Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Systemy ERP i CRM, nie tylko poprzez optymalizację pracy przedsiębiorstw, ale przede wszystkim dzięki zinformatyzowaniu zachodzących w firmie procesów przekładają się na zadowolenie klientów. Decyzja o wszelkich zmianach w przedsiębiorstwie, w tym m.in. o wdrożeniu danego systemu wymaga rozważenia przez firmę zarówno zalet jak i wad – co też jest celem konferencji.

Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM

19 września 2017 | Warszawa
 

Partner konferencji

 

Wystawca


Podczas konferencji głos zabiorą:

  • "Różne spojrzenie na system ERP i jego wdrożenie - jak widzi to Biznes a jak IT. Role w zespole projektowym."
    Robert Miłkowski, Administracja systemem obiegu dokumentów EZD PUW, Administracja ERP, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
     
  • "W jakich obszarach warto integrować z ERP z silnikami e-commerce? Na co zwrócić największą uwagę przy integracji?"
    Marcin Sobkowicz, E-commerce Manager, Project Manager, Rozwój e-biznesu, Zarządzanie e-sklepem
     
  • "Czy CRM w retail jest potrzebny? Czy sytuacja się zmienia gdy firma retail otworzy sklep internetowy? Do czego jeszcze wykorzystać CRM w e-commerce?"
    Marcin Sobkowicz, E-commerce Manager, Project Manager, Rozwój e-biznesu, Zarządzanie e-sklepem
     
  • "Droga do Przemysłu 4.0, czyli jak podnieść produktywność firmy SMB w cyfrowych czasach"
    Jarosław Jaśkiewicz - Business Development Manager, Monitor ERP System
     
  • Wykład w opracowaniu
    Marek Kowalczyk - Managing Partner, MANDARINE Project Partners

 

Zagadnienia tematyczne konferencji:

I. ERP - platforma dla rozwoju - wiele twarzy ERP:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- konieczność czy moda - mobilny system ERP
- wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia

II. CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM
- Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
- optymalizacja działań marketingowych - prognozowanie i kluczowe decyzje
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM, a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- dostępność informacji - mobilny CRM
- wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia i integracji
 

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy:

sesja ERP:
- Kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
- dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
- operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych
- osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu,
inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością.
- menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za
definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT
- przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej
firmy

sesja CRM:
- przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu,
sprzedaży, handlowego, IT, BOK
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
 

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. 
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>>
 
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.
 
* Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką konferencji jest PŁATNE w wysokości  1 000 PLN netto (udział, lunch, materiały konferencyjne)
 
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo i zostań Partnerem wydarzenia! 
Zapytaj Organizatora o szczegóły.

***

Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Progam konferencji

9.00 - 9:25

Rejestracja uczestników i wydanie materiałów konferencyjnych

9.25 - 9.30

Powitanie 
Katarzyna Brejnakowska - SuccessPoint Sp. z o.o.

9.30 - 10.00

W jakich obszarach warto integrować z ERP z silnikami e-commerce? Na co zwrócić największą uwagę przy integracji?
Marcin Sobkowicz
, E-commerce Manager, Project Manager, Rozwój e-biznesu, Zarządzanie e-sklepem

10.00 - 10.30

"Droga do Przemysłu 4.0, czyli jak podnieść produktywność firmy SMB w cyfrowych czasach"
Jarosław Jaśkiewicz - Business Development Manager, Monitor ERP System

10.30 - 11.00

"Różne spojrzenie na system ERP i jego wdrożenie - jak widzi to Biznes a jak IT. Role w zespole projektowym."
Robert Miłkowski, Administracja systemem obiegu dokumentów EZD PUW, Administracja ERP, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

11.00 - 11.05

Prezentacja wystawców : DSR Solutions

11.05 - 11.20

Przerwa kawowa

11.20 - 11.50

Wolny wykład

11.50 - 12.20

Marek Kowalczyk - Managing Partner, MANDARINE Project Partners

12:20 - 12.35

Przerwa kawowa

12.35 - 13.05

Czy CRM w retail jest potrzebny? Czy sytuacja się zmienia gdy firma retail otrworzy sklep internetowy? Do czego jeszcze wykorzystać CRM w e-commerce?
Marcin Sobkowicz, E-commerce Manager, Project Manager, Rozwój e-biznesu, Zarządzanie e-sklepem

13.05 - 13:35

Wolny wykład

13.35- 13:45

Podsumowanie i zakończenie konferencji 

Poprzednie edycje

Mieliśmy okazję organizować wydarzenia poświęcone systemom ERP i CRM przy współpracy z firmami:
 

Todis Consulting
   

Partnerzy

DSR Solutions

Dostawca usług doradczych i rozwiązań IT zwiększających efektywność działania przedsiębiorstw z sektora produkcyjnego. Firma łączy głęboką znajomość potrzeb przedsiębiorstw z ekspercką wiedzą na temat wykorzystania narzędzi IT, wspierających procesy wytwórcze i dystrybucyjne. Zespół DSR tworzy jedno z największych centrów kompetencyjnych oferujących rozwiązania IT dla przemysłu w Polsce zapewniając obsługę wszystkich obszarów wsparcia dla biznesu (ERP, MES, APS, SFC, WMS, EDI, BI).

Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.

Dostawca systemu ERP dla średnich i małych firm produkcyjnych, lider rynku szwedzkiego. Aktualnie system MONITOR jest używany w ponad 4000 firm. Większość instalacji znajduje się w Szwecji (ponad 30% sektora produkcyjnego). MONITOR ERP obsługuje również m.in. klientów w Polsce, Chinach, Malezji, Węgrzech, Czechach, Estonii, Finlandii, Norwegii, na Litwie i Łotwie; jest oferowany w 16 językach i dostosowany do specyfiki branż produkcyjnych. System MONITOR jest rozwijany w oparciu o prace własnego doświadczonego zespołu projektantów i programistów.
   

Prelegenci

Robert Miłkowski, Administracja systemem obiegu dokumentów EZD PUW, Administracja SIMPLE.ERP, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w zakresie ekonomii oraz systemów informatycznych i analizy danych. Wieloletni praktyk w zakresie planowania jak też wdrażania systemów klasy ERP w jednostkach o różnych profilach działalności (sektor finansowy, sektor publiczny, szkolnictwo wyższe). Menadżer projektów oraz członek kilku zespołów wdrożeniowych systemów informatycznych. Obecnie administrator systemów Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EZD) oraz SIMPLE.ERP. 

 

   
 

Marek Kowalczyk - Managing Partner, MANDARINE Project Partners

Pogromca złej wielozadaniowości, praktyk zarządzania projektami. Z zespołem MANDARINE Project Partners (http://mandarine.co) pomógł zrealizować na czas największy w Europie projekt IPO: wejście na Giełdę Papierów Wartościowych grupy kapitałowej PGE SA, w którym pracowało jednocześnie 2000 osób na terenie całej Polski.

Na co dzień pracuje z firmami, które mają trudności w terminowej realizacji projektów, zmagają się z realizacją zbyt wielu tematów naraz („bieganie z pustymi taczkami”) i mają problemy z uzyskaniem rzetelnej informacji o realnym stanie zaawansowania projektów. Wykładowca programów MBA/EDBA i studiów podyplomowych m.in. w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN, na Politechnice Warszawskiej, Szkole Głównej Handlowej, Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Studiował w Tokyo International College i State University of New York at Buffalo. Absolwent Wydziału Filozofii KUL w zakresie logiki i metodologii nauki.

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym



Z chwilą zainteresowania szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Agnieszka Zając
Koordynator Projektu
tel. +48 725 792 690
agnieszka.zajac@successpoint.pl

Patroni medialni

 

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:


tel. +48 720 911 821
biuro@successpoint.pl