestorzy i deweloperzy, generalni  wykonawcy, planiści, urbaniści, architekci
- zarządcy nieruchomości, administratorzy i najemcy powierzchni handlowych, biurowych, magazynowych, mieszkaniowych
- osoby decyzyjne w zakresie zakupu rozwiązań dla budynków i wykorzystania nowoczesnych technologii
- przedstawiciele sektora usług budowlano- instalacyjnych i budowlano-wykończeniowych

 
Warunki udziału:
 
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. 
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji
 
Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką konferencji jest PŁATNE w wysokości 1000 PLN netto.
 
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo i zostań Partnerem wydarzenia! 
Zapytaj Organizatora o szczegóły.

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Lokalizacja

 

Centrum Konferencyjne Atrium
Budynek Atrium Tower
Sala nr 7


al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Aleksander Bownik
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
aleksander.bownik@successpoint.pl

Patroni Medialni

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Aleksander Bownik
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
aleksander.bownik@successpoint.pl