Systemy ERP i CRM, nie tylko poprzez optymalizację pracy przedsiębiorstw, ale przede wszystkim dzięki zinformatyzowaniu zachodzących w firmie procesów przekładają się na zadowolenie klientów. Decyzja o wszelkich zmianach w przedsiębiorstwie, w tym m.in. o wdrożeniu danego systemu wymaga rozważenia przez firmę zarówno zalet jak i wad – co też jest celem konferencji.
Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM
19 września 2017 | Warszawa
Partner konferencji | |
![]() |
Wystawca |
![]() |
Podczas konferencji głos zabiorą:
- "Różne spojrzenie na system ERP i jego wdrożenie - jak widzi to Biznes a jak IT. Role w zespole projektowym."
Robert Miłkowski, Administracja systemem obiegu dokumentów EZD PUW, Administracja ERP, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- "W jakich obszarach warto integrować z ERP z silnikami e-commerce? Na co zwrócić największą uwagę przy integracji?"
Marcin Sobkowicz, E-commerce Manager, Project Manager, Rozwój e-biznesu, Zarządzanie e-sklepem
- "Czy CRM w retail jest potrzebny? Czy sytuacja się zmienia gdy firma retail otworzy sklep internetowy? Do czego jeszcze wykorzystać CRM w e-commerce?"
Marcin Sobkowicz, E-commerce Manager, Project Manager, Rozwój e-biznesu, Zarządzanie e-sklepem
- "Droga do Przemysłu 4.0, czyli jak podnieść produktywność firmy SMB w cyfrowych czasach"
Jarosław Jaśkiewicz - Business Development Manager, Monitor ERP System
- Wykład w opracowaniu
Marek Kowalczyk - Managing Partner, MANDARINE Project Partners
Zagadnienia tematyczne konferencji:
I. ERP - platforma dla rozwoju - wiele twarzy ERP:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- konieczność czy moda - mobilny system ERP
- wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia
II. CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM
- Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
- optymalizacja działań marketingowych - prognozowanie i kluczowe decyzje
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM, a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- dostępność informacji - mobilny CRM
- wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia i integracji
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy:
sesja ERP:
- Kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
- dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
- operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych
- osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu,
inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością.
- menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za
definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT
- przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej
firmy
sesja CRM:
- przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu,
sprzedaży, handlowego, IT, BOK
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.
Progam konferencji
9.00 - 9:25 |
Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych |
9.25 - 9.30 |
Powitanie |
9.30 - 10.00 |
W jakich obszarach warto integrować z ERP z silnikami e-commerce? Na co zwrócić największą uwagę przy integracji? |
10.00 - 10.30 |
"Droga do Przemysłu 4.0, czyli jak podnieść produktywność firmy SMB w cyfrowych czasach" |
10.30 - 11.00 |
"Różne spojrzenie na system ERP i jego wdrożenie - jak widzi to Biznes a jak IT. Role w zespole projektowym." |
11.00 - 11.05 |
Prezentacja wystawców : DSR Solutions |
11.05 - 11.20 |
Przerwa kawowa |
11.20 - 11.50 |
Wolny wykład |
11.50 - 12.20 |
Marek Kowalczyk - Managing Partner, MANDARINE Project Partners |
12:20 - 12.35 |
Przerwa kawowa |
12.35 - 13.05 |
Czy CRM w retail jest potrzebny? Czy sytuacja się zmienia gdy firma retail otrworzy sklep internetowy? Do czego jeszcze wykorzystać CRM w e-commerce? |
13.05 - 13:35 |
Wolny wykład |
13.35- 13:45 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji |
Partnerzy
Prelegenci
Robert Miłkowski, Administracja systemem obiegu dokumentów EZD PUW, Administracja SIMPLE.ERP, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w zakresie ekonomii oraz systemów informatycznych i analizy danych. Wieloletni praktyk w zakresie planowania jak też wdrażania systemów klasy ERP w jednostkach o różnych profilach działalności (sektor finansowy, sektor publiczny, szkolnictwo wyższe). Menadżer projektów oraz członek kilku zespołów wdrożeniowych systemów informatycznych. Obecnie administrator systemów Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EZD) oraz SIMPLE.ERP.
|
|
![]() |
Marek Kowalczyk - Managing Partner, MANDARINE Project Partners Pogromca złej wielozadaniowości, praktyk zarządzania projektami. Z zespołem MANDARINE Project Partners (http://mandarine.co) pomógł zrealizować na czas największy w Europie projekt IPO: wejście na Giełdę Papierów Wartościowych grupy kapitałowej PGE SA, w którym pracowało jednocześnie 2000 osób na terenie całej Polski.Na co dzień pracuje z firmami, które mają trudności w terminowej realizacji projektów, zmagają się z realizacją zbyt wielu tematów naraz („bieganie z pustymi taczkami”) i mają problemy z uzyskaniem rzetelnej informacji o realnym stanie zaawansowania projektów. Wykładowca programów MBA/EDBA i studiów podyplomowych m.in. w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN, na Politechnice Warszawskiej, Szkole Głównej Handlowej, Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Studiował w Tokyo International College i State University of New York at Buffalo. Absolwent Wydziału Filozofii KUL w zakresie logiki i metodologii nauki. |
Oferta Partnerska
Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.
Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia.
Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.
W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi.
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.
Usługa | Opis usługi |
prelekcja | możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy |
stoisko konsultacyjne | stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna) |
lista teledaresowa | dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych |
insert materiałów reklamowych | możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik |
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu | umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym |
Z chwilą zainteresowania szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.
Agnieszka Zając
Koordynator Projektu
tel. +48 725 792 690
agnieszka.zajac@successpoint.pl
Kontakt z Organizatorem
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:
tel. +48 720 911 821
biuro@successpoint.pl