Partner Srebrny: | ||
![]() |
||
Współpraca merytoryczna: | ||
![]() |
![]() |
![]() |
W dniu 10.03.2016r. odbyła się w Centrum Konferencyjnym Atrium konferencja pt. "Instytucja Publiczna a wykorzystanie technologii" . Wykład otwierający wygłosił pan Paweł Oracz, który zapoznał uczestników z tematyką zarządzania systemem informacyjnym w administracji publicznej. Kolejna prelekcja dotyczyła praktycznych aspektów tworzenia i wdrażania koncepcji spójnego systemu informatycznego w Urzędzie na podstawie doświadczeń pana Macieja Kobrynia - Kierownika Oddziału Obsługi Informatycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego. Przedstawicielka Partnera konferencji - firmy Axence Sp. z o.o., pani Magdalena Wąsik opowiedziała o monitorowaniu i bezpieczeństwie sieci komputerowej z Axence nVision. Po przewie nastąpiła sesja wykładów dotycząca bezpieczeństwa. Wykładem pt. "Bezpieczeństwo informacji – czy to się opłaca?" rozpoczął ją pan Jarosław Szumer - Główny Analityk, Agencja Rynku Rolnego, Biuro Systemów Jakości, Dział Bezpieczeństwa Informacji. W ramach wykładu omówione zostały normy, analiza ryzyka i system zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO/IEC 27001. Rozwinięciem tej tematyki była prelekcja pani dr inż. Elżbiety Andrukiewicz z Polskiego Towarzystwa Informatycznego pt.: "Zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem z punktu widzenia potrzeb i możliwości administracji publicznej – aktualny stan i dobre praktyki”. Kolejny blok tematyczny konferencji rozpoczął po przerwie pan Rafał Kamiński z firmy Innovelty. Jego wykład był odpowiedzią na pytanie: jak można wykorzystać myślenie projektowe - czyli metodę Design Thinking w usługach publicznych. Nie zabrakło również prelekcji prawnej, dotyczyła ona systemów i rozwiązań informatycznych z perspektywy prawa autorskiego . Umowa licencyjna a umowa przeniesienia praw – podstawowe różnice i „pułapki” umów licencyjnych; Inne formy zabezpieczenia praw do wykorzystywanych w instytucjach technologii informatycznych - te zagadnienia omówiła pani Milena Bogdanowicz - Radca Prawny z Kancelarii Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy sp. k. Na koniec wylosowano nagrody ufundowane przez Partnera Konferencji - firmę Axence Sp. z o.o.
Program konferencji
9.30 - 9.50 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.50 - 10.00 |
Powitanie i wprowadzenie |
10.00 - 10.30 |
"Zarządzanie systemem informacyjnym w administracji publicznej" |
10.30 - 11.00 |
"Tworzenie i wdrażanie koncepcji spójnego systemu informatycznego w Urzędzie" Maciej Kobryń - Kierownik Oddziału Obsługi Informatycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego |
11.00 - 11.30 | „Monitorowanie i bezpieczeństwo sieci komputerowej w liczbach” Magdalena Wąsik, Inżynier Sprzedaży Axence Sp. z o.o. |
11.30 - 11.40 |
Prezentacja wystawców: Axence Sp. z o.o. |
11.40 - 12.10 |
Przerwa kawowa |
12.10 - 12.40 |
„Bezpieczeństwo informacji – nie tylko technologie” Jarosław Szumer - Główny Analityk, Agencja Rynku Rolnego, Biuro Systemów Jakości, Dział Bezpieczeństwa Informacji |
12.40 - 13.10 |
"Zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem z punktu widzenia potrzeb i możliwości administracji publicznej – aktualny stan i dobre praktyki" dr inż. Elżbieta Andrukiewicz - Rzeczoznawca Polskiego Towarzystwa Informatycznego |
13.10 - 13.30 |
Przerwa kawowa |
13.30 - 14.15 |
"Design Thinking w usługach publicznych. Jak wykorzystać myślenie projektowe w kontekście nowych technologii" |
14.15 - 14.45 |
„Wykorzystanie technologii w instytucjach publicznych w świetle prawa własności intelektualnej” Milena Bogdanowicz - Radca Prawny w Kancelarii Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy sp.k. |
14.45-14.55 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Lokalizacja
Centrum Konferencyjne Atrium
Budynek Atrium Tower
Sala A
al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa
Prelegenci
|
Paweł Oracz - Ekspert Niezależny Od ponad piętnastu lat realizuje przedsięwzięcia związane z informatyzacją usług publicznych administracji publicznej oraz procesów biznesowych. W Ministerstwie Finansów pracował jako Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego, Dyrektor Departamentu Informatyki oraz jako Z-ca Dyrektora Departamentu Rozwoju Systemów Informatycznych. Uczestniczył w strukturach zarządczych m.in. projektów Konsolidacja i centralizacja systemów celnych i podatkowych, Infrastruktura e-usług resortu finansów, Budowa platformy e-Budżetu, a także programów e-Podatki i e-Cło. Od 10 lat efektywnie realizuje projekty współfinansowane ze środków UE. Jest jednych z wiodących architektów i projekt menażerem budowy nowatorskiej platformy CloudStore MF, stworzonej na bazie unikatowego w Polsce i Europie, nowatorskiego obiektu data center - Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów. Absolwent informatyki na Politechnice Radomskiej oraz studiów podyplomowych na Wydziale Prawa i Administracji UW i Wydziale Zarządzania UW. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami i programami wg metodyk PRINCE2 oraz MSP oraz architekturą korporacyjną wg TOGAF, a także w modelowaniu usług informatycznych wg ITIL. Jest doświadczonym ekspertem rozwiązań formalno-prawnych i praktycznych w zakresie zamówień publicznych i umów informatycznych. |
|
|
dr inż. Elżbieta Andrukiewicz - Rzeczoznawca Polskiego Towarzystwa Informatycznego Doktor nauk technicznych, absolwentka Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, specjalizacja: Telekomunikacja. Wybitny ekspert polski i międzynarodowy z zakresu systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji. Od wielu lat zajmuje się: |
|
![]() |
Magdalena Wąsik – Inżynier Sprzedaży w firmie Axence – twórcy zaawansowanych rozwiązań do monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania oraz ochrony danych przed wyciekiem. W branży IT od 6 lat gromadząc doświadczenie z obszaru tworzenia prototypów rozwiązań informatycznych oraz analizy biznesowej i systemowej pod kątem dobrego przygotowania organizacji do wdrożeń nowych rozwiązań IT. Ukończyła kierunki związane z informatyką i zarządzaniem, a zdobytą wiedzę i doświadczenie łączy podczas pracy nad doktoratem z zakresu Zarządzania i Inżynierii Produkcji.
|
|
![]() |
Maciej Kobryń - Kierownik Oddziału Obsługi Informatycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego |
|
|
Jarosław Szumer - Główny Analityk, Agencja Rynku Rolnego, Biuro Systemów Jakości, Dział Bezpieczeństwa Informacji Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Szkoły Głównej Handlowej (studia podyplomowe zarządzania i bankowości). 30 lat doświadczenia w IT, w tym ponad 22 na stanowiskach menadżerskich. Ponad 15 lat pracy w zagranicznych bankach komercyjnych i innych instytucjach sektora finansowego w Polsce. Wieloletni programista, projektant i kierownik projektów IT, także w środowiskach multi-kulturowych. Posiadacz certyfikatów ITIL, PRINCE2. Fan metody SixSigma. Audytor wewnętrzny SZJ, SZBI i SZBiHP. Specjalizuje się w tematyce bezpieczeństwa informacji postrzeganej w kontekście rodziny norm ISO serii 27000. Agencja Rynku Rolnego (ARR) jest państwową osobą prawną, nad którą nadzór sprawuje minister właściwy do spraw rynków rolnych, a w zakresie gospodarki finansowej – minister właściwy do spraw finansów publicznych. Agencja, posiadając od akcesji Polski do UE status unijnej agencji płatniczej, działa na podstawie unijnych aktów prawnych. W świetle przepisów prawa krajowego jest od 1 stycznia 2012 r. agencją wykonawczą. |
|
|
Rafał Kamiński - Innovelty Trener, doświadczony analityk biznesowy i procesowy, menedżer projektów, projektant, innowator i lider. Ekspert metod projektowania innowacji, produktów i usług, m.in Design Thinking, Service Design, User Experience Design, Customer Development. Po 17 latach pracy na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich dla takich firm jak: PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i Raiffeisen Bank, gdzie brał udział w blisko 100 projektach w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, transformacji operacji, strategii i rozwoju, założył firmę Innovelty.
|
|
|
Milena Bogdanowicz - radca prawny w Kancelarii Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy sp.k. |
Poprzednie edycje
Do tej pory przy konferencjach dla przedstawicieli administracji publicznej współpracę partnerską podjęły z nami m.in. nastepujące firmy:
Partnerzy
|
Firma Axence powstała w 2005 r. Tworzy wysokiej jakości, innowacyjne oprogramowanie do kompleksowego monitorowania i zarządzania sieciami, które znacząco ułatwia i usprawnia pracę działów IT oraz podnosi poziom bezpieczeństwa IT organizacji. Axence nVision to wizytówka naszej firmy: bardzo zaawansowana technologicznie i funkcjonalnie aplikacja do monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem. Wyróżnia się ona intuicyjnym i przyjaznym interfejsem, rozbudowanym systemem alarmów i raportów oraz swoją wydajnością. Program występuje w wersji Free (darmowa wersja zapewniająca podstawowe funkcje w zakresie monitorowania sieci) oraz Pro (pełna wersja zapewniająca dodatkowe funkcjonalności z zakresu zarządzania infrastrukturą IT). |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych. Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
Wykład | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
Stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
Lista teleadresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
Insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
Artykuł lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zapraszam do kontaktu
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl