Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu
Projektowanie innowacyjnych produktów i usług metodą Design Thinking
26 - 27 października 2016r. | Warszawa
godziny szkolenia: 9:00 - 17:00
Zarejestruj się>>>
Opis szkolenia:
Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów, w trakcie których uczestnicy poznają od strony teoretycznej i praktycznej proces i narzędzia projektowania metodą Design Thinking. Obecnie jest to coraz bardziej popularna metoda pracy projektowej, skoncentrowana na realnych problemach i potrzebach użytkowników, współtworzeniu w interdyscyplinarnych zespołach. Łączy kreatywność i innowacyjność, dzięki którym Klienci pokochają Twoje produkty i usługi. Również Ty pokochasz tę metodę, a po powrocie ze szkolenia będziesz mógł zastosować metodę myślenia projektowego w Twojej firmie. Raz spróbujesz i nie będziesz mógł przestać!
Warsztaty prowadzone są w formie interdyscyplinarnych zespołów 4 - 5 osobowych. Każdy zespół pracuje nad innym wyzwaniem projektowym przygotowanym przez prowadzącego lub zgłoszonych przez uczestników na początku warsztatów.
Korzyści z uczestnictwa:
- zdobycie praktycznych umiejętności projektowania metodą Design Thinking;
- umiejętność zaplanowania projektu, identyfikacji problemu i definiowania wyzwania projektowego skoncentrowanego na realnych potrzebach użytkowników i celu biznesowego;.
- rozwinięcie umiejętności holistycznego patrzenia na problem biznesowy i społeczny;
- nauczenie się odpowiednio definiować grupy docelowe własnego produktu lub usługi;
- poznanie zastosowania technik kreatywnego generowania pomysłów i ich selekcji;
- nauczenie się prototypowania i testowania rozwiązań, bez ponoszenia kosztów; co zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu własnych rozwiązań;
- poznanie narzędzi ewaluacji wdrożenia.
Uczestnik szkolenia otrzyma zestaw praktycznych narzędzi i szablonów wykorzystywanych w poszczególnych fazach procesu.
Odbiorcy szkolenia:
- kadra zarządzająca i pracownicy działów marketingu, R&D, rozwoju produktów i usług obsługi klienta;
- właściciele małych firm;
- studenci studiów humanistycznych, informatycznych i inżynierskich;
- wszyscy, którzy słyszeli o metodzie Design Thinking i są zainteresowani innowacyjnymi metodami projektowania, a ich kreatywna dusza woła ciągle o nowe wyzwania.
Szkolenie będzie dopasowane do Państwa potrzeb przez wcześniejszy kontakt z prowadzącym i ustalenie potrzeb grupy.
Czas trwania szkolenia: 2 dni - zapytaj o inny termin szkolenia!
Cena szkolenia:
1499 PLN + 23% VAT przy zgłoszeniu do 11 października
1599 PLN + 23% VAT przy zgłoszeniu po 11 października
Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu.
Zobacz referencje Trenera>>>
Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!
Warsztaty organizujemy w formie otwartej lub zamkniętej. Przy warsztatach wewnętrznych proponujemy w cenie wstępną diagnozę oraz rozpoznanie potrzeb przez naszego trenera. Formularz ankietowy lub wcześniejsze spotkanie diagnostyczne dopasuje szkolenie do Państwa potrzeb oraz oczekiwań.
Trener
![]() |
Rafał Kamiński - Założyciel firmy szkoleniowej Innovelty Jestem pasjonatem innowacji i metod projektowania zorientowanego na użytkownika. Tworzone w ten sposób innowacyjne produkty i usługi koncentrują się na rozwiązywaniu realnych problemów społecznych, biznesowych i technologicznych. Takie podejście służy tworzeniu unikalnej wartości i pożądanych doświadczeń, poprzez głębokie zrozumienie potrzeb (empatię) i współtworzenie w interdyscyplinarnych zespołach (ko-kreację). Po 17 latach pracy na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich dla takich firm jak PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i Raiffeisen Bank, gdzie brałem udział w blisko 100 projektach w obszarze sprzedaży, obsługi Klienta, transformacji operacji, strategii i rozwoju, ... nadszedł czas na zmiany! Swoje dorosłe życie zawodowe postanowiłem rozpocząć zakładając INNOVELTY! |
Szczegółowy program
Dzień pierwszy
Wprowadzenie do Design Thinking - dowiemy się dlaczego design jest skuteczną metodą projektowania
- Czym są dyscypliny designu zorientowane na użytkownika?
- Czym jest design thinking?
- Gdzie powstała ta metoda i jakie jest jej zastosowanie?
I faza procesu - Eksploracja - w trakcie tej fazy pracy projektowej poznasz od strony praktycznej jak definiować problem patrząc z perspektywy doświadczeń użytkownika.
Uczestnik szkolenia pozna odpowiedzi na zagadnienia:
- Jak wstępnie zdefiniować i zweryfikować problem/wyzwanie projektowe?
- Jak określić grupę docelową i zdefiniować hipotezy?
- Jaką rolę w projekcie pełnią badania i jak się do nich przygotować?
- Jak podsumować badania i wyciągać wnioski niezbędne do zweryfikowania problemu i wyzwania projektowego?
II faza procesu - Kreacja - w tej fazie skoncentrujemy się na kreatywnych technikach generowania jak największej liczby pomysłów odpowiadających na problem i wybrać te najlepsze
W tym bloku prowadzący omawia zagadnienia związane z:
- Definicją kreatywności
- Technikami kreatywnego rozwiązywania problemów
- Generowaniem i rozwijaniem pomysłów, selekcją i wyborem najbardziej wartościowych pomysłów
Dzień drugi
III faza - Prototypowanie i testowanie - w tej fazie opracujemy prototypy i zakres testów oraz dowiemy się jak przeprowadzić testy rozwiązania skoncentrowanego na propozycji wartości dla użytkownika.
Uczestnik szkolenia pozna odpowiedzi na zagadnienia:
- Dlaczego warto prototypować?
- Narzędzia i techniki prototypowania rozwiązań
- Dobór metody i przygotowanie prototypu
- Projektowanie scenariuszy testowych
faza IV - Wdrożenie - w tej fazie skoncentrujemy się na zaplanowaniu skutecznego wdrożenia i procesie uczenia się
przygotowanie do wdrożenia opracowanie rekomendacji wdrożeniowych (czynniki decydujące o sukcesie)
- Opracowanie wskaźników ewaluacji wdrożenia (kluczowych wskaźników efektywności)
- Wnioski i nauka po wdrożeniu.
Kontakt
Jeśli macie Państwo pytania odnośnie szkoleń serdecznie zachęcamy do kontaktu:
Biuro
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl