Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.
Przedsiębiorstwo produkcyjne ma wiele potrzeb, zarówno w zakresie zwiększenia jakości wytwarzanych produktów, automatyzacji produkcji oraz oszczędności.
Technologie mogą wesprzeć kadrę zarządzającą w działaniach zwiększających konkurencyjność przedsiębiorstwa.
 
Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji
 
Optymalizacja zużycia energii i kosztów działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego
14 listopada | Katowice
 

 

Tematyka konferencji:

1. Efektywne zarządzanie energią - polityka energetyczna i przepisy unijne
2. Budowanie świadomości odpowiedzialności energetycznej
3. Zarządzanie i redukcja kosztów przedsiębiorstwa
4. Automatyzacja procesów wytwarzania i procesów technologicznych

    - wizualizacja, rejestracja, planowanie, zarządzanie, wydajność, efektywność produkcji
5. Automatyka i robotyka - redukcja kosztów w dziale produkcji
6. Technologia VSD w procesach produkcyjnych
7. Oszczędność przez integrację systemów automatyki przemysłowej - sterowanie i nadzór
8. Zarządzanie utrzymaniem ruchu - optymalizacja w harmonogramowaniu produkcji
9. Stosowanie zamiennych źródeł energii i zapobieganie stratom energii
10. Energooszczędne metody produkcji
11. Pomiar zużycia energii

     a) dedykowane systemy kontroli procesów energetycznych
     b) aparatura kontrolno-pomiarowa i monitoring zużycia energii
     c) kompleksowy system zarządzania energią EEM (Enterprise Energy Management)
12. Automatyka i zintegrowane rozwiązania dla powierzchni produkcyjnych
     - regulacja procesów i systemów zainstalowanych w obiekcie oraz ich kontrola:
     a) sterowanie HVAC - optymalizacja pracy
     b) oświetlenie w kontekście energooszczędności
     c) energooszczędność układów napędowych
13. Dobór dostawcy, brokera lub dystrybutora energii
14. Audyt energetyczny w zakładach przemysłowych
15. Jak nam się udało - czyli najlepsze praktyki

 

Grupa docelowa:

  • Właściciele, Prezesi i Dyrektorzy Zarządzający przedsiębiorstw o dużym zużyciu energii
  • Dyrektorzy ds. zarządzania nieruchomościami, właściciele i zarządcy obiektów
  • Dyrektorzy i Kierownicy techniczni
  • Kierownicy działów automatyki, elektrycznych
  • Specjaliści ds. energetycznych
  • Specjaliści ds. diagnostyki urządzeń
  • Dyrektorzy produkcji
  • Osoby odpowiedzialne za automatyzację procesów i urządzeń
  • Managerowie utrzymania ruchu
  • Dyrektorzy ds. rozwoju i inwestycji
  • Dyrektorzy finansowi
  • Dyrektorzy administracyjni
  • Osoby odpowiedzialne za instalacje sprężonego powietrza i ogrzewanie
  • Osoby odpowiedzialne za zakupy energii
  • Osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii w firmie
  • Potencjalni nabywcy nowych technologii energetycznych
     

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE
Rejestracja możliwa jest poprzez  formularz zgłoszeniowy >>>
Uczestnikom wydarzenia zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

Jeśli są Państwo zainteresowani współtworzeniem / współpracą partnerską przy tym wydarzeniu
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem.


*** Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione
zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie,
powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych
bez zgody autora jest zabronione.

Poprzednie edycje

Konferencja Optymalizacja zużycia energii i kosztów działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego jest XI wydarzeniem poświęconym tematyce redukcji zużycia energii w przedsiębiorstwie oraz automatyzacji procesów produkcyjnych.


Serdecznie zapraszamy Państwa do przeczytania relacji z poprzednich spotkań!
 

październik 2015 >>> luty 2017 >>>    
styczeń 2015 >>> czerwiec 2014 >>> kwiecień 2014 >>> maj 2013 >>>
kwiecień 2013 >>> czerwiec 2012 >>> maj 2011 >>> grudzień 2010 >>


Przy poprzednich edycjach współpracowaliśmy z Firmami:

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, lecz także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Agnieszka Zając
Koordynator Projektu
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Kontakt ds. współpracy partnerskiej

Agnieszka Zając
Koordynator Projektu
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl