Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Postęp technologiczny sprzyja rozwojowi komunikacji cyfrowej, która umożliwia wiele nowych form kontaktu z klientami. Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej nowym możliwościom jakie stwarzają rozwiązania Digital Signage.

Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej o zaletach Digital Signage, będącym nośnikiem nowoczesnej reklamy, serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji.

 

Multimedialne nośniki informacji - Digital Signage

6 kwietnia 2017 r. | Warszawa

 

Głos zabiorą m.in.:

Kuba Boczek, Departament Marketingu Bankowości Detalicznej - mBank S.A.
Krzysztof Szklanny - Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie
Przedstawiciel Kancelarii Lubasz&Wspólnicy
 

Tematyka konferencji:

1. Kierunki rozwoju systemów Digital Signage
2. Możliwości wykorzystania rozwiązań multimedialnych 
3. Rynek technologii i rozwiązań:
 - ekrany, telebimy, tablice, bandy, kurtyny led; LCD; plazmy; projektory;
    rozwiązania Corporate, POS, audio i video; ...
 - rozwiązania interaktywne: nakładki dotykowe, kioski interaktywne,
    podłogi i ściany kinetyczne / interaktywne, totemy, stoły interaktywne
4. Budowa i obsługa sieci - zarządzanie infrastrukturą techniczną,
5. Intuicyjne oprogramowanie; integracja, konfiguracja systemów,
6. Systemy zdalnego sterowania i harmonogramowania
7. Zarządzanie treścią, emisją i przekazem treści multimedialnych
8. Energooszczędność multimediów
9. Korzyści i zalety wykorzystania technologii Digital Signage

Grupa docelowa:

Na konferencję zapraszamy przedstawicieli:
administracji publicznej, edukacji, handlu i usług, transportu i turystyki,
usług finansowych, branży medycznej, sportu, kultury i rozrywki oraz
hotelarstwa i gastronomii i innych branż, które z powodzeniem wykorzystują
technologie multimedialne, Digital Signage
 

Zapraszamy osoby decyzyjne i kadrę kierowniczą:
-
dyrektorów i kierowników marketingu, działów komunikacji i PR
- osoby odpowiedzialne za budowanie i kreację wizerunku firmy / instytucji / produktu
- osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku placówek administracyjnych,
   medycznych, miast i regionów, instytucji użyteczności publicznej
- dyrektorów / kierownicy ds. IT / integracji systemów
 

Warunki udziału:
 
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. 
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji
 

Dla przedstawicieli firmy technologicznych / IT posiadających rozwiązania
z powyższego zakresu uczestnictwo w spotkaniu jest PŁATNE - koszt wynosi 1000 PLN netto.

 
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo i zostań Partnerem wydarzenia! 
Zapytaj Organizatora o szczegóły.
***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki  i podlegają ochronione zgodnie z przepisami prawa autorskiego. Przywłaszczenie sobie praw autorskich, kopiowanie, powielanie oraz wykorzystywanie całości lub elementów w celach czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora jest zabronione.

 

Oferta Partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Agnieszka Zając
Koordynator Projektu
tel. +48 725 792 690
agnieszka.zajac@successpoint.pl

Kontakt z Organizatorem

Jeśli macie Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji serdecznie zachęcamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Koordynator projektu
tel. +48 725 792 690
agnieszka.zajac@successpoint.pl

Patroni Medialni