Dołącz do nas na FB

Komunikat

Rejestracja na to wydarzenie jest zamknięta.

Wraz z rozwojem firmy rośnie zapotrzebowanie na zasoby IT, a te z kolei wymagają coraz
więcej przestrzeni, zasilania i chłodzenia. W takiej sytuacji można albo rozwijać własny ośrodek
obliczeniowy, albo skorzystać z oferty zewnętrznego dostawcy i przenieść infrastrukturę
do jego centrum danych w ramach usług kolokacji.

Jak zapewnić nieprzerwane działanie firmy?
 

 

Zapraszamy do udziału w XII edycji konferencji poświęconej centrom danych i serwerowniom:
"Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?"
19 lutego 2019 r. | Warszawa

 

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. Co, gdzie i jak?
 - warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
 - finansowanie inwestycji
 - aspekty prawne
2. Wyposażenie
- rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
- klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie
  strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
3. Bezpieczeństwo
 - monitoring pracy serwerowni / data center
 - systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:
osoby odpowiedzialne za:

- składowanie i przetwarzanie firmowych danych
- pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
- zarządzanie centrami danych w firmie w tym:

osoby odpowiedzialne za wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierowników projektów
- szefów działów technicznych
- szefów działów IT, bezpieczeństwa

 

 

Warunki udziału:

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. 
Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny >>>
 
Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.
 
* Jesteś przedstawicielem firmy IT?
Uczestnictwo dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką konferencji jest PŁATNE 
w wysokości 1 000 PLN netto (udział, lunch, materiały konferencyjne).
 
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w konferencji wykorzystaj to biznesowo
Zostań Partnerem wydarzenia - z
apytaj Organizatora o szczegóły.
 
 

***
Wszystkie projekty i publikowane na stronie treści są własnością spółki i podlegają ochronione zgodnie
z przepisami prawa autorskiego.  Przywłaszczenie sobie praw  autorskich, kopiowanie, powielanie oraz
wykorzystywanie  całości lub  elementów w celach  czerpania korzyści majątkowych bez zgody autora
jest zabronione.

Oferta partnerska

Naszym założeniem jest stworzenie biznesowej platformy służącej realizacji Państwa celów marketingowych i sprzedażowych.

Konferencja daje możliwość nie tylko promocji marki i oferowanych produktów, ale także nawiązania długofalowych relacji z potencjalnymi klientami, którymi są uczestnicy wydarzenia. 

Dlatego, przy jednoczesnej dbałości o jakość grupy docelowej, przygotowaliśmy dla Państwa propozycję pakietów partnerskich, które wesprą Państwa udział w konferencji pod kątem wizerunkowym i sprzedażowym.

W skład pakietów wchodzą poniżej przedstawione usługi. 
Istnieje możliwość skonstruowania pakietu na życzenie - uwzględniającego Państwa potrzeby oraz możliwości.

Usługa Opis usługi
prelekcja możliwość prezentacji firmy i oferty bezpośrednio przed audytorium. Daje możliwość obserwacji reakcji, odpowiedzi na pytania uczestników. Prelekcja jest oceniana przez słuchaczy
stoisko konsultacyjne stolik wyposażony w 2 krzesła, podłączenie do prądu, wi-fi, znajdujący się we foyer, w którym organizowana jest przerwa kawowa (aranżacja dowolna)
lista teledaresowa dostęp do pełnej listy teleadresowej uczestników, do wykorzystania w celach handlowych
insert materiałów reklamowych możliwość dołączenia materiałów reklamowych do materiałów konferencyjnych, które otrzyma każdy uczestnik
artykuł sponsorowany lub reklama w katalogu umieszczenie treści lub kolorowej reklamy przygotowanej przez klienta w katalogu konferencyjnym


Jeśli byliby Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi oferty, zapraszamy do kontaktu.

Klaudia Moskała
Koordynator Projektu

tel. +48 720 911 820
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl

 

Prelegenci

                                                   

   
   
   

 

 

 

Poprzednie edycje

Do tej pory mieliśmy przyjemność zorganizować dziewięć edycji konferencji poświęconej budowie serwerowni oraz data center:
 

I Edycja II Edycja III Edycja
IV Edycja V Edycja VI Edycja
VII Edycja VIII Edycja IX Edycja
X Edycja XI Edycja  

 

Partnerami poprzednich edycji były takie firmy, jak:

Patroni Medialni

 

Kontakt z organizatorem

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji zachęcamy do kontaktu.

Kontakt ds. organizacji i współpracy partnerskiej:
tel. +48 720 911 820
e-mail: biuro@successpoint.pl