Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.


Żadnemu przedsiębiorcy nie trzeba i nie wypada tłumaczyć, że oszczędność to podstawa każdego biznesu. Oczywiście nie pomijamy tu kwestii inwestycji, jednak znalezienie obszarów, w których można osiągnąć pewien pułap zmniejszenia wydatków, odbędzie się tylko i wyłącznie z korzyścią dla przedsiębiorstwa.

  • Jakie to obszary?
  • Jak je odnaleźć?
  • Jak faktycznie generować oszczędności?

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji:

Optymalizacja zużycia energii i kosztów działalności przedsiębiorstwa
17 września 2015 r. | Warszawa

Zgłaszam chęć udziału >>>

Tematyka konferencji:

1. efektywne zarządzanie energią - polityka energetyczna i przepisy unijne
2. budowanie świadomości „odpowiedzialności” energetycznej 
3. zarządzanie i redukcja kosztów przedsiębiorstwa 
4. pomiar zużycia energii

   a) dedykowane systemy kontroli procesów energetycznych
   b) aparatura kontrolno-pomiarowej i monitoring zużycia energii
   c) kompleksowy system zarządzania energią EEM (Enterprise Energy Management)
5. automatyka i zintegrowane rozwiązania dla budynków - regulacja procesów i systemów zainstalowanych w obiekcie oraz ich kontrola:
   a) sterowanie HVAC optymalizacja pracy układów ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji
   b) oświetlenie w kontekście energooszczędności - harmonogram czasowy oraz czujniki ruchu i obecności,
   c) energooszczędność układów napędowych (wentylatornie, pompy systemów ogrzewania, wentylacja, procesy produkcyjne)
   d) energia w dziale IT - systemy zasilania i chłodzenia centrów danych

6. zarządzanie utrzymaniem ruchu - optymalizacja w harmonogramowaniu produkcji
7. zarządzanie procesami i wydajnością produkcji
8. redukcja kosztów w dziale produkcji - automatyzacja i robotyka
9. technologia VSD w procesach produkcyjnych
10. audyty energetyczne, białe certyfikaty
11. jak nam się udało czyli najlepsze praktyki

Grupa docelowa:

  • Właściciele, Prezesi i Dyrektorzy Zarządzający przedsiębiorstw o dużym zużyciu energii
  • Dyrektorzy ds. zarządzania nieruchomościami, właściciele obiektów, Facility Managerowie
  • Dyrektorzy i Kierownicy Techniczni
  • Dyrektorzy produkcji i utrzymania ruchu
  • Dyrektorzy ds. Rozwoju i Inwestycji
  • Dyrektorzy finansowi
  • Dyrektorzy administracyjni
 
Warunki udziału:
 
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. 
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

 

Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką konferencji jest PŁATNE w wysokości 1000 PLN netto.
 
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo i zostań Partnerem wydarzenia! 
Zapytaj Organizatora o szczegóły.
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

Lokalizacja

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych

SALA H

ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa

 

 

 

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl

Patroni medialni

     

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Anna Włodarska
Dyrektor Sprzedaży
tel. +48 725 792 691
anna.wlodarska@successpoint.pl

Poprzednie edycje

W temacie zarządzania energią oraz optymalizacji kosztów, a także automatyzacji procesów, w tym procesów produkcyjnych mieliśmy przyjemnośc współpracować z takimi Partnerami, jak: