17 stycznia odbyła się kolejna edycja konferencji poświęcej systemom ERP i CRM. Dzięki naszym Partnerom, ekspertom udało nam się przedstawić kadrze zarzadzającej różnych branż funkcjonalność tych systemów.
Dziękujemy wszystkim za przybycie i do zobaczenia za rok!
Partner Brązowy |
Partnerzy konferencji | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
Wystawca |
![]() |
Podczas wydarzenia była okazja wysłuchania poniższych tematów:
- Rozwój systemu ERP w dynamicznie rozwijającej się firmie
Andrzej Retman - Szef Zespołu ds. Utrzymania i Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego, PESA Bydgoszcz SA
"Wdrożenie systemu ERP jest dużym wyzwaniem. Chyba większym jest rozwój tego systemu po udanym uruchomieniu. W swojej wypowiedzi postaram się przedstawić zrealizowane możliwości rozwojowe, wypracowane praktyki wdrożeniowe i sposoby utrzymania systemu ERP w dobrej kondycji. Spróbuję odpowiedzieć na pytania, jaki wpływ na system ma dynamiczny rozwój firmy, zmieniające się wymagania klientów i konieczność usprawniania łańcucha dostaw"
- Przemysł 4.0 - przyszłość dziś
Grzegorz Wikierski, Key Account Manager, proALPHA
"Prezentacja koncepcji Przemysłu 4.0, jej założeń, celów i korzyści. Rola systemu ERP jako kręgosłupa nowoczesnej firmy przemysłowej, wykorzystującej Internet Rzeczy i możliwości analizy dużych wolumenów danych dla budowy swoich przewag konkurencyjnych."
- Jak wdrożyć rozwiązania typu CRM/ERP/BPM i za to nie przepłacić?
Jerzy Orłowski, LACAN Technologies
"W ramach wystąpienia będziemy prezentować różne sposoby, które mogą się znacznie przyczynić do obniżenia kosztów wdrożenia systemu informatycznego.
Omawiane będzie:
- w jaki sposób przeprowadzić wdrożenie aby prace nie ciągnęły się w nieskończoność
- w jaki sposób dobrać system
- możliwości zastosowania programów opartych licencji open source
- możliwości dofinansowania wdrożeń ze środków unijnych"
- Co zmieni Europejskie Rozporządzenie o Ochronie Danych w kontekście ERP i CRM
Anna Dmochowska, Maciej Jurczyk - ODO 24 sp. z o.o.
- Czy twój system ERP wspiera, czy może ogranicza rozwój przedsiębiorstwa?
Paweł Molski, Sales Director -Todis Consulting
„Rozwiązania informatyczne można przyrównać do krwioobiegu każdej organizacji, a system ERP jest jej sercem... Zastanawiałeś się kiedyś nad tym czy system ERP wspiera rozwój twojego biznesu, albo kiedy technologia jest źródłem przewagi, a kiedy ogranicza możliwości wprowadzania zmian? Na przykładzie systemu Epicor ERP rozważymy jak elastyczność rozwiązania IT przekłada się na rzeczywiste korzyści w biznesie.”
- SocialCRM - zarządzanie klientami w mediach społecznościowych
Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24 S.A.
Wsparcie merytoryczne | |||
![]() |
![]() |
Rozlosowaliśmy również książki ufundowane przez wydawnictwo PWN:
![]() |
![]() |
*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Lokalizacja
Warsaw Trade Tower
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa
SALA W1, PIĘTRO 32
Program konferencji
9.30 - 9.55
9.00 - 9.25 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.25 - 9.30 |
Powitanie i wprowadzenie |
9.30 - 10.00 |
SocialCRM - zarządzanie klientami w mediach społecznościowych |
10.00 - 10.20 |
Jak wdrożyć rozwiązania typu CRM/ERP/BPM i za to nie przepłacić? |
10.20 - 10.50 |
Przemysł 4.0 – przyszłość dziś |
10.50 - 11.10 |
Czy twój system ERP wspiera, czy może ogranicza rozwój przedsiębiorstwa? |
11.10 - 11.15 |
Prezentacja wystawców: |
11.15 - 11.45 |
Przerwa kawowa |
11.45 - 12.15 |
Rozwój systemu ERP w dynamicznie rozwijającej się firmie |
12.15 - 12.45 |
Co zmieni Europejskie Rozporządzenie o Ochronie Danych w kontekście ERP i CRM |
12.45 - 13.00 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Partnerzy
Prelegenci
Grzegorz Wikierski Jest absolwentem Wydziału Elektrotechniki, Informatyki i Telekomunikacji Uniwersytetu Zielonogórskiego. Całe życie zawodowe związany jest branżą nowych technologii. Pracował w firmach zajmujących się produkcją elektroniki dla przemysłu, gdzie zajmował się sprzedażą, wsparciem klientów a także zarządzaniem projektami klientów. W firmie proALPHA pracuje od 2014 roku, gdzie zajmuje się wsparciem klientów zakresie w prowadzenia projektów wyboru systemu ERP. |
|
Jerzy Orłowski Ma bogate doświadczenie w zakresie wdrożeń systemów informatycznych opartych na otwartym oprogramowaniu oraz w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich na systemy IT. Jednym z jego atutów jest umiejętność rozwiązywanie trudnych zagadnień, które obejmują nie tylko kwestie techniczne, ale także biznesowe lub organizacyjne. W ramach dotacji UE jego specjalnością są projekty informatyczne realizowane poprzez współpracę z jednostkami naukowymi z wysokim procentem dofinansowania. |
|
Paweł Molski Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, Zarządzania i Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz North Lake College w Dallas, USA. Od kilkunastu lat związany z rynkiem IT zajmuje się zarządzaniem projektami i dostarczaniem rozwiązań informatycznych klasy ERP, CRM, EAM, SCM oraz CMS dla firm o różnych modelach biznesowych. Zdobyte doświadczenie w zakresie dostarczania rozwiązań informatycznych pozwala mu identyfikować potrzeby klientów oraz wspierać ich podczas całego projektu – począwszy od procesu wyboru rozwiązania, aż do oceny efektów wdrożenia. |
|
Andrzej Retman Absolwent Politechniki Poznańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego. Praca zawodowa jest związana głownie z firmami produkcyjnymi branży mechanicznej i motoryzacyjnej, w których nabył doświadczenie w organizacji produkcji i łańcucha dostaw. Od wielu lat zajmuje się rozwojem procesów biznesowych oraz wdrażaniem systemów ERP po stronie klienta. W firmie PESA Bydgoszcz SA pracuje od 2007 roku gdzie wdrażał system klasy ERP i odpowiada za jego rozwój i utrzymanie. |
|
adw. Anna Dmochowska Specjalista ds. ochrony danych Posiada doświadczenie w zakresie bieżącej obsługi korporacyjnej podmiotów gospodarczych oraz przygotowywaniu i negocjowaniu umów. Zajmuje się tematyką związaną z prawem cywilnym, ochroną danych osobowych, a także prowadzi postępowania sądowe. |
|
Maciej Jurczyk Inżynier ds. bezpieczeństwa informacji Doświadczony audytor i wdrożeniowiec w obszarze bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania, bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz Wytycznych i Rekomendacji KNF. Posiada specjalistyczną wiedzę z zakresu nowoczesnych rozwiązań informatycznych, bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej. Audytor ISO 27001, ISO 14001, ISO 18001, ISO 22301. |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:
Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl