Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Czy bezpośredni dostęp do podstawowych informacji, brak kolejek w Urzędach, możliwość załatwienia wielu kwestii sprawnie i szybko za pomocą sieci wydają się być fikcją? Nie.
Już dziś praca instytucji publicznych w Polsce może być bardziej efektywna, a przepływ informacji między Urzędami, a Obywatelami może odbywać się płynnie i bez zbędnych komplikacji.


 

Serdecznie zapraszamy do udziału i współpracy podczas konferencji

Instytucja publiczna a wykorzystanie technologii

19 października 2017 r. | Warszawa


Patronat Honorowy:

 

Podczas konferencji głos zabiorą:

"Centra Usług Wspólnych w kontekście zwiększania efektywności działań jednostek samorządu terytorialnego"
Agata Dąmbska - Ekspert, Forum Od-Nowa

„Dokumentacja ochrony danych osobowych jako element zarządzania bezpieczeństwem informacji”
Łukasz Eljasik - Główny Specjalista, Biuro Organizacji Urzędu, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

"Elektroniczne zarządzanie dokumentacją i archiwizacja"
Wojciech Mazurec - Pełnomocnik Prezydenta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania, Urząd Miasta Wrocławia

Proponowana tematyka konferencji:

- Informatyzacja i rozwój społeczeństwa informacyjnego
- Efektywność zarządzania w architekturze korporacyjnej - elektroniczne usługi publiczne
- Zarządzanie projektami, programami i usługami w administracji publicznej
- Modelowanie procesów w administracji
- e-Learning dla kadr administracji
- Nowoczesne kanały komunikacji wewnętrznej i komunikacji z klientem
- Wykorzystanie komunikacji wizualnej - Digital Signage
- Bezpieczeństwo i dostępność informacji / danych / usług - kontrola dostępu
- Urządzenia mobilne a bezpieczeństwo  
- Elektroniczne zarządzanie dokumentacją i archiwizacja
- Skuteczne oszczędności - zarządzanie drukiem
- Zarządzanie informacjami i danymi     
- Zarządzanie zasobami instytucji, miasta i regionu
- Systemy do zarządzania placówką / instytucją publiczną
- Eksploatacja oraz utrzymanie sieci i urządzeń
- Monitorowanie stanu urządzeń i procesów
- Bezpieczeństwo, niezawodność i integracja systemów
- Budowanie infrastruktury miasta / regionu - usługi sieciowe, punkty dostępowe
- Skuteczny i bezpieczny outsourcing usług dla administracji publicznej
- Finansowanie projektów - Polska Cyfrowa w latach 2014–2020
- System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z wytycznymi KRI

 

Grupa docelowa:

- przedstawiciele władz jednostek publicznych i administracji państwowej
- osoby odpowiedzialne za dobór oraz inwestycje w nowe technologie i rozwiązania
- osoby odpowiedzialne za sprawne wdrażanie założeń i rozwój społeczeństwa informacyjnego
- administratorzy bezpieczeństwa informacji, administratorzy danych wrażliwych
- managerowie zarządzający ryzykiem operacyjnym, analitycy procesów biznesowych
- managerowie zarządzający bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych
- kadra zarządzająca departamentów informatyki
- kierownicy projektów, administratory systemów
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie dokumentacją
- osoby odpowiedzialne za sprawną komunikację

Warunki udziału:
 
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. 
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji
 
Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką konferencji jest PŁATNE w wysokości 1000 PLN netto.
 
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo i zostań Partnerem wydarzenia! 
Zapytaj Organizatora o szczegóły.

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Poprzednie edycja

Do tej pory przy konferencjach dla przedstawicieli administracji publicznej współpracę partnerską podjęły z nami m.in. nastepujące firmy:

Patroni Medialni

     

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl

Program

Program Konferencji

8.40-9.25

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.25 - 9.30

Powitanie i wprowadzenie
Paulina Borkowska - SuccessPoint Sp. z o.o.

9.30 - 10.00

„Dokumentacja ochrony danych osobowych jako element zarządzania bezpieczeństwem informacji”
Łukasz Eljasik - Główny Specjalista, Biuro Organizacji Urzędu, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

10.00 - 10.30

"Centra Usług Wspólnych w kontekście zwiększania efektywności działań jednostek samorządu terytorialnego"
Agata Dąmbska - Ekspert, Forum Od-Nowa

10.30 - 10.50

Wykład zarezerwowany dla Partnera konferencji

10.50 - 11.00

Prezentacja wystawców

11.00- 11.25

Przerwa kawowa

11.25 - 11.55

"Elektroniczne zarządzanie dokumentacją i archiwizacja"
Wojciech Mazurec - Pełnomocnik Prezydenta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania, Urząd Miasta Wrocławia

11.55 - 12.25

Wykład merytoryczny

12.25 -12.50

Przerwa kawowa

12.50 - 13.20

 

13.20 - 13.50

Wykład merytoryczny

Prelegenci

Agata Dąmbska

Współprowadzi od 2011 roku niezależny think tank Forum Od-nowa, projektujący i wdrażający zmiany systemowe w sektorze publicznym – głównie w samorządach, ale też administracji centralnej oraz finansach publicznych. Jest współautorką raportu „Samorząd 3.0” Forum Od-nowa i „Raportu o stanie samorządności terytorialnej w Polsce” pod red. prof. J. Hausnera, publicystką mediów ogólnopolskich i samorządowych, szefową portalu polsko-czeskiego, działaczką trzeciego sektora od 1994 roku oraz współzałożycielką i liderką kilku organizacji pozarządowych.

 

Łukasz Eljasik

Główny specjalista w Biurze Organizacji Urzędu m.st. Warszawy.
Prawnik. Ekspert ds. bezpieczeństwa informacji. Lokalny Administrator Bezpieczeństwa Informacji w warszawskich Dzielnicach (Włochy, Mokotów, Śródmieście). Posiada 12 letnie doświadczenie w obszarze ochrony danych osobowych, informacji niejawnych oraz innych tajemnic prawnie chronionych. Uczestnik licznych szkoleń (w tym dla pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych).

Wojciech Mazurec

Absolwent Politechniki Wrocławskiej. Certyfikowany Projekt Manager. Wiedzę i doświadczenie zdobywał w dużych firmach
z sektora IT, usług finansowych, sprzedaży. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów IT, opisie i symulacji procesów biznesowych.
W Urzędzie Miejskim Wrocławia odpowiada za Zintegrowany System Zarządzania oraz za wdrożenie i nadzór nad elektronicznym systemem zarządzania dokumentacją.

 

 

Lokalizacja

Warsaw Trade Tower
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa